27 maart 2013 om 00:00
iBOOD

Paascadeau bestaande uit schitterend tulpenboeket, bijpassende glazen vaas én heerlijke Merci bonbons!

Dit paasweekend een wit voetje halen bij je vriendin en je schoonmoeder verrassen met een leuk Paasboeket met een luxe glazen vaas, een lief tekstkaartje én een lekkere doos bonbons? Dat kan! Verras nu familie of vrienden met dit schitterende bloemencadeaupakket van Droomboeket.nl. Alles verpakt in een grote geschenkdoos en bezorgd bij wie je maar wilt. Met deze iBOOD is het bezorgen ook nog eens inbegrepen! Wegens de drukte rondom Pasen kan de koerier gedurende de gehele dag en avond het Paaspakket bezorgen. Indien de ontvanger niet thuis is, probeert de koerier het pakket bij de buren af te leveren. De koerier laat een briefje achter bij welke buren het pakket is afgegeven. Lukt het niet om het pakket bij de buren af te geven, neemt de koerier het pakket weer mee. De ontvanger krijgt dan een briefje waarop staat aangegeven dat de koerier is langs geweest en op welk telefoonnummer hij is te bereiken. Indien de koerier het pakket heeft meegenomen, dient de ontvanger contact op te nemen met de koerier om een tweede levermoment af te spreken. De koerier bezorgt niet op zon- en feestdagen. Goeie deal toch? Dus waar wacht je nog op? Bestel die voucher en laat deze Pasen de lente bij iemand thuisbezorgen!
  • Merk: Droomboeket.nl
  • Paasboeket met circa 20 gele tulpen en voorzien van Eucalyptus
  • Glazen vaas
  • Merci bonbons a 250 gram
  • Inclusief bezorging door geheel Nederland
  • Inclusief tekstkaartje (max. 250 karakers)
  • De bloemen komen rechtstreeks van de bloemenveiling
  • Indien de ontvanger niet thuis is, probeert de koerier het pakket bij de buren af te leveren. Zie verder “Meer informatie”
  • Doordat er wordt gewerkt met versproducten welke niet onbeperkt beschikbaar zijn, kunnen getoonde producten iets wijken van de foto’s. In elk geval zal het pakket altijd bestaan uit een tulpenboeket, een vaas en bonbons.
  • Bestellingen geplaatst voor vrijdag 29 maart 2013 17.00 uur kunnen worden bezorgd op 30 maart a.s.
  • Bezorging op 30 maart vindt plaats tussen 08.30 en 20.00 uur ’s avonds.
  • Bent je te laat met bestellen? Geen probleem! Bestellingen ingegeven ná vrijdag 29 maart 2013 17.00 uur kunnen wij ook nog na Pasen bezorgen. Je kunt je bestelling nog ingegeven tot vrijdag 5 april 2013 17.00 uur voor uiterste leverdatum zaterdag 6 april 2013.
  • Je ontvangt morgen je vouchercode per mail van iBOOD
27 maart 2013 om 00:04
Official Product Expert Paasboeket-Expert Official Product Expert

Goedenacht beste iBOODsters en iBOODers,

Vandaag een fantastische Paasaanbieding. Voor slechts 24,95 kan jij je partner, familie of vriend(en) verrassen. Voor dit bedrag kan je nu heel eenvoudig een mooi Paasboeket, bijpassende glazen vaas én Merci laten bezorgen bij wie je maar wilt!

Dit is zelfs inclusief de bezorgkosten!!!

Vanzelfsprekend kan je kosteloos een leuke tekst op het meegeleverde kaartje plaatsen.

Wat krijg jij voor deze fantastische aanbieding?

- Veilingverse bloemen

- Een compleet cadeau door bijpassende glazen vaas en Merci

- Geen verborgen kosten

- ‘n Goede service

- De mogelijkheid om heel eenvoudig online te bestellen

- En je bent ook nog eens heel attent deze Paasdagen!

Wie wil dat nou niet?

Met deze voucher kan je straks op de website eenvoudig het adres van de ontvanger ingegeven.

Mocht je nog meer vragen hebben, beantwoord ik die graag.

