16 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Solis Caddy Grill Pro mobiele elektro-grill met 2000 Watt vermogen

Je weet nooit wat de dag je gaat brengen: het kan vriezen, het kan dooien. Maar komende zomer loopt vermoedelijk een redelijk percentage van jullie rond met een lekker roodverbrand velletje van een dagje strand of park. Zo'n dag sluit je natuurlijk af met een lekker zomerse maaltijd. Wie gaat er nou met 30 graden aan een prakje boerenkool zitten? Nee, barbecuen willen we! Lekker sateetjes en hamburgers, kippenvleugels en braadworsten, met veel saus én stokbrood én bier! Maar het echte BBQ-gevoel krijg je niet met een weggooi-exemplaar van de supermarkt. En om voor die paar maanden van mooi weer in Nederland nou een complete buitenkeuken te kopen... En dan hebben we het nog niet eens over het gehannes met kolen, vuur, gas en aanmaakblokjes. Nee, wat wij willen is deze multifunctionele elektrische grill van Solis. De grill heeft een vermogen van wel 2000 Watt. De grote wielen onder de grill maken deze eenvoudig te vervoeren. De grill is bovendien plaatsbesparend, want inklapbaar. Ook is de grote grill (40x28cm) zeer geschikt om meerdere stukken vlees of groente op te grillen/ Wanneer je lekker aan het grillen bent is het natuurlijk belangrijk aan de hygiëne te denken. Gelukkig helpt de Caddy Pro hierbij, omdat de plateaus en de deksel van de grill gemaakt zijn uit hygiënisch staal. De ingebouwde thermometer van de grill zorgt dat je precies weet wanneer je kunt beginnen met grillen en wat de temperatuur is tijdens het grillen. De hittereflector zorgt er daarnaast voor dat de warmte gelijkmatig verdeeld wordt. Hierdoor worden de ingredienten op de grill gelijkmatig gegrilld en zullen heerlijk smaken! De ideale grill voor een Hollandsche zomer dus, want snel gebruiksklaar en ook zó weer opgeruimd!
  • Merk: Solis
  • Type: Caddy Grill Pro
  • Mobiele elektro-grill
  • Plaatsbesparend en inklapbaar
  • Grote wielen voor eenvoudig transport
  • 2000 Watt bij hoge temperaturen
  • Traploze temperatuursregeling
  • Snel gebruiksklaar
  • Uitklapbare plateaus
  • Groot grillrooster (40 x 28 cm)
  • Deksel en plateaus uit hygienisch staal
  • Ingebouwde thermometer
  • Lekbak
  • Snoeropbergvak
  • Afmetingen uitgeklapt: 107 x 87 x 48 cm
  • Gewicht: 16,2 kg
  • Garantie: 2 jaar
16 mei 2013 om 10:13
caivs Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze of zo’n elektro-grill?

16 mei 2013 om 10:28
joeriboeri Gebruiker

Ik heb geen ervaring met déze grill, maar wel met het merk Solis (waterkoker). Duur , maar kwaliteit. De aangegeven aankoopprijs klopt met wat op de site van solis staat. Ik bespreek dit even met mijn ega en ik denk dat ik er eentje neem ! Handig om snel even te grillen. En idd sneller op t° dan als je eerst houtskool moet opstoken…

16 mei 2013 om 12:47
RDDR Gebruiker

Ik heb ervaring met een gril van Solis (niet dit type) en sluit me aan bij joeriboeri => was best een duur ding tov Tefal, etc, maar echt kwaliteit. Wordt snel warm, wordt echt goed warm en na 3 jaar redelijk intensief gebruik nog als nieuw, ook de anti-aanbaklaag van de gril.

16 mei 2013 om 10:48
dionvanheck Gebruiker

He wat leuk deze hier tegen te komen. Ik heb deze zelf 2 weken voor heel wat meer aangekocht. :(

Maar echt een super BBQ. Ik had niet verwacht voor een elektro grill. Heb hem nu 3x gebruikt en hij is snel warm en bakt het vlees mooi bruin. Echt een aanrader voor dit bedrag!

Gr.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.