22 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Charles Dickens balpen 'Crystallized by Swarovski elements'

'Wie schrijft die blijft' wist ook Charles John Huffnan Dickens. En hij schreef. Én hij bleef! Want tot op de dag van vandaag leeft het werk van een van de meest bekende en belangrijkste schrijvers in het victoriaanse tijdperk van Engeland nog steeds. Titels als Oliver Twist, David Copperfield en natuurlijk A Christmas Carol, we kennen ze allemaal. Maar hij schreef niet zomaar. Dickens schreef alleen met zijn eigen pennen. Deze zocht hij zorgvuldig uit op de manier van schrijven en hoe comfortabel de pen in de hand lag. Vandaag de dag worden onder zijn naam exclusieve hoofwaardige pennen gefabriceerd waar je voor de dag mee kunt komen. Niet alleen voor jezelf, ook als geschenk staan deze pennen zeer hoog aangeschreven. De Charles Dickens van vandaag is 'Crystallized by Swarovski elements' en is ingelegd met maar liefst 273 kristallen. De zwartschrijvende luxe pen met draaimechanisme is afgewerkt met chroom elementen en een metalen clip en komt met een velours pouch in een stijlvolle Charles Dickens geschenkdoos.
  • Merk: Charles Dickens
  • Type: Balpen 'Crystallized by Swarovski elements'
  • Ingelegd met 273 Swarovski elementen
  • Zeer luxe pen
  • Zwartschrijvend
  • Afgewerkt met chroomelementen
  • Draaimechanisme
  • Geleverd met velours pouch in stijlvolle geschenkdoos
  • Lengte: 13,9 cm
  • Gewicht: 49 g
  • Garantie: 2 jaar
22 mei 2013 om 00:46
PACS Gebruiker

Wil wel graag een goede pen kopen. Interesseer me meer in de schrijfkwaliteiten dan die kristalletjes. Vind dit wel heel erg bling bling. Als ik kan vinden dat hij toch ook goed schrijft dan zal ik zeker overwegen om dit te kopen.

22 mei 2013 om 01:00
koon Gebruiker

Balpen, jammer! als het een vulpen was, dan had ik hem meteen gekocht. :(

22 mei 2013 om 01:45
Huubbie Gebruiker

Ja, ik had ook liever een vulpen gezien!

22 mei 2013 om 01:32
petraz10 Gebruiker

hier zijn de charles deickens pennen aanzienlijk goedkoper

Edited by: Renate
de pen die iBOOD aanbied staat er niet tussen, daarnaast moet je een wel hele grote afname doen om aan die prijs te komen.

22 mei 2013 om 01:43
PACS Gebruiker

Misschien kijk ik er overheen .. maar zie deze er zo niet tussen staan. Zag op een andere site ook al wel deze prijzen, maar daar was deze pen wel wat duurder dan hier.

Los daarvan, heb wel het idee dat je hier voor die kristallen betaald, en niet zo zeer voor de pen. En ik geef vooral om de pen, en vind die bling bling van deze pen eigenlijk helemaal niets.

22 mei 2013 om 06:52
suzyQ2000 Gebruiker

Dat zijn prijzen bij afnames van minimaal 750 euro.. Daaronder zullen ze vast veel duurder zijn.

Niet echt een goede prijsvergelijk ;)

22 mei 2013 om 09:02
cvlinde Gebruiker

Kan er een Parkervulling ingestoken worden of is het een ander soort vulling.Weegt de pen zwaar? Meeste pennen licht plastic.

22 mei 2013 om 09:15
jessies Gebruiker

jammer, ik ben meer van de vulpen….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.