5 januari 2015 om 09:48
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
6 januari 2015 om 01:06
ronaldvanderhorst Gebruiker

Het ligt niet in mijn bedoeling om ibood of zijn medewerkers te “bashen”, maar……….. wat is ibood dramatisch hard achteruit gegaan. Dit is voor mij gevoel vanaf het moment dat de “nieuwe” website online is gekomen. Natuurlijk is het een kwestie van dat je niet iedereen kunt plezieren, maar voorheen stond ibood in mijn ogen toch bekend om leuke deals, prijstechnisch, kwalitatief en zeker qua product. Nu zie ik alleen maar de meest waardeloze producten voorbijkomen, t-shirts, glazen, powerbanks, trolley-sets. Wanneer is de laatste mediaspeler, tv, audio-set of iets van gelijke strekking voorbij gekomen????

Mensen in mijn omgeving klagen eigenlijk over hetzelfde, producten zijn totaal niet meer interessant, prijzen zijn niet meer interessant, en erger de feedback die je hier en daar op ‘t forum leest liegt er niet om.

Precies weet ik het niet, maar wanneer was de laatste hunt, ook daarin zie je een terugloop. De hunt duurt dan wel 48 uur, maar 75 % van de producten zijn totaal niet interessant, nogmaals in mijn ogen.

En jawel voor ieder wat wils, maar na 23 powerbanks, 88 t-shirts, 94 glazen, 28 trolley-sets, 393 hdmi kabels, 16 dekbedden in 25 verschillende maten, en zo kan ik wel door blijven gaan….. genoeg is genoeg, ik stel voor dat een aantal medewerkers van ibood aan het muiten slaan, en hun eigen ikbied.nl oprichten, maar dan op basis van “oude” ibood.

Dus heren/dames bij ibood, koop die geweldige trolleyset zelf allemaal op, en ga langdurig op vakantie, in mijn ogen hebben jullie ‘t dubbel en dwars verdiend, neem voor de zekerheid wat extra t-shirts mee, ze zijn nu toch in de aanbieding

Een tevreden ex-klant.

6 januari 2015 om 15:54
Snorlord Gebruiker

Ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel als Ronald over ibood … wanneer was de laatste keer dat er nog iets voorbijkwam dat ik echt wilde. Meer dan 3 maanden geleden was er hier een echt leuke computerkast die ik toen niet had gekocht omdat ik heel erg twijfelde vanwege het design, de kast zelf was eigenlijk perfect, goed geprijsd, goede kwaliteit en ja achteraf had ik er spijt van dat ik hem niet had gekocht toen, wanneer ik me bedacht had was hij die avond al uitverkocht… sinds dien heb ik zowat elke dag alles gevolgd op ibood (ook in de hoop dat die case of een andere eens voorbij zou komen) en ik heb eigenlijk tegenover vorig jaar niets boeiends meer zien voorbij komen. Ook al heb ik een aantal keer op het forum getipt voor een computerkast, maar buiten een paar ssd’s van niet zo bekende merken zoals bv. Pariot heb ik nog niets in de buurt zien komen…

8 januari 2015 om 10:10
jocstone Gebruiker

Een betaalbare 2-bay NAS van Qnap of Synology al dan niet gevuld met een koppel degelijke RED schijven? 2 x 3Tb bijvoorbeeld :-)

Ik heb nl de vorige Qnap net gemist en heb daar ENORM veel spijt van :-)

9 januari 2015 om 09:49
Voodoo077 Gebruiker

+55″ 4K scherm aan 999 euro.

Of een curved 3D 65″ aan een deftige prijs

10 januari 2015 om 00:04
Rebert Gebruiker

ik zou via deze weg een tip willen geven voor het ontwerp van de site…

persoonlijk snap ik niet hoe een grote site als jullie zo een prutsontwerpers kunnen aantsellen met zo een slechte visie op gebruiksgemak…

Zet aub alle rubrieken onder elkaar op de hoofdsite ipv van deze op te delen in tabs! deze tabs hebben geen enkele waarde aangezien je amper info rechtstreeks te zien krijgt wanneer de tab geopend wordt. Dus gewoon onder elkaar, duidelijk en overzichtelijk en wanneer er op lees verder geklikt wordt alle uitleg.

ipv een icoontje met daarachter de verzenddatum en ernaast de verzendingskosten zou de verzenddatum altijd zichtbaar moeten zijn duidelijk! ik werk op een touchscreendevice zonder muis dus moet ik elke keer naar de tab met verzending gaan zoeken, als het achter het icoontje kan geplaatst worden kan het er evengoed naast duidelijk vermeld worden.

iets wat mij al langer stoort, waarom zijn jullie de enigste site tegenwoordig, die ongeacht de prijs van het product,  (hoge) verzendingskosten vraagt?

en de allerlaatste tip: ik, en vele andere mensen, zouden liever minder ibood deals per dag zien, maar dan wel kortere levertermijnen, of op zijn minst levertermijnen die worden nagekomen !

met vriendelijke groet

15 januari 2015 om 00:28
ingelberts Gebruiker

Aangezien mijn 23″ LG IPS-monitor het juist heeft begeven had ik graag een qHD (1440p) of 4K computermonitor gezien van pakweg 27″. Aan 40-50% korting moet een prijs rond de €200 doenbaar zijn lijkt me. Is in mijn geval dan meteen verkocht, zelfs als ik er even op moet wachten.