Het komende uur ben ik bereikbaar voor de actievelingen onder jullie. Daarna ben ik en mijn collega’s gedurende de dag voor jullie bereikbaar!

Met fleurige groet,

Jaap

27 maart 2013 om 00:05

Uit hoeveel tulpen bestaat het boeket?

Het Paasboeket bestaat uit circa 20 gele tulpen aangevuld met Eucalyptus

Kan ik ook een persoonlijke boodschap achterlaten voor de ontvanger?

Ja, je kunt gratis een tekstkaartje toevoegen aan het pakket waarop je tot 250 karakters kwijt kunt.

Wanneer wordt het Paaspakket bezorgd?

Indien je de bestelling ingeeft op de website voor vrijdag 29 maart om 17.00 uur, wordt het zaterdag 30 maart al bezorgd!

Wat gebeurt er wanneer de ontvanger niet thuis is?

Indien de ontvanger niet thuis is, probeert de koerier het pakket bij de buren af te leveren. De koerier laat een briefje achter bij welke buren het pakket is afgegeven. Lukt het niet om het pakket bij de buren af te geven, neemt de koerier het pakket weer mee. De ontvanger krijgt dan een briefje waarop staat aangegeven dat de koerier is langs geweest en op welk telefoonnummer hij is te bereiken. Indien de koerier het pakket heeft meegenomen, dient de ontvanger contact op te nemen met de koerier om een tweede levermoment af te spreken. De koerier bezorgt niet op zon- en feestdagen.

Hoe moeten de tulpen worden verzorgd?

Tulpen hebben weinig water nodig. Als tulpen teveel water krijgen, ‘groeien ze door’. Daarom worden de tulpen ook zonder water vervoerd.

Ook hebben tulpen in tegenstelling tot de meeste andere bloemen juist geen bloemenvoedsel nodig!

Hoe laat wordt het pakket bezorgd?

De bezorging vindt van ’s morgens circa half 9 tot het einde van de dag plaats. Op drukke dagen als Pasen kan het wel eens wat later worden dat de koeriers het pakket bezorgen. Maar in elk geval zullen zij zaterdag 30 maart jouw paasverrassing bezorgen bij je partner, familie of vriend(in).

27 maart 2013 om 12:14
whanssen Gebruiker

2 bossen tulpen 5 euro, vaas 5 euro ,merci 3 euro. Bij AH dus  voor 13 euro !

27 maart 2013 om 00:14
leflieb Gebruiker

@Product expert

Hoelang zouden de tulpen ongeveer moeten kunnen staan?

27 maart 2013 om 00:19

Beste leflieb,

Onze bloemen worden dagelijks vers ingekocht op de veiling. Wij beloven dat de geleverde bloemen minimaal 7 dagen vers blijven.

27 maart 2013 om 00:17
Patrick-1968 Gebruiker

Klopt het dat ik al kan bestellen?

27 maart 2013 om 00:23

Beste Patrick,

U kunt bij iBOOD de vouchercode bestellen. Deze ontvangt u uiterlijk donderdag per mail van iBOOD waarmee u de bestelling later kunt afronden op een speciale website voor de actie.

27 maart 2013 om 00:29
Patrick-1968 Gebruiker

Volgens mij heb ik de bestelling al geplaatst en betaald?

27 maart 2013 om 09:11

Beste Patrick,

Zo te zien heb jij inderdaad een bestelling uitgevoerd o.b.v. iDEAL.

Als je wilt kunnen wij de bestelling gewoon netjes voor jou uitvoeren zoals ingegeven op de website.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, helpen we jou graag.

27 maart 2013 om 00:59
Tembelis Gebruiker

Zit er nog enige rek in die besteldatum?

27 maart 2013 om 01:11

Beste Tembelis,

Om het pakket voor de Pasen te bezorgen kunt u tot vrijdag 17.00 uw bestelling plaatsen met uw code. Na de pasen kunt u tot en met 5 april bestellen.

27 maart 2013 om 01:05

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor uw bestelling en bericht, maar het product is pas te bestellen na ontvangst van uw vouchercode. Door een verkeerde instelling was het pakket even direct te bestellen.. De website is aangepast.

