25 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Onkyo X9 High Resolution Bluetooth Speaker

Onkyo X9 High Res BT Speaker

De toekomst van muziek luisteren gecombineerd met Bluetooth in een strakke behuizing: the Onkyo X9.

Specificaties

Merk: Onkyo
Type: X9 High Resolution Bluetooth Speaker
Kleur: zilver
Garantie: 2 jaar

• 96 kHz (24 bit) audio!
  • Alsof je in de studio meeluistert
  • Bluetooth en audio-in

Drive units 2 x 1" (25 mm) tweeter; 4 x 2” (50 mm) woofer; 2 x 3.5" (89 mm) passieve radiatoren
Versterker: 4 x 10 Watt RMS uitgaand vermogen met < 1% THD
Frequentierespons: 57 Hz - 40 kHz
Maximum aantal apparaten te pairen: 8
Maximum aantal apparaten multi-paired: 3
Bereik: tot 10 meter (vrije ruimte)
NFC pairing

Nominaal stroomverbruik: ≤ 40 W
Eco stand-by stroomverbruik: ≤ 0.1 W
Ingebouwde microfoon
Capaciteit ingebouwde batterij: 2200 mAh (2200 mA / 3.7 V *3)
Speelduur: tot 10 uur

Input power rating: 15V DC, 3A
Analoge ingang: 3.5 mm AUX
Analoge uitgang: 3.5 mm headphone out
Digitale ingang: Micro USB type B – sluit de X9 aan op een PC met een USB kabel; ondersteund formaat: PCM: tot 96 kHz (24bit)

In de doos: X9 speaker, voeding, USB kabel en een 3.5 mm audiokabel
Afmetingen: 300 (B) x 144 (H) x 63 (D) mm
Gewicht: 1474 gram

25 juni 2017 om 00:39
sstoops Gebruiker

Als ik er zo 2 neem… kan ik dan in stereo afspelen via mijn iphone bluetooth?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 00:59
bikedude420 Gebruiker

ik denk niet dat dat met deze speaker kan. Maar van wat ik lees, is eentje al goed voor een prima stereo geluid door het ontwerp dat gericht is op kwalitatieve geluidsweergave boven al.

Hebt ge anders al gedacht aan een wireless audio receiver? Zoiets kun je aansluiten op een gewoon stereo systeem – bijvoorbeeld eentje met twee aparte vette speakers of studio monitors – en daaraan kunt ge dan wel even draadloos je iPhone verbinden.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:37
markri Gebruiker

Nee, en als je twee speakers wilt koop dan een Sonos Play 1: Duo

En dit ding is stereo.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:49
vuurwerkman Gebruiker

Dat kan als je een samsung galaxy s8 bezit.

Deze ondersteunt dual audio

https://m.androidcentral.com/samsung-galaxy-s8-dual-audio

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:01
bikedude420 Gebruiker

potverrr, is dat even pech hebben. Krijg ik die aanbieding eindelijk weer te zien, heeft Argenta toch panne zeker…. kan ik niet online betalen. Fingers crossed dat het niet uitverkocht is tegen dat de boel weer werkt, of ik ga pisssssed zijnnnnn…

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:19
Moderator Paul Moderator

Hallo bikedude,

Balen dat de betaling niet wil lukken door een storing bij Argenta. Om uit te sluiten dat er een andere oorzaak is van het niet kunnen afrekenen, zou je de volgende suggesties kunnen uitproberen: 
- cookies & cache opschonen 
- uitloggen & opnieuw inloggen 
- ad blocker uitschakelen (indien aanwezig) 
- bestellen via een andere browser
- bestellen via een ander apparaat of via de iBOOD app

Succes! Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:39
bikedude420 Gebruiker

Dag Paul,

wauw, bedankt voor de snelle tussenkomst en welbedoelde raad! Maar je zult snel zien dat het (spijtig genoeg) niet van toepassing is als je op de website kijkt: https://www.argenta.be

Het is dus echt wel een storing bij Argenta.

Ik heb het nu wel via PayPal kunnen regelen dus ik ben gerust ^_^ Da speakerke is echt wel exact wat ik zoek!! :p

Bovenal kwalitatief geluid, en Bluetooth multipoint connections met name. We wisselen met de vriendin vaak af qua bron-apparaat (eens hare laptop, dan de mijne, dan eens een tablet of GSM) en met de huidige speaker moet je de verbinding telkens eerst verbreken op de bestaande connectie, vooralleer je een andere kunt connecteren. Het is de PlayLink 4, by the way. DLNA heb ik niet nodig dus dat mis ik ook niet :) meer nog, de PlayLink zendt permanent een WiFi Direct netwerk uit wat gewoon vervelend is. En zijn geluid is ook maar “ok”, maar ja, ik verwacht ook veel. Hopelijk ben ik deze keer wel aangenaam verrast ;)

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:45
Moderator Paul Moderator

Goed om te lezen dat het wel gelukt is via PayPal. Veel plezier met de aankoop!

