2 augustus 2013 om 10:12
iBOOD
13 augustus 2013 om 22:35
maurice2029 Gebruiker

Aub als het kan nogmaals de volgende Ibood:
SONY SLTA58K spiegelreflexcamera met 18-55mm zoomlens en 75-300mm telezoom lens

17 augustus 2013 om 16:26
maxpusch Gebruiker

jaa

16 augustus 2013 om 02:10
Yggdrasill Gebruiker

Mocht het mogelijk zijn: Ik zie dat er nu een 29″ Dell wordt aangeboden. Kan daar ook eens een 27″ Dell (U2713MH) voor in de plaats komen? ;-)

30 augustus 2013 om 00:32
razorjeroen Gebruiker

Hoihoi ik Zou graag een netwerk harde schijf willen zien bijv lacie cloudbox wel minimaal 3tb! Of iets anders vergelijkbaars met ethernet aansluiting

30 augustus 2013 om 01:08
stef.regenboog Gebruiker

Beste iBood team,

Jullie hebben al een paar keer mooie aanbiedingen met Android TV Dongle’s c.q. sticks gehad. Daarvoor mijn hartelijke dank; heb laatst zelf de CX-919 bij jullie aangeschaft :-)). Maar het zou mooi zijn als jullie ook eens een Android TV Box in de aanbieding zouden kunnen doen :-). En dan graag eentje die naast HDMI ook een analoge video uitgang (AV (composiet) of eventueel S-Video) heeft, zodat men ook van een “oude” beeldbuis televisie een Smart-TV kan maken. Ik zit daarbij te denken aan o.a. de MK888 (K-R42). Bij voorbaat hartelijk dank :-)

Met vriendelijke groet,

S.R.

7 september 2013 om 01:13
djarune Gebruiker

Graag nogmaals de TDK BA-200 in ear monitors nog een keer! Volgens alle sites en reviewers de beste IEM onder de 300 dollar.

8 september 2013 om 20:16
woob36 Gebruiker

Beste iBood team, ben hier ook voor stefJullie hebben al een paar keer mooie aanbiedingen met Android TV Dongle’s c.q. sticks gehad. Daarvoor mijn hartelijke dank; heb laatst zelf de CX-919 bij jullie aangeschaft :-)). Maar het zou mooi zijn als jullie ook eens een Android TV Box in de aanbieding zouden kunnen doen :-). En dan graag eentje die naast HDMI ook een analoge video uitgang (AV (composiet) of eventueel S-Video) heeft, zodat men ook van een “oude” beeldbuis televisie een Smart-TV kan maken. Ik zit daarbij te denken aan o.a. de MK888 (K-R42). Bij voorbaat hartelijk dank :-)Met vriendelijke groet,a.boom

18 september 2013 om 23:20
Dan-jelle Gebruiker

Graag had ik de

Neato XV Signature Pro robot graag als ibood van de dag gezien.
Hartlijk dank

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.