15 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B PRO 4500 Tandenborstel | Poetsdruksensor

Oral-B PRO 4500 Elektrische Tandenborstel

Voorzie je gebit van de best mogelijke zorg met de Oral-B PRO 4500, nu met gratis inbegrepen tandpasta!

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Pro 4500
Garantie: 2 jaar

• Trilt, roteert én pulseert
  • Vier verschillende standen
  • Inclusief Pro-Expert tandpasta

Dit product komt oorspronkelijk uit het Verenigd Koninkrijk en is dus voorzien van een Britse oplader. Een EU-verloopstekker wordt bijgeleverd.

40.000 pulsaties per minuut
8.800 rotaties per minuut

Batterijduur: Tot 7 dagen

Verpakkingsinhoud
1 Oral-B Pro 4500-body
3 Oral-B Pro 4500-opzetstukken
1 Oplaadstation
1 Pro-Expert tandpasta
1 EU-verloopstekker

15 juni 2017 om 00:18
Jerommeke67 Gebruiker

Zelf een ander Oral-B model in bezit, voornamelijk tevreden over de 30 sec trilling en poetsdruksensor.

Elke 30 seconden trilt hij even, zodat je weet of je niet veel te snel (of te langzaam..) poetst, omdat aangeraden wordt om 30 seconden over elk kwadrant te doen.

Als de poetsdruksensor wordt getriggerd, laat hij een lampje schijnen en trilt hij. Niet te missen dus.

En hier krijg je ook nog eens tandpasta bij, lekkerr!

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:16
Susantigoon Gebruiker

Die tandpasta pik ik altijd een bosje van m’n tandarts mee, van die kleine monster tubetjes (ook handig op reis) , zo raakt hij er ook eindelijk een keer vanaf…

Beantwoorden

15 juni 2017 om 00:35
jerroldmeijer Gebruiker

Krijg je een sample of normale tube?

Beantwoorden

15 juni 2017 om 10:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zie hieronder de inhoud van de box, inclusief tandpasta. Als ik kijk naar de verhouding tandpasta <> tandenborstel, lijkt dit inderdaad een normale tube te zijn.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 00:48
Girosi Gebruiker

Ik ga het proberen.

Zal wel een review achterlaten hier of bij de volgende ronde.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 05:52
em12 Gebruiker

Heb deze nu een paar weken in huis en hij bevalt uitstekend! Jammer dat op deze versie geen Bluetooth zit ( in de winkel zie ik ze met BT ) maar of dit nu ook een toegevoegde waarde heeft…

Het gaat uiteindelijk om het poetsen.

Voor deze prijs helemaal niks mis mee!

Beantwoorden

15 juni 2017 om 06:48
Idm78 Gebruiker

Weet iemand of je de opzetborstels in het oplaadstation kunt bewaren? Is hier een ruimte voor? Helaas is er geen afbeelding van het station.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 09:09
Moderator Dees Moderator

Hallo Idm78,

Ik ben het voor je aan het uitzoeken.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

15 juni 2017 om 09:49
Ivanneke Gebruiker

3 opzetborsteltjes kunnen bewaard worden ja….grtjs

Beantwoorden

15 juni 2017 om 10:21

Yes, dat kan. Zie hieronder de foto met de inhoud van de doos.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 11:15
Idm78 Gebruiker

Ok Bas, bedankt voor het uitzoeken. Besteld!

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:25
doekus Gebruiker

Ja dat kan, je kan 4 borsteltjes in de houder leggen. Je kan elk borsteltje voorzien van een gekleurd ringetje zodat iedereen zijn eigen borstel kan herkennen.

Ik heb deze oral b al een kleine 3 jaar en hij bevalt uitstekend.

Nooit te lang of te kort poetsen door na 30 seconde een melding te geven door middel van trilling, dan wisselen naar andere kant gebit. En na 2 min  ( brrt , brrrt,  brrrt :) en je bent klaar.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 09:20
robingue Gebruiker

Eind februari de pro700 via Ibood besteld. Werkt prima. Toen kreeg je er 2 stuks van (dus 2 volledige verpakkingen inclusief elk oplader) voor *knip* in totaal (exclusief verzendkosten). Zie meerwaarde van pro4500 niet echt want de 700 doet het echt wel goed genoeg (ook 30sec sensor).

