28 mei 2013 om 00:00
iBOOD

SwingTip: verbeter je golf swing! Een klein apparaatje maakt een groot verschil

Verbeter je golf swing tot perfectie! Perfectioneer je golf swing overal en altijd in maar 10 minuten per dag. Door een interactief en visuele tool die je laat zien wat er gebeurt, waarom het gebeurt en hoe je een bepaald aspect in je swing kunt verbeteren. De Swingtip stuurt de data door naar je Iphone of Andriod toestel waar je de data meteen kan uitlezen. Verder krijg je tips en instructie video's van professionele golf leraren. De Swingtip is ultra klein, gemakkelijk te bevestigingen en blijft swing na swing netjes op zijn plek zitten.
  • Merk: SwingTip
  • Oefen je golfswing altijd en overal in slechts 10 minuten per dag
  • Ultra klein, makkelijk aan te sluiten, blijft veilig op zijn plaats swing-na-swing
  • Interactieve, visuele leerervaring laat je zien wat er gebeurd is, waarom het is gebeurd en hoe het te verbeteren
  • Zendt onmiddellijk swing gegevens naar je iPhone, iPad, iPod Touch of Androidapparaat (ondersteunt Apple AirPlay naar TV via Apple TV)
  • Instant tips en instructie video's van Golf leraren Ray Leach en Jeff Ritter
  • Track je prestaties en statistieken met scorecards en MySwingTIP.com
  • Ingebouwde, pop-up hefboom voor eenvoudige uitlijning
  • Ijkt automatisch voor club-type (driver, hout, ijzer)
  • Detecteert automatisch rechts en linkshandige golfers
  • Bluetooth 3D bewegingssensor
  • Twee-fitting shims (voor kleinere assen)
  • Micro-USB-oplaadkabel
  • Quick Start Guide
  • Gratis mobiele apps & MySwingTIP.com
  • Geef 'm kado voor vaderdag!
  • Garantie: 2 jaar
28 mei 2013 om 00:03
warmbakkertje Gebruiker

Niche Marketing! Jawel in Hoofdletters.

Benieuwd of dit een klapper wordt.

28 mei 2013 om 01:12
spamker Gebruiker

Vrijwel elk iBOOD-aanbieding kan een Niche genoemd worden.

iBood = Niche-marketing.

28 mei 2013 om 00:12
mariusjr Gebruiker

Kan je er ook mee bellen?

28 mei 2013 om 00:12
mrdummy Gebruiker

Apart product, nooit eerder gezien. Maar…. hoeveel mensen doen aan de golf? En waarom zou je ruim 100 Euro voor uitgeven voor een simulator? Ik wist niet dat deze golfsimulator op de Idee forum is vermeld. Vaderdag kado, zou kunnen. Maar niet elke vader gaat regelmatig golf doen.

Ik ben bang dat weinig mensen zullen kopen.
Bovendien, je doet alleen swings mee, maar niet hoe je naar bal moet kijken, want die is er niet. Eigenlijk moet je bal goed kunnen raken he, zeker vlakbij de vlagput.

28 mei 2013 om 00:25
WiCo Gebruiker

Ik geloof niet, dat mariusjr en mrdummy precies begrijpen, wat het ding inhoudt.

@mariusjr: Natuurlijk kun je er niet mee bellen. Het is een apparaatje, dat je aan je golfclub vast zet en NA je slag zendt het swing gegevens naar je iPhone, iPad, iPod Touch of Androidapparaat (ondersteunt Apple AirPlay naar TV via Apple TV)

@mrdummy: Het is geen simulator. Je gebruikt het TIJDENS het golfen.

Maar, ja, een YouTube filmpje bekijken EN begrijpen is niet iedereen gegeven (zeker niet als je jezelf al “dummy” noemt).

28 mei 2013 om 00:27
Official Product Expert Swingtip-Expert Official Product Expert

Inmiddels spelen bijna 380.000 Nederlanders golf en groeit 5% per jaar, deze oplossing geeft je de mogelijkheid om je swing op de green te verbeteren met een top golfer die je verteld hoe je je swing kan verbeteren, zonder extra kosten

het product is geen computer spel, maar eendigitale golfleraar.

28 mei 2013 om 04:58
gverhagen Gebruiker

LOL, het was laat denk ik. Als er 1 plek is op de golfbaan waar je niet swingt is het de green. Daar put je namelijk.

28 mei 2013 om 07:23
sb1988 Gebruiker

Super gadget! Heb dit ding zelf kunnen zien en gebruiken in de US…is echt super nauwkeurig en echt een toevoeging aan je golf gear! Vergelijkbare producten zijn een stuk duurder en vaak van mindere kwaliteit.

28 mei 2013 om 09:03
younameit Gebruiker

Wow wat een mooi apparaatje, iemand ervaring hier mee?

Mooi youtubefilmpje en echte ervaringen zijn twee verschillende dingen…

Ben benieuwd of je dit echt gaat gebruiken of terecht komt in de reuzenla vol met kabeltjes, gaddgets en opladers.

Dus graag een link naar een review van echte gebruikers.

28 mei 2013 om 09:24

Doordat dit een nieuw product is hebben we hierdoor nog geen Nederlandse reviews voor de SwingTip.

Ik heb wel een engelse site voor u om de reviews te bekijken van engelse klanten die het hebben gekocht bij “Amazon”

en het hebben uitgeprobeerd.

Bij deze dus de link: http://www.amazon.com/SwingTIP-Wireless-Golf-Swing-Analyzer/product-reviews/B009GDKXZ4

28 mei 2013 om 09:16
naksus Gebruiker

@Swingtip-Expert@ervaringsdeskundigen
Ziet er leuk uit. Je swing wordt geanalyseerd en op de screenshots te zien geeft hij blijkbaar commentaar als dat je swing van buiten naar binnen is en het clubblad open staat. Prima, maar daarmee wordt mijn volgende slag nog niet beter want dan moet ik weten wat ik hier aan kan doen. Geeft de app hier nog tips en hoe goed (op maat) zijn deze? Als ik nog steeds een pro naast me heb staan om mij aanwijzingen te geven heeft dit apparaat weinig toegevoegde waarde.

28 mei 2013 om 10:15
victorj Gebruiker

Dat wil ik ook wwl weten ja. Als ik een Pro erbij heb dan laat hij een analyse zien met bijvoorbeeld je buigt je arm, etc. Geeft deze app ook door wat je fout doet en wat je dan wel moet doen?

28 mei 2013 om 11:14

Ja doordat je de analyze/beeld kan zien weet je direct wat je kan verbeteren, en dan is er ook de mogelijkheid om te zien hoe een pro dit zou doen met de daarbij behorende aanwijzingen, en door diverse analyses met elkaar te vergelijken kan je je spel verbeteren

28 mei 2013 om 09:19
xMeeToo Gebruiker

Heb de filmpjes ervan bekeken en ik moet zeggen lijkt me super om te hebben. reviews opgezocht en blijkt een hele handige apparaat te zijn, heb er gelijk 2 gekocht. Een voor vaderdag en een voor mezelf :) Ben benieuwd eens zien of hij ook echt zo werkt.

16 juni 2013 om 23:01
bernard111 Gebruiker

Overal te gebruiken staat er in de info.

Na een uurtje in de tuin geslagen te hebben, ja zolang omdat swingtip geen een slag opgeslagen heeft.

Nu blijkt dat je ECHT een bal moet slaan wilt de slag geaccepteerd worden op de iPhone.

Altijd en overal. ……….. Op de golfbaan dan wel.

Maar dat zie je niet op de swingtip website!!!!!!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.