27 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Samsonite Paraplu

Dat het ‘zomer’ is betekent in dit land niks. Helemaal, niks. Zo staar je naar een strak blauwe hemel en denk je ‘had ik maar wat minder kleding aangetrokken’. Precies 5 minuten later denk je precies hetzelfde, maar dan omdat er dan minder kleding nat was geworden door die plots opkomende regenbui. Ook al worden paraplu’s voor ruim 80% verkocht wanneer het regent, toch betekent dat niet dat een paraplu louter een impulsaankoop is. Vergelijk een paraplu gerust met een handtas: het accessoire moet goed in de hand liggen, handig zijn in gebruik en makkelijk mee te nemen: niet te zwaar, niet te groot. Deze Samsonite is precies dat. Ingeklapt is hij slechts 22cm lang, uitgeklapt heeft hij toch nog een riante diameter van 90cm. En maar 234 gram! Ideaal dus om al-tijd bij je te hebben zonder dat het hinderlijk wordt. Bovendien is de paraplu met hoogwaardig Teflon behandeld om optimaal waterafstotend te zijn en is het aluminiumframewerk niet alleen heel licht, maar tegelijkertijd ook nog eens windbestendig. Een licht, stevig, comfortabel en ultradunne accessoire om weer en wind mee te trotseren!
  • Merk: Samsonite
  • Type: Ultra Flat
  • Kleur: Zwart
  • Extra compacte paraplu
  • 6 segmenten
  • 3-delige aluminiumstang
  • 90cm diameter
  • Teflon-coated
  • Windbestendig
  • 22cm lang (ingevouwen)
  • Garantie: 1 jaar
27 mei 2013 om 00:05
tussen7en8 Gebruiker

Vorige keer zei ik dat ik er een mee zou nemen als het weer voorbij kwam. Bij deze 1 besteld.

27 mei 2013 om 01:15
SeppeSeppe Gebruiker

dan had je niet moeten wachten. Je vind ze overal aan deze prijs.

27 mei 2013 om 01:21
SeppeSeppe Gebruiker

Oeps, fout gezien. Dacht dat het 19 + verzendkosten is, maar de deal is 13 euro+ 6 verzendkosten. Heb het scherm zonder verzendkosten al op andere sites aan 19euro gezien, maar verzendkosten waren toen ook vijf euro.

27 mei 2013 om 01:53
Mattthew1993 Gebruiker

Grappig hoe reclame wordt gemaakt over de dikte van dit product maar de daadwerkelijke dikte staat verder nergens vermeldt.

27 mei 2013 om 07:29
Labyras Gebruiker

Seconded.

27 mei 2013 om 09:36
iseeyou Gebruiker

Het zal vast niet dikker zijn dan de “normale” ronde formaat :)

27 mei 2013 om 10:03
123joost Gebruiker

Heb ruim 10 geleden de voorganger hiervan gekocht. Nog steeds prima. Superhandig dat hij zo dun is. Ik heb hem daardoor altijd in mijn jaszak zitten. Handig, want het begint altijd te regenen als ik al onderweg ben ;-)

Die ik hier heb is 1,8 cm dun, 22,5 cm lang en iets van 6,5 cm breed.

27 mei 2013 om 10:09
123joost Gebruiker

Die van mij is wel minder dan 90 cm diameter, dus deze zal wel wat dikker zijn. Zag zojuist op het internet dat ze 2,5 cm dik zijn.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.