26 februari 2013 om 00:00
iBOOD

Slippen, Off-road, Ferrari en meer, leuk als teamuitje of kado!

Voor wie is het nou weggelegd om een echte Ferrari of Porsche door de legendarische Raidillon op het circuit van Spa Francorchamps te sturen? Voor velen zal het altijd een jongensdroom blijven, maar niet voor wie dit leest! Want met de iBOOD van vandaag is geen uitdaging te hoog gegrepen. Je kunt met de voucher kiezen uit de vele mogelijkheden van Traffic Control, dé aanbieder van gemotoriseerde activiteiten. Of we even een greep willen doen uit de vele mogelijkheden? Natuurlijk kan dat, komt ‘ie: Ferrari of Porsche rijden, Off-roaden, Bugxter rijden, Outdoor karten en Powerturnen, Shooting games en Tank rijden. Naast de bekende en succesvolle ROC (Remmen Onder Controle) in de volksmond wel bekend als de ’slipcursus’ voor de auto die Traffic Control biedt, geven ze nu ook slipcursussen voor de motormuizen onder ons. Technisch gezien is deze naam dus niet helemaal juist, omdat je juist zult leren om als motorrijder juist niet in de slip te raken! Er wordt veel aandacht besteed aan het remmen en zo zul je ervaren wat er gebeurt als je het voor en/of achterwiel blokkeert. Of misschien wil je wel een teamuitje organiseren of je moeder deze moederdag verrassen met een origineel en spannend cadeau. Als je nog niet weet of je een anti-slipcursus wilt doen of liever een onstuimige rit over ruig terrein in een Off-road auto maakt. Als je nog niet weet of je Bugxter wilt rijden met de wind in je gezicht of je rijkunsten wilt testen op een Quad, maakt dat niet uit. Je kunt je favoriete arrangement rustig op een later moment uitkiezen. Speciaal voor iBOOD heeft Traffic Control het hele arrangement al in lekkere hapklare combinaties verdeeld welke je kunt zien op http://www.trafficcontrol.nl/ibooddeal, maar je kunt de waarde van deze bon ook gebruiken als korting op een van de vele andere arrangementen en activiteiten. Bovendien kun je door 2 bonnen te combineren weer hele andere, of langere vette activiteiten doen! Zo kun je met 1 bon in een Ferrari of Porsche rijden, met 2 bonnen mag je er zelfs het circuit mee op! De prijs van deze iBOOD: €44,95. De waarde van de bon: €149,95. De uitzinnige adrenaline boost: onbetaalbaar!
  • Merk: Traffic Control
  • Type: Waardebon voor spectaculaire ervaringen bij Traffic Control
  • Kies zelf uit de vele mogelijkheden!
  • Bestel de bon nu, kies je arrangement later!
  • Met 1 ticket kun je de volgende activiteiten doen:
  • ► 3 uur durende cursussen: Motor slipcursus, Auto slipcursus, Off road, Combi 3
  • ► Keuze uit drie activiteiten van 1 uur op locaties Gouda en Eindhoven: Quad rijden, Off-road rijden, Slipcursus, Segway rijden en Bugxter toer
  • ► Of keuze uit een van de volgende:
  • 30 min. Ferrari 360 rijden, 30 min. Porsche rijden, Combi 15 min. Ferrari 360 + 15 min. Porsche rijden, 30 min. Tank rijden, 30 min.
  • Met 2 tickets kun je de volgende activiteiten doen:
  • ► Circuit rijden met Ferrari of Porsche
  • NL: Assen, Zandvoort (zelf rijden)
  • BE: Spa Francorchamps, Zolder (alleen meerijden)
  • DE: Nürburgring (alleen meerijden)
  • ► Dagcursussen incl. lunch: Autoslipcursus of Motorslipcursus (locaties Gouda, Rijssen, Weert en Eindhoven), Off-road rijden (locaties Gouda, Weert en Eindhoven)
  • ► Combi 5 arrangement (inclusief lunch en event garnituur), helemaal perfect voor een groepsuitje dus: 1 uur Quad rijden, Off-road rijden, Slipcursus, Segway en Bugxter (Gouda en Eindhoven)
  • ► Of een van de volgende activiteiten: 1 uur Ferrari 360 rijden, 1 uur Porsche rijden, 20 min. Lamborghini rijden, Combi van 30 min. Ferrari 360 + 30 min. Porsche, Combi 20 min. Ferrari + 20 min. Porsche en 1 uur Tank rijden
  • Voorwaarden:
  • De waardebon is na aankoop 12 maanden geldig
  • Waardebon is niet te combineren met andere kortingsbonnen
  • Traffic Control is aangesloten bij Veilig Verkeer Nederland
  • Waar en Wanneer te zien via evementenagenda http://www.trafficcontrol.nl/data
  • Kijk voor alle locaties in het forum
26 februari 2013 om 00:05
crunchtime Gebruiker

Dien je hiervoor te voldoen aan een bepaalde leeftijd, om zelf te rijden met bovenstaande wagens?

26 februari 2013 om 00:13
Official Product Expert Traffic-Expert Official Product Expert

Beste Crunchtime, er worden nogal wat voertuigen genoemd. Alles op de openbare weg is natuurlijk met geldig rijbewijs. Op het evenemententerrein is bijv voor Quad rijden een leeftijd van 16 jaar. Had je specifieke vraag voor een specifiek voertuig?

26 februari 2013 om 00:20
crunchtime Gebruiker

Beste,

Bv “30min ferarri 360. rijden”. Uiteraard is hiervoor een geldig rijbewijs nodig, maar bij de meeste firma’s dient de chauffeur aan een bepaalde leeftijd te voldoen. Is dit hier ook zo?

