25 maart 2013 om 00:00
iBOOD

Aven Republic USB manchetknopen

Beschem die top secret informatie met een paar knappe manchetknopen, die in totaal 4 GB USB geheugen op te slaan. Wij garanderen dat jij er top uitziet als een ware James Bond met deze gestroomlijnde, van roestvrij stalen manchetknopen die stijl en verfijning uitstralen. Een manchetknoop kan maximaal 4 GB flash drive informatie - zodat u kunt al uw belangrijke documenten, foto's en video's! Deze set manchetknopen houdt letterlijk al jouw persoonlijke, belangrijke en dringende informatie binnen handbereik!
  • Merk: Raven Republiek
  • Type: USB Manchetknopen
  • Zie eruit als James Bond met deze geweldige manchetknopen
  • Set van 2 manchetknopen waarvan 1 met 4GB geheugen
  • Materiaal: Roestvrij staal
  • USB 2.0
  • Wettelijke garantie 2 jaar
25 maart 2013 om 00:04
WiCo Gebruiker

Zien er leuk uit. Helaas draag ik nooit een overhemd, waar ze in zouden kunnen passen. Is het nu trouwens 4 GB totaal, zoals in de omschrijving staat of 2 x 4 GB, zoals op de afbeelding staat?

25 maart 2013 om 00:25
ArieMaat Gebruiker

Een manchetknoop kan maximaal 4 GB flash drive informatie bevatten, dus 2 manchetknopen 8 GB.

25 maart 2013 om 11:45
Admin Admin Admin

Het gaat om 4GB totaal.

25 maart 2013 om 00:16
mariusjr Gebruiker

Wat zijn manchetknopen?

25 maart 2013 om 00:27
Patmo Gebruiker
25 maart 2013 om 01:19
mrdummy Gebruiker

Je zal ze maar vergeten eraf te halen en in een wasmachine gooien. :-)

25 maart 2013 om 01:40
sure Gebruiker

Betreft niet hetzelfde merk.

Edited by: Bert

Edited by: Admin
Prijsvergelijkingen worden alleen toegestaan wanneer het om exact hetzelfde product gaat. Tevens was jouw vertoonde product te koop op een andere dag, de actie is verlopen.

25 maart 2013 om 01:43
sure Gebruiker

en deze aanbieding gaat over ”die in totaal 4 GB USB geheugen op te slaan”

25 maart 2013 om 02:20
guydmj1991 Gebruiker

heb ze net 4x geprobeert te bestellen maar om de één of andere reden kan ik niet betalen?

hoe kan dit?

25 maart 2013 om 03:39
DonBarto Gebruiker

Omdat mensen die dt-fouten maken geen hemden dragen. :p

25 maart 2013 om 04:24
PACS Gebruiker

Maar misschien wel hemten waarin ze graag manchedknopen tragen. ;)

25 maart 2013 om 09:39
Admin Admin Admin

Beste guydmj1991,

Wat voor een melding krijg je?

25 maart 2013 om 16:33
guydmj Gebruiker

Er komt een betalings fout nadat ik alle stappen door heb gelopen op ideal.

25 maart 2013 om 16:33
guydmj Gebruiker

Zo je aller eerste reactie en dit is het? Ik zou trots op je zijn als ik je vader was.

25 maart 2013 om 16:38
guydmj Gebruiker

Het is al gelukt gelukkig :)

en mijn vorige reactie is bestemd voor: DonBarto

25 maart 2013 om 09:03
nenadgo Gebruiker

Men zou de logische taal moeten schrijven. Leer een kind het alfabet en het kind schrijft hoe dat je het woord uitspreekt en leest hoe het er staat. Dat is Grammatica, de rest is een hoop debielen die samen hebben gezeten en regeltjes maken, vandaag zo volgend jaar zo !!!  t  , d , dt , g , ch, c , k ,,  bla bla bla ! !!! Met de Groeten !   :-)

25 maart 2013 om 09:39
Admin Admin Admin

Laten we het forum gebruiken om over het product te communiceren, en niet over hoe iemand zijn/haar Nederlands is :-)

25 maart 2013 om 09:44
trtl Gebruiker

Wat uit de foto’s niet echt duidelijk wordt: moet je de manchetknopen afdoen voordat je de USB-stick kan gebruiken, of kun je ze laten zitten en het geheugen er gewoon uittrekken?

25 maart 2013 om 10:45
Admin Admin Admin

De knoop hoeft niet af om de stick eruit te trekken.

25 maart 2013 om 09:48
jasperibo Gebruiker

# Admin

Als ik de website van Aven Republic doorlees, krijg ik het idee dat de twee manchetknopen samen een opslagcapaciteit hebben van 4 gb en deze is op één van de manchetknopen gevestigd. Houd dat dus in dat de andere manchetknoop alleen hetzelfde uiterlijk heeft en verder geen functie heeft?

25 maart 2013 om 10:45
Admin Admin Admin

Het gaat om 1 USB stick in 1 manchetknoop, die is 4GB, dus de 2e knoop heeft hetzelfde uiterlijk, maar heeft geen functie anders dan mooi zijn.

25 maart 2013 om 11:04
roelst12 Gebruiker

Alweer misleidende reclame dus! Als ik ‘Set van 2 manchetknopen met 4GB geheugen’ lees, ga ik er van uit dat het gaat om 2 manchetknopen met beide 4GB geheugen.

Overigens is het ook niet slim om de 1e comment met reactie te laten staan als het om valse informatie gaat.

25 maart 2013 om 11:40
WiCo Gebruiker

Misschien heb ik de betekenis van 2 x 4GB toch niet zo goed begrepen!

25 maart 2013 om 11:20
ina-sofian Gebruiker

Ik wil deze graag bestelen voor een cadeau, maar ik vertrek gehaald op 3 april, hierbij is mijn vraag als ik deze bestel, er staat verzenddatum 3 april bij, bestaat de mogelijkheid om deze eerder toegestuurd te krijgen? of zelf ergens ophalen?

ik wil ze heel graag hebben maar ben bang dat ze niet op tijd aankomen.

HELP

25 maart 2013 om 11:48
Admin Admin Admin

Het is helaas niet mogelijk om deze eerder toegestuurd te krijgen of ergens op te halen.
Wanneer de verwachte verzenddatum 3 april is, zal het nog circa 1-3 dagen duren voordat het product binnen is.
Het gebeurt wel eens dat een product eerder geleverd wordt dan de verwachte datum, dit kunnen wij bij dit product niet garanderen.

25 maart 2013 om 13:37
mrpisthebest Gebruiker

in de omschrijving:

Merk: Raven Republiek

eeuuuh, het is Aven Republic…

25 maart 2013 om 20:20
freebee666 Gebruiker

Hmm… Waarom zegt het plaatje in de e-mail 2x 4GB, maar staat op de site en hier op het forum 1x 4GB?

Beetje jammer… Wilde ze eerst wel aanschaffen, maar zit nu te twijfelen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.