23 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung Smart Space Koelkast | 365 L | RB37J5029SS

Product expert aanwezig

Samsung Smart Space Koelkast | 365 L

De Samsung RB37J5029SS houdt je eten vers, veilig en smakelijk. Nu met gratis Weber Bar-B Kettle BBQ!

Specificaties

Merk: Samsung
Type: RB37J5029SS
Garantie: 2 jaar

• 267 L koeling, 98 L vriezer
  • Speciale lade voor vlees & vis
  • Nooit meer je vriezer ontdooien

Capaciteit
Bruto Totaal: 387 L
Bruto Vriezer: 118 L
Bruto Koeling: 269 L

Netto Totaal: 365 L
Netto Vriezer: 98 L
Netto Koelkast: 267 L

Fysieke specificaties
Netto Breedte: 595 mm
Netto Kasthoogte met Scharnier: 2010 mm
Netto Kasthoogte zonder Scharnier: 2010 mm
Netto Diepte met deurkruk: 675 mm
Netto Diepte zonder deurkruk: 675 mm
Netto Diepte zonder deur: 602.2 mm
Gewicht: 79 kg

Kenmerken koeling
No Frost: Ja
Multi Flow: Ja
Koeltype: Twin Cooling Plus

Kenmerken koelkast
CoolSelect Zone: Nee
Chill Compartment: Ja
Planken: 3
Zuivelvak: Ja
Wijnrek: Ja
Deurvakken: 6
Eierenrek: Ja
LED-verlichting: LED(Top)
Plank Materiaal: Verhard Glas
Groente & Fruit Lades: 2 (Fresh Zone 1x / Groente lade 1x)
Power Cool Function: Nee

Kenmerken vriezer
Laden: 3 EA
Power Freeze Functie: Ja
IJsmaker: Ice Tray
LED-verlichting: Nee

Algemene kenmerken
Deur Omkeerbaar: Ja
Deur Alarm: Nee
Koelmiddel: R-600a
Autonomie uur (stijgende temperatuur): 18 u
Compressor: Digital Inverter Compressor

Kenmerken buitenkant
Water Dispenser: Nee
Display & Control (Koelkast en Vriezer): Interior
Handvat: Recess
Kleur: INOX

Prestaties
Vacation Mode: Ja
Energieklasse: A+++
Energieconsumptie: 173 kWh/jaar
Geluidsniveau: 37 dBA
Klimaatklasse: SN-T
Freezing Capacity: 13 kg/24hr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Samsung-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 juni 2017 om 00:18
soukhan Gebruiker

Zie ik dit nu goed? Krijg ik nu bij aankoop van een koelkast van €750 gewoon een gratis blikken barbecue cadeau?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Niet zomaar een ‘blikken barbecue’ maar een degelijke Weber Bar-B-Kettle t.w.v. €99,=
Dit is een speciale actie vanuit Samsung Benelux. Hieronder staat hoe het in zijn werk gaat: 
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/U2WACZXLBKVWQ/

Beantwoorden

23 juni 2017 om 00:48
neht Gebruiker

Is het mogelijk deze koelvriescombinatie in een ongeisoleerd schuurtje te zetten, zonder dat dit negatief effect op de werking heeft?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 01:21
Moderator Paul Moderator

De klimaatklasse van deze koelvriescombi is SN-T, dit houdt in dat de omgevingstemperatuur tussen de +10 en + 43 graden Celsius moet zijn voor een optimale werking. Aangezien de temperatuur in een ongeïsoleerd schuurtje onder de 10 graden kan zijn, is het niet aan te raden om dit apparaat daar neer te zetten.

De klimaatklasse van de koelkast geeft aan binnen welke omgevingstemperatuur het apparaat optimaal functioneert. Er zijn verschillende klimaatklassen: 

- SN (Subnormaal: 10-32 graden)
- N (Normaal: 16-32 graden) 
- ST (Subtropisch: 16-38 graden) 
- T (Tropisch: 16-43 graden) 
Daarnaast is het mogelijk dat er combinaties in klimaatklassen worden gemaakt, bijvoorbeeld ST-T en SN-T.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 05:21
54reneetje Gebruiker

