6 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Set van 2 klassieke LEGO "Mini-figuur" 8 GB Flash Memory Drives

Elk van deze eigenzinnige legendarische LEGO-mannetjes herbergt maar liefst 8 GB aan flash-geheugen, waarmee je foto's of muziekbestanden, spellen en je persoonlijke documenten en bestanden allemaal met het grootste gemak kunt opslaan en uitwisselen. Saaie standaard USB-sticks missen niet alleen een hoop uitstraling. Ze hebben, tot onze irritatie, nogal de neiging om helemaal op te gaan in hun omgeving waardoor je ze lastig kunt vinden als je ze nodig hebt. Maar deze kleine LEGO-figuurtjes vallen zeker wel op! Deze mannetjes zijn compatibel met zowel Mac als PC. Maak bestanden delen met vrienden nog leuker, of verzacht de verveling op je werk met dit setje klassiekers van LEGO: de originele LEGO-man en de legendarische Brandweerman met elk 8GB aan opslag!
  • Set van LEGO Mini-figuur flashdrives
  • Brandweerman en Classic LEGO
  • Aantal stuks: 2
  • Capaciteit per stuk: 8 GB
  • Maak functioneel een beetje fun!
  • Perfect voor het opslaan en delen van je mp3's, foto's, games, documenten en persoonlijke bestanden
  • Compatibel met Mac en PC
  • Garantie: 1 jaar
6 juni 2013 om 00:25
arjanidsardi Gebruiker

lees/schrijfsnelheid?

2 augustus 2013 om 14:42
MartenZ Gebruiker

Ook hier zijn de brandweermannen 2x 4GB. Klantenservice bericht is verstuurd.

6 juni 2013 om 02:14
robmaster99 Gebruiker

Is het USB2.0 of USB 3.0 ?

6 juni 2013 om 07:14
Remmes Gebruiker

2.0, het zijn redelijk oude dingen en USB 3 word meestal aangedui met een felblauwe kleur, daarbij als het USB 3 was dan werd het er vast wel in dikgedrukte letters bij vermeld.

Best leuke dingen als je van lego houd (ik ben meer van het technische) maar ik hou het wel bij m’n Kingston DTSE9, vooral omdat ik een hekel heb aan sticks met alleen maar de connectorkant waardoor de stick er vaak heel los in zit.

6 juni 2013 om 07:10
does Gebruiker

Zie het nergens staan: wat is de verwachte verzenddatum?

6 juni 2013 om 07:15
Remmes Gebruiker

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/ staat een vrachtwagentje naast de prijs, hover met je muis er op, voila! 19 Juni dus.

6 juni 2013 om 11:07
does Gebruiker

Dank je wel (sorry, ik ben blond).

6 juni 2013 om 08:17
fire-blade Gebruiker

Ideel voor de oudste die helemaal gek is van Lego (en zijn laptop, dus goede combi) Wel jammer dat het verzenden in verhouding zo prijzig is (voor iets wat makkelijk door de brievenbus kan waarschijnlijk)… denk er nog even over na :)

6 juni 2013 om 08:20
pcgoed Gebruiker

verzendkosten is 2,95. Wat wil je dan?

6 juni 2013 om 08:33
fire-blade Gebruiker

Naar België blijkbaar een stuk hoger… € 5,95

6 juni 2013 om 11:14
Moderator Renate Moderator

Beste, gezien brievenbus post in belgie soms wel 3 weken duurde en erg vaak vermist raakte maakt iBOOD geen gebruik meer van brievenbus post in belgie. Alle pakketten worden verzonden via pakketpost in belgie.

6 juni 2013 om 12:17
fire-blade Gebruiker

Heb zelf met de normale post eigenlijk nooit problemen. Maar intussen nog geen klachten over pakketjes die in de tuin gedropped worden gehad? Of chauffeurs die gerust OVER een gesloten hek klimmen om het pakketje maar bij de achterdeur neer te kunnen zetten als er iemand niet thuis is? (dat zijn mijn ervaringen qua pakketbezorgers, met name de DPD… dus ik hoop voor jullie die firma niet gebruiken in ieder geval)

6 juni 2013 om 19:13
philipk Gebruiker

Oh, DPD is het dus wel degelijk.