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:47
bikedude420 Gebruiker

(voor de toekomst: verwijst door naar http://sorryarg.be/)

screenshot:

Beantwoorden

25 juni 2017 om 01:49
bikedude420 Gebruiker
25 juni 2017 om 07:28
Sinvida Gebruiker

Volgens mij weet je niet hoe je Playlink werkt. Hij zendt alleen een wifi direct uit als je hem niet hebt ingesteld. Je kan de Playlink in je thuis wifi opnemen namelijk als een multiroom speaker (zoals sonos bijvoorbeeld). Je kan er dan gewoon.naar casten, zoals bijvoorbeeld een Chromecast. Daarnaast heeft de Playlink nog een Bluetooth mode (gelijk aan de Onkyo) en dus de wifi direct mode. Maar wellicht moet je even goed je handleiding lezen ;-)

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:16
dreten1234 Gebruiker

Ik heb een recente ONKIO-receiver(TX-8150) waar het bluetooth logo opstaat. Kan ik daarmee m’n muziek naar die speaker sturen. Bekijkt u dat eens voor me? Of zal ik op de versterker een zendertje moeten aansluiten?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:50
Erikkie7 Gebruiker

Zoals de naam van het apparaat eigenlijk al verklapt betreft het een “receiver”. Hij zal dus alleen bluetooth signalen kunnen ontvangen en niet uitsturen. Er zijn wel HDMI naar bluetooth transmitters maar die zijn prijzig en ik vraag me af of het voor deze doelstelling gebruikt kan worden. Een versterker is namelijk bedoeld om een signaal om te zetten naar een eindsignaal wat richting de luidsprekers gaat door een kabel.

Ik vraag me ook af waarom je dit zou willen. Of wil je geen draden in je woonkamer en het signaal uit de versterker naar draadloze luidsprekers sturen? Dan kan je beter kijken naar een paar goede draadloze luidsprekers. Hier bij Ibood zijn geregeld een paar van Kef voorbij gekomen en Teufel heeft deze ook.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:58
dreten1234 Gebruiker

Ik heb goeie speakers in huis.

Deze speaker wou ik in de tuin gaan gebruiken…

Niet dus.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:22
koenvanzandweghe Gebruiker

it is toch echt wel ongelooflijk hé.

Eergisteren stelde ik Ibood een vraag over een adviesprijs die 240 euro hoger lag dan Mediamarkt of Vandenborre en 300 euro hoger dan in verschillende online stores. Er was toen een foutje gebeurt, ik werd bedankt om het te melden en de adviesprijs werd aangepast. Nu, 2dagen later en weer van hetzelfde. Surf nu allemaal eens aar Mediamarkt en daar zie je die speaker staan voor 245 euro. Dus 349 ????????? maar ja, zal wel WEER een foutje zijn zeker.  We volgen het verder IBOOD. Vroeger voelde ik mij hier minder gemanipuleerd.

Verder wel goede speaker aan redelijke prijs.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:43
Moderator Sietse Moderator

Omdat Onkyo geen Nederlandse website heeft, hier die van onze buren: 
http://www.onkyo-speakers.com/de/speakers/bluetooth-speaker/x9.html. 
Hier zie je toch echt dat de adviesprijs deze keer gewoon klopt.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:36

*knip*
Edited by: Jim
Een linkje naar een identiek product is prima; de gehele HTML van de pagina hier plaatsen maakt de pagina onnodig lang :-)

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:45
bramkl Gebruiker

Tja, die discussie is hier al duizend keer gevoerd. Niet zo zinnig.

Ik heb iBood al ooit eens getipt geen van/voor prijzen te gebruiken, iedereen prikt daar zo doorheen en het kost 0 moeite om de reeele verkoopprijs van een product op te zoeken. Daardoor komt het over als misleiding, ook als de prijs die iBood vraagt gewoon goed is. Onhandig van ze

Beantwoorden

25 juni 2017 om 12:23
oinkoink12 Gebruiker

Ja, maar als op dagniveau alle prijzen fluctureren, zeker ook aangezien veel partijen hun prijzen aanpassen op acties, dan krijg je daar weer misleiding gehuil over.

