8 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Ultra dun Touch-Keyboard-Folio voor iPad 2/3/4

De Kensington KeyLite Touch Keyboard Folio biedt een ultra-dun, ultra-lichgewicht, stijlvol en duurzaam design voor de nieuwe generaties iPad. Het platte Bluetooth toetsenbord met tiptoetsen is stofdicht en bestand tegen knoeien met vloeistoffen. Het toetsenbord is voorzien van een iPad-vriendelijke layout. De harde folio behuizing biedt bescherming dankzij een binnenzijde van microfiber materiaal, is tegelijkertijd een standaard met 3 verschillende posities voor een ideale kijkhoek en heeft een automatische on/off optie. Een echte accessoire voor Apple fanaten!
  • Merk: Kensington
  • Type: Keylite
  • Ultra Slim Touch Keyboard Folio voor iPad met QWERTY-indeling
  • Draadloos Bluetooth toetsenbord met tiptoetsen
  • iPad-vriendelijke toetsenbord layout met specifieke iPad functietoetsen
  • Stofdicht toetsenbord en bestand tegen knoeien met vloeistoffen.
  • US International toetsenbord met 83 toetsen, voorzien van handige rechterhand shift, $ en € en .com toetsen en toegang tot de nieuwe iPad media en instellingen zoals de thuisknop en volume.
  • Foliohoes activeert de sluimer aan/uit functie van de iPad
  • Ultra-dun en lichgewicht, en voorzien van Microfiber materiaal voor extra bescherming
  • De verstelbare standaard houdt de nieuwe iPad stevig op zijn plaats
  • Eenvoudig en snel inklapbaar voor een goede grip en gebruik op schoot
  • Biedt eenvoudige toegang tot alle knoppen, camera`s en de 30-pens dockconnectorpoort
  • Het toetsenbord wordt opgeladen via micro USB en biedt een werktijd van 68 uur en 45 dagen standby tijd
  • Garantie: 2 jaar
8 juni 2013 om 00:05
weerzownd Gebruiker

Wat is het gewicht?

8 juni 2013 om 00:18
TonG Gebruiker

heeft dit ding nu ‘echte’ toetsen of is het een vlak, dus een soort vergroot iPad toetsenbord?

8 juni 2013 om 07:34
vrijbuiter1950 Gebruiker

Is hij ook bruikbaar voor de Ipad 1 ? Die gebruik ik nog voor de werkplaats, het beetje ruige werk dus. Supermakkelijk en je hoeft niet zo bang te zijn voor beschadiging, maar een toetsenbord als dit zou geweldig zijn.

8 juni 2013 om 11:25
reamon Gebruiker

Het is Bluetooth, dus connectie maken is geen probleem. Een iPad 1e generatie is wel een stukje dikker, waardoor ik denk dat hij niet goed tussen de pootjes past. Dus dan ook niet dichtgeklapt kan worden.

Ik heb geen ervaring met dit type, maar op het eerste gezicht zou ik nee zeggen…

8 juni 2013 om 08:35
biedmeaan Gebruiker
8 juni 2013 om 12:37
Somdv Gebruiker

Lijkt me voor deze prijs geen miskoop. Een goedkope Ipad hoes kost nog altijd 19 euro bij de Xenos. Design ziet er goed uit en nadelen zijn kennelijk de toetsenbord ervaring bij blind typen. Ik gebruik mijn Ipad toch niet om op te werken. Voor faecbook berichten e.d. lijkt me dit prima voldoen. Prijs is denk ik scherp. De goedkoopste die ik zag lag ook rond de 40 euro en deze is met 35 (incl verzending) dan toch net 5 euro goedkoper.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.