1 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Duopack Thunderplugs siliconen oordoppen, geniet van de muziek zonder piep!

Van te hard geluid kun je gehoorschade oplopen. WAZEGGIE? Van te hard geluid, kun je gehoorschade oplopen! Je staat er misschien niet elke dag bij stil, maar geluid kan zelfs al schadelijk zijn bij 80 dB. Ter vergelijking: 80 dB staat ongeveer gelijk aan het geluid van een klas pratende kinderen. Wij zouden het daar nog geen 5 minuten uithouden (respect voor alle leerkrachten) maar theoretisch zou je er maximaal 8 uur veilig kunnen vertoeven. Decibellen (dB's) verdubbelen in kracht bij elke 3 decibel meer. Dat houdt in dat je bij 100 dB, het volume in de meeste clubs en van live muziek op festivals, al acute of zelfs blijvende gehoorschade kunt oplopen! Zonder goede gehoorbescherming is het na 3,5 minuut gedaan en kun je last krijgen van oorsuizen of doofheid. Het festivalseizoen is natuurlijk alweer in volle gang, en als we onze verkoopcijfers van in-ears, koptelefoons, receivers en audio-docks mogen geloven is jullie gehoor uiterst belangrijk. Daarom doen we vandaag een mooie geste: je krijgt van ons twee setjes Thunderplugs oordoppen en hoeft alleen voor de verzending te betalen! De oordop is gemaakt van het zachtste en fijnste materiaal siliconen dat er te vinden is; ze zitten lekker en ze blijven goed zitten. Ze zijn extra klein zodat je ze bijna niet ziet zitten bij gebruik en ze hebben een handig flapje zodat je ze er altijd uit kunt halen. Het speciale filter dempt het geluid met zo’n 20dB op alle frequenties en zorgt ervoor dat je al het geluid nog goed hoort, maar wel zachter. Je kunt ze zo vaak gebruiken als je maar wilt, al raden we je wel aan ze eens in de zoveel tijd een keer onder de kraan te houden.. Doordat er een opening in de plugs zit komt er geen druk op je oor te staan. Verklein de kans op gehoorschade aanzienlijk, en geniet het hele festivalseizoen zonder zorgen van al die geweldige muziek met dit Duopack Thunderplugs siliconen oordoppen!
  • Merk: SafeEars
  • Type: ThunderPlugs (Duopack)
  • Geniet van live muziek zonder piep!
  • Filteren het geluid zodat de kans op gehoorschade aanzienlijk minder is maar je wel kunt genieten van de muziek
  • Gemaakt van het zachtste, fijnste materiaal siliconen dat er te vinden is
  • Wasbaar onder de kraan
  • Doordat er een opening in de plugs zit komt er geen druk op je oor te staan
  • Het speciale filter dempt het geluid met zo’n 20dB op alle frequenties
  • Vaak kan je mensen in een lawaaiomgeving zelfs beter verstaan als je de Thunderplugs® draagt
  • Thunderplugs® voldoen aan alle kwaliteits- en veiligheidseisen die binnen de EU gesteld zijn
  • Getest en gecertificeerd volgens EN 352-2
  • Maximaal 1 duopack per bestelling
  • LET OP! Je kunt voor deze iBOOD helaas geen vouchercode gebruiken!
1 juni 2013 om 00:04
boeleke001 Gebruiker

Mmm gratis + verzenndkosten.

Dit kan wel eens leuk zijn. ga ik eens over nadenken :)

1 juni 2013 om 09:38
ice-e Gebruiker

inderdaad gratis! maar je mag wel maar een setje nemen; waar het anders max 4 items zijn voor dezelfde verzendkosten. Dus zo gratis is het niet. Denk dat Steve Stevaert aan het bijklussen bij iBOOD.

betaal ik liever 3€ voor de dopjes en 3€ (normale verzendkosten)

Hi, ik hoor graag waar jij voor 3 euro en 3 euro verzendkosten 2 setjes krijgt.

Edited by: Vincent

1 juni 2013 om 19:05
MidnightWolf Gebruiker

Waar zou je die van 3 euro met 3 euro verzendkosten kunnen halen?

1 juni 2013 om 00:06
pzijlstra Gebruiker

mag zijn nagels wel eens schoonmaken ;)

1 juni 2013 om 01:19
spamker Gebruiker

Dat komt uit zijn oor, hoor.

