21 juni 2017 om 09:09
iBOOD

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Geniet van de muziek op je iPhone of iPod zoals het hoort met deze Beats By Dre iBeats, verkrijgbaar in zwart en wit.

Specificaties

Merk: Beats By Dre
Type: iBeats
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Geluidsisolerend
  • Keuze tussen wit en zwart
  • Speciaal voor iPhone, iPad en iPod

Deze producten worden geleverd in een bulkverpakking. Dit betekent dat de iBeats nieuw zijn, maar worden geleverd zonder de oorspronkelijke verpakking.

Type: In-ear
Verbinding: 3,5 mm
Kabellengte: 1.2 m

Gewicht: 18 gram

21 juni 2017 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het dropdown is hersteld, maar daarvoor hebben we deze iBeats opnieuw online moeten zetten. Er is dus een nieuw forum aangemaakt. Het oude forum is hier (NL) en hier (BE) terug te vinden.

Heb je de iBeats al besteld toen er nog geen dropdown-menu was? Dan ontvang je standaard de witte variant.
Wil je die niet ontvangen, dan kun je die via Mijn iBOOD -> Bestellingen -> Serviceverzoek annuleren.
Wil je zowel witte als zwarte bestellen? Plaats dan eerst je nieuwe bestelling en annuleer vervolgens pas je oorspronkelijke bestelling.

Excuus voor de ontstane situatie!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:55
DaniMol Gebruiker

Het dropdown menu is herstelt? Is dat niet met een D op het eind in correct Nederlands?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:14

Dat is inderdaad met een D op het einde in correct Nederlands :-) Dank voor je oplettendheid.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:48
pedro1960 Gebruiker

ik had vanochtend een gecombineerde bestelling gedaan, wat de verzendkosten betreft.

als ik nu als nog zwarte Beats moet bestellen dan betaal ik twee maal verzendkosten !. Ibood maakt een fout, hoe dan ook en de klant moet actie ondernemen niet echt klantvriendelijk. vraag moet zijn u heeft beats besteld welke wilt u als nog en dan intern corrigeren.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:51

Je kunt jouw gehele gecombineerde bestelling opnieuw plaatsen (zolang de producten beschikbaar zijn) en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos annuleren.

Jouw suggestie is voor ons helaas (technisch) niet mogelijk, daarom kiezen wij voor bovengenoemde oplossing.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 15:17
61121830 Gebruiker

Ik vind deze ‘oplossing’ echt belachelijk!!! Ik wil gewoon zwarte. Ik heb net gebeld met jullie klantenservice en die willen niet voor of achteruit. Dus maar een mailtje geschreven. Ik ga er vanuit dat ik zwarte krijg. Ik ga namelijk echt niet afmelden en opnieuw bestellen. Ik moet dan namelijk 10 (TIEN!!!) dagen wachten voor mijn geld terug is. Dat is echt onacceptabel.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 16:03
lhrramakers Gebruiker

maar je wist wat er bedoeld was, en toch moet je de vraag stellen.

je weet dan hopelijk ook wat ze van Taal Nazies zeggen……

Beantwoorden

21 juni 2017 om 16:21
Moderator Paul Moderator

Beste 61121830,

Als je niets doet zul je een wit exemplaar ontvangen, dus ik raad je toch aan om een nieuwe bestelling te plaatsen voor een zwart exemplaar en de vorige bestelling te annuleren. Ik snap dat dit wat extra werk is, maar dat is het bellen en mailen met iBOOD ook. 
Wat de terugbetaling betreft kan ik je geruststellen: 5-10 werkdagen is een standaard termijn die gecommuniceerd wordt. Bij annulering van een bestelling die nog niet verzonden is, staat het geld meestal alweer binnen enkele dagen terug op de rekening.

Het annuleren van de vorige bestelling gaat eenvoudig via Mijn iBOOD – bestelling aanklikken – Service Verzoek – Annulering.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 juni 2017 om 16:38
61121830 Gebruiker

Hele hele slechte ’service’…..

