11 januari 2017 om 00:00
iBOOD

2pack Lenovo P950N Pro Headsets met Microfoon

2pack Lenovo Headsets

Gamers weten hoe belangrijk een fijne headset is! Geluid is essentieel voor een optimale beleving van de game en bovendien is het goed voor de focus. Je zondert je immers helemaal af. Bij multi-player games wil je bovendien efficiënt kunnen communiceren met teamleden (en tegenstanders belachelijk maken wanneer ze het verdienen;-)). Met deze deal scoor je voor een minimale prijs een 2pack Lenovo P950N Pro Headsets.

De Lenovo P950N Pro is een comfortabele headset met 40 mm neodymium drivers. Hij beschikt over comfortabele oorkussens en een verstelbare hoofdband. De geluidsgevoeligheid ligt op 102 dB met een frequentiebereik van 20 Hz tot 20.000 Hz.

De microfoon die aan de headset bevestigd is, maakt gebruik van passieve noise cancelling en heeft zijn eigen uitgang. Zo weet je zeker dat jouw commando’s (en vloekpartijen) helder overkomen.

Organiseer je geregeld een LAN-party en is er altijd wel iemand z’n headset vergeten? Of heb je geen zin om je dure headset mee te nemen wanneer je bij een vriend gaat gamen?

Met deze set (2 stuks) heb je altijd een reserveheadset bij de hand!

Specificaties

Merk: Lenovo
Type: P950N (2pack)
Garantie: 2 jaar

• Handige headsets
  • Ruisonderdrukkende microfoon
  • Geschikt voor gamen

40mm neodymium drivers

Comfort
Verdikt oorkatoen
Hoofdband eenvoudig aan te passen
Comfortabele oorkussens voor langdurig dragen

Geluid
Frequentiebereik: 20Hz - 20kHz
Impedantie: 32 Ohm (± 10% @ 1 kHz)
Geluidsgevoeligheid (SPL): 102 dB (± 3 dB/1mW @ 1 kHz)
Nominaal ingangsvermogen: 30mW
Maximaal ingangsvermogen: 40mW

Microfoon
Ruisonderdrukkende microfoon
Frequentiebereik: 100Hz-10kHz
Impedantie: 2.2kO ± 10% @ 1 kHz
Gevoeligheid: -51 ± 5 dB @ 1 kHz 0 dB = 1V

Connectie
1 x 3,5 mm jack voor microfoon
1 x 3,5 mm jack voor geluid

Snoerlengte: 2.1m

11 januari 2017 om 00:08
hackwerk Gebruiker

Pas op! Twee losse minijacks, dus NIET voor telefoons, tablets of moderne laptops (tenzijn je microfoon niet hoeft te gebruiken)!

Beantwoorden

11 januari 2017 om 07:19
Dreeze Gebruiker

Dat valt op te lossen met een adapterkabel, voor een paar euros heb je dat al.

bijv: https://www.kabeldirect.nl/audio-jack-adapterkabel-1x-3-5mm-4-polig-m-2x-3-5mm-f.html

Of je deze headset effectief moet kopen is een andere zaak, reviews zijn zeer gemengd, vooral de micro zou ondermaats zijn. Maar voor deze prijs is dat misschien niet iets om over te vallen :-).

Beantwoorden

11 januari 2017 om 00:26
LHogenbirk Gebruiker

Ziin dit on ear of over ear headsets? En hoe is de kwaliteit van deze headset vergelijkbaar met een Razer Fatality of is dit gewoon rommel?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi LHogenbirk,

Ik ga even navragen of dit on-ear of over-ear headsets zijn.

Voor ervaringen m.b.t. de kwaliteit verwijs ik je naar de post van oinkoink12 (hieronder) en mogelijk andere ervaringen die vandaag nog gepost worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 08:42
oinkoink12 Gebruiker

Deze ooit gekocht voor 30 euro (voor 1) en was redelijk. Tis geen ubergeweldige gaming unit, maar wat moet je nu ook verwachten voor 11,50

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:18
adanakebab Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:46
QDance Gebruiker

Zelfde vraag als LHogenbirk,

Over ear? Of on Ear?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 09:55

Hi QDance,

Dit ga ik even navragen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 11:24
jurgenschepers Gebruiker

Volgens de online specs zit in de N versie een adapter bij van 2 x minijack naar 1 gecombineerde minijack. Kan je dit bevestigen?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 12:35

Hi Jurgen,

Dit vraag ik even voor je na.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 14:40
gerritbol Gebruiker

is dit inmiddels bekend?

Beantwoorden

11 januari 2017 om 14:57

Hoi Gerrit,

Nog niet. Zodra ik duidelijkheid heb, deel ik dit meteen :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2017 om 18:57
gerritbol Gebruiker

blijkbaar is dit een lastige vraag.

Beantwoorden

11 januari 2017 om 19:44
Moderator Paul Moderator

Hallo Gerrit,

Ook bij andere aanbieders wordt niet vermeld of deze headset on-ear of over-ear is. Daardoor zijn we afhankelijk van de leverancier voor een duidelijk antwoord, want spijtig genoeg (nog) niet ontvangen is. 
Aangezien de headset niet specifiek als over-ear genoemd wordt, is het waarschijnlijk een on-ear model. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 januari 2017 om 19:21
agvmidnight Gebruiker

Bij mij in de doos van de P950N zit maar 1 mini-jack gecombineerd microfoon / geluid. En geen adapter. Ik heb een adapter nodig van 1 combi-vrouwtje met 2 jack-mannetjes (microfoon en geluid).

