28 maart 2013 om 00:00
iBOOD

Google/LG Nexus 4 Android 4.2 Smartphone 16GB

Er waren eens twee bedrijven die besloten om hun krachten te bundelen om een mooie, snelle, krachtige smarpthone op de markt te brengen. De een, LG, nam de hardware voor zijn rekening. De ander, Google, de software. Het resultaat is deze prachtige Nexus 4, Latijn voor 'verbinding'. Er is geen smartphone die kan claimen dat zijn introductie 'stormachtiger' was dan die van deze Nexus 4 want het geplande evenement werd afgelast vanwege orkaan Sandy. Wanneer je de Nexus 4 uit het doosje haalt lacht deze je gelijk toe. Wat meteen opvalt is de matrixachtige achterzijde die wanneer er licht op valt mooi schittert. De Nexus 4 is gebouwd op snelheid en onder de motorkap vind je dan ook een 1,5GHz-snelle Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro quad-core processor en heeft het toestel 2GB aan RAM geheugen. In combinatie met Android 4.2, de snelste versie van het besturingsysteem tot nu toe, kan de Nexus 4 met gemak tussen meerdere apps schakelen of een 3D game draaien. Foto's en video's komen tot leven met verbluffende helderheid en scherpe, natuurlijke kleuren op het levendige 1280 x 768 4,7-inch display. Het krasbestendig Corning Gorilla Glass 2 laat vinger soepel van- en op het 320ppi scherm glijden en door de G2 Touch Hybrid-display-technologie krijg je haast het gevoel alsof je elke pixel aan kunt raken. De Nexus is uitgerust met een 1,3 megapixel camera aan de voorkant waar je o.a. mee kunt videobellen en heeft aan de achterkant ook een 8 megapixel camera waarmee je niet alleen hele mooie 'gewone' foto's maakt en in Full-HD 1080p filmt, maar ook ongelovelijk meeslepende Spheres (bollen) kunt maken die jou letterlijk in het middelpunt van de scène zetten. Werkelijk, zoiets heb je nog nooit gezien. Beweeg de camera omhoog, omlaag, overal om je heen en bekijk je fotospheres op de Nexus, deels ze met vrienden en familie op Google+ of voeg ze toe aan Google Maps en laat de hele wereld meegenieten! De schitterende Nexus gebruikt een microSIM-slot en is uiteraard uitgerust met WiFi a/b/g/n, Bluetooth, NFC (Android Beam) en alle benodigde technologie als accelerometer, GPS en gyroscoop. Eenvoudig, mooi en slimmer dan slim, 3 kreten die jou en deze Nexus 4 straks verbinden! Wel snel bestellen, want zoals je misschien weet is de Nexus 4 erg gewild, en niet het best verkrijgbare toestel, maar wij hebben hem voor je!
  • Merk: LG/Google
  • Type: Nexus 4
  • Android 4.2 Smartphone
  • Capaciteit: 16GB
  • Slimmer zoeken met Google Now
  • Voice Search middels Knowledge Graph
  • Filmen in FullHD 1080p
  • Indrukwekkende Photo Sphere camera
  • Eenvoudige invoer van iTunes met de Music Manager
  • Processor: 1,5 GHz Snapdragon S4 Pro (quad-core)
  • Camera: 8 megapixel achter, 1,3 megapixel voor
  • RAM geheugen: 2GB
  • 4.7 inch touchscreen
  • 1280 x 768 pixel resolutie (320 ppi)
  • WXGA IPS
  • Corning Gorilla Glass 2
  • WiFi 802.11 a/b/g/n
  • Bluetooth 4.0
  • NFC (Android Beam)
  • Unlocked GSM/UMTS/HSPA +
  • GSM / EDGE / GPRS (850, 900, 1800, 1900 MHz)
  • 3G (850, 900, 1700, 1900, 2100 MHz)
  • HSPA + 42
  • Geschikt voor draadloos opladen
  • SlimPort (TM)
  • Simkaartslot: microSIM
  • Sensoren: accelerometer, GPS, gyroscoop, barometer, microfoon, omgevingslichtsensor, kompas
  • Batterij: 2100 mAh
  • Afmetingen: 133.9 x 68.7 x 9.1 mm
  • Gewicht: 139 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar

