31 maart 2013 om 00:00
iBOOD

Dicota AluCompact 15-18,4 duurzaam aluminium notebooktas

Is 'ie niet mooi? De AluCompact heeft een klassiek ontwerp en is comfortabel in gebruik. De twee buitenste rompen zijn gemaakt van stevig aluminium en zijn elk vervaardigd uit één stuk waardoor de koffer erg robuust is ondanks zijn lichte gewicht. Je notebook is perfect beschermd tegen schokken en stoten. De matte sluitingen zijn zeer stevig. De effectieve demping aan de binnenkant is gemaakt van High-Density Foam (HDF) en beschermt je notebook en de notebookband houdt hem keurig op zijn plaats. De AluCompact heeft ook ruimte voor voeding, vervangende accu of andere items. Andere mobiele toebehoren kunnen worden opgeslagen in het werkstation en documenten worden geplaatst in het documentcompartiment in het deksel van de behuizing. Met de verwijderbare schouderriem neem je hem comfortabel met je mee. Snel, steek je lelijke zwarte standaard laptoptas in de fik, blus hem met een volle kan thee en stamp hem voor de zekerheid nog even uit met vieze modderlaarzen voor een goed excuus, want jij wilt natuurlijk liever deze mooie karakteristieke Dicota AluCompact 15-18,4 duurzame aluminium notebook tas!
  • Merk: Dicota
  • Type: AluCompact 15-18,4
  • Duurzame onderscheidende aluminium notebooktas
  • Rompen van aluminium, elk vervaardigd uit 1 stuk
  • Zeer licht van gewicht, zeer robuust
  • Optimale bescherming tegen schokken en stoten
  • Matte afsluitbare grendels
  • Notebookband
  • Extra ruimte voor voeding, nieuwe batterij, etc
  • Werkstation en extra documentencompartiment in de deksel van de behuizing
  • Afneembare schouderriem
  • Maximale apparaat afmetingen: 450 x 320 x 50 mm
  • Kofferafmetingen: 500 x 370 x 100 mm
  • Gewicht: 2,9 kg
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
31 maart 2013 om 04:58
dragonmoony Gebruiker

Heeft iemand ervaring hiermee ?

31 maart 2013 om 07:15
andygeerlings Gebruiker

Hij is erg mooi… enige waar ik over twijfel is dat ie bijna uitschreeuwt dat er vermoedelijk duur spul in zit…

31 maart 2013 om 08:31
FREDVANDENENDE Gebruiker

Tot welke maat laptop gaat er daadwerkelijk in ?

31 maart 2013 om 10:27
warmbakkertje Gebruiker

Je moet wel heel voorzichtig met je koffertje doen anders heb je al snel krasjes en deukjes??

31 maart 2013 om 10:38
pinotgrigio Gebruiker

oa in duitsland verkrijgbaar bij http://www.notebooksandmore.de maar wel duurder…

classic collection – dicota – taschen

Sortieren Reihenfolge Preis Farbe Arbeitsspeicher standard Notebookkategorie Prozessor Gehäuseart Betriebssystem HDD oder SSD Herstellergarantie Auflösung Größe Diktierhardware Hersteller Steckervariante Doppel CPU fähig Rack-Einbau möglich Docking Station Barcodescanner In aufsteigender Reihenfolge
Zeige 5 10 15 20 25 pro Seite

3 Artikel

Darstellung: Liste Gitter

Dicota UltraCase Twin 15"-15,6"

Dicota UltraCase Twin 15″-15,6″

Die Sicherheitstasche UltraCase Twin von DICOTA ist mit dem patentierten, extrem robusten Mehrkammer-Luft-System (Permanent Air Cells – PAC) ausgestattet und bietet dadurch zuverlässigen Notebook-Schutz von allen 6 Seiten.

lieferbar in 1-3 Tagen
109,00 €
inkl. 19% MwSt., zzgl. Versandkosten

Auf den Wunschzettel
Auf die Vergleichsliste

Dicota AluCompact 15"-18,4"

Dicota AluCompact 15″-18,4″

AluCompact, edel in seiner Optik und komfortabel im Handling. Die beiden Außenschalen aus Vollaluminium sind jeweils aus einem Stück gefertigt, dadurch ist AluCompact trotz seines sehr geringen Gewichts außerordentlich robust.

lieferbar in 1-3 Tagen
89,00 €
inkl. 19% MwSt., zzgl. Versandkosten

31 maart 2013 om 10:56
Edje1985 Gebruiker

Ziet er zeer leuk uit.. alleen erg praktisch is het denk ik niet meer… 2,9kg en dan komt je laptop + eventuele andere spullen er nog bij. Is als of je i.p.v. 1 laptop er met 2 moet rondlopen… Wordt m niet dus helaas.

31 maart 2013 om 13:02
ekamatje Gebruiker

ik vind het opzich een mooi koffertje, ben alleen nog even aan het indenken hoe het zal zijn om een koffer van een halve meter breed op je rug te hebben door gebruik van de shoulderriem… Nog even over nadenken

31 maart 2013 om 13:03
test38 Gebruiker

Raar, dat ik hier met mijn be gebruiker niet kan inloggen en comment kan geven.  Heb het alleen op het extra forum voor. Bestellen kan ik dus zonder problemen ?  Nog iemand anders deze problemen ?

Bwa praktisch ? 2,9 kg, en dan een laptop van 2,06 (mijn dell weegt er 4,2) dus gaat voor mijn mbp niet echt veel uitmaken. Heb er ook alleen schrik, voor, dat hij er te duur gaat uitzien.

31 maart 2013 om 14:33
gameking007 Gebruiker

Is het aluminium krasgevoelig?

31 maart 2013 om 17:47
williamwhite Gebruiker

Die ziet er goed uit! Een besteld!

31 maart 2013 om 22:50
StefDierckx Gebruiker

Ik gebruik deze koffer al verschillende jaren. Ik ben er super tevreden van en ik ben er zeker van dat ik ze nog jaren kan gebruiken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.