21 juni 2017 om 09:09
iBOOD

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Geniet van de muziek op je iPhone of iPod zoals het hoort met deze Beats By Dre iBeats, verkrijgbaar in zwart en wit.

Specificaties

Merk: Beats By Dre
Type: iBeats
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Geluidsisolerend
  • Keuze tussen wit en zwart
  • Speciaal voor iPhone, iPad en iPod

Deze producten worden geleverd in een bulkverpakking. Dit betekent dat de iBeats nieuw zijn, maar worden geleverd zonder de oorspronkelijke verpakking.

Type: In-ear
Verbinding: 3,5 mm
Kabellengte: 1.2 m

Gewicht: 18 gram

28 juni 2017 om 14:54
dannybonen Gebruiker

Wanneer worden de producten verzonden?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 15:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Danny,

De verwachte verzenddatum staat op 30-6-2017. Deze datum kun je o.a. terugvinden in “Mijn iBOOD” en in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na je aankoop :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2017 om 20:35
Jimmy1989 Gebruiker

Hallo,

Klein vraagje waarom zijn de zwarte dopjes al verzonden en de witte niet?

Mvg Jimmy

Beantwoorden

29 juni 2017 om 23:31
Moderator Jim Moderator

Hi Jimmy1989,

De verzenddatum is een uiterste datum van verzending, dus het kan zijn dat een aantal oortjes wat eerder worden verzonden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

30 juni 2017 om 11:51
Jimmy1989 Gebruiker

Thanx Jim

Beantwoorden

30 juni 2017 om 16:59
Japper28 Gebruiker

Voor de eerste keer bij iBood deze oordoppen (x2)  besteld en zojuist  het pakketje ontvangen met 2x de iBeats. Ik weet niet of jullie van het volgende op de hoogte zijn, maar wat wij hebben gekregen is echt om versteld van te staan. Het eerste paar werkt naar behoren: Goed geluid, goede bass, en werkt zoals verwacht. Maar bij het tweede paar kwam ik er al gauw achter dat er iets niet helemaal goed was. Het geluid was matig, en er was nauwelijks bass. Zeker in vergelijking met de andere oordoppen. Ik heb ze op 2 telefoons getest en er is duidelijk verschil. Wat blijkt? Het tweede paar oordoppen is nep! Niet alleen in de geluidskwaliteit zit een groot verschil, maar ook aan de buitekant. Bij de neppen kun je duidelijk zien dat ze minder nauwkeirig zijn afgewerkt. er zitten meer ruwe groeven in, en de knoppen zien er iets anders uit. Ook is de rode kleur op de oortjes vager dan bij de echte versie en zitten er rafels in het hoesje. Ook het label wat aan het snoer vast zat heeft een ander lettertype en een vager kleur. Kortom, zo nep als wat. Bekijk dus goed wat je hebt ontvangen! Als ik neppe iBeats had willen hebben dan kocht ik ze wel voor 5 euro op de rommelmarkt… Maar dit is schandalig. Officiële klacht per mail volgt nog…

Beantwoorden

30 juni 2017 om 17:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Japper,

Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Wrong Delivery” willen aanmaken? Dan kunnen we dit voor je uitzoeken!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 juni 2017 om 17:32
Japper28 Gebruiker

Heb ik zojuist al gedaan. Ik wist niet goed welke categorie ik moest hebben dus hij staat onder “Niet tevreden kwaliteit product”

Beantwoorden

30 juni 2017 om 22:42
groengriezel Gebruiker

Halllo, uiterste verzenddatum staat bij mij op 30 juni, maar ik zie dat er nog niets verzonden is. Wanneer kan ik het verwachten?

