16 juni 2017 om 00:00
iBOOD

HP 15.6” Envy x360 2-in-1 Laptop | 8 GB | 128 GB SSD

HP 15.6” Envy x360 2-in-1 Laptop | 8 GB

Uiterst krachtig, flexibel en met een compleet metalen behuizing: de HP Envy x360 15-ar052sa is de definitie van premium.

Specificaties

Merk: HP
Type: Envy x360 15-ar052sa
Staat: Open box
Garantie: 1 jaar

• Met Windows 10 Home (64-bit)
  • 1 TB HDD & 128 GB SSD
  • 15.6" Full HD display

Deze aanbieding betreft een Engels open box-model; dit betekent dat de verpakking open is geweest. De HP Envy wordt gewoon geleverd inclusief toebehoren; een UK-EU-verloopstekker wordt eveneens meegeleverd.

Besturingssysteem: Windows 10 Home (64 bit)
Software: 1 maand Microsoft® Office 365  voor nieuwe gebruikers

Processor: AMD Quad-Core A12-9700P APU ( 2.5 GHz, tot 3.4 GHz, 2 MB cache)
Processor familie: AMD Quad-Core A-Series processor

Werkgeheugen: 8 GB DDR4-2133 SDRAM (1 x 8 GB); snelheden tot 2133 MT/s
Opslag: 1 TB 7200 rpm SATA; 128 GB M.2 SSD

Display: 15.6" FHD IPS UWVA multitouch rand-tot-rand glas (1920 x 1080)

Webcam: HP TrueVision HD IR Camera met dual array digitale microfoon
Sensors: Accelerometers; Gyroscoop; eCompass

Verbindingen: Intel® 802.11ac (2x2) Wi-Fi® en Bluetooth® 4.2 Combo (Miracast compatibel)

Video: AMD Radeon™ R7 Graphics
Audio: Bang & Olufsen; HP Audio Boost; Stereo speakers

Toetsenbord: eiland-stijl; verlicht; multi-touch; QWERTY
In/uitgangen: 1 HDMI; 1 koptelefoon/microfoon-combo; 2 USB 3.0 (1 HP USB Boost); 1 USB 3.0 (Type-C™)
1 SD-kaartlezer

Overig: AMD FreeSync-technologie

Batterij: 4-cell, 55.67 Wh Li-ion
Ondersteunt snelladen: 90% in 90 minuten
Batterijduur: Tot 9 uur en 45 minuten
Voeding: 45 W AC adapter

Afmetingen: 38 x 25 x 1.88 cm
Gewicht: 2.17 kg

16 juni 2017 om 00:09
Bokaldinho Gebruiker

Is dit ook in azerty te verkrijgen?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 00:16
jipfransen Gebruiker

Toetsenbord is “eiland stijl” wat wil zeggen UK toetsenbord (£ ipv € en verschillende special characters op andere plek). niet eens wat in Ned normaal is.

Denk dus niet dat ze hem ook azerty leveren.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:08
dejager.mt Gebruiker

Eiland style houdt in dat de hoeken van de toetsen zijn afgerond, niet dat het een toetsenbord met UK characters is.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is een QWERTY-UK toetsenbord. We bieden vandaag niet de AZERTY variant aan.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:26
withaarc Gebruiker

Keyboard met UK Layout is in de basis QWERTY.

Er zijn echter wat verschillen o.a.:
- @ teken zit bij de enter toets
- bij de 2 zit het ” teken (als je veel met Excel formules werkt zal dat wel even wennen zijn…)
- bij de 3 zit het £ teken
- # teken zit naast de enter toets
- € teken toegevoegd bij de 4 (ipv bij de 5 of bij de e toets)
en zo zijn nog wel meer veranderingen.
Door middel van Alt Gr kunt je deze extra tekens aansturen

Op de afbeelding van Ibood is slecht te zien om welke indeling het nu precies gaat, maar ik vermoed deze.

