12 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Microsoft Office 365 Home Premium Licentie voor 1 jaar op vijf PC of Macs

Of het nu voor school is of voor werk, 365 dagen per jaar maken we gebruik van Microsoft's Office voor het maken van onze verslagen, overzichten en presentaties. Maak nu kennis met Office 365 voor Thuisgebruik Premium, een abonnement op Office dat je op maximaal vijf pc’s, Windows 8-tablets of Macs, én vijf mobiele apparaten kunt installeren. Je abonnement – dat je jaarlijks kunt verlengen – zorgt voor automatische updates, zodat je altijd de nieuwste programma-versies gebruikt. Office 365 voor Thuisgebruik Premium bestaat uit Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access en Publisher. Bovendien kun je gebruikmaken van een aantal clouddiensten. Je krijgt 20 GB extra online opslag voor SkyDrive, maandelijks 60 minuten wereldwijd gratis beltegoed op Skype en Office on Demand, waarmee je Office ook kunt gebruiken in je webbrowser, op apparaten waarop Office niet is geïnstalleerd. Verhoog je productiviteit met deze volledige versie van Office, waar je ook bent!
  • Soort: Volledige versie
  • Licentie voor 1 jaar op vijf PC, Macs, Tablet-pc's, of notebooks en tot vijf mobiele apparaten
  • Taal: Nederlands
  • Besturingssysteem: Windows 8, MacOS X, Windows 7 (32Bit), Windows 7 (64Bit)
  • Bevat: 32-Bit & 64-Bit
  • Medium: Alleen licentie, geen Mediapack
  • Onderdelen: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access. (Inclusief: automatische versie upgrades)
  • Overige onderdelen: 7 GB SkyDrive per gebruiker (+20 GB extra SkyDrive opslag voor hoofdgebruiker)
  • 60 minuten gratis wereldwijd beltegoed voor Skype™ per maand, naar telefoons in 40+ landen. (Voor hoofdgebruiker)
  • Verhoog je productiviteit met de volledige versie van Office, waar je ook bent
  • Meld je aan in Office op je pc of Mac
  • Elke gebruiker kan zich met zijn Microsoft-account aanmelden, voor toegang tot documenten, programma’s en instellingen
  • Je beschikt altijd over de nieuwste functies en diensten, dankzij de automatische versie-upgrades
  • Maak in Outlook gebruik van de nieuwste hulpmiddelen voor e-mail, planningen en taken
  • Geef anderen toestemming om je Word-documenten in een browser te lezen, zelfs als ze niet over Word beschikken
  • Let op: Voor activatie is een Microsoft Live account vereist
12 juni 2013 om 00:06
nikonman Gebruiker

En na 1 jaar, wat kost het dan om te verlengen ?

Edited by: Admin

Admin antwoordt vanuit de Product Expert (deze heeft inlogproblemen)

Beste Nikonman,
Na een jaar kan je verlengen aan de voorwaarden die dan gelden (de aangeraden eindgebruikersprijs is vandaag 99€, het kan uiteraard dat er dan ook aanbiedingen zijn, zoals die van vandaag.
Anderzijds kan je ook belissen om vandaag voor meedere jaren aan te kopen, het abonnement wordt dan geldig voor 24,36,… maanden

12 juni 2013 om 00:52
philipk Gebruiker

Ik denk exact hetzelfde hetzelfde, dus 99 euro per jaar.

12 juni 2013 om 00:54
alienyoshi Gebruiker
12 juni 2013 om 00:52
philipk Gebruiker

Als je weet dat er nog genoeg thuisgebruikers 2003 hebben en goedvinden, of zelfs nog 97, hoeveel gaan er dan per jaar betalen wat je vroeger voor een onbeperkte license (in tijd) betaalde?

En de rest gaat naar opensource alternatieven wss. Ik vrees dat dit niet zo’n goeie aankoop is, maar da’s puur mijn mening natuurlijk.

Beste Philipk,
Er zijn uiteraard in de nieuwere versies van Office enorm veel nieuwe funtionaiteiten die het je veel gemakkelijker maken om je taak optimaal te vervullen. Probeer het zelf gersut gratis uit voor een maand http://office.microsoft.com/nl-be/try/probeer-gratis-microsoft-office-en-office-365-producten-FX102858196.aspx

12 juni 2013 om 05:41
SvenVS Gebruiker

Een full licence van 97 of 2003 (met Outlook, Publisher & Access, dus geen home & student die dat niet heeft) kostte vroeger rond de € 300 – 600 voor 1 PC (+ een laptop in sommige licentiesystemen – die je dan officieel wel niet tegelijkertijd mag gebruiken). Nu heb je voor € 100 / jaar een licentie voor 5 machines.

Als je dus meerdere toestellen in je gezin hebt (zoals ik : voor mij, het vrouwtje en de 2 kids = 4) dan is het al snel voordelig.

4 x € 300 = € 1200, voor die prijs kan ik nu dus 12 jaar mijn abonnement betalen met gratis upgrades inbegrepen. De meeste mensen doen geen 12 jaar met 1 Office versie!

Dus je ziet, het hangt er maar van af wat je situatie is. Heb je thuis maar 1 PC, dan is het inderdaad al minder interessant, tenzij je vandaag een nieuwe Office 2013 Pro zou willen kopen, want de officiële MS prijs voor 1 PC is momenteel € 539 (daar moet je dus 6 jaar mee doen voordat het goedkoper uitkomt).