Edited by: Paul
dealprijs weggehaald omdat het niet op het forum vermeld mag worden

Beantwoorden

15 juni 2017 om 10:18
woutertju Gebruiker

de xx00 serie is veel beter, die heeft veel meer pulsaties dan de xxx serie.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 11:32
S. Veldheer Gebruiker

Is deze borstel weer inclusief de waardeloze batterij welke na 2 jaar (zoals bij al mijn vorige Oral-B borstels)? 2 jaar geleden ook een set (2 borstels, zoek maar op iBood) van de 700 serie besteld. Ik gebruik deze om en om en wissel pas wanneer de batterij compleet leeg is zodat ik de andere volledig kan opladen. Desondanks Zijn beide batterijen nu een vrijwel versleten (zeg je dat zo?). Het zijn opzich prima werkende borstels maar van die batterijen word ik om het maar eens krachtig te zeggen schijtziek. Oral-B kom nu eens met een batterij die wel gewoon veel langer mee gaat, de techniek is er maar ja dan verkopen ze minder borstels! Alsof er al niet genoeg verdiend wordt aan die opzetborstels met hun idioot hoge prijzen! Hopelijk wordt er een fabrikant wakker die wel de juiste kwaliteit wil aanbieden tegen een eerlijke prijs en verliest Oral-B snel heel veel marktaandeel want op dit moment worden wij als consument zwaar in de maling genomen met deze inferieure kwaliteit baterijen die momenteel in iedere borstel van Oral-B zit.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:09
Susantigoon Gebruiker

Ik herken dit euvel niet.

Ik poets al elektrisch sinds 1988-’89 met Oral, 2x p/dag en ben zelf nu sinds een jaar met m’n 4e set bezig, maar pechvogels heb je overal…

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:32
woutertju Gebruiker

komt hier toch regelmatig een aanbieding met lithium-ion batterij langs. maar idd niet voor deze prijs.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 17:55
Moderator Paul Moderator

Het is aan te raden om de tandenborstel pas op te laden als ie (bijna) leeg is en niet elke keer na het poetsen de borstel terug op de lader zetten. Dat komt de levensduur van de batterij ten goede.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:37
doekus Gebruiker

Poetst erg goed

Voor deze tandenborstel

Na paar x poetsen met deze borstel

Werkt uitstekend :-)))

Beantwoorden

15 juni 2017 om 12:54
Susantigoon Gebruiker

Je hebt de foto’s verwisseld…

Beantwoorden

15 juni 2017 om 13:01

Het is een topapparaat, doekus, dat blijkt maar weer ;)

Beantwoorden

15 juni 2017 om 13:07
smedest Gebruiker

Ik heb zowel de Philips als de Oral B gebruikt, maar de Philips bevalt beter. Voor mij geen Oral B meer.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 13:07
Tiesemans Gebruiker

Grappig hoe ze dit specifieke model een langer leven bezorgen door gewoon eenvoudigweg het type nummer van 3000 naar 4500 te wijzingen.
Ik heb namelijk exact deze borstel alleen is die van mij dus nog type 3000, gaat inmiddels al weer een jaar of 5 mee en still going strong dus batterij problemen ?! Hier géén last van.
Wel verstandig om hem altijd gelijk weer op de oplader te zetten na gebruik.
Prima borstel al zul je met een 2000 (2500) ook prima vooruit kunnen hoor.

Beantwoorden

15 juni 2017 om 13:52
qzyw4p Gebruiker

Opgelet : Dit product komt oorspronkelijk uit het Verenigd Koninkrijk en is dus voorzien van een Britse oplader. Een EU-verloopstekker wordt bijgeleverd

Dus er zit zo een vervelende grote stekker bij !

Beantwoorden

15 juni 2017 om 17:39
JHPMHuijbers Gebruiker

Zit hier hetzelfde vervelende oplaad- knipperlampje op als bij die Oral B van mijn vrouw?

Beantwoorden

15 juni 2017 om 17:58
Moderator Paul Moderator

Op de meeste tandenborstels zit een oplaad indicator zodat je kunt zien of het opladen nog bezig is of inmiddels voltooid. Maar ik weet niet welk model tandenborstel door jouw vrouw gebruikt wordt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.