beetje prijzig vergeleken met z’n tweelingsbroertje, model RB37J5018SA, momenteel voor maar € 589 + GRATIS bezorgen bij tenminste 2 gerenommeerde winkels, incl. dezelfde GRATIS Weber Bar-B-Kettle via Samsung (geen links hier opgenomen, gewoon op modelnummer koekelen. Ik meld dit om iBood fans als ik nog meer geld te laten besparen én als 100% tevreden koper van deze koelvriezer sinds 5 mnd en zeker nu tijdens de 1e tropenweek. De speciale fruit- en vleesladen zijn werkelijk perfect en houden je verse groenten, fruit, vlees, vis & kip beter én langer goed zonder dat de smaak vermindert. Nagenoeg geluidloos, slechts na opening is hij even hoorbaar om weer op de ingestelde temperatuur te komen. Hoe korter je beide deuren open houdt hoe minder hij hoeft te herstellen. Sommige mensen klagen hierover in diverse reviews, die moeten lekker naar de noordpool emigreren. Er bestaan (nog) geen modellen die niet hoorbaar moeten herstellen! O ja, nooit meer je vriesdeel hoeven te ontdooien is ‘n zegen. En een zelf-sluitende koeldeur is ook al een praktisch genot als je flesjes in beide handen en onder beide oksels vasthebt.

Overigens zit er op de Digital Inverter Compressor van alle Samsung kielvriescombo’s maar liefst 10 jaar garantie…

Beantwoorden

23 juni 2017 om 08:59
J. Fresco Gebruiker

Het “tweelingbroertje heeft op de Samsung site een adviesprijs van € 749.- en deze iBood aanbieding kost op  de Samsung site € 1099.- Het prijsverschil van € 350,- op de Samsung site is natuurlijk niet voor niets. Als je ze naast elkaar ziet staan zie je het verschil direct. De Ibood aanbieding is de deur aan de buitenzijde INOX (echt roestvrij staal) en de goedkopere low-budget variant is van kunststof in metalic grijs gespoten. Dit is op de afbeelding niet heel makkelijk te zien maar als je beide koelkasten naast elkaar zou zetten valt het echt als eerste op! Dit is het prijsverschil van nu maar  160 euro al dubbel en dwars waard als de koelkast in het zicht  in de keuken staat. Verder heeft de iBood aanbieding een Metal Cooling Plate die te vinden is aan de achterzijde van het koelgedeelte. Dit metalen element houdt de koude lucht langer vast en zorgt voor een meer gelijkmatige verdeling binnen de koelkast dan bij conventionele modellen.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 09:38
RobinVerlinde Gebruiker

Kan dit model ook dienen als inbouwfrigo? Wat zijn de afmetingen voor inbouw?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Groeten

Beantwoorden

23 juni 2017 om 12:05
Official Product Expert Samsung-Expert Official Product Expert

Beste Robin,

Dit betreft een vrijstaande koelkast die niet bedoeld is als inbouw. Mocht je het product toch in een keuken willen plaatsen, dan zijn dit de afmetingen van de koelkast: 595mm breed, 2010mm hoog, 675mm diep.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 09:42
VossieM Gebruiker

Ik heb dit model 2 weken geleden gekocht voor €949. Hij ziet er super uit, energiezuinig en hij is ook nog lekker stil. Jammer dat ik de aanbieding nu pas zie maar voor deze prijs is dit echt een koopje. De weber bbq heb ik nog niet binnen maar is zeker een leuke toevoeging. Zonde dat ik niet heb gewacht..

Beantwoorden

23 juni 2017 om 10:05
54reneetje Gebruiker

Prima betoog hoor maar als je minder te besteden hebt dan koop je ook geen Mercedes en ben je blij met een wat mindere ten opzichte van een duurder NIEUWER model. Maar dat neemt niet weg dat alle voorgaande modellen ineens rammelkasten zijn geworden. Allerminst want van binnen is ALLES identiek en logisch dat oudere modellen na verloop van tijd in prijs zakken; maart17 toen ik het tweelingbroertje kocht, bedroeg zijn Samsung adviesprijs nog € 899….). Metalen velgen voor en achter gingen mijn budget echter te boven.
Met mijn bijdrage hier wilde ik vooral ook duidelijk maken dat alle Samsung Smart Space combi’s in de RB37J50xx serie nagenoeg dezelfde (gebruiks-)specificaties voeren en als je zoals ik je kast niet in de keuken kunt plaatsen ben je blij de goedkopere versie, want alles beter dan mijn vorige, energiezuipende en gehorige Indesit kast van amper 6 jaar geleden, zonder die praktische groente – en vleesladen onder en die vervelende ontdooicyclus onder. Los van de verstevigde nieuwere versie, is ook de praktische en ruimere indeling om te smullen en geheel naar eigen wens samen te stellen. En dat met hetzelfde gewicht van 79kg, hetzelfde energiegebruik (173kWh p.jr) en exact dezelfde vriescapaciteit (13 kg/24uur)… Dus het uiterlijke verschil weegt voor mij niet op tegen een aanzienlijke geldbesparing. Ben benieuwd wat de @Samsung-Expert er zelf hier nog over zegt.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 11:03
J. Fresco Gebruiker