Bekijk hier voorbeelden van Photo Sphere's!
Alle ins- en outs van de Nexus 4

28 maart 2013 om 16:41
AirJonn Gebruiker

Simpelweg het beste Android toestel wat je kan kopen. Niet eens zozeer kwa specs maar omdat het puur Android is. Niks geen gezeik met updates, ouderwets lelijke skins en logge nutteloze apps van de fabrikanten. Gewoon zoals het bedoeld is en voor een zeer schappelijke prijs. Een no-brainer als je een Android zoekt.

28 maart 2013 om 20:14
jasperm Gebruiker

Naar maanden twijfelen toch maar besteld. Mijn Nexus S mag met pensioen :P

28 maart 2013 om 20:34
den_erpel Gebruiker

Ik heb die ook besteld. En direct ook een aantal ascessoires besteld op aliexpress.com. Een houder voor in de auto zal ik maar bestellen eens die gearriveerd is.

28 maart 2013 om 20:53
spinningrom Gebruiker

den_erpel, ervaring met die shop? want is echt wel spotgoedkoop (heb nog wel niet de verzendingskosten berekend)

28 maart 2013 om 21:48
den_erpel Gebruiker

Ja, ik heb er redelijk veel gekocht, gaande van gadgets, kabels, LED lichten en accessoires. De site is eigenlijk een broker; je bestelt aan die shop en betaalt. Eens je bevestigd hebt dat je de goederen ontvangen hebt; release je je betaling aan de verkoper.

Een keer heb ik LED lichten gehad die niet zo goed waren; bewijs opgezonden en ik heb de kapotte items door de broker terug betaald gekregen. Maar gezien de prijzen; ging ik er wel niet wakker van gelegen hebben moest dit niet gebeurd zijn. Wel nice dat de dispute policy wel degelijk werkt.

Het komt van China, en vooral leveringen uit China kunnen meerdere weken duren (tenzij je express gaat); Hong Kong lijkt iets rapper te zijn. Heb zelfs een vermoeden dat ibood ook die shop gebruikt voor sommige aanbiedingen O:-) ; een Android stick van een tijd geleden had een paar maanden eerder op Aliexpress gekocht :-)

28 maart 2013 om 21:50
den_erpel Gebruiker

De meeste items zijn ‘free shipping’. What’s in a name natuurlijk; als je bvb in bulk 100 Nexus 4 covers bestelt kom je uit aan ongeveer $2.5 dollar; een single item is $6 :-)

28 maart 2013 om 22:40
sbalk Gebruiker

oeh, helemaal gemist deze ochtend! Deze deal was weggevallen in de email. Gelukkig nog net even gespot :-) Ik leg het morgen mijn vrouw wel uit :X Weet je wat, zij mag mijn nu bijna gepensioneerde Nexus S wel gaan gebruiken :-)

28 maart 2013 om 22:50
emossedrijver Gebruiker

De hele dag lopen twijfelen. Mijn oude HTC Desire draait nog als een zonnetje met ICS 4.1.2.. Maar toch gekocht, voor mij of mijn lieve zus…

29 maart 2013 om 00:57
Baswazz Gebruiker

Als ik op de ‘ik neem er een’ knop klik dan gebeurd er niks. Heb dit met meerdere browsers getest. Betekend dit dat deze niet meer beschikbaar is?

29 maart 2013 om 00:59
stoofhjr Gebruiker

Me too, wil er eigenlijk ook 1!!

29 maart 2013 om 00:59
stoofhjr Gebruiker

Reageerde op de persoon boven mij!