1 juni 2013 om 00:11
jamesdaniel Gebruiker

Zou dit ook wat zijn voor op de motor?

1 juni 2013 om 00:16
sxadana Gebruiker

Ik wou juist het zelfde vragen, hoe zijn ze met een helm op je hoofd?

1 juni 2013 om 00:53
Black kiwi Gebruiker

Zou bijna denken van wel. Ik heb net de Alpine MotoSafe gekocht voor €25 en die lijkt in alle aspecten sprekend op deze aanbieding: zelfde vorm, zelfde gele filterdopje (maar dan uitwisselbaar), etc.

Misschien haal ik deze er wel bij – extra setje voor vriendin/reserve.

1 juni 2013 om 10:06
Official Product Expert Thunderplugs-Expert Official Product Expert

Thunderplugs zijn geschikt voor op de motor, ze zijn klein waardoor ze niet tegen je helm aanzitten. Er zijn oordoppen met filters die nog preciezer filteren op de frequenties van het geluid van een motor, maar met deze doppen filter je het grootste deel.

1 juni 2013 om 00:17
Pieter789 Gebruiker

@Thunderplugs-Expert “Dempt het geluid met zo’n 20 dB”

Dus als ik naar een rock concert ga word ik volgens de tabel blootgesteld aan 130 dB, – 20 dB wordt dit dan 110 dB.
Volgens de tabel eronder mag ik er dan.. minder dan 3,5 minuten blijven? Of bekijk ik dit verkeerd?

1 juni 2013 om 00:26
Jackolas Gebruiker

dit heb je helemaal goed gezien.

de veilige blootstelling is de +/- maximale duur voordat er gehoorschade optreed.

1 juni 2013 om 07:19
melena Gebruiker

Niet helemaal waar. Het is niet zo dat, wanneer je dit overschrijd, je dan automatisch gehoorschade oploopt. Dit zijn gewoon de veilige waardes, dus als je er onder blijft, dan loop je in ieder geval GEEN schade op!

1 juni 2013 om 10:13

Met de Thunderplugs hebben we een gemiddelde dempingswaarde genomen, zodat ze bij bijna ieder concert of feest geschikt zijn. Door het filter hoor je alles en iedereen nog maar hoef je niet bang te zijn voor een gehoorbeschadiging. In onze gebruiksaanwijzing staat dat je nog steeds niet een hele avond naast een speaker moet gaan staan en daar valt een rockconcert van 130dB ook onder. In extreme gevallen raden wij aan om een paar goeie doppen op maat te laten gieten en er een filter met hogere demping in te stoppen, we kunnen niet garanderen dat onze oordoppen bij zulke hoge volumes gehoorbeschadiging tegen kunnen gaan.

17 juni 2013 om 11:27
gommaar1992 Gebruiker

Wanneer worden deze nu verzonden want we zijn inmiddels al 17juni en heb nogsteeds niks ontvangen?

1 juni 2013 om 00:23
verygoed Gebruiker

cannot they find a clean finger for the photo? :)

1 juni 2013 om 08:39
Remmes Gebruiker

Cannot speak English verygood? … lol

1 juni 2013 om 00:26
luckiec2 Gebruiker

http://www.thunderplugs.com/hearing-and-sound/

Ik heb er eentje besteld, met al die festivals deze zomer excellent timing!

1 juni 2013 om 00:27
goldenheart4 Gebruiker

setje besteld
ik werk in de bouw dan is alle bescherming mooi meegenomen

1 juni 2013 om 00:33
Louise25 Gebruiker

Ik zag op hun Nederlandse website dat er ook pro-versie is die tot 27 dB dempt. http://www.thunderplugs.nl/producten/ Maar die pro-versie is vreemd genoeg niet in de webwinkel te koop, dus nu koop ik deze bij iBood.

Blijft wonderlijk dat muziek op festivals loeihard staat en de bezoekers vervolgens met oordopjes in moeten gaan rondlopen……. .

1 juni 2013 om 00:34
kas951 Gebruiker

Op de site van Thunderplugs:O

Iedereen kent hem natuurlijk al: de blauwe kauwgomballen-automaat van Thunderplugs®. Voor 3 euro draai je er een setje filterdoppen uit die perfect zijn voor bij het uitgaan! Kijk bij het kopje locaties waar ze allemaal al hangen!

Dus aanbieding???