Beantwoorden

21 juni 2017 om 17:46
vandermanden Gebruiker

Dank voor de service

Beantwoorden

21 juni 2017 om 18:28
Saraatje123 Gebruiker

Instructie is duidelijk toch. Als je geen 10 dagen 23 euro kunt missen had je deze oordopjes sowieso al beter niet kunnen bestellen.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:30
DaniMol Gebruiker

Kusje er op?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 08:05
theovdz Gebruiker

Correct antwoord ????

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:42
walter.crombez Gebruiker

Bas,

Ik zou ze graag bestellen maar ik vind nergens de ‘ik neem er één’ knop :-(

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:52
Moderator Jim Moderator

Hi Walter!

Dit was de dagdeal van gisteren; hij is dus vandaag helaas niet meer verkrijgbaar!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:36
brulaap Gebruiker

Blij dat het gefixt is, mooie deal!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:56
claudia01 Gebruiker

Zijn dit dezelfde als die vorige week werden aangeboden voor €19,95?? Wacht op de uitlevering, wel apart dat ze dan nu goedkoper zijn…

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:16

Nee, dit zijn andere dan vorige week. We bieden nu iBeats aan, het model van vorige week waren de urBeats.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:59
DaniMol Gebruiker

2 dingen.

Bulk? Altijd vaag verhaal. Waar is de originele verpakking dan gebleven? Dit is toch altijd verdacht? Lijkt me niet dat dit überhaupt is toegestaan via de officiële handelskanalen.

Nieuwstaat? Is dit dan uitgepakt en gebruikt, maar nog in nieuwstaat verkerend? Of gewoon absoluut nieuw en ongebruikt. Zo ja? Waarom staat dit dan niet als zodanig omschreven?

Deze advertentie wekt argwaan.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:18

Deze iBeats zijn geheel nieuw. Ik snap dat “nieuwstaat” verwarring op kan roepen. We passen dit direct aan.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:24
vitallieke Gebruiker

Hallo, wat is er specifiek aan Iphone en Ipad, laat ik het zo vragen; je kan ze ook op een android toestel gebruiken om muziek te luisteren?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:27
pieterjans Gebruiker

Ja. Maar de remote op de kabel werkt dan niet. Die correspondeert niet goed met Android, enkel met iOS.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:49
joffreycops Gebruiker

Kan je ook bellen met deze oortjes?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:49

Als je gebruik maakt van een iPhone wel.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:52
Nijss Gebruiker

Hoe werkt het met de garantie? Ik heb wat revieuws op internet gelezen en het blijkt dat sommige wat fragiel zijn. Wel een mooie deal!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:01

Indien je gebruik wilt(/moet) maken van de garantie, kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen. Per mail ontvang je dan verdere instructies over de afhandeling.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:11
hilly1969 Gebruiker

Waarom €5,95 verzendkosten, voor pakje dat waarschijnlijk zo door de brievenbus kan…..

Beantwoorden

Volgens de maten van de verpakking die bij ons bekend zijn, passen deze iBeats niet door de brievenbus.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 13:40
killerbee911 Gebruiker

Beste Bas,

De oortjes inmiddels ontvangen, in een enorme envelop (die gewoon in de brievenbus past) met een heel klein zakje waar de oortjes in zitten. Hebben jullie bij iBood kabouter brievenbussen? Dan snap ik de verwarring, anders is het een beetje gek om hiervoor de verzendkosten die gevraagd zijn te betalen.

Met vriendelijke groet

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:33
El1en Gebruiker

@moderator
Zit er noise cancelling in deze oortjes?

Thanks!

