2 juni 2013 om 00:00
iBOOD

Kensington BungeeAir Power Wireless Security Tether & batterij voor iPhone

Met stip op 1 van iPhone-ergernissen: accuduur. Daar zal iedereen het over eens zijn, al ben je nog zo'n toegewijde Apple-fanboy. Met stip op 1 van iPhone-angsten: kwijtraken. Ook daar zal iedere bezitter van een iPhone het mee eens zijn. Gelukkig hebben we vandaag deze Kensington BungeeAir voor je. Niet alleen voeg je met deze beschermende 'bumper' met ingebouwde accu van 1500 mAh 4 uur gesprekstijd, 5 uur video's bekijken en 22 uur muziek-luisteren toe, maar je zorgt met deze geweldige accessoire ook dat je je 'precious' nooit meer kwijt raakt! Het principe is heel simpel. Bevestig de BungeeAir-sleutelhanger aan je sleutels of portemonnee en je kunt je iPhone nooit meer kwijtraken of vergeten. Wanneer jij (en je sleutels) en je telefoon te ver van elkaar gescheiden zijn, wordt het iPhone-scherm automatisch vergrendeld en wordt er een waarschuwing naar de BungeeAir-sleutelhanger gestuurd. Met de makkelijke BungeeAir-app kun je de beveiligingsinstellingen aanpassen en andersom ook je iPhone gebruiken om je sleutels terug te vinden. Alle iPhone-lovers én regelmatige sleutelverliezers! Koop vandaag! Deze Kensington BungeeAir Power Wireless Security Tether & batterij voor iPhone!
  • Merk: Kensington
  • Type: K39291EU
  • BungeeAir Power Wireless Security Tether & batterij voor iPhone
  • Brengt een draadloze tether tussen je iPhone en de BungeeAir-sleutelhanger tot stand (pas in de app het bereik aan)
  • Waarschuwingsfunctie: BungeeAir-sleutelhanger waarschuwt wanneer iPhone zich buiten het bereik bevindt om verlies te voorkomen
  • Zoekfunctie: gebruik je iPhone om je sleutelhanger te zoeken, gebruik je sleutelhanger om je iPhone te zoeken
  • Beveiligingsfunctie: vergrendelt je iPhone automatisch wanneer je deze onbeheerd achterlaat
  • Draagbare BungeeAir-sleutelhanger kan worden bevestigd aan een andere sleutelhanger, handtas en meer
  • Gratis BungeeAir-app biedt beheeropties voor de functies en instellingen van de draadloze beveiligingstether
  • Interferentievrije 2,4GHz technologie
  • Oplaadbare accubumper voegt 4 uur gesprekstijd, 5 uur video's bekijken en 22 uur muziek-luisteren toe
  • Accubumper geeft al het vermogen dat nodig heeft om tegelijkertijd bezig te zijn met apps, FaceTime, bellen en meer
  • Micro USB-oplaad- en synchronisatiepoort (kabel voor opladen en synchroniseren meegeleverd)
  • LED batterij-indicatie
  • Bevestig de standaard en je iPhone 4 wordt in horizontale of verticale positie vastgehouden
  • Type batterij: lithium-polymeer, 1500 mAh
  • Invoer/uitvoer: 5 V gelijkstroom bij 0,5 A
  • Geschikt voor iPhone 4. iPhone niet inbegrepen (dôh)
  • Verlengde gespreksduur op basis van iPhone 4. Naarmate je de PowerGuard van Kensington langer gebruikt, neemt het vermogen om de gebruiksduur te verlengen af en wordt de gebruiksduur korter dan de bovengenoemde tijden
  • Garantie: 2 jaar
2 juni 2013 om 00:11
Koon Gebruiker

Ah.. Iphone 4, jammer. Als ie voor 5 was had ik hem gehaald.

2 juni 2013 om 00:43
eddyha Gebruiker

Ik ook.

2 juni 2013 om 00:50
jcajjanssen Gebruiker

Ik ook

2 juni 2013 om 00:49
Otkurom Gebruiker

Ben op het moment aan een onderzoek bezig over interferentie in wifi technologie en het is één grote bak ellende. Vind het echt beschamend om te zien dat er zulke inhoudsloze kreten worden gebruikt om een product aan te prijzen.
achja weer een bedrijf voor mijn persoonlijke blacklist…

2 juni 2013 om 02:09
Pieter789 Gebruiker

Dag Otkurom,

Wat bedoel je hier precies mee? Ben je gewoon niet tevreden met de uitleg die iBood bij het product geeft, of is er ook iets mis met het product zelf?