Alvast bedankt,

Remco

Beantwoorden

30 juni 2017 om 22:53
Moderator Paul Moderator

Hallo groengriezel,

Er wordt nog de hele avond gewerkt in het distributiecentrum, waardoor het mogelijk is dat je pas na middernacht een email ontvangt met Track & Trace code. Indien je morgen in de loop van de dag nog steeds geen bericht hebt ontvangen (kijk ook even in het spamfilter), laat het maar weten dan zal één van de moderators er voor je achteraan gaan.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 juli 2017 om 12:11
groengriezel Gebruiker

Helaas nog niets gehoord en de status van levering staat ook nog op 30 juni.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 01:22
Lavency Gebruiker

What does the status: Confirmed mean? It is under the title of delivery date.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 06:16
Vivek XX Gebruiker

Dear Moderator,

Could you please let me know the status of My order SO1550211. Few of my friends who ordered along with me have already received the order but not mine.

Thanks

Beantwoorden

1 juli 2017 om 11:47
LA.Hendrik Gebruiker

Beste iBood,

Ik hoopte deze oortjes mee te nemen op vakantie, maar blijkt dat ze nog niet verzonden zijn.. Wanneer kan ik deze verwachten?

Gr

Beantwoorden

1 juli 2017 om 13:28
dutchflu Gebruiker

still not any info about the shipment

Beantwoorden

1 juli 2017 om 13:54
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Ik ga iBOOD vragen om een update over jullie bestellingen; hebben jullie voor mij de SO nummers van de bestellingen?
// I’m going to request an update from iBOOD regarding the status of your orders, could you give me the SO-number of the order? I’ve noted yours, Vivek.

Mvg / Kind regards, 

Jim

Beantwoorden

1 juli 2017 om 14:49
Dannovalo Gebruiker

Beste Jim,

Ik heb ook nog niks ontvangen en mijn ibood laat ook nog verzenddatum 30-06-2017 zien.

Mijn bestelbusjes is SO1552015.

Mvg,

Danny

Beantwoorden

1 juli 2017 om 15:21
Moderator Jim Moderator

Thanks Danny! Staat bij deze genoteerd, zodra ik meer weet hoor je het!

Beantwoorden

1 juli 2017 om 15:28
rikwiese Gebruiker

Hallo Jim,

Hier ook helemaal niets gehoord, geen bericht of bestelling ontvangen. Kan je dit ook doorgeven?

Bestelnummer: SO1552265

Mvg,
Rik

Beantwoorden

1 juli 2017 om 15:47
Moderator Jim Moderator

Hi Rik,

Ik heb ook jouw SO nummer doorgegeven aan iBOOD!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

1 juli 2017 om 15:57
Lavency Gebruiker

Hey Jim, mine also shows the date of June 30th but i haven’t got anything yet. I am going back since summer holiday in 2 days and i am really in a hurry to get this and to bring it with me.

Number: SO1553042

Beantwoorden

1 juli 2017 om 16:07
groengriezel Gebruiker

Hey Jim,

Ik heb ook nog niets ontvangen, verzenddatum 30 juni.

SO1552440
Alvast bedankt,
Remco Groen

Beantwoorden

1 juli 2017 om 18:41
dutchflu Gebruiker

me too, nothing happened, SO1552842, it should be shipped by 30, june

Beantwoorden

1 juli 2017 om 19:24
Moderator Paul Moderator

Lavency, groengriezel, dutchflu,

Jullie berichten zijn ook doorgegeven aan de klantenservice. 
Zij zullen na het weekend uitzoeken waarom de in-ears nog niet verzonden zijn.

Your messages has been passed to the Customer Service department as well. 
They will check the status after the weekend and let you know.

Vriendelijke groet, kind regards, Paul

Beantwoorden

1 juli 2017 om 20:50
PPPPPPE Gebruiker

Hi Jim

Ik heb ook nog niks ontvangen en mijn bestelnummer is SO1552645.