1 juni 2013 om 01:01
tvennekens Gebruiker

Ik denk wel dat het ergens normaal is dat je voor de levering moet betalen (of dat € 5,95 laat ik in het midden).
Je kan ook op zoek naar de blauwe kauwgomballenautomaat natuurlijk… ;o)

1 juni 2013 om 10:04
aikerusman Gebruiker

Ik begrijp toch uit de tekst van de aanbieding dat je twee verpakkingen krijgt (voor 5,95) en dat er in iedere verpakking (zie internet) vier van die dingen zitten. Dus dan heb je er totaal 8 voor 5,95. Wat rekenkundig betekent dat ze 2 maal zo goedkoop zijn als die uit de automaat. Bovendien zijn deze herbruikbaar (geldt dat eigenlijk ook voor die uit de automaat?)

1 juni 2013 om 10:15

Deze aanbieding geldt voor 2 sets van 2 doppen, 4 in totaal dus. Het zijn dezelfde doppen als in de automaat, deze zijn beiden herbruikbaar.

1 juni 2013 om 00:47
ronaldbronsink Gebruiker

jazekers wel 2x 3 =€ 6,- dus € 5,95 = wel €0,05 korting ;)

1 juni 2013 om 00:56
sandersteel Gebruiker

Dit is niet vergelijkbaar met plugs voor de motor, aangezien ze andere frequenties dempen

1 juni 2013 om 02:28
soukhan Gebruiker

Ach ja, dankzij Joke Schauvliege (België) heb ik dit niet meer nodig…

1 juni 2013 om 07:22
melena Gebruiker

Wat zeg je?

1 juni 2013 om 08:13
lievensbjorn Gebruiker

hahahahaha, klopt helemaal (behalve bij CD&V speeches, dan mag het net ietsje harder)

1 juni 2013 om 09:57
aikerusman Gebruiker

@thunderplugs-expert klopt het dat ik twee verpakkingen krijg en dat erin iedere verpakking vier oorplugs zitten? Zo worden ze op internet verkocht namelijk (dwz in de verpakking zitten er vier).

1 juni 2013 om 10:19

Je krijgt de inhoud van 1 verpakking: 2 paar oordoppen

1 juni 2013 om 10:03
roeleh Gebruiker

@thunderplugs-expert, ik heb vrij kleine oren, zijn de oordoppen voor iedere grootte geschikt?

1 juni 2013 om 10:29
Official Product Expert Thunderplugs-expert Official Product Expert

Thunderplugs zijn gemaakt met een smalle top, ook zit er een grote opening in de top en is het siliconen heel dun waardoor het geen druk op je oor geeft. Wij hebben nog geen klachten gehad van iemand waarbij ze niet pasten.

1 juni 2013 om 10:07
astra001 Gebruiker

hahahahaha afzetters,€5.95 om op te sturen.Puur bedrog,zijn dus niet gratis

1 juni 2013 om 10:24
luckiec2 Gebruiker

het zou netter zijn inderdaad om er neer te zetten voor 5,95 inclusief verzenden… maar dat klinkt niet zo leuk als gratis.

1 juni 2013 om 10:14
marcus030 Gebruiker

Besteld, ideaal had ik net nodig voor de festivals!

1 juni 2013 om 10:15
DotOffice Gebruiker

@expert is dit weer een duopack list met 2 x1 of een echt duo pack met 2×2 dopjes

1 juni 2013 om 10:30

Deze actie is voor 2 sets van 2 oordoppen, 4 in totaal dus.

1 juni 2013 om 10:24
williamwhite Gebruiker

Van hun site : Ofcourse everyone knows it already: the blue-chewing gum Thunder Plugs dispenser®. For 2 euros you get a set of filter caps that are perfect for going out! Check the locations where they’re all hanging! Dus als het één duopack is dan is het 4 euro + beetje verzendkosten moeilijk gratis te noemen :) Wel een vraag @expert Je drukt alle geluid gelijkwaardig weg. Heb ik het dan goed dat je op de motor dan ook je muziek met dezelfde hoeveelheid db wegdrukt?  gr

1 juni 2013 om 10:31

Als je een koptelefoon op hebt of speakers in je motorhelm hebt zitten en je doet oordoppen in zal dit het volume ook omlaag halen ja. In dit geval zou ik je aanraden om speciale headphones te kopen die noise van buitenaf cancelen, hierdoor hoor je alleen die muziek die je wil horen en wordt het geluid van buitenaf (van je motor) gecanceld.