2 juni 2013 om 10:33
aikerusman Gebruiker

Spijtig dan dan je eigen post vaag blijft. Als onderzoeker weet je ongetwijfeld dat je je uitspraken en stellingen altijd moet onderbouwen met feiten waarvan de bron altijd helder, betrouwbaar en aanwijsbaar is. Nu blijft voor alle lezers op dit forum onduidelijk waarom jij vindt dat dit bijvoorbeeld inhoudsloze kreten zijn.

2 juni 2013 om 13:06
Otkurom Gebruiker

Het grootste probleem van Wifi is juist de interferentie. Er zijn talloze manieren waarop EM-golven van zender naar ontvanger kunnen. Hierdoor zal het signaal met elke mogelijke fase en time delay bij de ontvanger aankomen. Dit effect wordt ook wel multipath fading genoemd. Daarnaast heb je nog interferentie van andere zenders in de buurt die toevallig op dezelfde frequentie zitten. Om dit allemaal toch werkend te krijgen is een heel protocol nodig aan de receiver kant. zie ook dit en dit.

Om dan te zeggen dat je over interferentievrije technologie beschikt, is een beetje hetzelfde als beweren dat je slijtagevrije autobanden produceert.

2 juni 2013 om 00:55
Kenzy_04 Gebruiker

Moet de houder van de charger worden gebruikt om de BungeeAir Power Wireless Security Tether te doe laten werken?

2 juni 2013 om 07:09
AdvanR Gebruiker

Interessant! De BungeeAir is neem ik aan ook geschikt voor de iPhone 4S (staat niet genoemd, maar lijkt mij geen probleem).

2 juni 2013 om 10:38
erikstn Gebruiker

Wat voor de i4 geschickt is wil niet zeggen dat het ook voor de i4S is. Er zit wel degelijk een verschil en dat geldt voor dit artikel zeker als ik het plaatje zo bekijk

2 juni 2013 om 10:39
erikstn Gebruiker

Ai typfoutje, nou ja kan het helaas niet meer wijzigen.

2 juni 2013 om 10:45
AdvanR Gebruiker

De verschillen voor de case zijn minimaal, alleen bij de volumeknopjes (0,1mm). Of dat hier een probleem is, is niet te zeggen. Wel vond ik ook van hetzelfde merk een 4/4s uitvoering. Dan zou dit mogelijk het ouder type uit 2011 zijn en misschien toch niet goed te gebruiken zijn voor de 4s. Tja….

2 juni 2013 om 07:32
AdvanR Gebruiker

Gaat je iPone accu niet langzaamaan achteruit omdat hij continue geladen wordt?

En, moet je de BungeeAir en iPhone appart laden of kan dat de iPhone via de BungeeAir geladen worden?

2 juni 2013 om 08:47
williamwhite Gebruiker

En is je onderzoek vergenoeg gevorderd om te weten dat wireless alleen zonder draad betekent? In het hele stuk wordt geen wifi genoemd :)

2 juni 2013 om 13:45
AdvanR Gebruiker
2 juni 2013 om 21:22
RiChardge Gebruiker

@iBood, ik lees op internet (Amazon) een aantal reviews van mensen die beweren dat, zelfs als de apparaten dicht bij elkaar liggen, er vrij frequent valse meldingen af gaan. Dit zou natuurlijk erg frustrerend zijn, hoe zou je hier als consument mee om moeten gaan? Valt dit, als dit gebeurd, onder een defect product en kan hij dan terug (gezien dit natuurlijk niet de bedoeling is)? Of hoe werkt dat?

21 juni 2013 om 19:41
wilcoschmitz Gebruiker

Bij mij zat het plaatje (standaard) er niet bij.

De accu van mijn iphone gaat wel veel sneller leeg.

Waar ik voorheen gemakkelijk enkele dagen zonder opladen kon.

Moet ik nu dagelijks aan de stroom.

Ook gaat de sleutelhanger regelmatig af. Terwijl de beide apparaten vlakbij elkaar zijn

(Ieder in 1 broekzak).

Ibood, krijg ik de standaard nog nageleverd, en wat kan er gedaan worden aan het afgaan van de sleutelhanger?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.