18 mei 2016 om 17:00
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
19 mei 2016 om 12:49
edwinjn Gebruiker

Deze zou inbouw gasbarbecue ik graag voor een mooie prijs voorbij zien komen. GrandHall Maxim GTI4B-V Built-In

Beantwoorden

8 juni 2016 om 11:40
jularm Gebruiker

Het zou leuk zijn als jullie eens een houtskool barbecue van Weber zouden plaatsen. Het liefst een Weber Master Touch.

Graag een reactie!!

Groetjes

Beantwoorden

19 juni 2016 om 23:57
koeneeer Gebruiker

Dji phantom 3 pro please

Beantwoorden

20 juni 2016 om 18:24
brigo Gebruiker

Graag nog eens polo’s van TENSON ( bvb STING of LOUIS ), zeker ook in navy. Deze zijn voor mij echt de allerbeste op alle gebied !

Beantwoorden

29 juni 2016 om 18:35
Lawrence123 Gebruiker

Dyson flufy handstofzuiger winkelprijs €369

Beantwoorden

29 juni 2016 om 18:36
Lawrence123 Gebruiker

Dyson am07 winkelprijs €396 toren ventilator graag. Heeeeeel graaaaaag!!!!!

Beantwoorden

5 juli 2016 om 04:20
Lawrence123 Gebruiker

De dyson fluffy handstofzuiger  ( parket en laminaat) winkelprijs €369

Wanneer krijgen we die te zien?

Beantwoorden

5 juli 2016 om 04:22
Lawrence123 Gebruiker

De dyson am07 toren ventilator, winkelprijs €369

Aub iBook antwoord toch eens, of het al dan niet lukt om daar een dealtje van te kunnen maken?

Beantwoorden

18 juli 2016 om 16:26
juggler1988 Gebruiker

beetje thinking out of the box. Ff niet simpel de dvd serie . Maar echt iets anders . Je denkt nu waar heeft die het over . Heb het over de walking dead . De dvd’s zijn overal al verkrijgbaar en iedereen heeft die toch al als dan zijnde . Maar kom met iets aparts zoals funko pop walking dead . Of het zwaard van michone .de honkbalknuppel van negan lucile. Of de sheriffs hoed van rick .iets anders iets out of the box . Hopelijk is dat mogelijk alvast dank jeffrey

Beantwoorden

20 juli 2016 om 00:24
echoes2000 Gebruiker

Intel NUC(Next Unit of Computing) mini pc, leuk zuinig pctje te gebruiken als mediaplayer en als htpc en ook nog eens met W10. Zeker in combinatie met geheugen, ssd-disk, wireless keyboard-muis.”"

Beantwoorden

14 augustus 2016 om 23:33
rl2000 Gebruiker

Ik zie nog graag de Bear Grylls multifunctionele survival hakbijl eens langskomen. De vorige net gemist…..

Beantwoorden

17 augustus 2016 om 21:57
jeroenvdh Gebruiker

Een robotstofzuiger van irobot … Long time no see

Beantwoorden

22 augustus 2016 om 09:02
hansspin Gebruiker

De prachtige en hele goede electrische messenslijpers van Chefs Choice (of Graef, identiek!) lijken mij een mooie iBood aangelegenheid. Volgende keer de CC120 in de aanbieding?

Beantwoorden

22 augustus 2016 om 21:52
Lovejoy Gebruiker

De LG G4 smartphone voor een mooie prijs zou goed scoren denk ik. Nu €368 en €355 bij Amazon.de. Onder de €325-320 zou momenteel vrij scherp zijn. Later wellicht <300. Let dan wel op dat er niet een partij gekocht wordt die het bootloop probleem hebben (serienummers beginnend met 505-507). Dual-sim zou helemaal mooi zijn. Die is niet regulier in Nederland verkrijgbaar. De leren uitvoering is niet handig i.v.m. accessoires. Liever de gewone (zwarte).

Evt. ook de LG G3 32GB. Nu €299 en €275,5 bij Amazon.de. Wat onder de €250 zou dan mooi zijn omdat de G4 er momenteel eigenlijk vrij dicht bij zit qua prijs. Daarbij letten op de batterij die meegeleverd wordt. Die van vóór oktober 2014 zouden verantwoordelijk zijn voor de oververhittingproblemen van de G3.

Beantwoorden

23 augustus 2016 om 00:36
lescek Gebruiker

Mannesman gereedschappen. Het mag ook van andere merken.

Korting op degelijk gereedschap is altijd top.

Het liefst ook een tangenset.

Beantwoorden

6 september 2016 om 12:44
AGTon Gebruiker

Ik zou graag producten van Coleman / Gerber / Aerobed voorbij zien komen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.