21 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Beats By Dre iBeats | In-Ear (Bulk)

Geniet van de muziek op je iPhone of iPod zoals het hoort met deze Beats By Dre iBeats, verkrijgbaar in zwart en wit.

Specificaties

Merk: Beats By Dre
Type: iBeats
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Geluidsisolerend
  • Keuze tussen wit en zwart
  • Speciaal voor iPhone, iPad en iPod

Deze producten worden geleverd in een bulkverpakking. Dit betekent dat de iBeats in nieuwstaat verkeren, maar worden geleverd zonder de oorspronkelijke verpakking.

Type: In-ear
Verbinding: 3,5 mm
Kabellengte: 1.2 m

Gewicht: 18 gram

21 juni 2017 om 08:38
MonkeyMayhem Gebruiker

Ik had graag de oortjes besteld maar de eerste paar keer dat ik probeerde kreeg ik steeds een error. Uiteindelijk is het gelukt maar ondertussen was mijn coupon voor gratis verzending niet meer geldig, wellicht door het aantal foutieve bestellingen…

Beantwoorden

21 juni 2017 om 08:59
powernout Gebruiker

@iBood:

Y of L model?

Rubber of gevlochten draad?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:04
Moderator Jim Moderator

Hi all,

iBOOD gaat over enkele momenten een nieuw offer online zetten met een kleuroptie!

Heb je al besteld? Dan ontvang je standaard de witte variant. Zou je die niet willen, dan kan je die via Mijn iBOOD -> Bestellingen -> Serviceverzoek annuleren.
Wil je zowel witte als zwarte bestellen? Plaats dan eerst je nieuwe bestelling en annuleer vervolgens pas je oorspronkelijke bestelling.

Jim

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:06
jerre muesli Gebruiker

iBood blijft de wettelijke regels rond garantie aan zijn laars lappen. Je zou toch meer verwachten van een bedrijf die 8 maal website van het jaar geworden is.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 09:34
jalink Gebruiker

Niet kopen! Dr. Dre Beats Bulk editie is echt zooi! Ik heb deze al eens bij Groupon aangekocht maar de geluidskwaliteit is echt slecht van het Bulk type, je hoort totaal geen bas en is nog slechter dan die 2 euro China oordopjes die je bij de action kan kopen. De kwaliteit is totaal niet vergelijkbaar met een normale Dr. Dre Bulk Beats oortjes van 100 euro.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:15
reinderbaarda Gebruiker

Als ik 2 sets bestel, 1xzw en 1x wit, hoe kan ik dat invoeren zonder 2x verzendkosten te betalen?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt de zwarte toevoegen aan je winkelwagen, vervolgens klikken op “Verder winkelen” en daarna de witte toevoegen.

Zo kun je niet alleen verschillende deals combineren, maar zelfs alle deals die op onze website te vinden zijn.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 09:32
rfkn Gebruiker

In de mail staat niet welke kleur ik net heb gekocht… Ben nu al even aan het wachten op antwoord hier op het forum, maar nog steeds niks?
Kan een moderator duidelijkheid scheppen of heb ik net een kat in een zak gekocht?

Dank bij voorbaad

Beantwoorden

23 juni 2017 om 10:19

Hoi rfkn,

Je hebt de witte variant besteld.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juni 2017 om 12:24
reinderbaarda Gebruiker

Zijn ze niet geschikt voor Samsung telefoons? Werkt dat niet?

Beantwoorden

28 juni 2017 om 13:11

Ze zijn speciaal gemaakt voor Apple apparaten. De muziek zal prima te horen zijn met een Samsung, maar de werking van de bediening op de kabel kunnen we niet garanderen.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 12:39
mrdejong1962 Gebruiker

Is de verzenddatum nog steeds 30 juni?

Ik heb namelijk nog geen bericht ontvangen dat de bestelling onderweg is…

Beantwoorden

1 juli 2017 om 15:18
Maze1977 Gebruiker

Idd bij mij ook. Verzenddatum staat op 30-6 maar hier tot op heden nog geen verzendbevestiging of melding dat de verzending later is.

@Ibood graag reactie.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 07:48
Denktanx Gebruiker

Same here, nog geen sjoege. Weet iemand al meer @iBood?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:18

Hoi allen,

Dank voor jullie meldingen, ik ga e.e.a. even doorzetten zodat we jullie kunnen voorzien van een update.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 juli 2017 om 16:21
Cnet Gebruiker

De zwarte heb ik wel al binnen. Maar me witte zijn nog niet verzonden!

Beantwoorden

4 juli 2017 om 06:22
maupie74 Gebruiker

Hier ook nog niks ontvangen

Beantwoorden

4 juli 2017 om 08:50
dannygt Gebruiker

Gisteren mail ontvangen ze zouden vandaag afgeleverd worden.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 18:44
Maze1977 Gebruiker

Vandaag ontvangen!!