27 maart 2013 om 07:37
fremen053 Gebruiker

Bezorgkosten, evt schikken van boeket door bloemist? Dat zal in die 20 euro zitten.

27 maart 2013 om 09:02

De 43,96 bestaat uit volgende prijselementen:

- Paasboeket tulpen medium a 19,99

- Merci a 6,99

- Glazen vaas a 9,99

- Bezorgkosten a 6,49

Bij elkaar opgeteld is dat 43,96. Je betaalt dus slechts 24,95 en krijgt daarvoor alle bovengenoemde producten samengevoegd in een grote roze geschenkdoos inclusief tekstkaartje bezorgd bij de ontvanger thuis.

Edited by: Admin

27 maart 2013 om 09:18

Beste fremen053,

Dank voor je reactie.

Het klopt dat de bezorgkosten vaak worden vergeten. Ook klopt het dat je niet alleen de bloemen krijgt, maar wordt het als een boeket geleverd en dus ‘rond gebonden’, voorzien van groen, verpakt in cellofaan, etc.

Het maken van een boeket kost tijd en daardoor is de prijs van een boeket ook nooit gelijk aan dat van losse bloemen zo uit de emmer. Dit alles nog los van de verpakkingsmaterialen, tekstkaartje en de bezorging.

Desalniettemin kost dit boeket slechts 19,99 en komen er niet nog aparte kosten voor het schikken ofzo. Dit zit al in de boeketprijs verwerkt. Ik hoop dat de reactie op TonG en Deadly_tyreal een goed beeld geven van de prijsopbouw.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

27 maart 2013 om 12:01
TonG Gebruiker

Dank voor uw commentaar, maar mijn (TonG) mail is (standaard) verwijderd…

Ik blijf het heel duur vinden. Merci kost nergens 6,99 en bij mijn bloemist betaal ik voor een zeer mooi en uitgebreid opgemaakt boeket 8,50 euro. En dan gaat het om duurdere bloemen!

Maar goed, ik gun ieder het zijne of hare..

27 maart 2013 om 13:05
Moderator Bert Moderator

Nou, dan wil ik graag een adres van jouw bloemist, want ik heb zelden een boeketje voor onder de 20 euro.

27 maart 2013 om 09:57
kallie Gebruiker

Ik heb de bestelling geplaatst maar in mijn bevestiging staat

“De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2013.Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat je hiervoor hebt opgegeven. Controleer hieronder of de adresgegevens correct zijn. “

Ibood heeft veel tegenstrijdigheden in de advertentie en de email staan. Ik hoop toch wel dat ik een voucher krijg zodat ik de bloemen naar een ander adres kan versturen en dat voor Pasen zoals staat aangegeven in de advertentie.

27 maart 2013 om 10:09

Beste Kallie,

Bedankt voor je bericht en bestelling. Dat is inderdaad niet correct in de mail van iBOOD. 
De bezorging vind zoals hierboven vermeld in de productomschrijving plaats voor pasen op zaterdag 30 maart. U ontvangt uw vouchercode uiterlijk donderdag per mail van iBOOD en dan heeft u tot vrijdag 17.00 de tijd om uw bestelling af te ronden. In ons bestelproces kunt u het gewenste afleveradres opgeven en een tekst voor op het kaartje.

27 maart 2013 om 12:15
djbasci Gebruiker

Hier hetzelfde. Ik krijg een bevestigings e-mail met daarin:

De verwachte verzenddatum van dit product is 29 maart 2013.

Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat je hiervoor hebt opgegeven. Controleer hieronder of de adresgegevens correct zijn.

Ik ga er vanuit dat dit niet klopt en ik dus morgen nog een voucher krijg, waarmee ik de bestelling moet/kan afronden.

Correct?

27 maart 2013 om 12:18
Whitneyleona Gebruiker

YEAH precies wat ik nodig had! Nu hoef ik niet verplicht oma’s en schoonmoeder af haha, nee hoor leuk als verrassing voor ze aangezien ik met pasen een weekend weg ben! Super leuke actie! Besteld!