29 maart 2013 om 03:11
yorde Gebruiker

neem inderdaad aan dat deze aanbieding afgelopen aangezien de topic start 24 uur oud en de andere dingen me wel naar een bestel formulier door sturen

29 maart 2013 om 03:13
yorde Gebruiker

http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/overzicht is volgens mijn research nu de goedkoopste plek waar je hem kan krijgen in nederland wat belachlijk is voor iets wat 300$ is contract vrij in de us. en 300 in duiseburen nee je kan niet daar in de winkel 1 kopen mischien als je iemand kent en genoeg vertrouwt kan hij zij daar bestelen via google  zie http://www.androidcentral.com/nexus-4-back-sale-german-google-play-store

29 maart 2013 om 03:20
yorde Gebruiker

o je loopt oin duitseland een media markt bennen zoals in de start van dit topic al voorgesteld werd door verschilende mensen.

29 maart 2013 om 08:40
ferdyp Gebruiker

Sterker, Mediamarkt (filiaal Nordhorn) stuurt hem met alle plezier per post naar je op

29 maart 2013 om 08:49
Baswazz Gebruiker

Ja idd dit had ik ook nog geprobeerd en die links werken wel.

Toch staat deze aanbieding nog steeds als dagaanbieding.

29 maart 2013 om 07:03
tetelepta Gebruiker

Bestellen lukt niet, als ik op “ik neem er een” klik gebeurt er niets!!!!!

29 maart 2013 om 07:34
zdeev Gebruiker

Dit is toch dezelfde ibood als gisteren? :/

29 maart 2013 om 08:40
ferdyp Gebruiker

Ik denk dat deze iBood vannacht verlopen is, maar omdat er geen nieuwe iBood Extra is hij per abuis nog zichtbaar is.

29 maart 2013 om 09:39
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

iBOOD extra heeft niet elke dag een aanbieding, zoals ook vandaag.

Ik heb het verzoek ingediend om een oplossing ervoor te zoeken dat wanneer er geen aanbieding is, dit duidelijker zichtbaar wordt gemaakt. Ik begrijp de verwarring, helaas is daar nog geen oplossing voor.

29 maart 2013 om 11:28
rgrooij Gebruiker

Zou het mogelijk zijn om nog te bestellen?

29 maart 2013 om 12:44

nee helaas, vandaag is er geen aanbieding op iBOOD extra.

3 april 2013 om 04:38
retaliator Gebruiker

Zou het toestel nog graag willen hebben. Mag ik nog inschrijven, is er wellicht nog een afmelding?

3 april 2013 om 07:58

Helaas is dat niet meer mogelijk

9 april 2013 om 17:15
icemanbx Gebruiker

Hi,

Ik wil even informeren of de verwachte leverdatum van 12 april gehaald gaat worden. Is dat zo?

9 april 2013 om 21:06

tot dusver heb ik nog geen reden of indicatie gehoord waarom de te verwachte verzenddatum van 12 april niet behaald zou worden. Echter tot het laatste moment kunnen er problemen optreden, garanties kunnen we daarom niet bieden. Op dit moment ziet het er in ieder geval naar uit dat het wel zou moeten lukken.

10 april 2013 om 11:12
GeppieNL Gebruiker

Het design van de Nexus 4 is aangepast zodat hij minder snel van de tafel glijdt, en zo zijn er nog een paar kleine aanpassingen.

(http://www.gsmpedia.nl/google/nieuws/google-heeft-het-design-van-de-nexus-4-licht-aangepast)

Hebben we het bij deze iboodactie over de nieuwe versie?

10 april 2013 om 11:16
schumbie Gebruiker

hier ben ik ook wel benieuwd naar!

