29 november 2022 om 00:00
iBOOD

Artiteq Click Rail Foto- en Schilderijophangsysteem | 8x 2 Meter Aan Rails

Product expert aanwezig

Artiteq Foto- en Schilderijophangsysteem

Wie ga jij ophangen? Of wat maakt het eigenlijk uit. Hang op wie je wil, want verplaatsen en verwijderen gaat zeer eenvoudig zonder gaten achter te laten.

Specificaties

Merk: Artiteq
Type: Click Rail Foto- en Schilderijophangsysteem
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 10 jaar via Artiteq

• 10 jaar garantie
  • 8x rail van 2 meter
  • 12 x perlondraad en haak

Kenmerken

• Materiaal rail: Aluminium
  • Rails zijn op maat te zagen met een ijzerzaag
  • Eenmalige installatie
  • Flexibel ophangsysteem
  • Wanddecoraties verplaatsen en verwijderen zonder beschadiging 
  • Transparante perlonkoorden voor discreet ophangen
  • Rails over de gehele lengte van de muur te plaatsen
  • White Primer (RAL 9016) is direct overschilderbaar
  • Aluminium geborsteld

Draagkracht

• Max. draagkracht Click Rail: 30 kg/meter
  • Max. draagkracht perlondraad (2.0 mm) met glijder: 15 kg
  • Max. draagkracht meegeleverde minihaken: 4 kg

Installatie

• Download hier de bouwtekening
  • Download hier de installatiehandleiding

Dit ontvang je

• 8x Click Rail van 2 meter
  • 8x eindkap Click Rail (grijs)
  • 12x perlondraad van 150 cm lang en 2 mm dik
  • 12x glijder (zeskantnippel)
  • 12x minihaak (ophanghaak)
  • 48x Click & Connect bevestigingsclip
  • 48x schroef (3,5 x 4,5 mm pvk PZ 2)
  • 48x plug (6 mm universeel)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Artiteq Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

29 november 2022 om 08:12
Martijn100 Gebruiker

Grote nadeel van dit systeem is dat je eerst kaarsrecht bevestigingsnokjes moet aanbrengen waarover/op je de strip kilikt. En daar gaat het vaak mis. Over een lange lengte dit voor elkaar krijgen is een crime zodat de rails net niet over 1 blokje gaat waardoor de gehele rail niet past en je het blokje opnieuw moet boren en aanbrengen.

Beantwoorden

29 november 2022 om 09:03
Official Product Expert Artiteq Expert Official Product Expert

Wij denken dat bij elke klus waarbij moet worden geboord het uitmeten van datgene dat je wil ophangen of bevestigen essentieel is.

Dus de kreet “meten is weten” is ook bij de bevestiging van de ophangrails op de muur belangrijk. En het monteren word je makkelijk gemaakt door de bijgeleverde montage- instructie. 
https://artiteq.b-cdn.net/wp-content/uploads/2020/09/ARTITEQ-CLICK-RAIL-INSTALLATION-SHEET.pdf

Of je kijkt even op de website, ook voor de handige video. en de bij Ibood in deze actie vermelde video 
https://www.youtube.com/watch?v=KYAyeFiGjAg

Beantwoorden

29 november 2022 om 08:43
iBoodsoIam Gebruiker

Als ik wit neem, krijg ik dan grijze eindkappen? En kan ik ook 3×2 meter wisselen voor 2×3 meter?

Beantwoorden

29 november 2022 om 08:54

Als je kiest voor de kleur wit of wit-primer, dan krijg je witte eindkappen. Kies je voor de kleur ‘alu- geborsteld’, dan krijg je grijze eindkappen.

De lengtes die in deze aanbieding worden aangeboden zijn alleen in 200cm, dus in dit actiepakket koop je totaal 8 lengtes van 200cm, incl. bevestigingsmateriaal, eindkappen en ophangsets (draden en ophanghaken). Zie de specs. Succes met je koop!

Beantwoorden

29 november 2022 om 09:05
iBoodsoIam Gebruiker

Dank voor de snelle reply. In de beschrijving staat specifiek dat je er grijze kappen bij krijgt, vandaar de check. Ik heb twee wanden van 3 meter, dan is het niet fraai om daar een breuk in te hebben. Als  de switch niet kan dan laat ik de aanbieding gaan.

Beantwoorden

29 november 2022 om 09:45

Dat zou jammer zijn, IBood biedt hier een hele mooie deal. De rails zijn eenvoudig met een ijzerzaag op maat te zagen. Mocht je het minieme naadje tussen 2 profielen niet fraai vinden, dan is het te overwegen om dat dicht te smeren met een heel klein beetje kit. Als je de kleur wit- primer neemt valt dit dan nauwelijks op, helemaal als je die rail verft in de kleur van je wand. :-)

Beantwoorden

29 november 2022 om 10:28
iBoodsoIam Gebruiker

Agree, ik vind het ook jammer. Ik ga in deze ook niet met ‘minder mooi’ genoegen nemen dan perfect. Helaas moet ik m laten lopen.

Beantwoorden

29 november 2022 om 10:33
Handykay Gebruiker

Iemand uit de buurt van Geel die deze wilt delen ?

Beantwoorden

29 november 2022 om 13:14
adacfi Gebruiker

ik, uit Mol..

Ik zou wel de witte prefereren?

Beantwoorden

29 november 2022 om 10:57
Pat on the net Gebruiker

Als ik lees wat je krijgt zie ik staan 8x eindkap Click Rail (grijs). Nu begrijp ik als je witte ophangrails koopt dat er witte eindkapjes bij zitten.
Maar bij 8x rails zouden toch 16 eindkapjes moeten zitten ? Of gaan ze ervanuit dat je altijd minimaal 2x rails aan elkaar koppelt ?

Beantwoorden

29 november 2022 om 14:32

U kunt uw wand natuurlijk inrichten zoals u zelf wil. Wat ons betreft monteer je daarbij over de totale lengte van de wand (en aaneensluitend) de ophangrail. Zo valt de ophangrail het minste op aan de wand. Veel mensen doen dat ook, waardoor je dus niet bij elke gemonteerde lengte eindkappen nodig hebt. Vandaar dat er in dit pakket 8 eindkapjes zitten. Mocht u toch meer eindkapjes wensen, dan zijn die natuurlijk elders los te koop. Kijk voor verkooppunten bij u in de buurt gewoon eventjes op de website http://www.artiteq.com

Beantwoorden

29 november 2022 om 14:08
mindcrime Gebruiker

Interesse in de ALU uitvoering. Maar op mijn scherm lijkt mij dit meer bruin. Is het echt gewoon alu-kleur ( dus licht grijs ) of bruinig ?

Beantwoorden

29 november 2022 om 14:26

De rails met de kleur ‘alu’ is “aluminium geborsteld”.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.