18 maart 2013 om 00:00
iBOOD

mr Handsfree multifunctionele Smart Cover voor iPad

Als je iPad en deze mr Handsfree Smart Cover eenmaal 'de klik' hebben gemaakt, is deze te gebruiken als aan-/uitknop, praktische standaard én uiteraard als beschermhoes. Hij wordt met magneten op zijn plaats gehouden en past daardoor perfect. En de sluimerstand van je iPad wordt uit- en ingeschakeld als je 'm opent of sluit. De Smart Cover kan bovendien met één handbeweging tot een handige standaard worden gevouwen. De hoes kan op vier plaatsen worden gevouwen en afhankelijk van hoe je het geheel vervolgens positioneert is dat ideaal voor het bekijken van foto's of filmpjes of voor het typen van teksten. Wanneer je je iPad gewoon in de hand houdt hoef je de cover niet te verwijderen maar kun je net als de pagina van een krant de cover eenvoudig naar achteren vouwen. Tot slot blijft door de zachte microfiber voering van de cover je scherm mooi schoon, dus upgrade je iPad snel met deze mr Handsfree multifunctionele Smart Cover!
  • Merk: mr Handsfree
  • Type: Smart cover
  • Perfecte bescherming van je iPadscherm
  • Compatibiliteit: iPad 2, Nieuwe iPad (3) en iPad "retina" (4)
  • Gemakkelijk in een standaard te vouwen voor lezen, typen of het bekijken van video's
  • Auto ON / OFF-functie voor iPad bij openen en sluiten van het cover
  • Van polyurethaan materiaal
  • Zachte microfiber voering houdt het scherm schoon
  • Slank, duurzaam ontwerp
  • Magnetisch scharnier en ingebouwde magneten houden je iPad op zijn plaats
  • Kleur: Zwart
  • Afmetingen: 240 x 190 mm
  • Gewicht: 131 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
18 maart 2013 om 04:47
daupariss Gebruiker

Volgens mij past dit product prima door de brievenbus.

Dan is € 5,95 voor verzending, in verhouding, wel erg veel.

18 maart 2013 om 08:07
rutten1953 Gebruiker

@Mr.Handsfree-Expert

Is it possible to use this cover for the ” iPad-1″?

18 maart 2013 om 11:21
lisajov Gebruiker

Nee, de 1 is niet compatibel met de smartcover.

18 maart 2013 om 11:55
Official Product Expert Mr.Handsfree-Expert Official Product Expert

@rutten1953: Nee dat gaat niet is allee voor de Ipad 2, new Ipad (3) en Ipad 4 Retina.

18 maart 2013 om 08:21
nvantil Gebruiker

@Mr.Handsfree-ExpertIs it possible to use this cover for the ” Samsung tablet P5110?

18 maart 2013 om 11:56

@nvantil: Nee is niet geschikt voor de P5110, deze is namelijk anders qua formaat en tevens heeft deze geen magneten ingebouwd die dat mogelijk maken.

18 maart 2013 om 09:35
maradria Gebruiker

is de metalen achterkant van mijn IPAD2 ook beschermt? of dekt dit alleen het scherm?

18 maart 2013 om 11:58

@maradria: Je kunt zowel de voor als achterkant beschermen maar u dient dan wel een keuze te maken daarvoor, dus OF voorkant, OF achterkant. De beste bescherming geeft deze aan de voorkant (display)zoals die daarvoor bedoelt is.

18 maart 2013 om 09:35
wietgeniet Gebruiker

Ik ga volledig akkoord met daupariss.

Wie koopt er nu een product waarvan de verzendkost 60% van de productprijs bedraagt?

Als iBood dit inziet en de verzendkost naar een aanvaardbaar niveau brengt hebben jullie er een koper bij.

18 maart 2013 om 10:10
Admin Admin Admin

Goedemorgen,

De verzendkosten zijn inmiddels aangepast naar € 2,95. De iBOOD’ers die € 5,95 verzendkosten hebben betaald, ontvangen een mail van de Klantenservice!

Groeten,

Team iBOOD

18 maart 2013 om 10:24
chiorske Gebruiker

hier nog altijd 5,95 verzendkosten – zal maar even wachten met bestellen ?

18 maart 2013 om 10:29
Admin Admin Admin

Refresh even je pagina, hij staat namelijk al een tijdje op 2,95 :-)

18 maart 2013 om 10:54
tokke Gebruiker

@Mr.Handsfree-Expert

Are the measurements the same as the original smart-cover from Apple?

I have a non-Apple backcover that is compatible with the original smart-cover and want to know if this one fits.

Thx in advance

18 maart 2013 om 11:58

@tokke: Yes that is fully compatibel!

18 maart 2013 om 11:34
chiorske Gebruiker

Refreshen helpt niet .

Ook mobiel op de BELGISCHE ibood 5,95 verzendkosten .

Wordt dit nog aangepast ?

18 maart 2013 om 11:54
Admin Admin Admin

Helaas blijven de kosten voor verzending naar België wel 5,95.

18 maart 2013 om 12:41
WoLpH Gebruiker

Prijsvergelijk is alleen toegestaan wanneer het om exact hetzelfde product gaat. Dit was niet het geval, merk komt niet overeen.
Edited by: Admin

18 maart 2013 om 16:28
Admin Admin Admin

Dat is niet flauw, dat zijn de regels van het forum. Bekijk ze nog maar eens goed “Prijsvergelijkingen mogen enkel gemaakt worden tussen identieke producten”. Bij jouw product was het merk niet identiek.

Hierbij de forum regels: http://ext.ibood.com/forum/iBOOD_Forum_Rules_NL.pdf

18 maart 2013 om 13:13
ivostokkermans Gebruiker

Als ik één hoesje bestel, dan betaal ik 12,90 euro, en als ik er 2 bestel dan moet ik ineens 25,90 betalen.

Waarom worden er bij 2 hoesjes wel 5,95 euro in rekening gebracht?

Nu zou ik 2 bestellingen moeten plaatsen om goedkoper uit te zijn. Als jullie de verzendkosten van 2 hoesjes ook 2,95 euro laten zijn, ga ik ze bestellen. Anders ga ik naar de voorgestelde DX website.

18 maart 2013 om 13:15
Admin Admin Admin

Beste,

Bij 2 hoesjes past de bestelling niet meer door de brievenbus, en zal de bestelling dus in een pakket worden aangeboden door de postbode. Vandaar de 5,95 verzendkosten.

18 maart 2013 om 15:30
ivostokkermans Gebruiker

Als je dus 2 hoesjes tegelijk besteld kost dat 5,95 euro aan verzendkosten en als je er twee bestellingen van maakt 5,90 euro.

Zal wel weer iBood logica zijn…

Nouja, dan ga ik ze wel ergens anders halen…

18 maart 2013 om 16:37
Admin Admin Admin

Dat klopt, gelukkig gaat het maar om 5ct :)

20 maart 2013 om 15:52
Marc Isakh Gebruiker

Ik heb ‘m besteld, alleen vroeg ik me af of hij compatibel is met de Belkin Snap Shield.

http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ipad/ipad-accessoires/ipad-hoesjes/15317381/belkin-snap-shield.html#.UUnI0xzfeZY

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.