Mvg,

PPPPPPE

Beantwoorden

1 juli 2017 om 21:44
LA.Hendrik Gebruiker

Beste Jim,

Hier mijn bestelnummer:SO1550650

Beantwoorden

2 juli 2017 om 01:00
Moderator Jim Moderator

Jullie zijn toegevoegd! Aangezien het om een wat groter aantal mensen gaat die hun bestelling nog niet hebben ontvangen, zal Customer Service hoogstwaarschijnlijk op maandag een update over de verzending sturen. Ik zal proberen jullie hier ook up to date te houden als wij iets horen!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:39
groengriezel Gebruiker

???? dank je wel

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:44
LA.Hendrik Gebruiker

Beste Jim,

Word er ook een soort van vergoeding terugbetaald? Aangezien je bij andere webwinkel, voor deze verzendkosten, toch wat verzekerder bent.

gr

Beantwoorden

2 juli 2017 om 13:16
Vivek XX Gebruiker

Hi Jim,

My order details: SO1550211

Regards

Beantwoorden

2 juli 2017 om 19:46
Jimmy1989 Gebruiker

SO1548495 nog steeds niet verzonden zie hieronder dat er al wat aan gedaan word!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:33
Moderator Jim Moderator

Hi Jimmi1989,

Klopt inderdaad, morgen is iBOOD weer op kantoor en zullen ze er naar kijken!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:11
ZVP Gebruiker

Ik heb mijn bestelling gelukkig binnengekregen. Echt werkt mijn rechter oordopje niet. Wat moet ik nu doen?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:33
Moderator Jim Moderator

Hi ZVP,

In dat geval kan je het best even een serviceverzoek indienen via je account! (Bestellingen -> Serviceverzoek). Dan kan iBOOD er naar kijken!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:36
ZVP Gebruiker

Hé Jim,

Bedankt voor de snelle reactie. Hoelang kan dit proces ongeveer duren? Ik wilde deze oordopjes graag op vakantie gebruiken. Helaas ga ik al over een week.

Groetjes,

Zvp

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:41
Moderator Jim Moderator

Hi ZVP!

Geen dank – ik durf niet precies te zeggen hoe snel het proces gaat. Wat ik wel voor je kan doen is het even extra onder de aandacht brengen bij iBOOD. Als het goed is krijg je bij het aanmaken van een serviceverzoek een RMA nummer, als je die aan me door kan geven, zet ik dat er bij!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:45
ZVP Gebruiker

Hé Jim,

Dit is mijn RMA nummer RMA-2017/142490.

Echter kreeg ik een melding met dat er iets niet goed was met het serviceverzoek. Ik kreeg de melding “het is niet mogelijk dit type bericht op deze manier te melden”.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:50
Moderator Jim Moderator

Hi ZVP,

Dat is.. interessant! Dit nummer ga ik in ieder geval doorgeven. Ze kunnen ook met jouw accountnaam de bestelling achterhalen, dus die geef ik ook door, dan moet het goedkomen!

Alvast een fijne vakantie!

Jim

Beantwoorden

2 juli 2017 om 22:12
ZVP Gebruiker

Top!

Bedankt voor je hulp Jim!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 21:53
Jotima Gebruiker

Ook ik heb nog niets ontvangen. Mijn ordernummer is SO1552958.

Groet, Johan

Beantwoorden

3 juli 2017 om 11:33
Dannovalo Gebruiker

Is er al enig zicht op een antwoord vanuit iBood?

Rare is dat de bestelling (na elkaar besteld) van mijn schoonvader wel is binnengekomen(zwart) maar de mijne nog niet(wit).

Ligt daar het probleem?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 11:43
LA.Hendrik Gebruiker

Ik vermoed dat alleen de zwarte zijn verzonden.. ik hebijn paar witte ook niet ontvangen en een paar vrienden van mij ook niet.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 12:24
dlvdm82 Gebruiker

Mijn bestelling witte dopjes is ook nog niet verzonden: SO1550078

Beantwoorden

3 juli 2017 om 14:30
myst.be Gebruiker

Ook ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen. Bestel nummer is: S015149713.

1 paar witte + 1 paar zwarte.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 16:37
CL95 Gebruiker

SO1551358, Heb ook nog niks ontvangen, wanneer kan ik ze verwachten?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 17:09
groengriezel Gebruiker

Ik krijg net een mail dat mijn bestelling is verzonden!

