3 mei 2013 om 12:20
iBOOD
6 mei 2013 om 10:35
nickds Gebruiker

Graag een High-End docking station of Air player zoals een sonos, philips fidelio, e.d.

6 mei 2013 om 10:45
ankebart Gebruiker

Beste inkopers van iBood

Kunnen jullie nog eens een zwarte! speakerset van Jamo s606 of 608 hcs 3 of hcs 5 laten langskomen?

Deze zijn er het laatste jaar niet meer voorbij gekomen :-)

Denk dat jullie niet alleen mij maar ook vele andere er een plezier zouden mee doen

Alvast bedankt

http://img594.imageshack.us/img594/4162/prd49047.jpg

5 juni 2013 om 16:56
jorickvd Gebruiker

Hier sluit ik me volledig bij aan!

6 mei 2013 om 11:42
Governor Gebruiker

Een ultrabook met i7 ivy bridge processor, evt nog een leuke ssd erin :)

Bijvoorbeeld een samsung series 9 of 5.

Alvast bedankt.

17 mei 2013 om 13:28
DaLuca Gebruiker

Misschien weer eens een nexus 4 in de aanbieding gooien?!

Ik heb deze deal gemist :-S

6 mei 2013 om 11:54
Anguslord Gebruiker

Graag een midrange spiegelreflex camera. Ik dacht bvb aan iets a la Nikon d7000, of canon EOS 60D. Iets voor de zomermaanden mee door te komen dus :-)

6 mei 2013 om 12:09
hkseahorse Gebruiker

Ik vond photobox aanbieding voo een Prestige fotoalbum super.
Op dit moment wacht ik gewoon met het bestellen totdat deze weer langs komt.
Succes!

6 mei 2013 om 12:12
ITsME898 Gebruiker

Hier een paar dingen die ik graag wel es zou willen zien passeren:

- Een degelijke ultrabook met i7 processor, zoals al genoemd hierboven. Een Macbook Pro is ook leuk natuurlijk.

- Een compacte maar goeie surround speakerset. Iets zoals deze misschien?

- Een grote computer monitor met hoge resolutie, bijvoorbeeld deze van Asus of iets vergelijkbaars.

- Volgens mij niet echt waarop iBOOD zich richt aangezien het pas onlangs uitgebracht is, maar die nieuwe HTC One zou ik wel es willen zien passeren tegen een spotprijs :P

- Is er enige kans op een zwembad-robot (zo eentje die je zwembad schoonmaakt)? Wij zijn momenteel op zoek naar een goeie want onze vorige doet niet veel meer :p

Als ik aan nog dingen denk zal ik ‘t hier zeggen :)

26 mei 2013 om 01:15
mrdummy Gebruiker

Nieuwe tipje vanwege aanbod Bluray pakket vandaag.

Volgende keer Bluray 3D filmpakket aanbieden! Veel mensen hebben al 3D TV in huis, dus iBood zou eens keertje 3D filmpakket moeten aanbieden.

En ik zie weinig 3D Bluray spelers langsgaan. Voorkeur is de LG 3D Bluray speler van goede model. Dus niet laagste type 2xx maar wat hoger zoals 5xx en 7xx. Dat is wat interessanter en biedt meer mogelijkheden.

Andere merken zijn ook mogelijk, maar Samsung en LG zijn veel gebruikte merken vanwege samenwerking met TV. Dat scheelt dus al 2 afstandsbedieningen.

6 mei 2013 om 12:48
yavuzko Gebruiker

en dan nu mijn wishlist:

Apple produkten voor een scherpe prijs.

Samsung produkten voor een scherpe prijs. (S3, Note 2, note 10.1 inch, plasma tv’s, high end notebooks)

High end HTC toestellen.

Gamersprodukten voor de PC. (desktop. keyboard, mouse, monitoren)

Nespresso apparaten.

Bose produkten

dit was het voor nu, ben benieuwd ;)

6 mei 2013 om 14:59
thijshorstman Gebruiker

“- Volgens mij niet echt waarop iBOOD zich richt aangezien het pas onlangs uitgebracht is, maar die nieuwe HTC One zou ik wel es willen zien passeren tegen een spotprijs :P”

“High end HTC toestellen.”

Beiden +1

6 mei 2013 om 16:52
Erik123 Gebruiker

Voor de liefhebbers van een maatje meer , de Sharp LC70le835e. Deze tv krijgt veel lovende reviews en is ondertussen al een jaartje op de markt dus er kan vast wel een mooie prijs bedongen worden bij de fabrikant. Zeker als je weet dat dit model in verschillende Duitse webwinkels verkocht word voor rond de 2.400 Euro,btw incl. Wat in Duitsland kan moet bij ons toch ook mogelijk zijn?

6 mei 2013 om 19:25
Dark-Revolution Gebruiker
6 mei 2013 om 19:33
Kidcassidy14 Gebruiker

Ik zou graag eens videokaarten voor de pc voorbij zien komen. De high end kaarten wel te verstaan :-)

7 mei 2013 om 02:07
Puistje Gebruiker

Het is weer eens tijd voor een 3 of 4 TB (interne of externe) harddisk iBOOD! Vinden jullie niet? :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.