1 juni 2013 om 10:47
xxxMaverick Gebruiker

Ondanks een zeer negatieve ervaring met de klantenservice van ibood deze maand (ik krijg mijn geld niet terug na annulering) geef ik ze het voordeel van de twijfel. Besteld

1 juni 2013 om 11:07
ethm Gebruiker

@tunderplug:

Zijn ze makkelijk uit het oor te halen? Want ik zie zeg maar dat flapje en die zit dan tegen de gehoorbuis.

1 juni 2013 om 13:41

Er zit een flapje aan de oordop waarmee de oordop weer makkelijk uit het oor te halen is.

1 juni 2013 om 14:21
ethm Gebruiker

Dat flapje steekt dus uit als je het doordopje in je oor hebt?

1 juni 2013 om 11:08
sempy Gebruiker

@thunderplug-expert Verwachte verzenddatum is 13-6. Kunnen ze ook al eerder verzonden worden ivm Pinkpop (14 tm 16 juni)? Zou leuk zijn om ze dan al te gebruiken.

1 juni 2013 om 13:44

De Ibood actie wordt als batch verstuurd. Het zou kunnen dat het eerder verzonden wordt maar dat is niet zeker. Individuele bestellingen via de website kunnen wel direct verzonden worden, maar dan betaal je ook de normale prijs (11,95 inc verzenden)

1 juni 2013 om 11:10
RoryB Gebruiker

Ik zie aan de tabel op de thunderplugs website dat de demping niet heel erg vlak is… De bass komt er veel harder door dan de hoge tonen. Als je deze plugs gaat dragen, ga je hele doffe muziek horen. Ik heb zelf plugs liggen waar 125 hz gedempt wordt met 14,8 dB en 4000 hz met 24,4 dB en daar stoor ik me er al aan dat het niet in balans is..

(Bij de thunderplugs wordt 125 hz met 10,6 dB gedempt en 4000 hz met 31,0 dB)

Als je nog echt van de muziek wil genieten zoals het hoort te klinken, zou ik toch wel wat dieper in de buidel tasten en op zoek gaan naar plugs met een vlakkere demping.

1 juni 2013 om 13:51

De thunderplugs dempen zó dat je het geluid goed hoort, voor een lage prijs. Zelfs de duurste op maat gemaakte doppen van rond de 200€ hebben meer demping op de hoge frequenties van 4 k en hoger, en dit heeft een reden. De schadelijke tonen worden het meest gedempt. Kijk voor vergelijking anders eens naar de dempingswaarden van dure doppen.

1 juni 2013 om 12:55
goofb1 Gebruiker

topaktie…

1 juni 2013 om 13:44
thijsy Gebruiker

Besteld, werk in de horeca en bezoek daarnaast vaak feestjes. Van de zomer weer 2 weken lang stappen achter elkaar dus kan die piep wel missen!  Prima prijs lijkt me.

1 juni 2013 om 18:19
Tjee Gebruiker

Sta op het punt van deze te bestellen, maar de Belgische betaalmethodes zijn om van te huilen. Zowel Rembours als Paypal zijn uitgesloten.

Daar ik bij een bank zit die enorm veel veiligheidsmaatregelen neemt als het op bancontact aankomt, zou het toch wel handig zijn om Paypal te gebruiken. Daarnaast sta ik ook niet echt te springen om mijn VISA gegevens hier zomaar in te vullen.

Waarom zijn deze betaalmethodes wel mogelijk voor Nederlandse klanten?

1 juni 2013 om 20:43
xxxMaverick Gebruiker

paypak is ook niet voor nl. rembours is natuurlijk logisch uitgesloten voor belgie, kosten veel te hoog. mbt creditcard ben je goed gedekt dus zou me geen zorgen maken

1 juni 2013 om 23:25
maxpusch Gebruiker

Misschien hele domme vraag, maar zijn dit alleen dopjes voor op de oordopjes of ook echt oordopjes?

25 juni 2013 om 12:32
matthijs8470 Gebruiker

Worden deze nog verstuurd? Inmiddels al een aanbieding van meer dan drie weken geleden, en 12 dagen na de verwachte verzenddatum!!

28 juni 2013 om 10:43
Nizno Gebruiker

Ik heb het inderdaad ook nog steeds niet ontvangen. Melding aangemaakt bij iBood, wachten op reactie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.