Beantwoorden

3 juli 2017 om 19:20
LA.Hendrik Gebruiker

Mijn bestelling is eindelijk verzonden. Way to go iBOOD!! :-)

Gr

Beantwoorden

3 juli 2017 om 19:30
Moderator Jim Moderator

Hoezee! Iedereen voor wij hij verzonden is; veel plezier met de aankoop!

Beantwoorden

3 juli 2017 om 20:50
myst.be Gebruiker

En voor hen waar het niet verzonden is…. ?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 21:00
Moderator Paul Moderator

Hallo myst,

Er wordt nog tot vanavond laat gewerkt in het distributiecentrum, dus het kan zijn dat je later op de avond pas een verzendbericht ontvangt. Hou voor de zekerheid ook het spamfilter van jouw mailbox in de gaten. Morgen zal nagekeken worden of er nog openstaande bestellingen zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 juli 2017 om 22:20
Jimmy1989 Gebruiker

Hier hetzelfde verhaal SO1548495

Beantwoorden

4 juli 2017 om 09:42
myst.be Gebruiker

Hallo Paul,

Zou het dan mogelijk zijn mijn order SO15149713 na te kijken.
In mijn iBood staat hij nog steeds als bevestigd en ik heb ook nog geen mail mogen ontvangen.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 12:11
Vivek XX Gebruiker

Hi Jim,

Thanks for the information, i have received an email confirmation that the order has been shipped.

Best Regards

Vivek

Beantwoorden

4 juli 2017 om 12:37
Moderator Jim Moderator

Hi Vivek! 

Great to hear, enjoy the in-ears!

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

4 juli 2017 om 10:48
Arjoes Gebruiker

Ook bij mij nog niets over de verzending (SO1550593 ). Probeer ik weer eens wat te bestellen, gaat het weer mis. Ik kan mij serieus de laatste order die goed verliep niet meer herinneren. Er is ook een tijd geweest dat ik consistent alle orders annuleerde na vertraging. Toen kreeg ik dus helemaal niks meer binnen. Na afwezigheid toch weer eens wat besteld. Ik wil ze graag hebben, maar lees nu ook weer over namaak. Zucht. Wat moet ik hier nou toch mee.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 11:04
Arjoes Gebruiker

De verzendbevestiging komt nu net binnen.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 12:40
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Arjoes! Veel plezier er mee! :-)

Beantwoorden

4 juli 2017 om 13:11
geerdmans Gebruiker

Is al bekend wanneer die van mij verzonden gaan worden?(

SO1550124) een zwarte en een witte ????

Beantwoorden

4 juli 2017 om 13:39
Moderator Jim Moderator

Hi geermans!

Ik begrijp dat je nog geen verzendbevestiging binnen hebt? Ik heb jouw SO nummer doorgezet naar de klantenservice om te checken wat de status is!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

4 juli 2017 om 14:28
Jimmy1989 Gebruiker

SO1548495 hier zijn ze ook nog steeds niet verzonden kan ik een update krijgen

Mvg Jimmy

Beantwoorden

4 juli 2017 om 16:03
Moderator Jim Moderator

Hi Jimmy, 

Ik zie dat een hoop op dit moment verzonden wordt (jouw verzoek tot een update staat nog steeds bij de klantenservice!), dus wellicht ontvang je binnenkort de bevestigingsmail. Zo niet, dan komt de klantenservice alsnog bij je terug! 

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

4 juli 2017 om 15:13
Hakanalles Gebruiker

Mijn, witte, zijn gisteren eindelijk verzonden. Bestelnr SO1552574

Maar als ik op track & trace klik (mijn Ibood) kom ik weer huidige pagina.
Als ik in het mailtje de track & trace link klik, kom ik bij DHL en blijkt dat deze zending niet is aangemeld.
mvg Hakan

Beantwoorden

4 juli 2017 om 15:59
Moderator Jim Moderator

Hi Hakan!