Beantwoorden

Nee, er zit geen active noise cancelling in deze iBeats. Ze zijn wel geluidsisolerend.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:40
Vivek XX Gebruiker

My order is SO1550211 – 3 black and 1 White, i have made the payment but the order is still shown in cart. Can you pls confirm if my order is successful.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:42

I can confirm your order is successful! :-)

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:49
Vivek XX Gebruiker

Thanks for the confirmation :)

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:44
El1en Gebruiker

Kun je met een android telefoon wel bellen met deze oortjes?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:53

De werking van de microfoon kan enkel met Apple producten gegarandeerd worden.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:48
Peulman Gebruiker

@moderator Ik ontving zojuist een mail van jullie dat ik de witte versie heb besteld. De zwarte zou ik kunnen bestellen door mijn bestelling van vanochtend te annuleren. Echter heb ik bij mijn bestelling van vanochtend gebruik gemaakt van een kortingscode. Als ik annuleer en opnieuw bestel komt de korting te vervallen. Kan dit opgelost worden? Ik heb nu wit, ik zou graag zwart willen. Bvd.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:14

Hoi Peulman,

Je kunt jouw nieuwe bestelling gewoon plaatsen en vervolgens jouw eerdere bestelling annuleren. Ik wil je vragen om daarna het SO-nummer van jouw oude én van je nieuwe bestelling naar ons te mailen via webcare@ibood.nl. We lossen dit dan achteraf voor je op :-) We doen dit niet voor je nieuwe bestelling, omdat je dan het risico loopt de deal te missen, doordat de Beats zomaar uitverkocht kunnen raken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:42
dunkykong Gebruiker

Hallo , ik heb de oortjes besteld en betaald via de QR code scannen met de kbc app ! Nu is het geld van de rekenening , maar blijft de pagina hier vragen om te betalen !

Kunt u eens kijken of dit nu in orde is voor mij ?

mvg jan volckaert

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:47

Er staat een bestelling met 1x de zwarte oortjes goed geregistreerd :-)

Als het goed is heb je per mail ook al een bevestiging ontvangen.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 13:11
dunkykong Gebruiker

Dan is de betaling OK ?

Ik heb inderdaad een mail gekregen !

Beste jan,

Bedankt voor je bestelling bij iBOOD!
Hieronder vind je een samenvatting van de bestelling.

Ordernummer:
SO1550476

Klantnummer:
359641

Datum van bestelling:
2017-06-21

Betaalwijze:
Bancontact/MrCash (Betaling bevestigd)

Details van je bestelling:

EAN
Naam
Aantal
BTW
Prijs
Totaal inclusief BTW
Verwachte verzenddatum

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk) (Black)
1.0
*** EUR
2017-06-30

*knip*

Edited by: Paul
De ontvangen email is de bevestiging van de aankoop.
Tevens zal de aankoop verschijnen in het overzicht onder Mijn iBOOD.
(details zoals prijs en EAN mogen niet op het forum genoemd worden, daarom die gegevens weggehaald)

Beantwoorden

21 juni 2017 om 14:19
dunkykong Gebruiker

oei , sorry ! bedankt voor de hulp !!!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 14:24
Moderator Paul Moderator

Graag gedaan! Veel plezier met de aankoop.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 13:04
blauwehuize Gebruiker

Hallo moderator, ik heb een chery toetsen bord besteld met een. Kortingcode. Nu wil Ik de beats oordoppen bestellen, maar wil opnieuw alles bestellen in 1x zodat ik niet 2x verzendkosten betaal. Kan Ik een nieuwe Kortingcode krijgen?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 13:11
Albert020 Gebruiker

Komt deze aanbieding ook nog een keer voor de Android versie ?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 14:57
Rickvansteensel@gmail.com Gebruiker

Zojuist een nieuwe bestelling geplaatst en de oude geannuleerd, om de kleur te wijzigen naar zwart…ik vraag me wel sterk af of het goed gaat komen. Eerste bestelling betaald en kortingscode ingevoerd voor gratis verzending. Tweede bestelling gedaan, wel gekozen voor rembours omdat ik anders twee keer moet betalen. Nu maar hopen dat alles goed omgezet wordt.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 16:42
VanGogh Gebruiker

Hoe kom je aan kortingscodes? En kortingscode voor gratis verzending?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 17:07
proc Gebruiker

Eerdere bestelling van de ibeats geannuleerd en net 3 zwarte proberen te bestellen, zijn ze uitverkocht ????