De oorspronkelijke adviesprijs is de enige prijs die vast staat

Beantwoorden

25 juni 2017 om 12:40

Ook hogere studies gedaan zeker jij. dagfluctuaties van meer dan 30%, jonen toch, doe toch iet zo je best je onwetendheid te bewijzen. Sorry hoor

Beantwoorden

25 juni 2017 om 16:11
Erikkie7 Gebruiker

Beste Koen,

- Chill out -

Wat betreft jouw reactie over het studievermogen van Oinkoink12. Hij reageert simpelweg op het voorstel van Bram om geen adviesprijzen (van/voor prijzen) maar reeële dagprijzen te gebruiken. En ja, die willen echt nog wel eens per dag worden aangepast door andere aanbieders als er ergens een stuntprijs is.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:19
alios Gebruiker

Kan de high resolution audio ook via bluetooth worden afgespeeld?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:22
bramkl Gebruiker

Nee, alleen via USB

Beantwoorden

25 juni 2017 om 12:22
JochieV Gebruiker

Als je hem aansluit op je pc via usb, kun je dan ook het volume regelen via je pc? Dat ding zou namelijk een eindje van me af komen te staan.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 13:22
bloetoet Gebruiker

Is er iemand die deze al in bezit heeft? Zo ja, lijkt het je wat om te vertellen hoe jij de Onkyo X9 ervaart? Zou je em zo weer kopen als je em niet had? Hoe is het geluid? Alvast bedankt voor je mening!

Beantwoorden

25 juni 2017 om 13:27
gezinpamel Gebruiker

Ik heb hem sinds een paar weken (ook via Ibood) en in één woord: super! Zonder meer een aanrader. Het geluid overtreft mijn verwachtingen.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 13:51
minQkel Gebruiker

Vraag, hoe goed kan dit apparaat gebruikt worden in vochtige ruimtes? Ik wil hem namelijk ook graag gebruiken in de badkamer. Niet onder de douche zelf uiteraard. ;-)

Beantwoorden

25 juni 2017 om 14:53
t.de.lange Gebruiker

Werkt deze nu wel of niet goed met bluetooth? Dus via bijv spotify op de iphone?

Ik lees nl in een van de reacties dar high resolution alleen via usb werkt. Iemand ervaring met uitsluitend bluetooth verbinden?

Beantwoorden

25 juni 2017 om 15:06
osdeboss Gebruiker

Beste Paul, ik loop vast in het oerwoud van jullie service. Krijg steeds de melding dat ik op een vage manier een service request moet aanmaken, nadat ik een vraag probeer te stellen en uit de 3000 opties gekozen heb. Dan krijg ik een pop-up dat die optie niet toegestaan is en op een andere (voor mij onvindbare) manier een ANDERE optie moet loggen. WELKE IDIOOT HEEFT DIT BEDACHT. Mijn probleem is volgende:

RMA-2017/116566

Heb er maar 1 gerepareerde retour ontvangen maar 2 opgestuurd ter reparatie. Graag aangeven wanneer de andere komt. IK WACHT HIER AL GIGANTISCH LANG OP (bijn 4 maanden), DIT IS ECHT ERG FRUSTREREND WAAROM MOET IK HIER ACHTERAAN EN HOOR IK NOOIT WAT VAN JULLIE BEHALVE EEN QUESTIONNAIRE OVER HOE TEVREDEN IK BEN OVER DE SERVICE: U RAADT HET AL: ONTEVREDEN

Zo, dat is eruit. Excuses niet persoonlijk maar ben wel erg ontevreden hierover. Hopelijk heb je hier begrip voor.

Graag oplossen svp.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 15:10
Moderator Jim Moderator

Hi osdeboss!

Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad frustrerend is; ik heb je eerdere serviceverzoek (inclusief RMA) gevonden en heb de klantenservice gevraagd om contact met je op te nemen over dit probleem. Ik snap dat je het niet persoonlijk richting Paul bedoelt, het wordt gewaardeerd dat je het er nog even bij zet! :-)

Mvg,

Jim

Beantwoorden

25 juni 2017 om 15:42
osdeboss Gebruiker

Dank voor de opvolging. Maar serieus het huidige servicemenu is echt niet te volgen met al die mogelijke antwoorden en dan een pop-up dat die optie niet is toegestaan. Welke duurbetaalde consultant heeft dit bedacht? Daarna moet je weer vanaf het begin overnieuw beginnen maar de aangegeven werkwijze is onduidelijk. Dit kan echt een stuk klantvriendelijker. Kan je dit aan de baas van je baas doorgeven :-)/:-(

Beantwoorden

25 juni 2017 om 15:47
Moderator Jim Moderator

Hi osdeboss,

Ook deze feedback ga ik doorgeven! Bedankt voor alle informatie, dat helpt weer om iBOOD weer een stukje beter te maken!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 juni 2017 om 16:57
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste osdeboss,

Bedankt voor je melding. Ik heb direct de vraag doorgestuurd naar onze garantie-afdeling. Zij staan in contact met het reparatiecentrum en zullen z.s.m. onderzoeken wat er fout is gegaan, waar het fout is gegaan en hoe dit opgelost gaat worden.

Wanneer ik een antwoord ontvang breng ik je direct via e-mail hiervan op de hoogte.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.