19 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Jaarabonnement Quest | 12 nummers

Product expert aanwezig

Jaarabonnement Quest | 12 nummers

Kan een goudvis overleven in erwtensoep? Wat ziet een blinde als hij droomt? Waarom fluiten mannen overal ter wereld hetzelfde naar vrouwen?

Specificaties

Titel: Quest
Type: Jaarabonnement, 12 nummers

• Boeit, verrast en intrigeert!
  • Word op een leuke manier wijzer
  • Abonnement loopt automatisch af

Quest verschijnt maandelijks
Het eerste nummer van het abonnement ontvang je automatisch rond 13 juni 2017
Aanbieding is alleen geldig in Nederland en België en het magazine wordt alleen toegestuurd naar een adres in die landen
Het abonnement loopt na 12 nummers automatisch af

Let op: Je kunt deze order niet annuleren!

Let op: Het afleveradres dat je hebt opgegeven in je iBOOD-account wordt ook het bezorgadres voor Quest. Wil je een abonnement cadeau doen? Dat kan! Verander dan het afleveradres in je iBOOD-account.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Quest-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 mei 2017 om 00:07
MrVigilante Gebruiker

Hoe werkt het online bekijken van het magazine? Krijg je een inlog oid?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:04
Nardyjaspers Gebruiker

Betreft het hier een online versie van de quest, of ontvang ik het boekje elke maand in de brievenbus?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:34
willemvandeven Gebruiker

Word abonnee en …• Ontvang Quest maandelijks bij je thuis, nog voordat het nummer in de winkel ligt

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:11
Official Product Expert Quest-Expert Official Product Expert

Hi MrVigilante,

Met je abonneenummer en je e-mailadres kun je inloggen via de Quest-app (iOS) of de Google Play Kiosk (Android). Vervolgens kun je de edities gratis downloaden.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:13

Hi Nardyjaspers,

Je ontvangt elke maand het magazine thuis in de brievenbus. Als je deelneemt met deze deal, ontvang je het eerste magazine op dinsdag 13 juni (altijd twee dagen eerder dan dat het nummer in de winkel ligt). Daarnaast kan je ook gratis digitaal lezen via de Quest-app (iOS) of de Google Play Kiosk (Android).

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:24
yoship Gebruiker

Aflever adres blijft op België staan klopt dit

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:51
Moderator Paul Moderator

Zit je wel op de juiste URL (ibood.nl danwel ibood.be) ?

voor NL
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/23764/60922/jaarabonnement-quest-12-nummers.html

voor BE
http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/23764/60922/jaarabonnement-quest-12-nummers.html

Let op dat bij Afleveradres de juiste adresgegevens staan, dat kan anders zijn dan het Factuuradres. Bijvoorbeeld als je normaalgesproken de bestelling op het werkadres laat leveren of als je nu het abonnement aan iemand kado wilt doen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:16
MichelL Gebruiker

Hoi Paul, misschien even laten aanpassen door de web afdeling … hij komt vanuit NL automatisch op BE … met je links werkt het wel goed.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:35
Patjuh82 Gebruiker

@quest-expert mijn abonnement loopt volgende maand af kan ik hierdoor er wel gebruik van maken. Vorig precies dezelfde aanbieding. Hoop dat het goed komt…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 02:19
Datcher Gebruiker

Dit abonnement loopt automatisch af na 12 maanden.  Ik weet niet of het vorig jaar ook zo is maar indien van wel; dan zou het naast elkaar moeten gaan.  Misschien dat je het blad in juni dubbel krijgt. Als je nog een keer een blad tegoed hebt van je huidige abonnement.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:15

Hi Patjuh82,

Als je vorig jaar mee hebt gedaan met deze deal, ontvang je van dat abonnement het laatste nummer op 13 juni. Bij deze deal ontvang je het eerste nummer ook op 13 juni. Je ontvangt dus 1 maand twee edities van Quest. Daarna stopt je oude abonnement automatisch.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:50
Mattie112 Gebruiker

Ik heb het nog even nagezocht, bij de Quest actie op iBOOD van 2016 kwam het eerste nummer “rond 19 juli 2016″. Wat als ik nu hier wederom een abo afsluit? Krijg ik dan een nummer dubbel? Krijg ik +12 nummers op mijn huidig “tegoed”?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:18

Hi Mattie112, 

Klopt, vorig jaar ontving je het eerste nummer op 19 juli 2016. Het laatste nummer van dat abonnement ontvang je op 13 juni 2017. Als je mee doet met deze deal, ontvang je het eerste nummer ook op 13 juni. Er is dus één maand overlap. Daarna stopt je oude abonnement automatisch.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:52
Mattie112 Gebruiker

Ok, zonde van dat ene nummer dan maar aangezien het alsnog goedkoper is toch maar aangevraagd. Verwacht dan wel 2 nummers in de bus hé ;)

