22 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Jaarabonnement National Geographic Magazine | Stopt automatisch

Product expert aanwezig

Jaarabonnement National Geographic Magazine

Trakteer jezelf (of een ander) op een jaar lang inspirerende verhalen en prachtige foto's over de natuur, geschiedenis, het heelal en veel meer!

Specificaties

Titel: National Geographic
Type: Jaarabonnement, 12 nummers

• Abonnement loopt automatisch af
  • Steengoed cadeau voor nieuwsgierige vrienden
  • Verleg je horizon, laat je inspireren

Verschijnt maandelijks
Het eerste nummer van het abonnement ontvang je automatisch rond 25 juli 2017
Aanbieding is alleen geldig in Nederland en België en het magazine wordt alleen toegestuurd naar een adres in die landen
Abonnement loopt na 12 nummers automatisch af

LET OP

Je kunt deze order niet annuleren!
Het afleveradres dat je hebt opgegeven in je iBOOD-account wordt ook het bezorgadres voor National Geographic!

Wil je een abonnement cadeau doen? Dat kan! Verander dan het afleveradres in je iBOOD-account.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 18:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @National Geographic-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

22 juni 2017 om 01:54
iphonesid Gebruiker

Mooi ;-)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 07:47
Hennie. Gebruiker

Ik heb nog een paar maanden een abonnement op dit tijdschrift. Dit heb ik cadeau gekregen ooit. Heel leuk tijdschrift! Kan ik het abonnement ook laten ingaan wanneer mijn huidige abonnement verlopen is?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 07:56
fred.89 Gebruiker

Lezen!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 08:17
Hennie. Gebruiker

Ik lees dat je je eerste nummer automatisch ontvangt in juli. Maar het antwoord op mijn vraag of ik hem ook later in kan laten gaan vind ik niet terug. Lees ik daar overheen?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 08:51
Official Product Expert National Geographic-Expert Official Product Expert

Hi Hennie,

Fijn dat u zo enthousiast bent. Ik zal beiden vragen voor u beantwoorden. Helaas is het niet mogelijk het abonnement pas in te laten gaan wanneer uw huidige abonnement is afgelopen. Dit is een eenmalige aanbieding en geldt alleen vandaag, u ontvangt dan het eerste nummer in juli.

Wanneer uw cadeau abonnement afloopt krijgt u hier voortijdig een bericht van en is er altijd de mogelijkheid deze te verlengen.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 08:55
puurpindakaas Gebruiker

Nadat ik betaalt heb geeft de website het volgende aan “Verwachte verzenddatum 27 juni 2017″.

Wat is het nu? Ontvangen we het juli nummer in juni of het augustus nummer in juli?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:29

Beste puurpindakaas,

Dit is inderdaad een fout in het systeem die we zo snel mogelijk gaan oplossen. De verwachtte verzenddatum is 25 juli 2017. U ontvangt dan inderdaad het augustus nummer eind juli.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de verwachte verzenddatum inmiddels aangepast :-)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:02
edenguy17 Gebruiker

Beste @National Geographic-Expert: begin volgend jaar ga ik verhuizen – zal het mogelijk zijn om het afleveradres te veranderen?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:20

Beste edenguy17,

Dat is geen enkel probleem. Verhuizingen kunnen tijdens de abonnementstermijn aan ons worden doorgegeven. U kunt dan aangeven vanaf welke datum u de tijdschriften op uw nieuwe adres wilt ontvangen.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:09
foxathome Gebruiker

Ik had eigenlijk wel verwacht dat er al iemand ‘De vloer is LAVA’ had gezegd :P

Beantwoorden

22 juni 2017 om 12:39
Datcher Gebruiker

Ik denk omdat over het algemeen iBood niet door 12 jarige bezocht wordt.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:16
Marinem Gebruiker

Ik wil hierop intekenen maar het kan enkel met een leveringsadres in Nederland!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:44

Vermoedelijk zit je op onze Nederlandse website. Klik hier om hem in België te laten leveren.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:29
mabro Gebruiker

Ik heb deze besteld en via iDeal betaald.

Heb geen bevestiging ontvangen en het product staat nog steeds in mijn winkelmandje :(

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:45

Je bestelling is goed doorgekomen. Om 11:41 hebben we je een bevestiging toegestuurd. :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:50
mabro Gebruiker

Ik heb het gezien.

Bedankt voor de sneller reactie!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:51
verygoed Gebruiker

I wish it was available in English.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.