28 februari 2013 om 00:00
iBOOD

VIP Arrangement Paas- of Pinkesterraces, Masters of F3 of Finaleraces op Zandvoort t.w.v. €199!

Pasen, Pinksteren, van oudsher een weekend waarin velen van ons afreizen naar meubelboulevards en doe-het-zelf-zaken. Maar niet in 2013! Want dan ga jij als slimme iBOOD-er natuurlijk niet aan de Zweedse gehaktballetjes, maar naar dé opening van het officiële nationale autosportseizoen: de Paasraces. Of je gaat genieten van regerend kampioen Jan Lammers en Phil Bastiaans in de spectaculaire Dutch GT4 Championship en vele andere cups en series tijdens de Pinksterraces, of de Masters of Formula 3 of misschien wel de Finaleraces. Hoe dan ook: Genoeg race geweld voor een knallend race weekend! En met dit Your-Event.nl VIP arrangement hoef je je niet in de duinen te verschansen en te hopen dat het droog blijft, want jij bent van alle gemakken voorzien. Dat begint al bij aankomst want zoeken naar een parkeerplaats is er voor jou niet bij. Daarna ga je natuurlijk niet tussen het gepeupel in de rij staan en een heel eind lopen, nee jij wordt door een VIP-Shuttle het circuit opgereden. Daar wordt je ontvangen in een luxe VIP Hospitality waar je van alle gemakken bent voorzien: een uitgebreide luxe catering, onbeperkt drinken, grote schermen om de races goed op te kunnen volgen en in dit uiterst exclusieve VIP-pakket zit onder andere nog een PIT-Walk en een Meet&Greet met coureurs. De dag wordt afgesloten met een borrel met warme en koud luxe hapjes en daarna brengt de VIP-shuttle je weer terug naar je auto. Neem dus nu snel een pitstop om op de 'Ik neem er een!'-knop te drukken en reserveer nu alvast jouw plekje voor dit super arrangement!
  • VIP arrangement Zandvoort van Your-event.nl
  • Te gebruiken voor:
  • Paasraces (01-04-2013)
  • Pinksterraces (20-05-2013)
  • Masters of Formula 3 (14-07-2013)
  • Finaleraces (06-10-2013)
  • VIP Arrangement is all-in, inclusief:
  • - Gereserveerde parkeerplaats
  • - Entreekaarten / paddockkaarten
  • - Shuttleservice naar VIP Hospitality
  • - Ontvangst in VIP Hospitality
  • - Uitgebreide luxe catering
  • - Onbeperkt drinken
  • - Pitwalk
  • - Meet and Greet met coureurs
  • - Volg de races op beeldschermen
  • - Afsluitende borrel met warme en koude luxe hapjes
  • - Shuttle service naar parkeerplaats
  • Tijdsplanning:
  • 9:00 tot 18:00
  • Je ontvangt je voucher van iBOOD via email
28 februari 2013 om 09:35
Maagd Gebruiker

mag je naar al de race`s op al die datum`s of mag je er maar een uit kiezen.

ik hoor van U.

28 februari 2013 om 12:29
pb30 Gebruiker

Er staat in de beschrijving entreekaarten/paddockkaarten. vraagje, hoeveel kaarten?

28 februari 2013 om 14:20
0420964 Gebruiker

Ik vraag mij eveneens af om hoeveel entreebewijzen het gaat.

1 maart 2013 om 10:44
Moderator Vincent Moderator

Beste iBOOD’ers,

Je kunt 1 van de races kiezen en krijgt hierbij 1 entreebewijs voor 1 persoon.

Groet,

Team iBOOD

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.