26 mei 2013 om 00:00
iBOOD

8-delige Blu-Ray filmbundel met o.a.: Sonny Boy, Let-Me-In en Magic Mike

Volgens de kalender zitten we nu reeds eind mei en zou het langzaampjes aan wat warmer moeten worden. Helaas wordt ons dag in dag uit het tegendeel bewezen. Het is nu niet bepaald lekker lenteweer waarmee je graag een lange strandwandeling maakt, of de hond weer eens meeneemt voor een extra rondje in het park. Dit is het weer waarbij je het liefst thuiskomt, een pizza de oven inschuift, een filmpje aanzet en pas weer van de bank komt als je de Blu-Ray moet verwisselen. Als dat dan toch het plan is, wil je het liefst wel een paar degelijke films in huis hebben voordat je op de bank ploft. Kortom, dit is echt een bundel die je niet kunt missen in jouw privé Blu-Ray videotheek!
  • 8-delige Blu-Ray filmbundel
  • Sonny Boy, Drama, 2010, 135 min.
  • Let Me In, Thriller/Horror, 2011, 115 min.
  • The Crazies, Thriller/Horror, 2010, 101 min.
  • Magic Mike, Komedie, 2012, 109 min.
  • Conviction, Drama, 2010, 106 min.
  • The Raid, Actie, 2011, 101 min.
  • The Fighter, Actie, 2011, 114 min.
  • Act of Valor, Actie, 2012, 109 min.
  • Alle Blu-Rays hebben Nederlandse ondertiteling
26 mei 2013 om 00:43
mclaeys Gebruiker

Bij FRS België toch nog 79,49 euro voor deze bundel. Eens een nachtje over slapen.

26 mei 2013 om 03:36
IkBood Gebruiker

Ik ken ze allemaal niet, is dit wat?

26 mei 2013 om 09:00
DAVID-V1980 Gebruiker

@IkBood > http://www.imdb.com/ > Trailers bekijken, reviews lezen en daarna beslissen maar ;)

Naar mijn mening een leuk en interessant pakket voor deze prijs, zo mogen er meer langskomen Ibood!

26 mei 2013 om 09:34
josabbe Gebruiker

Heb me eraan gewaagd vanwege de heel aantrekkelijke prijs, hoewel enkele actie- en horrorfilms niet aan mij besteed zijn. Maar dan doe ik met die niet-gewenste exemplaren wel iemand anders een plezier. Gemiddeld minder dan 6 euro per stuk voor een blu ray-film is toch wel scherp geprijsd.

26 mei 2013 om 14:37
ferdyp Gebruiker

The Raid is de moeite waard.
Act of Valor, bekend om het gebruik van echte SEAL-leden ipv acteur, moet ook te doen zijn.

Magic Mike kun je aan je moeder geven, en de rest ken ik niet.

26 mei 2013 om 20:00
mariusjr Gebruiker

Ik ken alleen de Craziest. Die vind ik wel een aanrader. Het is een remake van The Craziest van George Romero, en is bijna een soort van soort zombiefilm, alleen worden de mensen geen zombies die de water drinken, maar worden gek. Eigenlijk zou je het als een soort van prequal kunnen zien van de Of the Dead films.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.