27 maart 2013 om 13:06
Moderator Renate Moderator

Beste, djbasci.

de voucher wordt idd morgen verstuurd per mail, zoals ook in de omschrijving staat vermeld.
de bloemen worden per koerier geleverd, op de dag van je keuze.

28 maart 2013 om 14:16
djbasci Gebruiker

Ik heb nog steeds geen voucher ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?

27 maart 2013 om 11:54
pascal1109 Gebruiker

Bezorgtijd tussen 8.00 en 20.00 is redelijk ruim. We kunnen hier niet de hele dag voor thuis blijven. Dus:

Kan ik op de bezorgdag zelf nog (telefonisch) informeren hoe laat de bezorger er ongeveer verwacht te zijn (indicatie is voldoende, hoeft niet op de minuut nauwkeurig)?

Hoeveel buren worden geprobeerd? Het bezorgadres betreft namelijk een appartement in een appartementencomplex, dus er is zeker wel iemand thuis als we er zelf niet zijn.

Alvast bedankt voor de reactie.

-Pascal

27 maart 2013 om 12:19

Beste Pascal,

Over het algemeen zullen de meeste pakketten zaterdag voor 17.00 bezorgd worden. Helaas zien wij op drukke dagen dat er soms uitloop is naar de (vroege) avond op drukke dagen zoals de dag voor Pasen. De bezorger zal altijd de directe buren proberen en in een appartementencomplex is er meer kans om het bij een van de buren af te geven.

We kunnen helaas vooraf en zaterdag geen indicatie geven van de verwachte bezorgtijd.

27 maart 2013 om 14:10
Queal Gebruiker

Ik vind het ook erg duur allemaal hier. Merci kost echt geen €7 en €20 voor 20 tulpen is schrikbarend duur. Ik kocht er afgelopen zaterdag nog 40 voor €5 op de markt. Op het station hier in Roermond kost een bosje van 10 tulpen €2,99 en die gaan ook een week mee.

Prijs van bloemen zal wel verschillen in de Randstad of hier in het zuiden van het land, maar op Utrecht Centraal haal ik ook regelmatig voor €15 een volle bos bloemen, en dan niet alleen tulpen.

De discussie of dit duur is of niet moet ook niet ter discussie staan, dat is wel duidelijk. Maar voor luie mensen is dit een perfect idee/cadeau natuurlijk. Het feit dat het persoonlijk bezorgd wordt met jouw tekst is natuurlijk uniek. Dit en het gemak van het bestellen achter je pc, daar betaal je dus voor. Feit blijft dat je sowieso een goede beurt maakt bij degene aan wie je het stuurt.

27 maart 2013 om 14:18
Queal Gebruiker

Oh ja, er zit ook nog een vaas bij en €6,50 bezorgkosten. Ik denk dat het zinvoller is te melden dat het kostenplaatje dan als volgt is:

- Paasboeket tulpen medium a 5

- Merci a 3,50 (volgens een snelle google)

- Glazen vaas a 9,99

- Bezorgkosten a 6,49

Allemaal nu voor €25. Het is raar om te melden dat dit een aanbieding is dat ‘normaal’ 43.96 kost, want dit pakket is helemaal niet te vinden op de website van de aanbieder droomboeket.nl en het duurste paaspakket daar kost 29,99 waar volgens de tekst een fles witte wijn bij zit, maar volgens het plaatje een paar bonbons.

27 maart 2013 om 15:00
Vhiper Gebruiker

Mja, goedkoop is het uiteraard niet, maar je krijgt er dan wel wat voor terug: Het verrassingseffect van een plotseling bezorgd bos kwaliteitsbloemen met chocolade. Uiteraard niet de verrassing gaan verklappen aan degene naar wie je ze stuurt…

Tevens vind ik het vergelijk met een bosje tulpen uit de supermarkt niet echt opgaan. Wel vaker bloemen bestelt (Echter bij andere sites, maar goed, dat maakt weinig verschil) en die hebben er altijd een stuk mooier en verser uitgezien dan het onkruid van de plaatselijke super.

Helaas ga ik dit jaar voor iets anders dan bloemen, succes met de verkoop :o)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.