Afbeeldingsresultaat voor QWERTY Keyboard met UK Layout

bron afbeelding Wikipedia

Beantwoorden

16 juni 2017 om 02:02
Zenbreak Gebruiker

Wat voor grafische kaart zit er in dit beestje? Dedicated grafische kaart of niet?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 04:54
Datcher Gebruiker

Video: AMD Radeon™ R7 Graphics

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:39
heyjijdaar Gebruiker

Geen extra kaart. De video zit in de processor en snoept geheugen

Graphics Card

The integrated Radeon R7 (Bristol Ridge) GPU has 512 active shader units (8 compute cores) clocked at up to 758 MHz. Thanks to the better utilization of the clock range as well as faster DDR4-RAm, the GPU can slightly beat its predecessors Radeon R7 (Carrizo) and competes with a dedicated GeForce 920MX in the best-case scenario (dual-channel memory, low CPU requirements). Many games from 2015/2016 can be played smoothly at low settings.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:22
pebbles13 Gebruiker

Hoe zit het met het toetsenbord? Deze is UK qwerty?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:54

Dit is inderdaad een QWERTY-UK toetsenbord.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:14
Alex-R Gebruiker

De vorige keer (HP Pavilion 2-In-1) ging het om een zogenaamd refurbished product, wat mij defect werd geleverd; de ventilator liep hinderlijk aan en kon niet gerepareerd worden. Dit is verder redelijk afgehandeld. Wat is de definitie van Open Box? Zijn dit apparaten die terug zijn gekomen van een klant omdat ze niet bevielen of kan het zijn dat ze gebreken vertonen die niet refurbished zijn? Als de kans groot is dat ik weer een kansloos RMA proces van een maand in moet dan passeer ik deze aanbieding, namelijk.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:28

Dit betekent dat de verpakking open is geweest. Dit zijn modellen die binnen 14 dagen zijn teruggestuurd en daarom niet als nieuw verkocht kunnen worden. Deze producten zijn dus niet refurbished.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:35
Alex-R Gebruiker

Kan er wel gegarandeerd worden dat ze na terugkomst zijn gecontroleerd dan door een bekwaam persoon? Al was het maar dat de HD met Windhoosinstallatie is teruggezet en niet vol staat restanten van de vorige gebruiker?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:12

Yes, ze zijn allemaal gecontroleerd. Er zijn dus ook geen restanten terug te vinden van een vorige gebruiker o.i.d..

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:10
Alex-R Gebruiker

Besteld

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:03
derhenno Gebruiker

Is deze goed te gebruiken met een (dummy)pen (voor het maken van aantekeningen in pdf’s)? Kom zelden reviews (in het algemeen en in het bijzonder) waar hierop wordt ingegaan. Iemand?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:19

Je kunt gewoon een stylus gebruiken i.c.m. deze laptop.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:22
derhenno Gebruiker

Was der na enig gegoogel ook achter gekomen, helaas geen palm rejection.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:25
wunders Gebruiker

Is de laptop gemakkelijk open te maken en kan ik dan ook gemakkelijk de HDD vervangen door een 1 tb SSD schijf, geheugen bijdrukken etc? Heb deze nl al beschikbaar op mn huidige oude laptop en het is essentieel voor mij deze te kunnen gebruiken in een nieuwe laptop.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:26
wunders Gebruiker

bijprikken

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:46

Dit durf ik helaas niet met zekerheid te zeggen. Als het essentieel is, zou ik de gok niet wagen.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 12:29
shophopper90 Gebruiker

Bij de meeste x360 modellen is het geheugen op het moederbord gesoldeerd en niet uitbreidbaar. De SSD is een M.2 model, dat vervangbaar is als je weet waarmee je bezig bent.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 15:54
wunders Gebruiker

Thanks! De M.2 laat ik rustig zitten. Ik wil de HDD vervangen door m’n SSD schijf. Ik wil zeker weten of dat kan.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:22
rheinen Gebruiker

Is de taalinstelling op NL te zetten nij installatie ? of is dit alleen een Engelstalige Windows versie ?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:55

Hij is gewoon op NL te zetten.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:38
SjaakHoogeland Gebruiker

Ik lees: Garantie 1 jaar. De wettelijke garantietermijn voor nieuwe producten in de EU is minimaal 2 jaar. Is dit verkeerd vermeld? Kan ik gewoon bij HP Customercare de garantie uitbreiding naar 3 jaar voor laptops kopen?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 11:55

Op open-box producten geldt een minimale garantie van 1 jaar.

