9 mei 2013 om 00:00
iBOOD

Stadler Form MAX design luchtverwarmer en ventilator

Heb jij ook zo'n last van die onweerstaanbare drang naar de zomer na de afgelopen schitterende en gezellige dagen? Jawel he? Enige minpuntje van de zomer vinden wij dat het een ietwat schizofreen seizoen kan zijn. Zo glij je overdag zowat van je stoel van het zweet, maar wanneer je 's avonds wat langer blijft zitten kan het ineens toch ook best wel fris zijn. Vandaag de ideale oplossing: de Stadler Form Max is namelijk instelbaar als ventilator zodat hij je tijdens de warme zomerdagen voorziet van een heerlijk koele bries. Maar daarnaast kun je hem ook gebruiken als kacheltje annex terrasverwarmer zodat je tijdens de gezellige zomeravonden nog wat langer comfortabel in de tuin kunt blijven zitten. Kortom, een prefecte combinatie van mooi design functionaliteit!
  • Merk: Stadler Form
  • Type: MAX
  • Kleur: Wit
  • Ventilator én kachel
  • Met temperatuurregelaar en ingebouwde thermostaat
  • Fluisterstille ventilator
  • Verbruik: 1000/2000 Watt
  • Vermogen: 2000 W
  • Werkt op 230V
  • Behuizing: Plastic
  • Afmetingen: 290 x 370 x 270 mm
  • Gewicht: ~ 2.5 kg
  • Garantie: 2 jaar
9 mei 2013 om 00:06
Bas_De_Beer Gebruiker

Wat een verschrikkelijke goede timing, Ibood. Ik vind ‘em alleen wel foeilelijk, maarja, dat zijn de meeste van die dingen…

9 mei 2013 om 01:17
RichardPB Gebruiker

Wat verbruikt ie als ventilator zonder verwarming? Iets minder als 1000 watt hoop ik?

9 mei 2013 om 10:29
jokry Gebruiker

Is deze ventilator ook in standen verstelbaar? Lijkt me erg onhandig als het niet zo is nl.

9 mei 2013 om 10:36
Ella84 Gebruiker

Ik zie dat er op het productforum ook nog een grijze variant staat. Is die vandaag ook in de ibood of alleen de witte?

9 mei 2013 om 11:44
RemcoCraane Gebruiker

ik denk nice een airco maar nee een kachel..

9 mei 2013 om 18:55
oinkoink12 Gebruiker

tis dus beide :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.