Er kan wat tijd zitten tussen het ontvangen van de ‘verzonden-mail’ en het registreren van de Track & Trace link bij DHL. Laat het even weten als hij het morgen nog niet doet / als je niets hebt ontvangen.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

4 juli 2017 om 17:56
Hakanalles Gebruiker

Grappig ze zijn net bezorgd, zonder track en trace :-)

groet Hakan

Beantwoorden

4 juli 2017 om 16:47
groengriezel Gebruiker

Vandaag dan toch de in iears binnen gekregen, alleen werkt maar 1 oortje. Ik las dat meerdere mensen hier een probleem mee hadden. Vraag me ook af of dit wel de originele beats zijn want het geluid is ook niet best.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 17:57
Klibzer Gebruiker

Vorige keer dat ik elektronica op ibood bestelde bleek het een product uit een balkan staat (met bijbehorend toetsenbord). iBood wilde dit product omruilen voor een versie met US toetsenbord, maar ik moest alles terugsturen. Ik gaf aan dat ik liever alleen het losse toetsenbord omwisselde maar dat was geen optie. Uiteraard heeft het me wat uurtjes gekost om alles naar mijn wens te installeren (en vervolgens alles weer te verwijderen). Uiteindelijk heb ik nooit meer een US versie van het product gekregen, omdat ze op waren (terwijl ik voor verzenden nog geïnformeerd had, en ze me op mijn hart gedrukt hadden dat ze zeker nog beschikbaar zouden zijn).

Nu een vertraging op verzenddatum (okay kan gebeuren), maar zie ik dat bijv. Japper28 gewoon zeer duidelijk een nep-product heeft gekregen. Vervolgens, krijgt hij het verzoek of hij even een “wrong delivery” kan maken, ik sta perplex. Dit zou je niet moeten willen als bedrijf; ze toch gewoon blijven versturen en als mensen klagen omdat het gewoon een namaak is; ze weer belasten met formulieren, terugsturen etc. Uiteraard meteen deze headphones gecanceled; ik wil niet nog eens met die molen mee.

Eerder kende ik iBood van zeer scherpe deals voor A-kwaliteit producten. Maar ik ben zeer aan het twijfelen om in de toekomst nog te kopen. Het kost gewoon tijd, en uiteindelijk heb je nog geen fatsoenlijk product. Als we namaak willen, of balkan-versies die goedkoper zijn, dan koop ik het wel rechtstreeks daar. Ik vind dit echt schandalig.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 19:34
PPPPPPE Gebruiker

Hi Jim,

Gister heb ik de  track & trace code via e-mail gekregen en 24 uur later staat mijn bestelling nog steeds “Verzendlabel aangemaakt door de verzender, zending nog niet gescand bij DHL” Volgens me mijn bestelling ligt nu nog steeds in jullie magazijn of zo. ik ben benieuwde wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen het is nu namelijk 5 dagen te laat dan verwacht verzendedendatum.

M.V.G.

PPPPPPE

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:51
PPPPPPE Gebruiker

het is nu inmiddels 48 uur geleden en mijn bestelling is nog steeds geen nieuwe update.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 20:14
Coencordia Gebruiker

Mijn eerste ibood bestelling sinds een jaar of 3, maar wat een teleurstelling.

De doppen worden verkocht als nieuw maar bevatten bij aankomst al krassen van gebruik
De doppen hebben niet de power en kwaliteit die je verwacht van een Beats product (doppen van de action klinken beter).
De doppen zijn niet wit zoals afgebeeld, maar zilver.
Niet alle pasdopjes zijn meegeleverd.

Ik vraag me sterk af of dit een nieuw en echt product is.

