25 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Dell V725w All-in-One Wireless Inkjet Printer

Printen, scannen, kopiëren en faxen met professionele resultaten. Deze compacte en stijlvolle V725w All-in-One Wireless inkjetprinter houdt je productief. Met een maximale printsnelheid van 35 ppm voor zwart-wit en 30 ppm voor kleur helpt de Dell V725w printer om lekker de snelheid in je werk te houden. Door een hoge printresolutie van 4800x1200 dpi levert deze alles-in-een inkjetprinter heldere afdrukken. Via het 2,4" kleuren LCD-display navigeer je makkelijk door de menu's en kun je taken vereenvoudigen door het maken van shortcuts. Bovendien kun je helemaal handenvrij maximaal 50 pagina's tegelijk kopiëren, scannen of faxen. Plus, door het automatisch dubbelzijdig printen bespaar je een hoop papier en tijd. Dankzij de PictBridge-technologie en USB-connectiviteit optie in deze Dell V725w all-in-one inkjet printer kun je direct printen vanaf je camera en USB-drives. Doe meer. Verhoog je productiviteit, thuis of op kantoor, met de Dell V725w All-in-One Wireless Inkjet printer!
  • Merk: Dell
  • Type: V725w
  • All-in-One Wireless Inkjet printer
  • Gemakkelijk navigeren door menu's met een 2.4" kleuren LCD scherm
  • One-touch shortcuts om taken te stroomlijnen
  • Handenvrije automatische documentinvoer en dubbelzijdig printen van max. 50 pagina's
  • Print van Android apparaten met behulp van de Dell Mobile Print app
  • Ingebouwde Ethernet en geïntegreerde draadloze 802.11b/g/n
  • Max. Afdruksnelheid (de werkelijke afdruksnelheid verschilt naargelang het gebruik): Tot 35 ppm - zwart-wit, tot 30 ppm - kleur (concept snelheid), maximaal 10 ppm in zwart en 6 ppm in kleur (ISO-waarde)
  • Afdrukresolutie: tot 4800 x 1200 dpi
  • Scanresolutie: tot 1200 x 1200 dpi (optische resolutie)
  • Scan Type: CIS, Flatbed
  • Kopieersnelheid (de werkelijke kopieersnelheid verschilt naargelang het gebruik): Tot 25 mono/21 kleur ppm (Letter/A4)
  • Maximaal per maand: Tot 10.000 vellen
  • Standard Input / Output: 150 sheets/50 vel; 50-vel automatische documentinvoer
  • Mediaformaten: Letter, Legal, Executive, A4, B5, A5, A6, postkaart (4 "x 6") (4 "x 8"), index-kaart (3 "x 5"), 3.5 "x 5" (Foto ), 5 "x 7", Hagaki-kaart, L, 2L, Aangepast formaat (breedte 5-8 ½ "x hoogte 5-17")
  • Mediatypen: Gewoon, Premium Plain, rijke kleuren, briefpapier, etiketten, enveloppen, Zwaar normaal, zwaar rijke kleuren, visitekaartjes, Glossy Photo, Matte Photo, Inkjet Matte Brochure Licht, Inkjet Matte Brochure Heavy, Inkjet Glossy Brochure Licht, Inkjet Glossy Brochure Zware, Transparantie, Opstrijktransfer
  • Envelop Maten: 7 ¾, 9, 10, DL, C5, B5, Aangepast formaat enveloppen
  • Minimale systeemeisen: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Linux: (Ubuntu, SUSE, Fedora), Mas OS 10.4, 10.5, 10.6, 10.7
  • Inhoud van de verpakking: Dell v725w All-In-One Wireless Inkjet Printer, gebruikershandleiding (inbegrepen in de installatie-cd), Netsnoer en adapter, start inktcartridges (cyaan, magenta, geel, zwart); Pagina opbrengst: 400 pagina's, Installatie-instructies, installatie-cd (software en drivers), USB-kabel, telefoonkabel
  • Afmetingen: 46,5 x 25 x 60,2 cm
  • Garantie: 1 jaar
25 mei 2013 om 00:21
lynnwolters. Gebruiker

Houd geïntegreerde draadloze 802.11b/g/n in dat je met deze printer via het internet draadloos kan printen? Wil graag vanaf mijn laptop opdrachten draadloos kunnen versturen naar deze printer..

