4 maart 2013 om 00:00
iBOOD

Jorg Gray Herenhorloge met chronograaf en roterende bezel

Dit aantrekkelijke Jorg Gray JG1600 herenhorloge is voorzien van zwarte solide roestvaststalen behuizing met een schroefkroon en groen geanodiseerde bezel. Het grote horloge beschikt ook over een hoge precisie chronograaf met quartz uurwerk, krasbestendig mineraalglas, zwarte rubberen band met stalen gesp sluiting en is waterdicht tot 100 meter. De zwarte wijzerplaat met datumweergave en de oranje details maakt het knappe klokje helemaal compleet! Het favoriete merk horloge van Obama om je pols? Oh yes you can!
  • Merk: Jorg Gray
  • Type: JG1600-11
  • Kastgrootte: 43 mm
  • Kastdikte: 13,1 mm
  • Materiaal: Roestvaststaal
  • Bezel Kleur: Zwart
  • Wijzerplaat Kleur: Zwart met oranje
  • Lens: Krasbestendig Mineraal
  • Uurwerk: High Precision Japanse Mioyota
  • Complicatie: Chronograaf
  • Band Type: Rubber
  • Kastrug: Schroef
  • Waterbestendig: 100 meter
  • Geslacht: Man
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
4 maart 2013 om 02:40
spamker Gebruiker

Met quartz uurwerk…

4 maart 2013 om 10:23
h.willebrands Gebruiker

Zou graag de zwarte wijzerplaat willen i.p.v. die met oranje.
Hoe weet ik zeker dat ik die krijg ?

4 maart 2013 om 14:04
IkBood Gebruiker

Wat op de foto staat – wordt toch geleverd – tenzij anders vermeld?

4 maart 2013 om 15:57
net_raam Gebruiker

Mee eens.

Omschrijving klinkt iets anders, dan dat het horloge eruit ziet…
oranje details? Ik zie op de foto een rood/oranje puntje onderin en aan de rand rechtsonder een beetje.
Zijn dat de details?

4 maart 2013 om 14:05
IkBood Gebruiker

Mooi ding, ziet er toppie uit!

16 maart 2013 om 16:51
iFerry Gebruiker

Hij is zwart, precies zoals op de foto en beschrijving op ibood (en in een mooi lederen doosje). Gelukkig. Ik blij.

4 maart 2013 om 17:59
Ivoo Gebruiker

Hoop niet dat je deze krijgt: http://www.watchco.com/jorg-gray-watches/jg1600-13.html hier zit wel oranje op..

4 maart 2013 om 18:55
pboogaard Gebruiker

In het wit vind ik deze ook erg gaaf: http://horlogewinkel.nl/lorus-horloge-rt319bx9

4 maart 2013 om 19:41
oikikio Gebruiker

Vraag aan Moderator: dit product staat er twee keer op, te weten 1 keer als foto  met oranje accent op wijzerplaat en 1 keer met foto zonder oranje accent. Teksten zijn identiek dus beiden vermelden wijzerplaat met zwart en oranje. Is het nu what you see is what you get dus zonder oranje of moeten we uitgaan van de tekst ?

4 maart 2013 om 19:52
net_raam Gebruiker
4 maart 2013 om 20:21
oikikio Gebruiker

thx, Dit maakt in ieder geval helder dat jg1600/13 echt oranje is. Maar in beschrijving van deze  staat jg1600-11. Deze laatste is echter wit, zie http://www.jorg-gray.co.uk/jg1600-series/jg1600-11.html

Uitgaande van de foto is het de jg1600 zonder toevoeging. Ik laat het maar lopen, wil zeker zijn van de zwarte.

4 maart 2013 om 23:14
net_raam Gebruiker

Hij hier nog een die het daardoor niet besteld.

4 maart 2013 om 22:13
Ivoo Gebruiker

De zwarte zou ik graag willen, maar ga ook niet het risico lopen dat het een andere is. Slechte beschrijving/afbeelding helaas.

5 maart 2013 om 10:39
iFerry Gebruiker

In de beschrijving staat:

Bezel Kleur: Zwart
Wijzerplaat Kleur: Zwart met oranje

Dus lijkt me zwart… Maar inderdaad erg verwarrend als je gaat zoeken naar dit type horloge, ze laten allen een zilveren wijzerplaat zien. Ik heb hem besteld uitgaande van de zwarte wijzerplaat. Ik hoop het, anders de volgende handeling:

Nadat je een bestelling hebt ontvangen, heb je recht op een bedenktijd van 14 dagen. In deze periode kun je besluiten om van de aankoop af te zien. (zie FAQ)

Ik ben benieuwd!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.