7 maart 2013 om 00:00
iBOOD

AltiGen iFusion SmartStation dock voor iPhone

Het blijkt dat de meeste iPhones in zakelijke kringen worden gebruikt en dat we op kantoor eigenlijk onze dure bureautelefoon nauwelijks nog gebruiken. Zonde van het geld, en onpraktisch want er zitten toch echt voordelen aan een bureautelefoon. Met deze iFusion is dat anders. Deze combineert de meest bruikbare functies van een traditionele telefoon met je iPhone. Ideaal voor bijvoorbeeld voor gesprekken waarbij je handsfree wilt bellen maar wel via een betere speaker dan die van je iPhone. Alles werkt via Bluetooth, dus je kunt eventueel ook je muziek naar het station streamen. Of je start een videoconferentie met behulp van apps zoals FaceTime of Skype. De Bluetooth-technologie zorgt voor een rijke audio kwaliteit en de embedded iPhone-dock zorgt voor stroom en het opladen van de accu van je iPhone!
  • Merk: AltiGen
  • Type: iFusion SmartStation
  • Kleur: Zwart
  • Ideaal voor handsfree gesprekken
  • Ideaal voor gebruik in je thuiskantoor
  • Start een videoconferentie met behulp van apps zoals FaceTime of Skype
  • Geïntegreerde dock laadt je telefoon sneller dan via USB
  • Geniet van streaming muziek vanaf je iPhone
  • Compatibel met iPhone PBX apps, zoals Cisco Mobile 8.1, Avaya one-X Mobile en MaxMobile voor Microsoft Lync
  • Geïntegreerde Bluetooth technologie zorgt voor rijke audio kwaliteit
  • Krachtige full duplex speakerphone voor handsfree gesprekken
  • Comfortabele, ergonomisch ontworpen telefoonhoorn
  • USB-poort kan data synchroniseren met een Mac of pc
  • Audio line-out voor externe stereo luidsprekers
  • Compatibel met iPhone 3G, 3GS, 4 en 4S
  • Bluetooth Interface: Bluetooth 2.1 + EDR
  • Voice Apparaten: Handset Port
  • Apple Dock Connector: Apple 30-pins connector
  • Externe luidspreker Ondersteuning: 3.5mm stereo poort voor externe luidsprekers
  • One-touch functietoetsen: Speakerphone, Bluetooth-koppeling, Volume omhoog / omlaag, mute
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
7 maart 2013 om 07:47
ScarAce1989 Gebruiker

Doe eens wat voor de iPhone 5 joh.

7 maart 2013 om 09:09
jules_msk Gebruiker

Leuk idee, maar niemand die nog een 3G, 3GS of iPhone 4 heeft…

7 maart 2013 om 10:20
Moderator Renate Moderator

niet dan ben ik niemand.. samen met wel heel veel andere mensen.
Niet iedereen gooit zijn telefoon weg zodra er een nieuwe op de markt komt. ;)

7 maart 2013 om 10:23
Den_Bees Gebruiker

ik zou niet graag al die mensen eten willen geven die nog een  4s hebben

7 maart 2013 om 16:56
Gearjunkie Gebruiker

Klopt, in mijn geval heb ik helemaal geen iphone. Ik bepaal graag zelf wat ik met mn toestel muziek foto’s etc doe. Heb ik Apple niet voor nodig.  Maar natuurlijk wel logisch dat ze hier deze Apple producten aanbieden, anders komen ze er helemaal niet meer vanaf.

7 maart 2013 om 10:06
love_ipad Gebruiker

Werkt dit apparaat met de iPhone 5 via Bluetooth ? Alleen dan kan je gsm niet opladen waarschijnlijk .

7 maart 2013 om 12:37
pat1000 Gebruiker

deze prijs is iig wel een stuk beter dan de adviesprijs…. die was erg hoog. Ik denk erover

14 maart 2013 om 12:44
idolittle Gebruiker

Ikke heb ook een 4s en heb zo’n apparaat aangeschaft, handig, kun je handsfree bellen als je thuis werkt en alleen mobiel bereikbaar bent, heb ik altijd gemis in de afgelopen 22 jaren. Anders zit je met een irriterende head(ear)phone, bekabeld of niet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.