25 mei 2013 om 07:54
mariusjr Gebruiker

Dat kan inderdaad ;-)

25 mei 2013 om 00:51
sveba Gebruiker

Weet iemand toevallig of je deze printer zelf kan navullen en resetten, na enig speurwerk heb ik voor dit model niks kunnen vinden zelfs geen huismerk cartridges waardoor het vervangen van de inkt toch wel duur wordt.

Misschien dat anderen hier wel iets over kunnen vinden alvast bedankt!

25 mei 2013 om 00:55
Kebab01 Gebruiker

Printer is geen aanrader..

Ik heb m zelf thuis gehad, maar na een poos weer verkocht!

Printer is misschien goedkoop, maar hij zuipt moeilijk veel inkt weg … Je moet blij zijn dat je 200 pagina’s per cartridge haalt! Daarbij komt dat je geen aparte zwart/wit cartridge kan vervangen. als je m gaat vervangen moet de HELE cartridge mee.. en dan zit je al snel rond de 200e per cartridge..

Veel andere klachten ook op het Dell forum. –> http://reviews.dell.com/2341n/225-3127/dell-dell-v725w-wireless-all-in-one-inkjet-printer-reviews/reviews.htm

oa over het feit dat deze printer niet windows 8 compatible is/was(weet niet of dit inmiddels al gefixed is).

is het overal niet waard, als je het mij vraat.

25 mei 2013 om 08:03
mariusjr Gebruiker

200 euro? Waar koop jij de inkt als ik vragen mag?

Er moeten 4 cartridges in, zwart en nog 3 kleuren, die kan je kopen voor minder als 15 euro per stuk, daar print je idd ca. 200 pagina’s mee. Of, als je hoge capaciteit wil, dat 430 pagina’s per cartridge print, dan betaal je minder als 25 euro per cartridge. Dan ben je dus nog steeds geen 100 euro kwijt, voor ruim 1700 pagina’s.

Wat bedoel je eigenlijk met: als je de cartridge gaat vervangen, danmoet de hele cartridge mee? Wilde je dan een halve cartridge vervangen?

25 mei 2013 om 12:48
sb1988 Gebruiker

Hij krijgt zelf op jouw link nog gemiddeld 3.5 sterren en de meeste kalchten zijn idd over de print kosten maar die zijn hier gelukkig een stuk goedkoper! Heb zelf deze printer en hij is gewoon goed! Wat mariusjr zegt komt inderdaad meer in de buurt van de werkelijkheid. Alhoewel ik over het algemeen geen Dell fan ben zou ik deze toch aanraden voor deze prijs!

25 mei 2013 om 08:10
lynnwolters. Gebruiker

Gekocht!

25 mei 2013 om 14:28
HamiCom Gebruiker

1 Jaar garantie? Vreemd, volgens de wet moet het minimaal 2 jaar zijn. Dat moet bij een goed product toch ook geen probleem zijn!

25 mei 2013 om 17:59
sb1988 Gebruiker

Het gaat hier neem ik aan om de fabrieksgarantie…die mag de fabrikant zelf bepalen en de ene doet het wat anders dan de ander maar is in bijna alle gevallen tussen de 1-2 jaar. Waar jij het over hebt zijn de europese richtlijnen en in NL zijn die niet van toepassing (elk land mag die aanpassen).

25 mei 2013 om 18:00
Eagle54 Gebruiker

Hier nog een filmpje op YouTube, wel in Engels:

http://www.youtube.com/watch?v=4LUi6WAsO7Y

25 mei 2013 om 18:21
Eagle54 Gebruiker
25 mei 2013 om 18:48
Eagle54 Gebruiker

Als je lid bent van de Consumentenbond kan je de hele test bekijken, anders niet.

25 mei 2013 om 20:19
motormuis001 Gebruiker

Ik zie dat er nog steeds mensen zijn, die testen van technische producten door de Consumentenbond serieus nemen. Sneu …

Ik heb een paar jaar geleden te maken gehad met de “klantenservice” van Dell. Een product voldeed niet aan de beloofde specs (laptop met harde schijf van 320 GB i.p.v. 500 GB). Na enkele uren bellen en vele e-mails heb ik de strijd maar opgegeven. Volgens mij moet je daar als consument maar beter niet aan beginnen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.