7 september 2016 om 10:39
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

12 september 2016 om 18:58
LeFrankii Gebruiker

Het is al weer een tijdje geleden er een 999 Games spellenpaket voorbij kwam. Tijdens de hunt kwamen alleen enkele spellen voorbij (e.g. Catan). Op jullie vraag op Facebook ‘welke soort gamer ben jij?’ geeft een groot deel aan dat ze bordspellen spelen. Biedt een leuk pakket aan zou ik zeggen!

Beantwoorden

19 oktober 2016 om 13:54
Datcher Gebruiker

Ja hier kan ik mij ook in vinden :)

Beantwoorden

15 september 2016 om 12:11
jiriw Gebruiker

Er is regelmatig een batterijen aanbieding / flash-sale. Waarom zitten daar nooit 9-volt blokjes bij?

Beantwoorden

19 september 2016 om 12:08
toondebrouwer Gebruiker

Misschien een leuke tip om een deal te sluiten met het subwoofermerk Rythmik. Ik zou er graag 1 willen hebben, wellicht valt er een mooie prijs af te spreken bij een grote inkoop door Ibood, ik verwacht van wel. Ik zou er iig 1 willen hebben als ze voor mooie prijs aangeboden worden.

Beantwoorden

19 september 2016 om 15:17
Hans1234567 Gebruiker

De Beewii Smart Led Collor Bulb is al eens een keer eerder voorbij gekomen maar toen jammer genoeg niet besteld. Zou er graag een paar kopen. Alvast Bedankt!

Beantwoorden

19 september 2016 om 16:51
JPtjee Gebruiker

Een goede kwaliteit 50-55″ Ultra-HD OLED TV van LG. Het liefst eentje die vlak is met een demonteerbaar stroomsnoer:

Iets van het volgende lijstje zou niet misstaan:

https://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/#filter:RYqxCsIwFEV_Re4c5CUkbZpZRAcncSodYhskkJaSFhFL_t3EQafLOeduuEc7DedhgWmrmncMs324q387GE6UMfreXfwEk2GZXX_0YXUx_zdwakTZsWQo2hMYRvsqoDIkBtmQLpenDdnewhrt7nT4FqnpX7TUolhdq59sIbSq0KWUPg

Beantwoorden

25 september 2016 om 14:32
HetGezegde Gebruiker

Nog eens een goedkoop, simpel, maar goed/snelzettend koffieapparaat, zoals de Kenwood kMix CM025 in meerdere kleuren. Deze kostte destijd op iBOOD €30 en heb max €50 over voor een soortgelijk toestel. Nadeel van de Kenwood is namelijk dat deze snel begint te lekken/druppen.

En als er een is waar verse bonen in kunnen, zou dat helemaal top zijn! – en anders in combinatie met een hand-/automatisch molentje ofzo :)

Beantwoorden

25 september 2016 om 14:36
HetGezegde Gebruiker

Of eentje met een soort thermoskan en geen glazen kan voor de koffie. Verras me.

Beantwoorden

3 oktober 2016 om 10:52
Mr. Worf Gebruiker

Met al die smart-tv’s zou je zeggen dat het niet nodig is (of zou moeten zijn), maar een deftige 4K mediaspeler (liefst dus géén Android-stickje) zoals de Nvidia Shield met capabele hardware zou mij erg welkom zijn!

Beantwoorden

20 oktober 2016 om 15:49
robj23 Gebruiker

Zakmessen (bij voorkeur victorinox). Nadat de vorige gestolen is in Ecuador, tijd voor een nieuwe :)

Beantwoorden

21 oktober 2016 om 16:19
Roggel1 Gebruiker

Een goede game computer/ laptop

Beantwoorden

27 oktober 2016 om 09:53
Fluz Gebruiker

Ik ben geïnteresseerd een set 18650 batterijen. Deze heb ik nog niet langs zien komen.

Beantwoorden

27 oktober 2016 om 19:51
Dido1982x Gebruiker

Een netwerkprinter voor in je thuisnetwerk

Een eigen thuiscloud met aantal gb inprikbaar geheugen. ((die hier laatst aangeboden werden waren toch echt meer voor een industriële toepassing en net te lomp // groot en te duur voor een simpele thuisoplossing

Groetjes

Beantwoorden

29 oktober 2016 om 00:31
thingman Gebruiker

Please, please, pretty please, doen jullie van ibood nog een keer een duopack van de Silverlit Nano helicoptertjes?

Waanzinnige dingetjes zijn dat… Als d’r nog wat over zijn, dan graag!

Beantwoorden

30 oktober 2016 om 14:39
Delphinootje Gebruiker

Graag de Quadral Platinum M40 luidsprekers.

Beantwoorden

1 november 2016 om 18:03
DPPA Gebruiker

Gisteren te laat voor de Motorola X, graag nog een “high end” smartphone van de huidige of vorige generatie tegen een stuntprijs! Geen phablet !