Daarnaast heb je ook nog de gratis Skype Minuten en de uitbreiding van je Skydrive met 20 gigabyte

12 juni 2013 om 07:18
philipk Gebruiker

Een home license van 2010 is ook 99 euro (permanent), kan wel maar 3 pcs aan, maar koop er 2 en je bent na 2 jaar al goedkoper af.

En dit is ook geen full version he, geen access aanwezig

Beste Philipk,
Met een abonnement van Office 365 Home Premium kan je alle professionele applicaties installeren op 5 PC’s of Macs, dus ook Access, Publisher, Outlook,..

12 juni 2013 om 07:26
philipk Gebruiker

I stand corrected; access staat niet op de doos maar zit wel in het pakket.

Ik blijf het veel te duur vinden, gewoon omdat de meeste users even goed af zijn met een opensource alternatief. Voor degenen waarbij het perse office MOET zijn kan dit mogelijk een alternatief zijn, maar als ITer ben ik zelf geen fan van online apps.

12 juni 2013 om 01:04
Cookie_st Gebruiker

Euhm, Philipk, Ik weet niet welke thuisgebruikers jij kent maar de windows 97 heb ik toch al een tijdje niet meer gezien hoor. Ook 2003 is eerder een uitzondering dan regel naar mijn mening…

12 juni 2013 om 03:55
peetnl Gebruiker

mmmm Cookie, Philipk heeft het dan natuurlijk niet over Windows maar over de Office 2003 en die gebruik ik ook nog altijd zowel op mijn Windows 2007 PC als 2008 laptop. Heb enkele jaren terug nog les gekregen over die Office 2003 en die lesgevers vonden die ‘oude’ versie nog altijd één van de beteren en de latere toevoegingen vooral toeters en bellen.

12 juni 2013 om 07:20
philipk Gebruiker

Juist, 97 en 2003 worden nog veel gebruikt, en 2007 en 2010 zullen ook nog jaaaren draaien.

Dit is dus vooral om users te verplichten te upgraden, want met mensen die je software 10 jaar gebruiken terwijl je er om de 3 jaar nieuwe maakt verdien je geen geld natuurlijk.

Mjn bescheiden advies: wegblijven van dit soort jaarabbonement uitbuiterij en ofwel een license betalen die permanent is, ofwel een opensource versie downloaden.

12 juni 2013 om 06:36
DD34 Gebruiker

Dit komt slecht uit! Heb net ongeveer twee weken geleden dit product gekocht voor 90 euro! Eindelijk nog eens een goede deal bij iBood… Is al heel lang geleden dat ze nog eens echt korting gaven op een recent product.

@Microsoft-Expert: hoelang blijft de activatiecode geldig? Kan ik deze bijvoorbeeld nu kopen en volgend jaar activeren? Of kan ik hem misschien zelfs nu activeren, zodat mijn huidig abonnement twee jaar geldig blijft?

Beste DD34,
Je kan deze activatiecode inderdaad vandaag kopen en reeds toevoege aan je abonnement, waardoor het 24 maanden geldig wordt

12 juni 2013 om 08:07
gunny2 Gebruiker

Mijn zoon moet volgend schooljaar Access hebben thuis. Als dat alles is wat ik er mee ga doen, is er dan geen goedkoper alternatief? Access in een studentlicentie bvb?

Access in een studentenlicentie bestaat niet. Als uw zoon ingeschreven is op een hogeschool of universiteit dan kan hij de Office 365 University aankopen. Voor alle andere families en studenten is de Office 365 Home Premium de voordeligste oplossing op Access aan te schaffen.

12 juni 2013 om 10:05
udouble Gebruiker

@Microsoft-Expert : Heeft elke gebruiker een aparte live-account nodig om het product te activeren?

Beste Udouble,
Je hebt 1 Microsoft Account nodige om het product te activeren, nadien kan je met dat Microsoft Account de Office op verschillende toestellen installeren, iedere gebruiker kan dan zelf beslissen of hij of zij zicht inlogt met een Microsoft Account (niet verplicht)http://office.microsoft.com/nl-be/support/office-op-meer-dan-een-computer-installeren-HA102901468.aspx?CTT=1

12 juni 2013 om 12:55
Wody Gebruiker

Dus als je vandaag twee doosjes koopt dan kan je volgend jaar het abonnement verlengen met het 2de doosje?

12 juni 2013 om 15:41
Official Product Expert Microsoft-Expert Official Product Expert

Inderdaad, (al zou ik de code nu al ingeven om te vermijden dat je het doosje kwijtgeraakt J)

12 juni 2013 om 15:39
udouble Gebruiker

@Microsoft-Expert : Zelfde vraag als hierboven, maar dan @etc…: als je vandaag twee doosjes koopt dan kan je volgend jaar het abonnement verlengen met het 2de doosje? Idem voor 4 stuks, enz…??

12 juni 2013 om 17:11
vdb2003 Gebruiker

En als 3 gezinsleden de Office 365 elk op hun PC hebben staan, kan dan elk gezinslid nog zijn eigen cloud ( skydrive) gebruiken? Of blijft het allemaal onder de ene Windows Live ID ?

12 juni 2013 om 20:27
MPower Gebruiker

Als je nu 2 stuks koopt en onmiddelijk de beide codes ingeeft heb je het dus voor 2 jaar?

2x verzendingskosten?

Edited by: Dennis
dat klopt!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.