Beantwoorden

21 juni 2017 om 17:48
Moderator Paul Moderator

Hallo proc,

Het lukt mij om meerdere zwarte exemplaren in de winkelmand te plaatsen, dus is nog niet uitverkocht. 
Heb je wellicht al iBeats in de winkelmand liggen, waardoor je niet meer kan toevoegen? 
Tip: winkelmand legen, uitloggen & opnieuw inloggen, zwarte iBeats bestellen.
Laat maar weten of het zo lukt.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

21 juni 2017 om 17:58
Piratenvlotje Gebruiker

Kun je de oortjes ook gebruiken voor samsung?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 17:58
Vandriessentom Gebruiker

Hallo,

Worden de extra ‘dopjes’ voor op je oortjes te steken er bij geleverd of enkel de oortjes zelf?

Mvg, Tom

Beantwoorden

21 juni 2017 om 18:09
rutgervanbr Gebruiker

Beste iBood,

Ik ben mijn couponcode kwijt die naar mij gemail was, voor gratis verzending. Zou deze e-mail opnieuw verzonden kunnen worden?

Met vriendelijke groet,

Rutger van Breugel

Beantwoorden

21 juni 2017 om 18:38
spekkoek5 Gebruiker

zijn deze ook te gebruiken voor de iPhone 7?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 19:03
paganizer Gebruiker

Mooie deal, Ben toe aan andere in-ear headphones dus dit komt erg goed uit!
Jammer van de verzend kosten, Zonder verpakking kan dit namelijk gewoon door de brievenbus!
( ook al word hier beweerd van niet, jullie informatie klopt dan niet! )

Maar dan nog is het een koopje als het de real deal is ;)
Kan niet wachten tot ik ze heb!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 19:20
croox073 Gebruiker

IDeal klapt er steeds uit hier?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 19:36
Frederiktaghon Gebruiker

Kun je hier handsfree mee telefoneren, maw is er een microfoontje voorzien in de oortjes?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:32
Den Danny Gebruiker

hoe ga ik te werk om een witte en een zwarte set te bestellen en maar 1 keer verzending te betalen?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:35
Moderator Jim Moderator

Hi Den Danny!

Je selecteert eerst één kleur en klikt vervolgens op “Verder winkelen”. Je selecteert dan de tweede kleur en rekent dan één keer af!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:47
Den Danny Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:08
ronnycohen1 Gebruiker

Wat is het verschil tussen de ibeats en de urbeats?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:59
Moderator Paul Moderator

De urBeats zijn ontwikkeld voor HTC toestellen, zijn ook compatible met andere Android toestellen, maar minder geschikt voor iOS gebruik. 
De iBeats zijn compatible met iOS en minder geschikt voor Android toestellen.

Dit houdt in dat bepaalde functies van de afstandsbediening minder goed of niet werken bij gebruik met een ander type toestel dan aangegeven.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:37
ronnycohen1 Gebruiker

dankjewel

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:44
rwhartgers Gebruiker

Ships, te laat!!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 13:48
JimDB Gebruiker

Hallo,

Ik heb de beats by dre ibeats bested in witte kleur, zwart selecteren kon toen niet. Is het mogelijk toch de zwarte te leveren?

Mvg,

Jim

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:26

Hoi Jim,

Helaas is dat niet mogelijk. De enige optie die wij konden bieden, was de zwarte (opnieuw) bestellen en vervolgens de witte annuleren. Beide kleuren zijn inmiddels uitverkocht (en de deal is verlopen). Het is dus niet meer mogelijk van kleur te wijzigen. Enkel annuleren is nog een optie. Mijn excuus voor het ongemak.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2017 om 18:59
Esderlaya Gebruiker

How can I purchase this ear phone, I can’t find any button to click~

Beantwoorden

22 juni 2017 om 19:07
Moderator Paul Moderator

Hello Esderlaya,

This was yesterday’s deal of the day. Unfortunatelly it’s not possible to purchase this product today.

Kind regards, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.