29 juni 2017 om 00:00
iBOOD

2x Plus One MFI Lightningkabel | 1 m

2x Plus One MFI Lightningkabel | 1m

Deze twee Plus One MFI lightningkabels zijn door Apple goedgekeurd en dus geschikt voor opladen én synchroniseren.

Specificaties

Merk: Plus One
Type: MFI lightningkabel (duo-pack)
Garantie: 2 jaar

• Goedgekeurd door Apple
  • Opladen én synchroniseren
  • Lengte van één meter

Geschikt voor het opladen en het synchroniseren van alle Apple apparaten met een Lightning aansluiting

29 juni 2017 om 03:14
scorpion31176 Gebruiker

Ik vraag me altijd af met deze kabels, je hebt er eigenlijk een 10-tal van nodig, omdat je in je woonkamer, slaapkamer, op werk, in je tas enz. zo’n kabel wilt hebben om niet zonder te zitten. Maar de originele kabels van Apple zijn veel te duur voor wat ze doen. Het zelfde, maar in mindere mate geldt voor deze kabels en het minste voor de kabels van de Action en andere stunters producten.

Vergeleken met dit product en de laatste categorie stunters, waarom zou ik deze kabels kopen, die dan nog 3x zo duur zijn als een Action en ook niet origineel van Apple?
Uit ervaring kan ik zeggen dat ook de Apple kabel slijt en breukjes vertoont waardoor je moet rommelen met de kabel om je apparaat op te laden.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:31
dylanpiet Gebruiker

Zoals je kunt lezen zijn deze kamers goedgekeurd door Apple. Als je een kabel van de Action koopt, bestaat er een kans dat je Telefoon/kabel door brand

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:27
Bleats Gebruiker

Het grooste verschil is het MFi certificering wat kabels van Apple “nodig” hebben. In dit geval weet je zeker dat de kabels blijven werken en niet dat je telefoon gaat aangeven dat de kabel niet goed is. Iets waarvan de Action kabels geregeld last hebben. Ikzelf gebruik al jaren MFi-certified kabels en niet de originele van Apple meer. Waarom? Goedkoper en naar mijn mening beter. De originele van Apple gaan vaker kapot heb ikzelf het idee. Ja, als je hem netjes bij de connector eruit trekt gaat hij ook jaren mee. Andere kabels die ik gebruik gaan ook al een flinke tijd mee.

Maar een andere vraag, je koopt een toestel van minimaal honderden euro’s tot over de duizend euro (afhankelijk hoe je het toestel koopt) en vind een paar euro voor kabels te duur? Als je in de slaapkamer, woonkamer, werk en tas er eentje hebt, dan heb je denk ik wel op de meest gebruikte plekken, en anders binnen bereik, een oplader liggen toch?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:26
scorpion31176 Gebruiker

De kabels zijn gewoon hun prijs niet waard, dat is mijn punt. Hier komt precies de gedachte die u omschrijft, omdat je iets duurs koopt, kun je ook wel een duur kabeltje kopen. Een in mijn ogen vreemde en kromme vergelijking die ik niet snap. Als je een lampje voor een Toyotadealer koopt, betaal je minder dan het zelfde lampje bij de BMW dealer. De mensen kijken vaak niet naar deze dingen, maar ik vind het niet te rijmen. Om even de auto als voorbeeld te houden, kijkt u toch ook waar de brandstof enigszins het best geprijsd is of zou u met een BMW / Mercedes ook alleen maar bij Shell tanken?

De inhoud van de kabeltjes bestaat van alle merken uit een USB connector, een aansluiting voor de telefoon en wat kabel met omhulsel. Dat Apple wil dat je hun kabels koopt is gewoon schandelijk om nog meer geld te krijgen. De action kabels vliegen niet in brand van een laag voltage, zijn er ooit mini-USB kabels van Samsung in de brand gevlogen, aangezien het hier om hetzelfde principe gaat.

Ik zoek echte bewijzen waarom ik deze kabels of Apple kabels zou moeten nemen en daar dik geld voor moet betalen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:41
Frits spits Gebruiker

Kabels met deze MFI certificering voldoen aan de standaarden van Apple, dus je weet dan zeker dat ze goed werken, ook na eventuele updates. Voorkomt dat je meldingen krijgt dat ze niet goed werken e.d.

https://paracable.com/pages/what-is-apple-mfi-certification

Verschil met Lightning kabels t.o.v. Samsung-kabels is dat er in de Lightning kabels een chip zit die aangeeft of ze echt/nep zijn.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:58
tang Gebruiker

Ik koop nooit (meer) goedkope kabels, mijn ervaring is dat de aansluitingen allemaal snel lam worden.

Originele kabels zijn heel duur. Ik zoek daarom een middenweg.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 13:04
Ben Benieuwd Gebruiker

Zowel micro-usb als iphone kabels van de action zijn werkelijk waar allemaal totaal waardeloos. Heb er ooit 10 (verschillende soorten en maten) gekocht. Allemaal direct of na een paar dagen onbruikbaar!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 15:30
christophe_odb Gebruiker

https://mfi.apple.com/MFiWeb/getAPS

in deze lijst staat nochtans niets over het merk Plus One. Kunnen jullie de UPC/EAN code doorgeven, dan kan ik dit verifieren, anders annuleer ik alsnog mijn order, ik heb geen zin in defecte kabels….

groetjes,

Christophe

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.