20 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Handvat

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• Superslimme tandenborstel
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij

• Batterijtype: Lithium-ion
  • Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
  • Gebruiksmodus: Accu
  • Ingangsspanning: 220
  • Gebruiksduur: 48 min
  • Oplaadtijd: 12-14

In de doos:

• 2x Genius handvat
  • 1x oplaadstation
  • 1x smartphonehouder
  • 3x opzetborstels
  • 1x Reisetui
20 januari 2018 om 01:33
j-roon1983 Gebruiker

Iemand ervaring mee?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 03:11
Ron72 Gebruiker

Eerlijk? *snap* euro voor een tandenborstel….

Al die elektrische borstels doen exact hetzelfde: rondjes draaien op hoge snelheid. Een Braun borstel van een paar tientjes doet niks anders dan deze en ook al die borsteltjes zijn precies hetzelfde (op een paar haren na).

Volg gewoon je verstand :)

Edited by: Paul
het is niet toegestaan om de dealprijs op het forum te plaatsen, daarom weggehaald

Beantwoorden

20 januari 2018 om 03:14
Ron72 Gebruiker

Leuk, steeds blijven hangen bij het plaatsen van een bericht en die vervolgens 3 keer zien :P

Beantwoorden

20 januari 2018 om 08:25
HammieH Gebruiker

Ja toevallig met Black friday de 9900 gekocht, vrijwel zelfde specs. Dat Bluetooth ga je nooit gebruiken maar de borstel zelf is wel helemaal top. Draait als een malle en je krijgt echt schonere tanden. Je merkt wel verschil met de goedkopere lijnen, vraag is even of je t uit wilt geven. Ik heb er geen moment spijt van gehad, twee van die dingen is ook ideaal als je een partner hebt. Succes

Beantwoorden

20 januari 2018 om 09:15
deBoomtak Gebruiker

Ik heb hem anderhalf jaar geleden ook hier gekocht. Je merkt duidelijk het verschil tussen een borstel van een paar tientjes en een duurdere. Wat Ron72 dus schetst is onzin. Ik heb meerdere elektrische tandenborstels gehad, en kan het dus weten.

De Bluetooth functie is grappig, maar maak daar ook weinig gebruik van. Net als alle verschillende ‘programma’s’ . Verder duurt het opladen best lang, maar de accu gaat ook lang mee. Ik raad dit toestel aan!

Beantwoorden

20 januari 2018 om 12:42
Jos. Gebruiker

Wat merk je dan precies?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 16:09
Kris08 Gebruiker

j-roon

We hebben zelfde set voor 130€ gekocht (2 houders). Dus voor 2 personen. Ze zijn echt perfect!

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:27
585ren Gebruiker

Beste Jos,  o.a. de pulserende bewegingen is van de duurdere type’s veel sneller.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:29
Smix Gebruiker

*knip*, dus zo geweldig is deze aanbieding niet…..

Edited by: Paul
bij een prijsvergelijking is een directe link vereist, ter ondersteuning

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:59
karinvanr Gebruiker

Op diverse sites erg veel goede reviews. Mijn oude oral b is aan vervanging toe en dus besteld.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 15:29
manke_nl Gebruiker

Welke vindt men beter: Deze of sonicare?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 20:43
.Eva. Gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar!

Beantwoorden

20 januari 2018 om 21:51
hoogstraat10 Gebruiker

ik heb beide, ook via ibood gekocht, Sonicare ultrasone HX6912/51 en deze Oral B Genius 8900 , kwestie van wennen, uiteindelijk vind ik de Philips Sonicare Ultrasone fijner, trilt sneller, en daardoor comfortabeler om vast te houden, en ook in je mond is het rustiger, minder lawaai, dan de Oral b.

Omdat ik 2 keer per jaar na de mondhygiëniste ga, weet ik nu dat de Philips mijn tanden veel schoner maakt , minder plak en tandsteen.

Natuurlijk moet je de borstel wel goed plaatsen ;-) , mijn mondhygiëniste heeft mij voor beide tips gegeven , hoe je ze moet gebruiken.

Ik zo zelf niet meer terug willen naar de Oral B, soms moet ik wel omdat de accu leeg is van de Philips.

Dus voor mij persoonlijk, geld dat de Philips een beter resultaat geeft, en fijner in gebruik ( qua gevoel en geluid, veel rustiger)

Beantwoorden

20 januari 2018 om 22:06
fred.89 Gebruiker

Helemaal mee eens wat bovenstaand beschreven wordt. Precies dezelfde ervaring. Ik denk dat sommige tandartsen gesponsord worden door Oral.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.