13 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Samsonite Paraplu

Dat het ‘zomer’ is betekent in dit land niks. Helemaal, niks. Zo staar je naar een strak blauwe hemel en denk je ‘had ik maar wat minder kleding aangetrokken’. Precies 5 minuten later denk je precies hetzelfde, maar dan omdat er dan minder kleding nat was geworden door die plots opkomende regenbui. Ook al worden paraplu’s voor ruim 80% verkocht wanneer het regent, toch betekent dat niet dat een paraplu louter een impulsaankoop is. Vergelijk een paraplu gerust met een handtas: het accessoire moet goed in de hand liggen, handig zijn in gebruik en makkelijk mee te nemen: niet te zwaar, niet te groot. Deze Samsonite is precies dat. Ingeklapt is hij slechts 22cm lang, uitgeklapt heeft hij toch nog een riante diameter van 90cm. En maar 234 gram! Ideaal dus om al-tijd bij je te hebben zonder dat het hinderlijk wordt. Bovendien is de paraplu met hoogwaardig Teflon behandeld om optimaal waterafstotend te zijn en is het aluminiumframewerk niet alleen heel licht, maar tegelijkertijd ook nog eens windbestendig. Een licht, stevig, comfortabel en ultradunne accessoire om weer en wind mee te trotseren!
  • Merk: Samsonite
  • Type: Ultra Flat
  • Kleur: Zwart
  • Extra compacte paraplu
  • 6 segmenten
  • 3-delige aluminiumstang
  • 90cm diameter
  • Teflon-coated
  • Windbestendig
  • 22cm lang (ingevouwen)
  • Garantie: 1 jaar
13 juni 2013 om 00:16
skidzo Gebruiker

Heb ‘em een paar dagen geleden van een eerdere iBood binnengekregen. :D

Echt mooi dun! Ging gisteren naar buiten en de lucht zag er wat donker uit, dus ik terug naar binnen, toch ff plu’tje mee voor de zekerheid. Dus ik steek ‘em in m’n binnenzak van m’n jas en ja hoor even later plensde het toch goed. Was dan toch fijn om zo’n klein ding bij te hebben. Ideaal voor in m’n werktas. Minder ideaal als je er ook een tweede persoon mee droog wilt houden, that’s the trade-in.

13 juni 2013 om 00:40
peetpp Gebruiker

lijkt me idd handig om altijd bij je te hebben, opgevouwen afmetingen 22×6x3 cm en 200 gram, past dus overal in, prijs is goed.

Edited by: Bert

Prijsvergelijking weggehaald vanwege winkel in Frankrijk.

13 juni 2013 om 07:39
IkBood Gebruiker

Ik heb deze aanbieding ook een vorige keer gekocht; dit ding verdient de naam Samsonite niet. Wat een waardeloze goedkope rommel is dit, maar dat is mijn ervaring. Als je een paraplu wilt kopen, deze is niet zalig makend, mijn advies, neem een andere, ik ben ook m’n centen kwijt.

13 juni 2013 om 08:30
geertrui Gebruiker

Is dat dezelfde als vorige ? Ik dacht het niet hé ?

13 juni 2013 om 09:00
Timmeah Gebruiker

In totaal 18,90 voor een paraplu, best wel pittig.

Ik ga backpacken, zou dat een beetje ok ding zijn om mee te nemen?

13 juni 2013 om 10:53
Koppiekoppie Gebruiker

Ik heb er 1 besteld maar kan ik hier er nog 2 van maken? zonder dubbele verzendkosten dan ;)

13 juni 2013 om 11:06
peetpp Gebruiker

yep, koop annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen voor 2 paraplu’s ineens, dat is het simpelste en het geld van de eerste aankoop heb je meestal binnen enkele dagen terug

13 juni 2013 om 11:18
Koppiekoppie Gebruiker

krom dat er geen +1 knopje is ofzo, in ieder geval +1 voor jou ;)

22 juni 2013 om 16:24
peetpp Gebruiker

Vandaag binnen gekomen, erg klein en dus makkelijk voor altijd overal mee te nemen, past gemakkelijk in een kleine rugzak of zelfs in een zak van je jas. Erg stevig ziet hij er wel niet uit maar voor die prijs verwacht je ook geen paraplu die de stormwind trotseert.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.