24 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Samsonite Umbrella duomatic extra compact

Dat het 'zomer' is betekent in dit land niks. Helemaal, niks. Zo staar je naar een strak blauwe hemel en denk je 'had ik maar wat minder kleding aangetrokken'. Precies 5 minuten later denk je precies hetzelfde, maar dan omdat er dan minder kleding nat was geworden door die plots opkomende regenbui. Ook al worden paraplu’s voor ruim 80% verkocht wanneer het regent, toch betekent dat niet dat een paraplu louter een impulsaankoop is. Vergelijk een paraplu gerust met een handtas: het accessoire moet goed in de hand liggen, handig zijn in gebruik en makkelijk mee te nemen: niet te zwaar, niet te groot. Deze Samsonite is precies dat. Ingeklapt is hij slechts 25cm lang, uitgeklapt heeft hij toch nog een riante diameter van 84cm. En maar 240 gram! Ideaal dus om al-tijd bij je te hebben zonder dat het hinderlijk wordt. Bovendien is de paraplu met hoogwaardig Teflon behandeld om optimaal waterafstotend te zijn en is het aluminiumframewerk niet alleen heel licht, maar tegelijkertijd ook nog eens windbestendig. Maar het mooiste is toch wel de ontzettend makkelijke duomatic functie. De paraplu ontvouwt zich met één druk op de knop en met diezelfde knop vouwt hij ook weer helemaal vanzelf in! Een licht, stevig en comfortabel accessoire om weer en wind mee te trotseren!
  • Merk: Samsonite
  • Type: Umbrella duomatic
  • kleur: Zwart
  • Extra compacte paraplu
  • Duomatic: met 1 druk op de knop ont- en invouwen!
  • 7 segmenten
  • 3-delige aluminiumstang
  • 84cm diameter
  • Teflon-coated
  • Windbestendig
  • 25cm lang (ingevouwen)
  • Garantie: 1 jaar
24 mei 2013 om 02:06
buZybaZzz Gebruiker

Hoe werkt dat inklappen nou precies? Je zou zeggen dat zoiets alleen elektrisch kan, maar daar wordt niet over gesproken, dus ik zal er wel naast zitten… Maar hoe werkt het dan wel, weet iemand dat?

24 mei 2013 om 05:05
Ryota Gebruiker

Ik heb ook zo’n soort paraplu, nu weet ik niet precies of deze hetzelfde werkt, maar de mijne werkt zo:
Je drukt op het knopje, en de paraplu gaat op, dat ken je wel, hij spring op en de steel rekt zich uit.
Druk je nog een keer op het knopje, dan klapt de paraplu weer dicht, maar de steel blijft hetzelfde.
Dus je moet nadat de paraplu weer “slap” is, de steel nog wel zelf terug duwen.

Ik denk dat deze paraplu hetzelfde werkt. Hij klapt zich wel volledig uit, maar bij wijze maar half terug in elkaar.
Ow, en je moet de steel wel eerst terug duwen voordat die weer open kan.

24 mei 2013 om 05:40
me_too Gebruiker

Hij werkt inderdaad zoals hierboven aangegeven. Door hem na het dichtklappen weer in te drukken span je het mechaniek weer aan waarmee hij kan uitklappen. Het inklappen is eigenlijk niets meer dan dat hij de (mechanische) spanning eraf haalt waardoor de plu invouwt. Ik heb deze plu jaren gehad en heb er uiteindelijk iemad anders waarschijnlijk heel blij mee gemaakt nadat ik hem in de trein was vergeten. Ik heb daar dagen van lopen balen. Deze iBood laat ik niet voorbij gaan :-)

24 mei 2013 om 08:17
jamesman Gebruiker

hoezo garantie 1 jaar?
naar mijn weten is Europese wetgeving toch 2 jaar.

graag reactie
bedankt.

24 mei 2013 om 09:03
Moderator Renate Moderator

De Europese garantie is 2 jaar tenzij de wetgeving in het land de consument beter beschermt. In Nederland is de wetgeving strenger.

Samsonite en iBOOD geven een garantie van 1 jaar. Daarna heeft de consument recht op garantie gedurende de rest van de economische levensduur maar ligt de bewijslast bij de klant. iBOOD voldoet hiermee aan de wetgeving in Nederland en Europa.

24 mei 2013 om 09:32
Hipska Gebruiker

Fijn, maar jullie verkopen dit product wel in België.

27 mei 2013 om 08:10
IkBood Gebruiker

Niet, jij koopt het product bewust in Nederland, hierbij genoteerd!

24 mei 2013 om 09:29
anna-elisah Gebruiker

Besteld! Fijn formaat, merk klinkt goed en mooie neutrale kleur, top aanbieding!

24 mei 2013 om 09:57
limbo Gebruiker

Ook besteld, ziet er goed uit en het merk geeft vertrouwen…

24 mei 2013 om 09:58
josabbe Gebruiker

Twee gekocht. Nog nooit door Samsonite teleurgesteld geweest, niet duur en handig als reserveparaplu’s in de auto. Mooie deal!

24 mei 2013 om 09:59
hobbyexpress Gebruiker

Ook twee gekocht, inderdaad ideaal als reserveparaplu in de auto of mee in de rugzak op wandel.

24 mei 2013 om 10:19
Hilco Gebruiker

uitverkocht, nu al?!

Komen ze nog weer?

24 mei 2013 om 11:30
SurfHenk Gebruiker

Ook ik had willen vragen of er nog een extra lading aankomt?

In dat geval koop ik er namelijk 2..

24 mei 2013 om 12:13
anne-marie-visser Gebruiker

He, echt een gezellig iBoodje voor de lente ;)

24 mei 2013 om 13:54
jasperibo Gebruiker

Welke lente? Ik denk dat je herfst bedoeld :P? Maar inderdaad! Ik hoop dat er nog een nieuw lading komt want ben ook zeer geïnteresserd!

24 mei 2013 om 14:19
driecus Gebruiker

Helaas uitverkocht :(

24 mei 2013 om 17:10
gracjan20 Gebruiker

Nu al uitverkocht?! Jezus

24 mei 2013 om 17:30
rotel1 Gebruiker

hoeveel zijn er verkocht? 3 of 4

24 mei 2013 om 17:32
josabbe Gebruiker

De snelle beslissers mogen ook eens beloond worden, hé. Ik heb er alvast twee van die vier gekocht :-) En ja, uiteraard is dit maar een grapje, want ik weet wel dat sommige mensen van in de vroegte uit werken zijn. Maar de aanbiedingen lopen al vanaf middernacht, toch?

24 mei 2013 om 20:04
DPhilippi Gebruiker

Ik heb vannacht rond 0:30 er 1 besteld, en toen ik vanmorgen rond 10 á half 11 keek, was het uitverkocht! Early birds saw, came, and bought.

24 mei 2013 om 22:17
tussen7en8 Gebruiker

Als ie weer komt dan neem ik er zeker 1 mee

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.