21 maart 2013 om 00:00
iBOOD

VooMote Zapper: doe eindelijk écht afstand van je afstandsbedieningen!

Voor de meeste mensen zijn afstandsbedieningen een dagelijkse frustratie van kleine knoppen en cryptische labels. De VooMote Zapper maakt van je iPhone of iPad een krachtige universele afstandsbediening. Is dit het antwoord waar we allemaal op hebben gewacht? De Voomote Zapper is door de combinatie van een dongle en een app in staat om de controle over al je apparatuur te nemen. Dit werkt verrassend eenvoudig en als volgt: de dongle, zo groot als een mini-USB-stick, wordt aangesloten op de 30-pins connector aan de onderkant van het iOS-apparaat (iPhone, iPod touch of iPad). Een app wordt dan automatisch geladen. Na het openen van de app krijg je te zien welke apparaten er allemaal zijn waarmee je Voomote werkt. En pas op! Dat zijn er veel...heel..veel. De kans dat een apparaat in je woonkamer niet in de lijst staat is uiterst klein. De Zapper dongle werkt op basis van infrarood signalen. Om te voorkomen dat je in een verkrampte houding je iPhone op je TV probeert te richten heeft de Zapper vier ingebouwde infrarood zenders die zitten op voor-, achter- en zijkanten. Doe nu dus eindelijk écht afstand van je afstandsbedieningen, want je zult ze niet missen!
  • Merk: VooMote
  • Type: INT-02-111-A1 Zapper
  • Kleur: Zwart
  • Eerste echte universele afstandsbediening voor Apple iPhone, iPad en iPod!
  • Zo groot als een paperclip
  • 30.000 infraroodkanalen in 1
  • Meerdere profielen
  • Signaal: Infrarood
  • Infrarood afzenders op de voorkant, achterkant en de zijkant
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
21 maart 2013 om 00:06
RiChardge Gebruiker

Beste iBood,

Het was jullie opgevallen dat de auteur van de review in het filmpje hierboven op het einde van het filmpje juist afraad om dit product te kopen? (Zijn redenen: Moeilijk om hem nieuwe afstandsbedieningen te leren, en alsnog onhandig omdat je steeds deze app moet opstarten. Sneller om gewoon afstandsbediening te pakken).

Niet echt een overtuigende verkoop strategie ;- )

Rick

21 maart 2013 om 00:22
pelecter Gebruiker

als het alleen maar is voor kanaal en volume hoger of lager heb je er inderdaad weinig aan denk ikals je een vergrote uitgave van je eigen ab op het scherm krijg en alle knopjes doen het dan lijkt het me wel handigslaap er nog wel even over de prijs lijkt me geen probleem

21 maart 2013 om 00:38
j0p3Y Gebruiker

Hehheh, inderdaad niet de meest briljante verkoopstrategie… It did put ME off ;-)

21 maart 2013 om 00:55
jamesdaniel Gebruiker

@pelekter: volgens mij vergeet jij een belangrijk punt te vermelden.

2 juli 2013 om 20:57
cjbruin Gebruiker

Jammer dat de app niet meer beschikbaar is,late we hopen dat het tijdelijk is.

21 maart 2013 om 00:39
triman Gebruiker

Krijg ik er die adapter voor de iPhone 5 bij? Of moet ik een stukje van de stekker afzagen?

21 maart 2013 om 00:42
WiCo Gebruiker

Dan heb ik voor dat geld toch liever een Logitech.

21 maart 2013 om 00:45
wietje1993 Gebruiker

Ik vind het zeer raar. Die hun website werkt niet meer, op facebook laten die niks meer over hun horen, hun app is am meer als een jaar niet geüpdatet en ze hebben in september vorig jaar de voomote air getoond maar nog niet gereleasd.

21 maart 2013 om 01:21
Coentjeh Gebruiker

Universeel maar alleen voor dat vervelende appeltje…leuk geprobeerd. Met een beetje android telefoon met heb je alleen een app-je nodig.

21 maart 2013 om 04:54
Queiwyn Gebruiker

Er zijn alleen apps voor smart tv’s . Geen app voor elke tv zoals deze doet.

21 maart 2013 om 07:58
joris1970 Gebruiker

Dit gaat zeker weer niet passen als er een griffin survivor rond de iphone zit ?

21 maart 2013 om 09:31
ruudboots Gebruiker

De leverancier is een duits bedrijf zero1.tv , dat na n faillissement n doorstart maakt, met een ander product. (Voomote Air)

je kunt ervan uitgaan dat er geen updates voor de benodigde app komen, dit terwijl de app al niet niet meer werkbaar is onder iOs6.

Dit betekent dat je dit apparaat alleen op een oud apparaat kunt gebruiken die je niet update naar de nieuwe iOs6.

onder ios5 werkt t nog.

verder onttrekt deze iR-zender veel stroom aan je iOs-apparaat.

Wie wordt hier gelukkig van?

21 maart 2013 om 11:30
Admin Admin Admin

Hoi Ruudboots,

We hebben het even getest, maar het werkt gewoon op iOS 6! :)

6 juni 2013 om 18:21
steal45 Gebruiker

nou ik kan er geen app voor krijgen hij kan niets vinden in de app store

21 maart 2013 om 09:48
luukx20 Gebruiker

Heeft iemand ervaring met dit ding? Ik heb een Logitech Harmony One, en hoewel die prima werkt, irriteer ik me aan het feit dat er een vertraging zit bij elke toets die ik indruk. Ik kan met de originele afstandsbedieningen veel sneller achter elkaar de knoppen indrukken, met de Logitech gaat alles vertraagd. Heeft dit ding ook zo’n vertraging?

21 maart 2013 om 15:45
wietje1993 Gebruiker

Ik ben echt enorm aan het twijfelen. Maar omdat ik volgend jaar een iPhone 5s ga kopen en een iPad 5 ben ik toch serieus aan het nadenken. Het is ook zo dat hun site enal niet meer bestaat en officieel niks meer kan opzoeken. Alleen reviews. Ze gingen normaal de Voomote air uitbrengen vorig jaar maar dit is ook al niet gebeurd. De app ging ook nog worden geüpgraded met nieuwe functies en verbeterde tv-gids. Waar is alles gebleven???

21 maart 2013 om 16:04
Jorre94 Gebruiker

Werk die ook met Cisco 8485 DVB 320 GB harddisk interactieve Ziggo? Dan wil ik namelijk wel overwegen om er één te kopen.

21 maart 2013 om 16:11
wietje1993 Gebruiker

Ja ik vraag mij af of dit ook werkt met recente apparatuur. Want die app is al meer als een jaar niet geüpdatet

21 maart 2013 om 16:13
Jorre94 Gebruiker

daarom beetje ouwe zooi op de markt gooien.. als het werkt is het wel ideaal want van die afstandsbedieningen word je ook niet goed

21 maart 2013 om 21:16
Djeroentje Gebruiker

ik voorzie geen problemen.. de wet kopen op afstand geeft aan dat je binnen een week zonder problemen een gekocht product zonder opgaaf van rede een product (netjes)  mag retourneren.. en Ibood doet daar niet moeilijk over (zie FAQ)

iboode zegt:
Nadat je een bestelling hebt ontvangen, heb je recht op een bedenktijd van 14 dagen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.