Ik durf niet te beloven of hij aan te melden is bij HP voor extra garantie, maar ik vermoed van niet.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:13
Hfc84 Gebruiker

Kleur is zoals afgebeeld, geheel zwart/donkergrijs?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:48
dennis-8 Gebruiker

*knip*
Edited by: Jim
We hebben de boodschap ontvangen in het originele topic! Er wordt contact met je opgenomen.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 16:54
dennis-8 Gebruiker

Graag contact. Met mij opzoeken via email die ik kan beantwoorden.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 18:07
Moderator Paul Moderator

Beste Dennis,

Jouw melding is doorgegeven aan de klantenservice en de status zal door ons in de gaten gehouden worden. Ik verwacht dat je maandag een email van hen zult ontvangen.

Vriendelijke groet & fijn weekend, Paul

Beantwoorden

16 juni 2017 om 14:00
dijy Gebruiker

Onzinnige opmerking van Dennis, als je die niet weet te onderbouwen. Ik heb een week geleden een refurbished Archos smartphone ontvangen voor maar € 60,-. Hij werkt perfect, als je vooraf maar weet wat de beperkingen van de specificaties zijn, zoals Android 5.1 zonder upgrades. Hij vertoonde geen gebruikssporen en zat in de originele doos. Ik ben dik tevreden voor die prijs.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 14:32
okedesiree Gebruiker

Wanneer zal de laptop worden verzonden?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 14:36
Moderator Jim Moderator

Hi okedesiree!

De verwachte verzenddatum is 3 juli!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 juni 2017 om 13:44
Wout1988 Gebruiker

Zijn de redenen bekend waarom deze laptops terug zijn gestuurd? Is het vanwege technische mankementen of was het gewoon niet wat de eerste koper ervan had verwacht? Of een andere reden?

Beantwoorden

17 juni 2017 om 19:49
Moderator Paul Moderator

Hallo Wout,

Open box houdt in dat de verpakking open is geweest, maar dat het toestel niet of nauwelijks gebruikt is.
De exacte reden bij dit product is mijn niet bekend, maar ze bevatten geen technische mankementen.
Soms worden producten voor controle (bijvoorbeeld door douane of in een warehouse) uit de verpakking gehaald en weer teruggeplaatst. Doordat de verzegeling dan niet meer in tact is, mogen die producten niet meer als gloednieuw verkocht worden en krijgen dan de term “open box” mee.
Hopelijk geeft dit je iets meer duidelijkheid.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

5 juli 2017 om 21:32
jos.elders Gebruiker

Mijn ‘Open box’ was een duidelijk gebruikt exemplaar (rubber voetjes, viezigheid, krasjes), waarvan het schanier zo stuk is aan beide kanten dat ook de kabels er tussen geknepen zitten.

Deze gaat terug, want dit kan echt niet! Lijkt me goed om jullie leverancier te informeren en ook zelf te weten wat een ‘Open box’ kan betekenen. Hopelijk voor de andere kopers een beter exemplaar, want het is wel een mooi ding voor een mooie prijs.

Beantwoorden

17 augustus 2017 om 22:18
jan.vanduren Gebruiker

Fijne laptop die aan alle hooggespannen verwachtingen voldoet.

Toetsenbord in UK layout is eigenlijk geen probleem.

Alleen de backslash toets rechts nasst de Alt Gr toets werkt NIET. Erg lastig.

Is op te lossen met het programmaatje SharpKeys waarbij je aan die niet werkende toets het \ teken toekent.

Open SK > Add > onder VAN lijst > Type > sla niet werkende toets aan > OK

Zoek in NAAR lijst naar Unkown 0x_0056 > OK > vastleggen in register . Werkt perfect ook in NL layout.

Wissel layouts dmv windows-toets + backspace

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.