12 juni 2013 om 00:00
iBOOD

HP Wireless TV Connect: stream 1080p van PC naar TV

Geen zin meer om elkaar te verdringen voor goed zicht? Met HP's Wireless TV Connect hoeven de anderen niet meer rond je pc te komen staan. Alle anwezigen zien de mooiste weergave op het grootste scherm in huis. Stuur HD 1080P content draadloos van je pc naar het grootste scherm in huis. Bekijk films. Speel games. Update Facebook en Twitter. Surf naar YouTube. Chat via het web. Deel foto's. Slechts één simpele verbinding maken met HP's WHDI pc-adapter en je bent klaar om te spelen...ook in 3D!
  • Merk: HP
  • Type: Wireless TV Connect
  • Te gebruiken op elke PC met een vrije HDMI- en USB-poort
  • Meegeleverd in de doos: Pc-adapter, Tv-adapter, USB-kabel, HDMI-kabel, Netadapter, Gebruikershandleiding, Garantie
  • Minimumafmetingen: zender: 67,05 x 22,8 x 9,72 mm; ontvanger: 116 x 75,5 x 29,5 mm
  • Gewicht: 475 gr
  • Garantie: 1 jaar
12 juni 2013 om 00:07
Otkurom Gebruiker

op welke frequentie werkt dit systeem?

12 juni 2013 om 00:23
mrdummy Gebruiker

Draadloos is meestal 2,4 GHz of zelfs 5GHz.

Hij blijkt inderdaad 3D te kunnen doorgeven. Reviews zijn nog positief over.

12 juni 2013 om 00:11
emossedrijver Gebruiker

Mooi spul dit. Maar vreemd dat iBood altijd met die garantie vreemd uit de bocht komt.

http://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

12 juni 2013 om 01:22
veraaberkrom Gebruiker

XXXX, ook voor jou dan nog maar een keer:

- Minimale wettelijke “garantie” is 6 maanden (Burgelijk wetboek 7) dit houd in dat de bewijslast bij de verkopende partij ligt.

- Daarna gaat de “aansprakelijkheidsperiode” in, deze varieert tussen 6 maanden en 8 jaar (volgens de Uneto* levensduurlijst van vorig jaar)

kort Samengevat, gaat je product stuk (als dit aan het product ligt en niet aan ouderdom/slijtage/onjuist gebruik) terwijl je dit redelijkerwijs nog niet had kunnen verwachten (nog niet aan de levensduur voldaan), kun je de leverancier “aansprakelijk”stellen, MITS je kan aantonen dat het defect aan het product te wijten is. Dan zullen de kosten geheel of gedeeltelijk (afhankelijk van hoe lang je al probleemloos gebruik hebt kunnen maken van het product) voor de kosten van de leverende partij zijn.

Deze kan ze dan weer verhalen op de producerende partij conform het regresrecht, en zo is het cirkeltje weer rond.

Edited by: Dennis
bedankt voor de info, als je echter te moe bent om te helpen, verplicht niemand je daartoe….

12 juni 2013 om 01:25
veraaberkrom Gebruiker

Alsmede ook in een lekenvariant te vinden op één klikje verder van jouw link .

http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

12 juni 2013 om 01:28
shoppingonline Gebruiker

Het leven is zwaar, als je zelf alles weet en ons ‘XXXX’ alles nog eens moet uitleggen. Ik heb met je te doen.

laten we respect voor elkaar blijven houden

12 juni 2013 om 03:58
dokun Gebruiker

Zucht………

Jou link gaat niet eens over de garantie termijn……..   Pffffff

De eerste link is juist. Je hebt recht op minimaal 2jaar garantie. Dus ook op aankopen bij ibood.  En voor zover ik weet (van vrienden)  geeft ibood uitstekende (2jr!)  garantie.  :)

12 juni 2013 om 09:03
ahessler Gebruiker

Zucht….Pfffffff….ehhh, Dus we hebben garantie. Maarja een beetje tv provider zorgt nu dat het signaal gratis naar je laptop gaat door simpelweg in te loggen op je account.

12 juni 2013 om 12:54
emossedrijver Gebruiker

Zoals Dokun hieronder al zegt.. Daar hou ik het bij. Excuses dat ik jou heb laten zuchten. Het zal niet meer gebeuren, chagrijn.

12 juni 2013 om 01:53
gillerbee Gebruiker

Je moet niet zo zitten te XXX…ik word ook doodziek van die gasten die niet verder kijken dan hun neus lang is, maar wel de moeite nemen om wat ongegrond af te kraken… moet je eens kijken hoe vaak dezelfde vraag gesteld als er een expert op het forum is…

laten we respect voor elkaar blijven houden

12 juni 2013 om 01:59
gillerbee Gebruiker

Herstel…hoe vaak dezelfde vraag gesteld word moest dat zijn hehehe

12 juni 2013 om 09:04
ahessler Gebruiker

Sommige mensen hebben nou eenmaal een korte neus Pinokkio

12 juni 2013 om 02:00
gillerbee Gebruiker

Herstel… wordt  …. gaat lekker zo

12 juni 2013 om 07:33
chris_am4 Gebruiker

Heeft iemand gevonden wat de maximale afstand is tussen de ontvanger en zender? Zowel in de reviews als de handleiding staat hier niets over. We een goeie ibood!

12 juni 2013 om 07:57
PzValy Gebruiker

Jaa dat zou k ook wel willen weten …..

12 juni 2013 om 08:01
Rob49 Gebruiker

Je kan de content ook op een usb stick zetten en die in de tv steken tegenwoordig. Of een externe harde schijf van een paar TB’s aan de tv hangen. Hoor je die pc niet steeds bij het kijken.

12 juni 2013 om 08:50
bochelork Gebruiker

A. Niet iedereen heeft een smarttv

B. Mijn pc maakt geen geluid

C. Beide antwoorden zijn juist

12 juni 2013 om 09:39
bergenbos Gebruiker

Mijn ultrabook heeft een mini HDMI-poort, werk dit apparaat hier ook op?

12 juni 2013 om 09:53
RoelRoel Gebruiker

Dan heb je een verloopstekkertje nodig, wat je voor een paar euro kunt kopen.

12 juni 2013 om 09:44
mchigh Gebruiker

mooie tv, welk type is dat?

12 juni 2013 om 10:03
vdghost Gebruiker

Leuke ibood, maar is de connect compatible met windows en osx?

12 juni 2013 om 10:19
sb1988 Gebruiker

Ik denk het haast wel. Volgens mij hoef je niks apart te installeren, gewoon plug and play zeg maar. Dus als je apple een USB en HDMI aansluiting heeft zou het moeten lukken. Bind me er alleen niet aan vast, misschien iemand anders die het met zekerheid kan zeggen nog…

12 juni 2013 om 10:20
bert003 Gebruiker

Zou je dit ook kunnen gebruiken als gewone draadloze hdmi verbinding? Dus niet van laptop naar tv maar b.v. kabelontvanger naar tv. De kwaliteit lijkt wel goed als ik het hier lees: http://www.laptopmag.com/review/wifi/hp-wireless-tv-connect-2012.aspx

Afstanden van 16 ft. tot 50 ft waren geen probleem in die review.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.