Helemaal met je eens hoor 54reneetje. Echter gaf je in je reactie alleen aan dat het een beetje prijzig was t.o.v. uitvoering die jij hebt gekocht. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een koelkast met echt RVS /INOX normaal gesproken flink wat duurder kost dan een koelkast met een plastic/kunststof gespoten deur. Om in jouw bewoordingen te blijven… Mooie lichtmetalen velgen versus wieldoppen.. :)

Normaal gesproken gaat zo’n koelkast ruim 10 jaar mee en als je hem dan in je (mooie) keuken heb staan zou ik zelf zeker voor de echte INOX uitvoering gaan met een iets duurdere aanschafprijs maar wel met een veel groter prijsvoordeel t.o.v. de normale verkoopprijs. Bijkomend voordeel is dat alle andere apparaten in de keuken zoals fornuis/kookplaat/magnetron/afzuigkap vrijwel alleen maar in echt RVS/INOX bestaan en dan valt zo’n kunststof (nep inox) deur wel veel meer op. Maar zoals gezegd, ieder z’n voorkeur en z’n budget.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 10:55
profDavidoff Gebruiker

@Samsung-Expert

Zijn de zijkanten van hetzelfde materiaal als de voorzijde, dus inox?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 12:09
Official Product Expert Samsung-Expert Official Product Expert

Goedemiddag,

Nee, de zijkanten zijn lichtgrijs en dus een iets andere kleur.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 14:53
ritepetit Gebruiker

Kan het zijn dat deze combinatie dieper is dan gewoonlijk?

Wij hebben een Miele K12620SD en die is maar 630 mm.

De combinatie moet “tussen” geplaatst worden en mag eigenlijk nauwelijks dieper zijn.

Nog een vraag ivm het geluidsniveau: de Miele K12620SD is te luidruchtig,

zou deze combinatiekast in de praktijk merkbaar stiller zijn?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 21:24
ritepetit Gebruiker

geen antwoord = geen koop

Beantwoorden

23 juni 2017 om 22:14
Susantigoon Gebruiker

De opgegeven maten zijn zoals ze zijn.

Je kunt daarnaast niet verwachten dat ‘men’ ook nog eens op de hoogte is van de specificaties van alle andere merken.

Lijkt mij niet erg reëel.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 16:22
Tolis Gebruiker

De deurscharnieren aan de linker kant is het makkelijk te veranderen?? Is het inbegrepen bij het afleveren?

Ik ben zelf niet zo handig…

Beantwoorden

23 juni 2017 om 16:38
Boekel1975 Gebruiker

Deur Omkeerbaar: Ja

Beantwoorden

23 juni 2017 om 16:36
Puk123 Gebruiker

Super aanbieding, iBood. Ik heb de specs bekeken en de reviews gelezen. Ik ben om!

Beantwoorden

23 juni 2017 om 17:43
stoepander Gebruiker

@Samsung-expert

2 vragen

- Kan de deuromkering door de vervoerder gedaan worden?

- ik zie Ibood nergens als deelnemende winkel in de Weber-actie. hoe weet ik dat ik recht op de BBQ heb?

Beantwoorden

23 juni 2017 om 18:04
Moderator Paul Moderator

Beste stoepander,

Het aanpassen van de draairichting van de deur valt niet onder de taken van de bezorgdienst. Het staat je vrij om de bezorgers vriendelijk te vragen of ze dat voor je willen doen, maar ze kunnen (en mogen) dat weigeren. Het is overigens een eenvoudige handeling die duidelijk in de handleiding beschreven staat.

In de beschikbare winkellijst zie ik inderdaad geen iBOOD of Silver Ocean staan. Toch is deze Weber-actie ook geldig voor aankopen via iBOOD anders was dit niet bij de deal aangegeven. 
Wellicht kan de Product Expert aangeven of
a) iBOOD nog toegevoegd moet worden aan de lijst 
b) er een mogelijkheid is om Anders aan te klikken en daar “iBOOD” in te vullen 
c) gebruik gemaakt kan worden van Mediamarkt (zusje van iBOOD)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.