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:58
hepheitos Gebruiker

Kan ik het afleveradres over pakweg een halfjaar gewoon laten veranderen door naar Quest een mailtje te sturen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:19

Hi hepheitos,

Ja, zeker! Dat kan heel gemakkelijk door contact op te nemen met onze klantenservice. Contactgegevens kan je hier vinden: https://www.quest.nl/contact

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:58
hepheitos Gebruiker

Super! Dankjewel voor je reactie.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:18
23RYhd Gebruiker

Deze aanbieding is eigen 1 maand te vroeg als je zoals ik vorig jaar ook hebt meegedaan. Toch maar besteld aangezien het nog steeds stukken goedkoper is.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:55
gerson Gebruiker

Mijn Quest abonnement loopt af in september. Is het mogelijk met deze aanbieding te verlengen vanaf het laatste nummer? Dan ben ik wel geinteresseerd. Anders niet, want 4 nummers dubbel krijgen is niet gewenst.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:15

Hoi gerson,

Dat is bij deze deal helaas niet mogelijk, excuus!
We hebben vaker leuke aanbiedingen, dus in september vast ook wel.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 13:29
tufima Gebruiker

Goede deal! Besteld!

Kreeg afgelopen week net een aanbieding van Quest zelf voor verlenging voor € 35,-

Beantwoorden

19 mei 2017 om 13:50
bjornz Gebruiker

@Quest Expert: Ik heb momenteel een abo van Quest zelf lopen. Loopt binnekort af. Eerste jaar dus ook abo met korting (40 ipv 65 euro). In jullie algemene voorwaarden staat dat je geen nieuw Korting-abo kan afsluiten binnen de 6maanden van een vorig abonnement. Hoe zit het voor mij dan met deze aanbieding? En 2) Wat als ik na een jaar deze aanbieding wil verlengen, misschien hier, of via jullie zelf. Kan ik dan gewoon een leuke aanbieding via jullie website afsluiten? Of gaat die dus omwille vd regel geweigerd worden? En omgezet worden naar een standaard abo van 65eur? Graag je verduidelijking hieromtrent…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 14:14

Hi bjornz,

Je kan het abonnement via deze aanbieding gewoon afsluiten, dat is geen probleem. Let alleen dan wel op hoeveel edities je dan eventueel dubbel zal ontvangen. Je kan bij onze klantenservice (www.quest.nl/contact) navragen wanneer je huidige abonnement afloopt. 
Als je de 12 edities via iBood thuis hebt ontvangen, krijg je automatisch bij het laatste nummer een leuke aanbieding van ons. Daar kan je uiteraard gewoon op in gaan!

Hopelijk is alles zo duidelijk. Zo niet, vraag het gerust!

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:15
bjornz Gebruiker

@Quest-Expert: Nee niet helemaal. Dus krijg na 12 maanden een voorstel ter verlenging. Wat als dit voorstel mij niet aanstaat? Als er bv via jullie website betere deals af te sluiten zijn?

Kan ik dan gewoonweg op eender welke aanbieding ingaan? Of alleen op datgene dat jullie voorstellen? (Dit dus weer ivm die regel van die 6 maanden) oftewel mss gebruiken jullie deze regel in praktijk niet meer en is het nog loze telst in de AV?

Graag verduidelijking aub

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:25

Hi bjornz,

De aanbieding die we op het laatste nummer doen is erg scherp, die is lager dan onze reguliere acties. Maar je kan ook altijd met onze klantenservice bellen (www.quest.nl/contact) voor de laatste aanbiedingen, je kan dan in principe op elke aanbieding in gaan.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 14:42
Hans747 Gebruiker

Ik heb zojuist mijn huidige abonnement (loopt t/m editie 3 -2018) à € 65,00 opgezegd. Krijg ± € 43,00 retour. Vervolgens jaar abo via iBood afgesloten en € 13,00 verdiend. Voorkomt tevens dat abonnementen eindeloos doorlopen

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:07
bjornz Gebruiker

Goede zet Hans. €65 per jaar is idd veel, is amper €2 goedkoper als in de winkel. Waarom dan nog een abo nemen? :s

Maar had je dan geen “aanbieding” ontvangen toen je abo afliep in maart? Zoals hierboven de expert mij antwoorde…Graag je ervaring hiermee

Beantwoorden

19 mei 2017 om 16:59
SQB Gebruiker

@Quest-Expert: Het eerste nummer, dat op 13 juni aankomt, is dat die van juli? (Ik wil dit abonnement cadeau doen en dan een exemplaar in handen kunnen geven).

Beantwoorden

19 mei 2017 om 17:01

Hi SQB,

Klopt, het nummer dat op 13 juni op de mat valt, heet het juli-nummer.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 17:24
Nielgr Gebruiker

Zeer goede aanbieding. Ik twijfel, want mijn abonnement loopt nog tot en met augustus. Dus dat zou betekenen dat ik 3 nummers dubbel zal ontvangen. Dat is misschien net iets te veel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.