Max 150mm hoog (5.5″), min 32GB opslag en 2GB Ram. min. Android 6.01.

Nexus 5X, LG G4, G5, Motorola X style of force, Motorola Z, Samsung S6 (niet edge), Sony Xperia Z5 Compact, Z5, X, XZ, Google Pixel (niet XL), HTC 10,Huawei P9.

Beantwoorden

2 november 2016 om 10:53
dr.koen Gebruiker

Mooi sporthorloge met hartslagmeter en muziekspeler (tomtom runner 2 hf+muziek?)

Of een mooie topserie vaatwasser (bosch/siemens). In de bosch sale van afgelopen week was de mooiste binnen paar uur uitverkocht

Beantwoorden

2 november 2016 om 15:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat laatste gaan we direct regelen, Koen! Blijf je onze website en nieuwsbrief dan in de gaten houden, zodat je hem niet weer misloopt?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 november 2016 om 13:34
pim.sybesma Gebruiker

Graag de Philips hue lampen of iets dergelijks ;-)

Beantwoorden

8 november 2016 om 11:18
Rubbert Gebruiker

Hij is al een paar keer voorbij gekomen, maar telkens was ik the laat:

Musical Fidelity Merlin 2.0 speakers & receiver

Beantwoorden

9 november 2016 om 21:04
martinry Gebruiker

Motorola Z play. Een nieuwe smartphone met unieke mogelijkheden, goede specs en een geweldige accu. Nu nog een geweldige prijs en playing time kan beginnen.

Beantwoorden

12 november 2016 om 07:43
Meijerf73 Gebruiker

I.p.v. de standaard laptops, zouden een paar chromebooks zeer welkom zjn

Beantwoorden

13 november 2016 om 22:04
TazzMania Gebruiker

Het zou mooi zijn als ibood met een mooie actie komt met Synology RT1900ac
En dat voor een mooi prijsje.

Beantwoorden

17 november 2016 om 15:33
Eleonoor Gebruiker

Mooie bieren. Houtgerijpte bieren van Innis and Gunn bijvoorbeeld, of Samichlaus (van Schloss eggenberg) zou ik zo een doosje van kopen.

Er zijn vast wat geen-wijn-liefhebbers die het met me eens zijn!

Beantwoorden

21 november 2016 om 15:51
a.roffel Gebruiker

ik zou graag weer een keer een leuk 21:9 schermpje zien, 34 inch van bijv LG voor een leuke prijs :) ik heb deze voorgaande keren helaas gemist. misschien tijdens de hunt nog een keer ik wacht het af.

Beantwoorden

24 november 2016 om 22:25
Draleg Gebruiker

k’zal ook eens een tip geven , lever op de afgesproken datum of informeer de klant en zend geen auto antwoord op de klant z’n mails,

verzending op 11 november 2016 dan 18 nov. weer een week later en nog altijd niets en een klantendienst die tot 3 maal de zelfde BS zend

“ Je had eigenlijk vandaag al een antwoord van ons moeten krijgen. Hierbij willen we je laten weten dat we langer de tijd nodig hebben om je te kunnen helpen. Hiervoor vragen we nog even je geduld.

Binnen een termijn van ongeveer 1-5 werkdagen komen we bij je terug.”

wat ben ik daar nu me ?

Beantwoorden

25 november 2016 om 08:52
Liezep1 Gebruiker

Het zou leuk zijn om miele stofzuigers, kenwood keukenrobot (geen kmix, wel de zwaardere en grotere versies), gigaset teleoons( vaste) eens voorbij zien te komen.

Beantwoorden

28 november 2016 om 09:51
Dorothy1810 Gebruiker

Ben zeer geïnteresseerd in de Philips Airfryer Advance XL HD9240/90 zwart met als accessoire de grillpan: Philips Advance HD9911/90.

Beantwoorden

30 november 2016 om 14:57
raadjeniet Gebruiker

Een goede (computer)monitor bijvoorbeeld de: Samsung U28E590D (http://www.samsung.com/in/business/business-products/monitor/uhd-monitor/LU28E590DS/XL)

Beantwoorden

3 december 2016 om 08:57
TazzMania Gebruiker

Wanneer komt

Belkin QODE Ultimate Pro Hoes m. Toetsenbord – iPad Air 2

weer eens langs ?
Was een mooie aanbieding, wil hem graag hebben.

Beantwoorden

26 december 2016 om 20:22
Loutje81 Gebruiker

Wanneer zullen je eens een steampod aanbieden. Dringend op zoek :).

Beantwoorden

28 december 2016 om 12:03
Mister13 Gebruiker

Tijd voor batterijen aa, aaa, v9, 2032, 2025

Maar dan wel wat meer op voorraad zodat ze niet zo snel uitverkocht zijn zoals vandaag!

Beantwoorden

29 december 2016 om 17:03
Free1990 Gebruiker

Ik hoop dat de suface pro 4 nog eens voorbij komt. Liefst de versie met een intel M processor of i5, 256 GB :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.