15 januari 2015 om 00:30
ingelberts Gebruiker

Bovendien hoog tijd dat we hier op ibood nog eens een echte top tech-deal zien. Het moeten niet elke dag action cams of hoofdtelefoons zijn!

15 januari 2015 om 10:42
Doppert Gebruiker

Ben het eens met de topic-starter Ronald. De site heeft volledig mijn interesse verloren. Wat ooit een site was waar je meteen na twaalf uur naartoe ‘klikte’, is het nu een soortement veredelde ‘groupsdeal’ met een Blokker-assortiment geworden. Verder is de site vreselijk onoverzichtelijk geworden, wat een rotzooitje. Jammer.

15 januari 2015 om 14:45
alex20580 Gebruiker

Via ibood-extra een 55 of groter panasonic plasma tv. Is bijna niet meer te vinden. Niet zoveel interesse voor plasma ondanks superieure beeldkwaliteit ( tenzij je vergelijkt met Oled)

Bv de tx-p55vt50/60 … Of neusje vande zalm tx-p60zt60 … Blijven dromen, maar resoluut plasma tv van panasonic aub.

16 januari 2015 om 10:40
RadioVis Gebruiker

Sonos [draadloze muziekboxen)

17 januari 2015 om 02:20
Y.spronck Gebruiker

Tip aan ibood: Minder maar beter aanbod van producten en een snellere levering van producten of het nakomen van de afgesproken levertijd. Ibood is ontzettend achteruit gegaan en daarom bestel ik ook nog maar zelden iets. De HDMI kabels die ik begin deze maand heb besteld zijn weer eens niet verzonden terwijl ze dat wel al hadden moeten zijn. Waarschijnlijk was dit de laatste keer dat ik iets besteld heb bij ibood!

29 januari 2015 om 11:53
jpfeenema Gebruiker

Hallo Y.spronck, heeft u de kabels al toegestuurd gekregen inmiddels? Ik heb nog niks ontvangen hier in Leeuwarden.

Beetje jammer dat er bijna inmiddels een maand op gewacht moet worden. Ze kunnen dan beter bij iBood zeggen dat de levertijd tussen de 4 en 6 weken bedraagt, dan weet iedereen waar die aan toe is.

19 januari 2015 om 13:24
boertje2 Gebruiker

Graag zou ik in de aanbieding pc speakers zien, en denk hierbij aan de Locitech Z906 en Z506 en Z623 en dan voor een scherpe Ibood prijs.

19 januari 2015 om 15:05
polskikuba Gebruiker

Wassup iBooders.

Jullie beginnen een beetje op al die ergerlijke internet-mega-deal websites te lijken. Ontwijk de producten die aan het begin van de longtail zitten.

Hou je bezig waar je eerst mee bezig was: het aanbieden van zeer specifieke producten/merken tegen een zeer aanvaardbare prijs. Onderscheid jezelf daarin.

Misschien hebben jullie wel een leuk aantal partners, zoals o.a eendagskoopjes, maar zodra ik op hun site kom zie ik als maar hetzelfde, met ook jullie daarin vertegenwoordigd.

Onderscheid jezelf op een bepaalde kwantiteit, en wie eerst komt, wie eerst maalt. Daar gaat het om bij betrokkenheid en community.

Tips:

- hoofdtelefoons, – harde schijven, – audiofiel installaties , – telefoons, – vouchers, – ONBEKENDE MERKEN .

20 januari 2015 om 23:10
piranimal Gebruiker

we kochten enkele weken geleden hier een 55 inch Smart TV.

Een mooie muurbeugel om hem te bevestigen zou super zijn.

bijvoorbeeld de vogel’s thin 345 of 325

27 januari 2015 om 09:12
Yahyas Gebruiker

En haal die YouTube video en Facebook gedeelte aub weg. Het zit zo irritant in de weg!

En zorg ervoor dat iedere klant fatsoenlijk te woord wordt gestaan. Ik zie alleen maar klachten onder de producten!

28 januari 2015 om 11:13
Trekhond Gebruiker

Wanneer zou er nog eens verlichting van Philips verkocht worden?

Ik moet er binnenkort 2-3 aankopen voor de woonkamer en zou ideaal zijn moesten jullie deze nu aanbieden!

2 februari 2015 om 11:22
djbosanac Gebruiker

Synology DS214+ met RED 7200RPM 6TB SCHIJVEN ZOU ideaal zijn….

