12 juni 2017 om 00:00
iBOOD

2x JOBY Auto Vent Clip Smartphonebeugel

2x JOBY Auto Vent Smartphonebeugel

Het is veilig en comfortabel rijden, met een duopack van deze JOBY autoventclip smartphonebeugels in de auto!

Specificaties

Merk: JOBY
Type: 2x Auto Vent Clip Smartphonebeugels
Kleur: zwart/ rood
Check de dropdown voor de verkrijgbare maten
Garantie: 2 jaar

• Veelzijdige bevestigingsopties
  • Blijft zitten, geen lijmresten! 
  • Wordt geleverd met accessoires

Montagepunt: 1/4"-20 standaard statiefmontage (ook voor gebruik met andere JOBY accessoires)
Geschikt voor smartphones van 54-72 mm breed
Wordt geleverd met GripTight smartphone mounts en airplane clip adapters
Afmetingen: 2.75 x 12.6 x 5.95 cm (per stuk)
Gewicht: 4 gram (per stuk)

Geschikt voor smartphones van 69-99 mm breed (XL)
Afmetingen XL: 2.75 x 12.6 x 7.35 cm per stuk
Gewicht XL: 5 gram per stuk

12 juni 2017 om 00:34
Wes0181 Gebruiker

In tegenstelling tot de Durex aanbieding kan ik nu wel een keer XL bestellen, mijn dag is weer goed…

Beantwoorden

12 juni 2017 om 06:54
wimbaetens Gebruiker

Opgepast!

In tegenstelling tot wat op de vorige aanbieding werd beweerd, past dit niét op de rooster van elke auto. Indien de rooster te ’slap’ is, zal je smartphone naar beneden ​wijzen! In. Dit is bijvoorbeeld bij een Mercedes waar de roosters trouwens ook rond zijn

Beantwoorden

12 juni 2017 om 07:34
d.e.r Gebruiker

Mee eens, vorige keer hier ook gekocht en in een SsangYung Rexton en Nissan Cabstar werkt het ook niet helemaal lekker, hij zit er ‘te slap’ omheen waardoor je telefoon bij tijd en wijle naar beneden wijst (ik zou hierbij denken dat het in bijna elke auto hetzelfde is) telefoon in een hoesje maakt hem extra zwaarder waardoor het het effect versterkt.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 07:10
drikj Gebruiker

Ik heb net een XL besteld. Iemand die één XL wil hebben en wel wil ruilen tegen een Normal?

Ik woon in Zwolle, werk in Harderwijk en kom ook weleens in Amsterdam.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 07:12
jev Gebruiker

Werkt dit ook met verticaal georienteerde roosters?

Beantwoorden

12 juni 2017 om 07:52
wimbaetens Gebruiker

Ik zou zeggen, hij werkt enkel met verticaal georiënteerde roosters. Je zal je rooster wel 180 graden moeten draaien, zodat hij niet naar beneden kan wijzen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 11:08
jev Gebruiker

Nee, deze:

Beantwoorden

12 juni 2017 om 16:15
Moderator Jeroen Moderator

Lijkt me van wel. 
Op de foto is te zien dat je hem kan draaien.

Gr. Jeroen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 17:05
wimbaetens Gebruiker

Dat zou wel moeten lukken. Je foto is toch recht getrokken hé? Ik kan het niet goed plaatsen.

Zoals ik het kan zien kan je rooster alleen naar links en naar rechts schuiven. Ze kunnen dus niet naar onder vallen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 07:39
Fliepo Gebruiker

Het werkt zeker niet op alle auto’s/roosters. Bij mijn Toyota Auris kan ik de XL redelijk goed kwijt.

Btw, vorige keer 2 gekocht en ik heb er maar 1 nodig. Dus over te nemen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 08:56
Chefferson84 Gebruiker

Afrader dit soort artikelen! Zeker icm een auto met airco. Deze apparaten slopen je toestel. Lekker de airco hoog, je toestel koelt af en daarna je warme broekzak in. Condensvorming, waterschade en aju paraplu. Geen garantie want eigen fout. Heb gewerkt voor een grote telecom provider en dit enorm vaak voorbij zien komen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 14:23
trekkienl Gebruiker

Desbetreffend roostertje waar de clip op gemonteerd zit dicht zetten en het is opgelost, toch?

Beantwoorden

12 juni 2017 om 17:06
wimbaetens Gebruiker

Lol, lijkt mij ook… ????

Beantwoorden

12 juni 2017 om 23:21
thijs.adriaans Gebruiker

Dat gaat waarschijnlijk niet als dat ding erop zit. Lijkt me een enorm onhandig prul. Ventilatieroosters zijn bovendien niet bedoeld om van alles aan te hangen.

Beantwoorden

12 juni 2017 om 20:21
Lctjuh Gebruiker

Ik heb ze de vorige keer ook besteld. Past inderdaad niet in elke auto!

Helaas zitten ze ook niet echt stevig vast, wat ik ook doe..jammer

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.