6 juni 2013 om 08:18
Angelox3 Gebruiker

Wat is de schrijf- en leessnelheid? :)

6 juni 2013 om 08:21
benoche Gebruiker

Wat er niet duidelijk bij vermeld wordt: het is een set van TWEE usb-sticks dus?Dus 2×8Gb. Heb alles gelezen en er staat nergens hoeveel stuks in de set ;-)

6 juni 2013 om 08:22
benoche Gebruiker

Ok, ik zie nu op de foto de één + het andere model

6 juni 2013 om 09:52
sqb Gebruiker

Zijn deze poppetjes ook echt compatible met echte Lego, of hebben ze alleen maar een Lego-uiterlijk? Is het een officieel Lego-product?

6 juni 2013 om 09:56
blackfin Gebruiker

Hoe übercool is dit!!!

6 juni 2013 om 11:04
Orsidee Gebruiker

Heb ze net besteld….leuke hebbedingetjes…hoe dan ook!!!

6 juni 2013 om 11:20
Hoekerdje Gebruiker

Waarom worden de verzendkosten ineens 5,95 als je er meer besteld? M.i. kan het dan nog steeds door de brievenbus!

6 juni 2013 om 11:22
Moderator Vincent Moderator

Hi, 2,95 geldt alleen voor de bestellingen die we met brievenbuspost verzenden. Bij 2 setjes of meer verzenden we het normaliter per pakketpost.

6 juni 2013 om 11:59
Patino Gebruiker

8gb usb’s vind je gemakkelijk voor minder geld, maar geen zo’n exemplaren !!! besteld !!

6 juni 2013 om 12:12
haayema Gebruiker

Wanneer wordt iBood weer vriendjes met Paypal?
Niet via internet en zonder pasjes kunnen betalen vind ik een enorm struikelblok.

6 juni 2013 om 15:25
Remmes Gebruiker

iDeal.

6 juni 2013 om 23:11
melisch Gebruiker

Nice

24 juni 2013 om 16:26
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

De LEGO “Mini-figuur” 8 GB hebben helaas een vertraging opgelopen.

Ze staan op dit moment op Schiphol en zodra de goederen zijn ingeklaard worden ze verzonden naar het distributiecentrum.

En dan vliegensvlug naar jullie toe!

Onze excuses voor het ongemak.

Team iBOOD

29 juni 2013 om 14:27
Immapwnu Gebruiker

Vandaag ontvangen, hartstikke leuk! Maar de brandweerman-figuur bezit maar 3,7gb opslag, de andere wel 7,4gb. Meer mensen dit probleem?

1 juli 2013 om 19:11

Beste kun je even controleren wat op de verpakking staat? zie ook mijn reactie onderaan deze pagina.

29 juni 2013 om 15:26
Tarin Gebruiker

De brandweerman is hier ook 3,7GB, heb de verpakking van de andere nog niet opengemaakt.

1 juli 2013 om 19:10

Zie mijn reactie hieronder.

29 juni 2013 om 17:10
mjk1984 Gebruiker

bij mij hetzelfde probleem brandweer 3.72GB het gewone poppetje 7.4 GB

1 juli 2013 om 19:10

zie mijn reactie hieronder. De 7,4 is 8gb. deze is goed, de andere zou je onderstaande handelingen kunnen proberen.

29 juni 2013 om 21:19
Vandahoorn Gebruiker

Ik kom er zojuist ook achter dat de brandweerman slechts 3,7 gb opslagruimte heeft. Andere poppetje heeft inderdaad 7,4 GB opslagruimte. Zou iemand van iBood hier op willen reageren?

