9 juni 2014 om 00:00
iBOOD

GAD Scool 1100 ART 4 Fiets-/scooter-/motorslot

Je eigendommen wil je natuurlijk het liefst gewoon vrij neer kunnen zetten waar maar kan. Helaas is gebleken dat dit niet meer mogelijk is. Als je je fiets niet op slot zet kan het zomaar zo zijn dat jouw fiets, niet meer jouw fiets, maar een fiets voor algemeen gebruik is. Kortom een goed slot is noodzaak als je een scooter of fiets hebt. Met dit GAD ART 4 gecertificeerde slot kun jij voortaan je fiets/scooter en zelfs motorfiets met een gerust hart achterlaten en hij zal trouw op je wachten tot je terugkeert. Doe je voordeel met deze extreem goedkope deal!
  • Merk: GAD
  • Type: Scool 1100 ART 4152
  • ART**** Gecertificeerd. Dit betekend dat het slot geschikt is voor het verzekeren van scooters of motoren.
  • Gehard stalen ketting met 12 mm dikke schakels
  • Water- en vuilwerende cilinder
  • Breek- en zaagbestendig
  • Krasbestendige hoes
  • Compacte vorm
  • Automatische cilinderbescherming
  • Afmetingen: 12x12x1100 mm
  • Gewicht: 4500 gram
  • Garantie 2 jaar
9 juni 2014 om 00:15
jieter Gebruiker

verzenddatum 18 juni: mooi op tijd voor de TT.

9 juni 2014 om 00:18
willy@grip.nl Gebruiker

Zijn deze maar 11 cm lang? Daar kan je dan toch niks mee??

9 juni 2014 om 00:20
marijndonders Gebruiker

1100mm is toch echt 110cm…

9 juni 2014 om 00:42
Sgop Gebruiker

Begrijp ik het goed, dat de hele schakel 12mm breed is? De meeste kettingsloten die ik zie zijn toch wel een paar centimeter breed, zelfs relatief kleine fietssloten zijn groter.

Of wordt er misschien bedoeld dat het staal 12mm dik is en de schakels dus veel groter? Dan is het wél een flinke zware ketting. In dat geval (en dat verwacht ik gezien de 4,5 kg) dan klopt de afmeting niet en moet de hele ketting veel breder zijn dan 12×12mm:

Afmetingen: 12×12×1100 mm

9 juni 2014 om 01:22
kaatsheuvel1985 Gebruiker

Roestvrij? Lees waterafstotend maar wat betekent dat in de praktijk?

9 juni 2014 om 02:08
Capa Gebruiker

Het slot is water en vuil werend, de ketting is van een roestvrij staal.

Slot zelf heeft een schuifje om de cilinder af te dekken. Beter is het om het slot van de grond te houden, bijvoorkeur hangend. (Tevens minder makkelijk te knippen).

9 juni 2014 om 16:00
ninyes Gebruiker

Hangend, zodat het ook lastiger is om met een vuisthamer de supergeharde schakels stuk te slaan. ( hoe harder, hoe gemakkelijker het staal breekt)

9 juni 2014 om 04:36
Cyber Gebruiker

“Dit betekend dat het slot geschikt is…”

Wat een kanjer van een spelfout… heel erg voor een commercieel bedrijf dat via het internet communiceert.

9 juni 2014 om 11:05
luc4545 Gebruiker

inderdaard, correct taalgebruik straalt professionaliteit uit en… omgekeerd…

9 juni 2014 om 06:24
artsneev Gebruiker

Een bericht twee kanten op:

1} Respondenten zijn er in 4 soorten:

a} Muggenzifters: Vaak kan Ibood accurater zijn, maar met zoiets als een ketting kan je hoop ik toch tussen de regels doorlezen… Worden de reacties een stuk waardevoller door. Ik weet, nu maak ik mij er ook aan schuldig, maar ik moest even een keer, sorry.

b) Sukkels: Als 1100mm voor jou 11cm moet je je schoolgeld terughalen, dit is slechts een voorbeeld

c) Kritische vragen stellers: Ga zo door

d) Mensen die ervaringen delen over de producten, en advies geven

2) Ibood:

Foei, wat accurater zou idd welkom zijn. (Een reviewer nodig??) Scheelt vooral in het verminderen van cat. a en b, waardoor cat. c en d makkelijker te lezen zijn en de hele site nog waardevoller word!

Succes en keep up the good work

9 juni 2014 om 06:43
SPEEDALFO Gebruiker

Misschien ook maar je schoolgeld terugvragen … wordt schrijf je hier met DT … ;-)

9 juni 2014 om 14:43
Cyber Gebruiker

Ach ja… aan dit soort reacties verwachtte ik mij al hoor. :) Ik had wel gehoopt dat er geen spelfouten zouden in staan, dat het grammaticaal correct zou zijn en dat er geen mensen zouden beledigd worden. Ik blijf hoopvol.

Nic

9 juni 2014 om 09:39
Bombadil1977 Gebruiker

Voor EUR25 een ART 4 slot.  Very Nice!

9 juni 2014 om 10:15
ad512 Gebruiker

Wanneer ik 3 van deze sloten bestel, kan ik die dan in 3 verschillende kleuren krijgen?

9 juni 2014 om 11:51
roeliosio Gebruiker

De schakels zijn 12 mm dik (staal), dat is echt fors. De lengte is 1 meter 10 cm. De sloten en dus ook de kleuren, worden ad random geleverd.

Echt een koopje!!

9 juni 2014 om 19:53
esben Gebruiker

Erg mooi slot en ik ben net op zoek naar 2 fietssloten. Helaas is 4500 gram gewoonweg te zwaar.

Hopelijk komt er ook eens een wat lichtere (en iets langere)  versie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.