Dat je bij aanbiedingen een oudere serie koopt kan ik begrijpen, maar geberuikte spullen als nieuw aanbieden is echt heel fout.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 00:13
Moderator Paul Moderator

Beste Coencordia,

De in-ears zijn volledig nieuw en origineel. Gebruikte in-ears is een no-go in verband met de hygiëne. Mogelijk zijn de krassen ontstaan tijdens het bulk-transport, wat uiteraard niet zou mogen gebeuren. 
Ik raad je aan om via Mijn iBOOD een service verzoek in te dienen, zodat de klantenservice jouw klacht(en) in behandeling kan nemen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 juli 2017 om 08:46
Coencordia Gebruiker

Dat had ik gelijk gedaan maar heb nu nog steeds geen antwoord…

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:51
Moderator Jim Moderator

Hi Coencordia!

Heb je toevallig het RMA nummer van dat verzoek voor me? Dan ga ik de klantenservice vragen om bij je terug te komen! 

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

6 juli 2017 om 14:58
Coencordia Gebruiker

RMA-2017/143142

Beantwoorden

6 juli 2017 om 21:23
Moderator Jim Moderator

Bedankt. Staat bij deze genoteerd bij de klantenservice!

Beantwoorden

7 juli 2017 om 18:53
Coencordia Gebruiker

Nou vouralsnog is er 3 dagen na het aanmaken van de RMA niet gereageerd…

Beantwoorden

7 juli 2017 om 20:50
Moderator Paul Moderator

Hallo Coencordia,

Door drukte is het de klantenservice nog niet gelukt om te reageren op jouw melding, die Jim heeft doorgegeven. Ik zal een oogje in het zeil houden dat dit zo spoedig mogelijk (na het weekend weliswaar) zal gebeuren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

9 juli 2017 om 22:11
Coencordia Gebruiker

Ik ga in ieder geval na het weekend op vakantie.

Gezien er op de RMA aanvraag een al bijna een week niet is gereageerd zal het vast geen probleem zijn om de doppen pas eind van de maand te sturen…

Wees gerust, ik zie geen enkele rede om de doppen te gebruiken.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 11:28
LA.Hendrik Gebruiker

Beste,

Ook ik heb de metallic versie ontvangen van de iBeats. Verder zit hij comfortabel en is de kwaliteit dik in orde!

gr

Beantwoorden

6 juli 2017 om 10:52
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen! Veel plezier er mee! :-)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:08
skunz Gebruiker

Beste,

Ook ik heb mijn twee setjes witte iBeats nog steeds niet ontvangen. Track en tracenummer heeft nooit gewerkt

Bestelnummer: SO1551816

Case: 170710-000306

Graag ontvang ik een reactie

Beantwoorden

12 juli 2017 om 13:44
Moderator Jim Moderator

Hi Skunz!

Dat is bijzonder! Ik heb jouw bericht samen met het SO-nummer doorgegeven aan de klantenservice met het verzoek even te checken wat de status is van de bestelling!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 juli 2017 om 20:32
PPPPPPE Gebruiker

Waarom is mijn bestelling tot nu toe nog niet verzonden !!!

Anderhalf week geleden had ik gebeld aan jullie klantservice en zeiden jullie tegen me dat vandaag zal versturen, ik heb net mijn bestelling gezocht en zie ik nog steeds niet verwerken.

SO nummer: SO1552645

Graag ontvang ik een reactie

Beantwoorden

15 juli 2017 om 23:53
Moderator Paul Moderator

Beste PPPPPPE,

Dank voor jouw melding. Ik zal dit bericht doorspelen naar de klantenservice om na te gaan waarom jij de bestelling nog niet hebt ontvangen. Mocht je de in-ears inmiddels wel ontvangen hebben, dan hoor ik dat ook graag.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 juli 2017 om 19:01
PPPPPPE Gebruiker

Beste Paul,

Tot nu toe nog niet ontvangen en track en tracenummer is ook niet meer gewijzigd sinds 3 juli.

Met vriendelijke groet,

PPPPPPE

Beantwoorden

17 juli 2017 om 19:46
Moderator Paul Moderator

De klantenservice is er nog niet toegekomen om jouw melding te behandelen. Ik zal trachten om via een andere weg een update te verkrijgen. Dank voor de terugkoppeling en het getoonde geduld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.