12 april 2013 om 09:28
Piquedram Gebruiker

kans is heel klein, iBood koopt normaal overstocks op, en zeker bij dit apparaat moet er geïmporteerd worden.

you never know though, zou leuk zijn, minder krassen op de achterkant en minder snel vallen :)

12 april 2013 om 09:28
Piquedram Gebruiker

alles zit nog op schema? gaan ze vandaag de deur uit? :D

12 april 2013 om 09:38
vniels Gebruiker

Ik hoop het :)
Weet iemand of ze ook op zaterdag leveren in BE? Of zal het dan maandag worden…

12 april 2013 om 09:44
Piquedram Gebruiker

Ik heb me laten vertellen dat als hij vandaag vertrekt, ze deze middag al voor de deur kunnen staan. Anders zal het maandag worden…

12 april 2013 om 10:12

@vniels, daar kan ik geen antwoord op geven. Volgens contract hoeven ze niet op zaterdag te leveren, echter in praktijk doen ze dit vaak wel. Je kunt het beste via mijn iBOOD even je track and trace gegevens bekijken en opzoeken bij de postdienst, daar staat de vermoedelijke afleverdatum incl tijdsbestek gegeven door de post dienst.

12 april 2013 om 10:20
Piquedram Gebruiker

Renate, worden ze effectief vandaag verzonden? Ik heb nog geen mail gezien, maar het is nog vroeg ;)

12 april 2013 om 10:27
vniels Gebruiker

Bedankt voor de info!
Bij mij staat er ook nog altijd verwachte verzenddatum 12 april :) Dus nog geen track&trace nummer.

12 april 2013 om 11:20
JohnnyricoMC Gebruiker

Ben net zoals de meesten hier nu vol ongeduld aan het wachten op een verzendbevestiging. Hoe meer je naar iets uitkijkt, hoe minder geduld je hebt zeker? :D

12 april 2013 om 11:36
rutgerhoorn Gebruiker

Ja, mooi hoe dat werkt he? Ik hoop dat mijn f5 knop het houdt vandaag….

12 april 2013 om 11:43
Piquedram Gebruiker

haha, 100% mee eens rutger.

De mijne is nog steeds niet verstuurd by the way (of het systeem loopt achter) en maar vol ongeduld wachten…

12 april 2013 om 11:49
freakshock Gebruiker

Mijn case en screenprotector liggen hier ook al een tijdje te wachten xD

12 april 2013 om 12:31
schumbie Gebruiker

same here :)

12 april 2013 om 12:34
Piquedram Gebruiker

ja jongens, het ziet er niet naar uit dat het vandaag nog zal lukken…

maandag of dinsdag? Hopelijk?

12 april 2013 om 13:07
RitchieGeerts Gebruiker

Volgens de iBOOD twitter verloopt alles volgens schema en moeten ze vandaag verstuurd worden. Maarja, het is al 13:07.

iBood Belgium ‏@iboodbe 2h

@ritchietrm ik heb het net voor je nagevraagd en de Nexus gaat vandaag verzonden worden.. dus op tijd =) ^DdW

12 april 2013 om 13:14

Beste iBOODers

Het distributie centrum van iBOOD werk 24 uur per dag. Het kan dus best dat je pas om kwart voor twaalf een bericht ontvangt.

12 april 2013 om 13:17
RitchieGeerts Gebruiker

Tot zover de hoop om deze dit weekend te ontvangen. Ahja, een extra 3 dagen is niks.

12 april 2013 om 14:30
doxick Gebruiker

hier nog een die niet kan wachten, haha!

Zat al sinds november naar deze telefoon te zoeken dus mocht ie maandag komen.. ach, dat redden we wel!

12 april 2013 om 13:35
Piquedram Gebruiker

hmmm, ok… dus dat wordt inderdaad begin volgende week. Ik reken niet op zaterdag.

12 april 2013 om 14:23
JohnnyricoMC Gebruiker

Boh, in mijn ervaring levert PostNL ook op zaterdagen. Hoop doet leven.

12 april 2013 om 14:28
Piquedram Gebruiker

spijtig dat ik niet in NL woon dan :)

12 april 2013 om 14:30
jorno Gebruiker

naar mijn ervaring levert TNT ook op zaterdag, telkens dag erna aangekregen (in BE)

12 april 2013 om 14:34
RitchieGeerts Gebruiker

Verloopt het via TNT bij iBOOD?

