3 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Cross Edge Titanium Pen met innovatieve schuif-en-klik technologie

Er zijn maar weinig bedrijven die zo in de Amerikaanse geschiedenis geworteld zijn als de A.T. Cross Company. Opgericht in 1846 door Richard Cross in Lincoln, Rhode Island, is Cross de oudste fabrikant van kwalitatieve schrijfinstrumenten in Amerika. Cross is uitgegroeid tot zo'n typisch merk waar kwaliteit naadloos samengaat met design. Deze schitterende titanium uitvoering van de Edge Pen is daar een mooi voorbeeld van. Zorg voor een beetje plezier bij je dagelijkse werkzaamheden met de innovatieve schuif-en-klik technologie: schuif het open, ga aan de slag en klik het dicht. Zo leuk en eenvoudig, ook jij kunt vast de verleiding niet weerstaan om ermee te spelen. De exclusieve Gel Ink roller-formule stroomt vlekkeloos voor een zachte schrijfervaring en je kunt de pen eenvoudig in een ballpoint te veranderen door simpelweg de vulling om te wisselen. Het omhulsel van de pen is van stevig en verfijnd fusiehars en het middenstuk en de accenten zijn gepolijst verchroomd. Regel je zaakjes voortaan in stijl en met plezier met deze Cross Edge Titanium Pen met innovatieve schuif-en-klik technologie!
  • Merk: Cross
  • Type: Edge
  • Kleur: Titanium
  • Pen met innovatieve schuif-en-klik technologie
  • Doploze roller
  • Exclusieve Gel Ink roller-formule stroomt vlekkeloos voor een zachte schrijfervaring
  • Kan eenvoudig in een ballpoint worden veranderd met behulp van een Jumbo Medium ballpointvulling (#8562-1)
  • Gepatenteerde openschuiftechnologie voor gebruik met één hand
  • Uitgeponste logodetails op de clip
  • Metallic fusiehars zorgt voor stijl en verfijndheid
  • Gepolijste verchroomd middenstuk en accenten
  • 1 Zwarte Gel Ink Rolling Ball Vulling (8523) in de pen
  • Vullingen voor de nieuwe Gel Ink roller verkrijgbaar in rood (#8013) en paars (#8014)
  • Cross geeft levenlange garantie op de schrijfinstrumenten
3 juni 2013 om 00:06
jappos92 Gebruiker

Maar wat is nu het nut van heel het schuif/klik systeem ?

3 juni 2013 om 00:20
WoLpH Gebruiker

Ik zou gokken… het kost je een centimeter minder ruimte om op te slaan?

3 juni 2013 om 00:20
DennisMOD Gebruiker

grappig en handig, als je hem inschuift is hij korter en de pen/punt gaar automatisch naar binnen, als je hem uitschuift vice versa, hij wordt langer, dus houdt fijner vast en de punt komt naar buiten, dit is contra-intuitief en daarom innovatief, naast dat het handig is omdat een kortere pen makkelijker op te bergen is…

3 juni 2013 om 00:30
PACS Gebruiker

Wat kosten de vullingen voor deze pen? Vind wel (http://www.cross.com/nl/NL/cross-edge—gitzwart.aspx) vullingen, maar is het voor een enkele vulling werkelijk €5?

3 juni 2013 om 01:02
0flyingdutchy0 Gebruiker

je betaald 5,25 per stuk en koop je er 1 dan komt er 2 euro verzendkosten overheen en vanaf 5 stuks t/m 12 stuks komt er 3 euro verzendkosten bij en vanaf 13 stuks betaal je 10 euro verzendkosten.

http://www.cross.com/nl/NL/catalog/refilllisting.aspx?cat_name=Refills_Writing_Type_Rollerball

er zullen vast wel ergens retailers zijn die het verkopen voor minder, al zal het niet veel minder zijn ;).

3 juni 2013 om 12:44
Kloux Gebruiker

Kan ik deze pen ook met gravering bestellen?

3 juni 2013 om 13:40
Moderator Renate Moderator

nee helaas, bij iBOOD is dat niet mogelijk .

3 juni 2013 om 16:35
wyky666 Gebruiker

Is er een mogelijkheid om deze pen met blauwe vulling te bestellen.

In mijn job is het niet toegelaten met zwarte inkt te schrijven.

3 juni 2013 om 18:20
HelpMe2DoIt Gebruiker

Leuk om te zien dat er nu ook luxe schrijfwaar langs komt op iBood. Ik zit zelf nog steeds te balen dat ik de waterman hémisphère gemist heb tijdens de hunt. Ik hoop wel dat er ook een keer een vulpen van een degelijk merk langs komt. Deze in ieder geval besteld.

3 juni 2013 om 19:50
hgoor Gebruiker

Les ik het nu goed? Vullingen alleen in rare kleuren?

Vullingen voor de nieuwe Gel Ink roller verkrijgbaar in rood (#8013) en paars (#8014)

Serieus?

3 juni 2013 om 20:55
suzyq2000 Gebruiker

En zwart..

8 juni 2013 om 20:42
hansienl Gebruiker

Zo… pen is binnen EN wa schrijft ie lekker.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.