1 juli 2013 om 19:07

op de verpakking van de lego mannetjes staat het aantal GB dat deze zou moeten bevatten.

in het gele vlak naast het rode lego logo staat de tekst. Minifigure 8GB USB Drive.

Controleer eerst of dit klopt met 8 GB.

Mocht dat kloppen, kijk dan eens of de partitie wel goed is aangemaakt. Maak desnoods een nieuwe partitie aan en formateer de usb stick. Staat hier 4GB, laat dan de verpakking gesloten! en neem contact op met de klantenservice.

Natuurlijk ook indien je de verpakking reeds geopend hebt kun je contact op nemen. Maar indien deze nog dicht is graag dicht laten indien op de verpakking geen 8gb vermeld staat.

2 juli 2013 om 06:20
mjk1984 Gebruiker

op beide verpakkingen staat dat het 8 GB moet zijn

tijdens het formatteren geeft de pc aan dat de maximale partitie van de brandweerman 3.72 GB is

de benaming van de brandweer man is wel lego 8GB

hoe moet ik trouwens een partitie controleren terwijl de verpakking nog gesloten is?

2 juli 2013 om 09:36

als je goed leest staat er dat je eerst moet kijken of de verpakking klopt. als dat al niet klopt, dan dicht laten.(logisch naar mijn inziens). Gezien de verpakking klopt ga je naar stap 2. Kijken wat de grootte van de partitie is.
Daarvoor moet je uiteraard de verpakking openen. Als de verpakking open is, stop je de usb stick in je laptop.

Je wacht tot deze je stick gevonden heeft.

Ga nu naar het configuratie scherm en kies voor systeembeheer.
kies vervolgens voor computer beheer gevolgd door opslag en schijfbeheer.

als het goed is zie je nu je interne hardeschijven, maar ook de usb stick.

de grootte van de partitie wordt nu aangegeven.

Om de stick van een nieuwe volledige partitie te voorzien, klik je met je rechtermuisknop op de huidige partitie.

kies voor volume verwijderen. vervolgens klik je weer op de rechtermuisknop en maakt een nieuwe partitie aan.

Als het niet mogelijk is om op deze manier een 8GB stick ervan te maken, maak dan een printscreen en neem contact op met de klantenservice.

Edited by: Renate
ps. als je niet via computerbeheerd durft of wenst te werken, dan kun je ook gebruik maken van het programma Paragon.
http://paragon-partition-manager-express.nl.softonic.com/

2 juli 2013 om 12:51
Rock0900 Gebruiker

Mijn brandweerman is ook maar 4GB. Op de verpakking staat gewoon 8GB. Het is geen formatteerfout of zo, het ding IS gewoon maar 4GB.

11 juli 2013 om 10:58
mike81x Gebruiker

Ook hier zelfde situatie. Verpakking is correct, zelfs de naam van de drive is LEGO 8GB. De capaciteit is echter slechts 4GB.

Contact opnemen met klantendienst?

13 juli 2013 om 15:42
Hoekerdje Gebruiker

Hier hetzelfde liedje, had  vier setjes gekocht om kado te geven. Nu zijn er dus 4 amper bruikbaar. En leuk die tips hoe het op te lossen, maar dat lukt niet. Volume verwijderen kan je niet kiezen.

Printscreen gemaakt, maar hoe verstuur ik die? Heb de klantenservice berichtje gedaan.

16 juli 2013 om 11:15
mjk1984 Gebruiker

vandaag via de post een nieuw brandweer poppetje gekregen.

heel erg bedank hiervoor.

helaas is het bij deze hetzelfde verhaal. op de verpakking staat 8GB de naam is LEGO 8GB maar de grote van het volume is 3.72 GB.

nou heb ik thuis dus een poppetje van 8GB en 2 brandweermannen van 4GB

18 juli 2013 om 14:37
Rock0900 Gebruiker

Nieuwe ontvangen en deze is wel mooi 8GB, prima opgelost!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.