Dus IBOOD: Hoe gaan we dit oplossen?

Beantwoorden

16 januari 2017 om 19:28
agvmidnight Gebruiker

Nog een vuiltje: de snoerlengte is krap 1m50, waar de specs zeggen: 2,1 meter.

Voor gamen is 1.50 erg aan de krappe kant….

Waar komen die rare specs vandaan?

Beantwoorden

12 januari 2017 om 15:03
Deksel Gebruiker

Verdorie, kom ik er net achter dat op één of andere manier mijn PayPal betaling niet gelukt en nu pies ik dus naast de pot voor de headsets… Eigen schuld dikke bult natuurlijk maar wellicht is er een ibood-er die er maar eentje nodig heeft er er eentje met mij wil delen?

Groeten!

Beantwoorden

14 januari 2017 om 13:09
Amaury123 Gebruiker

heb juist deze headset gekregen zie dat er maar één draad is??? Kan deze dus niet gebruiken op mijn pc en  gelijktijdig microfoon / geluid??

Op de site staat weeldegelijk twee draden??

Beantwoorden

14 januari 2017 om 21:03
HeavyCool Gebruiker

Ik heb een probleem met deze bestelling.

Net binnen gekregen en wat zie ik als ik hem uitpak en wil testen, maar 1x 3,5mm aansluiting dus geen… (zo’n 2in1 aansluiting.

Connectie1 x 3,5 mm jack voor microfoon1 x 3,5 mm jack voor geluid

Zoals aangekondigt fuck. Wat nu IBOOD!!!

Beantwoorden

15 januari 2017 om 11:12
Amaury123 Gebruiker

zelfde probleem , heb mail gestuurd + bericht op facebook nog geen antwoord gehad hoop dat ze de juiste versie opsturen of een “splitter” zodat we toch de headsets nog kunnen gebruiken…

Edited by: Wessel Webcare
Beste Amaury123,

De aanwezige jack-aansluiting is voor zowel geluid als geluid als microfoon. Als de input van jouw computer (of ander apparaat waar het aan vast zit) een dergelijke 2-in-1 plug ondersteund kan je dus gewoon tegelijkertijd van het geluid en de microfoon gebruik maken.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

15 januari 2017 om 22:27
Moderator Paul Moderator

Beste HeavyCool en Amaury123,

Bedankt voor jullie berichten. Ik zal deze meldingen doorgeven aan de klantenservice van iBOOD.
Het kan kloppen dat je nog geen antwoord hebt gehad op mail en/of facebook bericht. 
In het weekend is het kantoor gesloten. De medewerkers zullen het morgen oppakken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

15 januari 2017 om 23:45
Amaury123 Gebruiker

bedankt voor de doorschakeling!

Beantwoorden

16 januari 2017 om 19:17
agvmidnight Gebruiker

Maar dat is nu juist het probleem: mijn computer heeft een ingang voor microfoon en hoofdtelefoon, en daar heb ik dus 2 stekkertjes voor nodig. Deze headset heeft er maar 1, en dan werkt het niet op mijn computer. Dus IBOOD: je hebt iets anders geleverd dan jullie in de specificaties hebben omschreven.

Beste Wessel, heb je de vragen hierboven wel goed begrepen? Wij hebben deze juist gekocht vanwege TWEE stekkertjes, en de headset wordt uitgeleverd met EEN stekker. Gaan we nu allemaal klagen bij IBOOD, of kunnen ze dat slimmer oplossen (alle klanten die dit hebben gekocht een verloopsnoertje nasturen).

Graag jullie reactie voordat we de hele santekraam van een klachtenprocedure gaan opstarten.

Beantwoorden

17 januari 2017 om 13:23
Amaury123 Gebruiker
17 januari 2017 om 14:04

Hoi allen,

We zijn aan het zoeken naar de beste oplossing en komen hierover z.s.m. bij jullie terug!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 januari 2017 om 14:51

Hi all,

Ik wil jullie vragen om via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek in te dienen met het label “Wrong Delivery”, zodat we een goed overzicht hebben van hoeveel klanten een andere aansluiting hebben ontvangen!

We komen hierover bij jullie terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 januari 2017 om 17:25
Amaury123 Gebruiker

ik had al een mail verstuurd maar onder het label Ibood van de dag moet ik nog eens een mail sturen ?

Beantwoorden

19 januari 2017 om 19:45
Moderator Paul Moderator

Hallo Amaury,

Een serviceverzoek is geen email maar een melding die rechtstreeks in het systeem van iBOOD geregistreerd wordt. Dit kan je indienen door onder Mijn iBOOD de betreffende bestelling te selecteren en dan op Service Verzoek te klikken. Je krijgt dan een menu waar je Verkeerde levering kunt kiezen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

31 januari 2017 om 08:07
stekkedecat Gebruiker

Is ondertussen al bekend of dit on of over ears zijn?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 14:51
Manu129 Gebruiker

Net ontvangen, connectie volgens de specificaties zou uit 2 connectoren bestaat, maar waarom die van mij maar 1 connector??? Specificatie: lengte kabel 2,1m die van mij 1,5m. Graag uitleg

Beantwoorden

21 maart 2017 om 20:06
Manu129 Gebruiker

Retourprocedure gestart, heeell erg jammer van Ibood niks geleerd van de vorige gevallen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.