12 april 2013 om 14:39
Piquedram Gebruiker

Als wat Jorno zegt juist is, hoop ik van wel :)

12 april 2013 om 14:39
JohnnyricoMC Gebruiker

PostNL *IS* TNT, ze zijn overgenomen. Ze leveren ook in België op zaterdagen.

12 april 2013 om 14:41
RitchieGeerts Gebruiker

Alright, dan heb ik nog hoop op morgen! Bedankt.

12 april 2013 om 14:42
cwegh Gebruiker

Antwoord is te vinden op: http://www.ibood.com/be/nl/shipping/

iBOOD maakt gebruik van de diensten van UPS, TNT of PostNL. Per zending wordt bekeken welke transporteur de beste is om jouw bestelling te vervoeren. In de verzendbevestiging wordt aangegeven met welke transporteur de bestelling bij je komt afleveren.

UPS
UPS levert in principe op maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. In het weekend wordt er niet afgeleverd. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres. UPS doet maximaal 3 afleverpogingen om jouw bestelling af te leveren. Na elke poging word je geïnformeerd door de bezorger door middel van een bericht in de brievenbus. UPS kan eventueel de bestelling bij buren afleveren.

Na 3 mislukte afleverpogingen houdt de UPS de bestelling nog 5 werkdagen vast op dichtstbijzijnde UPS depot. Na 5 werkdagen gaat het pakket naar iBOOD retour. Bij het in ontvangst nemen van het pakket dien je te tekenen.

TNT of PostNL
TNT of Post NL bezorgt in principe maandag tot en met zaterdag van 08.00 tot 21.00 uur. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres. Er zullen maximaal 2 afleverpogingen worden gedaan. TNT of Post NL kan eventueel de bestelling bij buren afleveren. Na elke poging word je geïnformeerd door de bezorger door middel van een bericht in de brievenbus. Na 2 mislukte afleverpogingen wordt het pakket maximaal 3 weken vastgehouden op het dichtstbijzijnde service punt. Na 3 weken gaat het pakket naar iBOOD retour. Bij het in ontvangst nemen van het pakket dien je te tekenen.

N.B. Het kan voorkomen dat UPS, TNT of Post NL een lokale partij heeft gecontracteerd om je bestelling af te leveren.

12 april 2013 om 14:52
Piquedram Gebruiker

ok, dus het is hopen op TNT in België, vooral geen DHL :D

12 april 2013 om 14:52
Piquedram Gebruiker

*UPS zelfs

posts aanpassen is niet mogelijk?

12 april 2013 om 15:02
Seya Gebruiker

Ik kan niet wachten!! Vandaag ben ik uitzonderlijk eens thuis en maandag zou hij bij de buurvrouw moeten aankomen, do not want!

12 april 2013 om 15:42
Piquedram Gebruiker

voordeel: nu ga ik wel normaal naar huis kunnen rijden in plaats van gelijk ne zot zo snel mogelijk :p

12 april 2013 om 15:42
spinningrom Gebruiker

Bij mij staat hij toch ook nog gewoon op ‘betaald’. Al lang geleden dat ik zo uitzag naar een bestelling ;)

12 april 2013 om 15:45
Piquedram Gebruiker

daar staat hij al sinds ik deze morgen rond 9 uur begon te checken ;)

12 april 2013 om 15:56
martijnhoorn Gebruiker

Zijn er al wel mensen die hem kunnen vinden via track&trace

12 april 2013 om 16:02
Piquedram Gebruiker

“betaald”

en dat ik hem al betaald had wist ik al :p

12 april 2013 om 15:57
Seya Gebruiker

Nog steeds “betaald” bij mij!

12 april 2013 om 16:54
JohnnyricoMC Gebruiker

16u54 en nog niets. ‘t kriebelt :D

12 april 2013 om 16:57
Bas_De_Beer Gebruiker

Bij mij ook nog steeds op “betaald” … Ik kijk ieder uurtje wel of er al iets veranderd is, had stiekem gehoopt dat-ie morgen al binnen zou zijn

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.