10 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Body Sculpture Trampoline met diameter van 305 cm inclusief veiligheidsnet, beschermrand en regenhoes

Dus, jij wilt je kids blij maken? Logisch, snappen we. Iedereen houdt immers van blije kinderen. En hoe maak je je kids blijer, dan met een heuse trampoline in de achter- of voortuin? Op deze stevige trampoline met een diameter van 305cm kunnen ze zich de ganse dag flink uitleven. Bovendien is trampolinespringen echt wel wat meer dan een beetje op- en neer. Je kunt het nog veel leuker maken door ze te laten oefenen op het doen van knee-bounces, seat-bounces of misschien zelfs 180-degree-bounces. Moet jij eens opletten wat een plezier ze daarbij hebben! Blije kinderen zijn leuk, jengelende kids wat minder. En dus is deze trampoline rondom voorzien van een beschermrand voor de veren en van een veiligheidsnet. Deze laatste voorkomt dat je kids zichzelf per ongeluk tussen je rozenstruiken lanceren, en dat is wel zo prettig. Want dat zou niet alleen zonde zijn van je rozenstruiken. Tijdens een regenbui hoef je niet de hele trampoline als een gek af te breken, er zit namelijk keurig een regenhoes bij. Dus, wil je je kinderen blij maken én ze gezond én veilig laten spelen? Dan is deze Body Sculpture Trampoline met een diameter van 305 cm inclusief veiligheidsnet, beschermrand en regenhoes ideaal!
  • Body Sculpture Trampoline
  • De trampoline heeft een doorsnede van 305 cm
  • Inclusief veiligheidsnet, beschermrand en regenhoes
  • De trampoline is blauw van kleur
  • Stevige constructie van gegalvaniseerde buizen van 38 mm doorsnee
  • Materiaal net: Polyester
  • De maximale spring capaciteit is 100 kg
  • De trampoline is 60 cm hoog
  • Garantie: 2 jaar
10 mei 2013 om 06:54
jope Gebruiker

Wat is de verwachte levertijd want kids zijn ongeduldig :-)

10 mei 2013 om 07:05
siempie33 Gebruiker

21 mei 2013. Beweeg met je muis over de bezorgkosten (in dit geval € 0) en het vrachtwagentje en de verzenddatum is zichtbaar. Staat trouwens ook gewoon in de tekst zie ik ;-)

10 mei 2013 om 08:02
handary Gebruiker

Is de diameter inclusief de blauwe rand of alleen van het sprongoppervlak?

10 mei 2013 om 08:13
pewill Gebruiker

lijkt verdacht veel op de trampo van de Action: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=999749

10 mei 2013 om 09:32
seynsman Gebruiker

Lijkt dit qua bouwkwaliteit en type niet op het eerste model dat getest wordt? http://www.een.be/programmas/volt/tuintrampolines

10 mei 2013 om 09:44
lrbizar Gebruiker

Getest en gekeurd tot 100KG.

Ik heb net begin deze week een 305 cm (dat is de buitendiameter) trampoline gekocht voor 205 euro (merk prestige), echter die had 2 mm dik dubbel gegalvaniseerde buizen en getest (TUV) gekeurd tot 180 KG, op de verpakking staat 150 KG.

Dan kan ik er als volwassenen ook zonder twijfel op springen. Had ook al bij 100KG gekund, maar liever nog steviger.

Bovenstaande aanbieding is erg goed, inclusief regenhoes en net. Ik had voor die 205 wel een net, maar geen regenhoes.

Meet wel even die 305 cm af in je tuin, want het is best wel een joekel.

10 mei 2013 om 14:20
zaphodbood Gebruiker

ik zou inderdaad ook willen weten: is de diameter de buitenmaat totaal, of het springgedeelte (binnen de blauwe ring)? Als het de buitenmaat is, wat is de diameter van het springgedeelte?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.