Beantwoorden

4 juli 2017 om 19:10
xfrogs Gebruiker

Nou, ik heb mijn ibeats net ontvangen en het valt meteen op dat er enorm veel speling zit in de klikker. Lijkt wel stuk. Mijn vrouw vroeg hoeveel ik ervoor heb betaald. Mijn antwoord was te weinig. Dit zijn vast geen originele beats.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:17
rompen Gebruiker

Ik twijfel ook sterk eraan of ze origineel zijn. Het geluid is in ieder geval belabberd, er zit totaal geen bass in :(

Die van mij gaan terug in ieder geval!

Beantwoorden

4 juli 2017 om 20:46
Jeroensb Gebruiker

Beste,

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Ik hoor graag hoe ik de ibeats terug kan sturen en binnen welke termijn jullie het geld terugstorten.

Alvast bedankt!

Beantwoorden

5 juli 2017 om 00:18
Moderator Paul Moderator

Hallo Jeroen,

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Zou je binnen de zichttermijn van 14 dagen (vanaf ontvangst) via Mijn iBOOD een Service Verzoek (Annulering) in willen dienen? Dan zul je van de klantenservice instructies ontvangen omtrent het retourneren. 
Terugbetaling van het aankoopbedrag zal plaatsvinden 5-10 werkdagen na retourontvangst bij iBOOD.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 juli 2017 om 06:52
Jeroensb Gebruiker

Hallo Paul,

Zal ik doen! Bedankt voor de uitgebreide reactie!

Met vriendelijke groet, Jeroen

Beantwoorden

7 juli 2017 om 16:34
zcwknol Gebruiker

Belachelijk dat er €5,95 in rekening wordt gebracht voor een product dat vervolgens per envelop geleverd wordt!

Hier staat toch duidelijk dat voor een envelop €2,95 wordt gerekend. Iedereen heeft nu dus doodleuk €3,00 teveel betaald.

https://service-nl.ibood.com/app/answers/detail/a_id/385/kw/verzendkosten

Beantwoorden

16 juli 2017 om 08:20
maupie74 Gebruiker

Ik heb nog steeds niks ontvangen

Beantwoorden

16 juli 2017 om 13:49
Moderator Jim Moderator

Hi Maupie,

Heb je voor mij het SO nummer van jouw bestelling? Dan ga ik de klantenservice vragen om de bestelling even na te kijken! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:28
maupie74 Gebruiker

SO1548591

Beantwoorden

17 juli 2017 om 07:32
Moderator Jim Moderator

Hi maupie!

Het is bij deze doorgegeven aan de klantenservice, bedankt voor je ordernummer!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

18 juli 2017 om 15:08
Moderator Jim Moderator

Hi maupie!

Ook ter informatie voor jou:
Zojuist even nagevraagd bij iBOOD, er is nog een levering onderweg vanuit de leverancier. We verwachten deze eind deze week (vrijdag) of begin volgende week te versturen. Excuses voor de latere levering!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 juli 2017 om 10:51
Jused Gebruiker

Ook ik heb nog geen update gehad over een levering. Laatste wat ik hoorde was dat het 14-7 verstuurd zou worden, heb niets ontvangen nog.

Klantenservice een idee hoe het er voor staat?

SO1548567

Beantwoorden

18 juli 2017 om 15:08
Moderator Jim Moderator

Hi Jused!

Zojuist even nagevraagd bij iBOOD, er is nog een levering onderweg vanuit de leverancier. We verwachten deze eind deze week (vrijdag) of begin volgende week te versturen. Excuses voor de latere levering!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 juli 2017 om 18:42
aidahmic Gebruiker

Ik ben net terug van vakantie en ik heb ze ontvangen. Ik heb direct een service verzoek ingediend want de geluidskwaliteit is slecht en ik denk dat deze nep zijn.

Hoe verder ? RMA-2017/147167

Beantwoorden

19 juli 2017 om 20:00
Moderator Paul Moderator

De klantenservice zal jouw RMA in behandeling nemen en je informeren over de verdere stappen.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 19:23
gijsjelle Gebruiker

Ik heb ook nog niets ontvangen. Wanneer worden de oortjes opgestuurd?

Beantwoorden

19 juli 2017 om 20:02
Moderator Paul Moderator

Hallo gijsjelle,

Hierboven heeft moderator Jim het volgende antwoord gegeven: “er is nog een levering onderweg vanuit de leverancier. We verwachten deze eind deze week (vrijdag) of begin volgende week te versturen. Excuses voor de latere levering!

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.