3 februari 2015 om 00:17
eddy0 Gebruiker

refurbished tablet.Thank you

3 februari 2015 om 12:10
machoek Gebruiker

dromen jullie allemaal of hebben jullie aandelen dit gaat toch nooit geburen

4 februari 2015 om 15:17
zafkan Gebruiker

Als suggestie de Plantronics Backbeat Pro (Dus de over ear variant, http://www.plantronics.com/nl/product/backbeat-pro). Super goede koptelefoon!

5 februari 2015 om 09:28
jturkstr@xs4all.nl Gebruiker

Ik wil voorstellen dat jullie helemaal niets meer aanbieden. Wat je besteld wordt niet geleverd en een reactie op mijn vele mails ho maar. Telefonisch ook totaal niet te bereiken. ALS JE TOCH NIET LEVERT BIED HET DAN OOK NIET AAN!!!!!!!!!!!!!!!!

8 februari 2015 om 16:50
-JohanS- Gebruiker

Al maanden aan het wachten op fotoboeken, zou leuk zijn als ze eindelijk nog eens langskomen :)

Liefst MyBKS, daar heb ik al enkele goede ervaringen mee gehad!

10 februari 2015 om 08:38
LupkaGirl Gebruiker

een betrouwbare stormaansteker. Met name van het merk Blazer (zoiets: http://blazerproducts.com/index.php/the-torch.html –  http://blazerproducts.com/index.php/lighters-47.html )

Geen low-budget spul, maar veilig, navulbaar en werkend als het flink stormt.

12 februari 2015 om 12:05
buckert Gebruiker

Helaas vind ik net als vele anderen het vernieuwde ontwerp van deze site bagger! iBood is nu net een ingewikkelde “Blokker” site geworden, en met een smartphone- of tabletgebruiker is geen rekening gehouden. Informatie verstopt achter buttons, tabs en verschillende aanbiedingen verstopt in een doolhof!

Afgezien van al dit ongemak, een kelin voordeel wanneer je op een dag meerdere aanbiedingen koopt: je kunt dan verzendingen bundelen.

Nu jullie levertijden zo dramatisch lang zijn ( en de leveringsdata onbetrouwbaar!!) biedt dit de mogelijkheid om bestellingen van eerdere dagen die nog niet zijn uitgeleverd te bundelen met nieuwe bestellingen binnen dezelfde week, of een periode of datum die ik zelf online aangeef. Scheelt weer bezorgkosten en milieu.

En, zoals al eerder vermeld: De bezorgkosten staan niet in verhouding tot de prijzen. (Batterijen of een zaklamp van 14,95 laten bezorgen voor 5,95….. pffffff!!!)

14 februari 2015 om 09:32
snofsky Gebruiker

Helaas merk ik bij mezelf ook dat ik de nieuwste site een achteruitgang vind.

Vroeger sprak ik vaak collega’s aan over bepaalde aanbiedingen maar dat is al lang niet meer het geval

18 februari 2015 om 00:19
goldenheart Gebruiker

Graag een led lenser p7.2 ,met accu in plaats  an batterijen.

Als we dan bezig zijn ,een babyfoon  is ook geen slecht idee.

Merk is niet zo belangrijk als hij maar geleverd word voor de kleine 18 jaar is.

18 februari 2015 om 23:22
rvhaaren Gebruiker

Doe iets aan de lever betrouwbaarheid.

Layout van site is inderdaad niet geweldig, maar snap dat er zo meer producten in verschillende categorieën kunnen worden verkocht.

Daarnaast wanneer weer eens De HUNT! ??

Product tip een monitor 34″ (21:9) lg34um95 bijvoorbeeld

20 februari 2015 om 01:52
jeffreyboy15 Gebruiker

Ik vind dat het ook iets achteruit is gegaan, maar zo nu en dan iets Minder duur of minder interessant voor de gadget en high tech. Man is ook goed ( en beter voor de portomonee )

Maar goed, ik zou graag een laptop willen zien in de aanbieding, en dan geen tablet want die heb ik idd al genoeg gezien en ook niet die laptops die ze bij de mediamarkt aanbieden voor 300 euro.

maar een echte kwaliteit (game) laptop waar je de komende jaren weer goed mee vooruit kan.

Een goede grafische kaart, processor,niet te groot (liefst 15.6 inch), als het kan een ssd hardeschijf erbij ( alleen voor het opstarten is ook al goed) en totslot een redelijke tot goede accu duur.

het is veel gevraagd,  maar het zou wel mijn week maken.

Groetjes jeffrey

24 februari 2015 om 10:57
piranimal Gebruiker

We willen super graag de nieuwste reeks van iRobot kopen:Namelijk de Roomba 800 reeks (870 of 880) en de Scooba 450. We hebben reeds andere modellen zien voorbij komen maar hebben de nieuwste versie met rubberen borstels op het oog!

Ideaal voor de lente schoonmaak !!! :-)

Bedankt!

24 februari 2015 om 17:27
sjoefke Gebruiker

WD Red, 3 of 4 TB. Voor een mooi prijsje! Laat maar komen!

24 februari 2015 om 17:29
sjoefke Gebruiker

WD Red, 3 of 4 TB. Voor een mooi prijsje! Laat maar komen!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.