26 februari 2013 om 00:23

Beste, daar is geen minimale leeftijd voor nodig. Geldig rijbewijs is het enige criteria! We zijn inderdaad bekend dat enkele collega bedrijven leeftijdgrens van bijv 21 of 25 jaar hanteren. Dat is bij ons niet! Have fun met je voucher dan alvast!

26 februari 2013 om 20:17

Dag Crunchtime, gelukt met bestelling? Veel plezier alvast!

26 februari 2013 om 00:08
chrisborst Gebruiker

Hoe zit het met je eigen risico? Vaak moet je enorm veel betalen voor zo’n auto, of afkopen voor 100 euro.

Graag info hierover.

26 februari 2013 om 00:15

Dag Chris, eigen risico voor sportwagen rijden bedoel je neem ik aan? Het eigen risico bij ferrari’s en porsche op de openbare weg is 1500 euro, de Lamborghini Gallardo 2500 euro. Op het circuit geldt de standaard van 5000 euro eigen risico. Het is inderdaad mogelijk eigen risico af te kopen. Wat zou je zelf graag willen doen, is in iedergeval super gave experience en extreem goedkoop!

26 februari 2013 om 00:11
Sietse1990 Gebruiker

@Traffic-Expert Ook ik wil graag een kleine verduidelijking voor de motor slipcursus. Is dit op je eigen motor of worden er motors van daar gebruikt en hoe zit het dan als er schade gemaakt wordt? En hoe laat is zo’n cursus? Want er staat dat het een dagcursus is in combinatie met lunch. Is dit toevallig op dezelfde locatie als de AVB examen in Eindhoven?

26 februari 2013 om 00:16

Beste Sietse, dat is inderdaad op motoren van ons. Onze locatie in Eindhoven is in Nuenen (nabij Eindhoven) vgl mij worden daar geen AVB examens gehouden, dus is een andere inspirerende omgeving! Zeker een aanrader om eens te doen!

26 februari 2013 om 00:53

Iedereen een waanzinnige dag met unieke ervaringen gewenst! Gegarandeerd succes! Have fun of je nu alleen gaat of het kado krijgt of met je collega’s als leuk teamuitje, zeer geslaagd!

26 februari 2013 om 01:45
ZoeFken Gebruiker

Beste is het ook mogelijk om een bestuurder erbij te huren? Het is namelijk zo dat ik een mentaal gehandicapte broer heb deze zot is van Ferrari. Dit zou voor hem een ervaring zijn deze niet gouw zou vergeten zijn.

26 februari 2013 om 02:16
PACS Gebruiker

Is het een optie om zelf de Ferrari te besturen met je broer als bijrijder? Wat is er mooier dan dat hij in een Ferrari rijdt die zijn broer bestuurd, niet waar?

26 februari 2013 om 09:15

Beste ZoeFKen,

Dat is zeker mogelijk. Nadat u de voucher heeft gekocht, kunt u een reservering maken en eventueel ook voor uw broer. De instructeur zal dan rijden en u broer zal er dan naast zitten.

26 februari 2013 om 20:18

Dag Zoefken, is het gelukt met je bestelling? Inderdaad een onvergetelijke ervaring! Veel plezier met deze experience iig alvast!

26 februari 2013 om 01:47
mike993 Gebruiker

Ik wil er twee bestellen maar hij geeft een fout als ik met credit card wil betalen. Kan ook nergens mijn credit card  nummer ingeven. Is er bij jullie een foutje? Zijn er nog mensen die er problemen mee hebben?

26 februari 2013 om 09:19

Beste Mike,

Dan zou u even contact moeten opnemen met IBOOD.
Wellicht dat het ondertussen al verholpen is. Succes en veel plezier met de belevenissen!

26 februari 2013 om 20:19

Dag Mike, was het gelukt met je bestelling inmiddels? Mocht het problemen geven laat het ons weten!

26 februari 2013 om 06:52
goztow Gebruiker

mijn ervaring tot nu toe. eerste datum besteld in november, niet doorgegaan want ze hadden onze reservatie niet bevestigd omdat we de 0 euro niet hadden overgeschreven (was ook met ibood voucher). tweede reservatie in februari, hebben ze zelf doodleuk 5 dagen op voorhand geannuleerd zonde reden. ze stellen zelf voor om op 20 april ons in te schrijven maar dat gaat niet want mijn vrouw is dan 8 maand zwanger. we vragen terugbetaling en ze weigeren tot 3 keer toe. ze stellen dan voor om ons een nieuw ticket te geven om nog later te bestellen.

ik heb totaal geen vertrouwen erin dat dit nog goed kot

26 februari 2013 om 09:22

Beste Goztow,

Erg vervelend om te horen, dat uw reservering 2 x niet door is doorgegaan. Uiteraard willen wij dit graag oplossen en ervoor zorgen dat u als nog een hele leuke dag en ervaring krijgt.

Als u vandaag contact met ons opneemt, dan lossen wij het gelijk op. Ons telefoonnummer is 035 52 353 00.

Of stuur uw naam en telefoongegevens naar support@trafficcontrol.nl.

Alvast bedankt!

26 februari 2013 om 20:21

Dag Goztow, zoals geschreven we willen er graag alles aandoen om een goede belevenis te geven. (houden wel de veiligheid in de gaten en italiaanse bolides zijn oogstrelend mooi, maar helaas geen duitse degelijkheid). Wil je de mail sturen naar het opgegeven emaailadres (support@trafficcontrol.nl) en dan refereren aan de productexpert ibood dan gaan we zorgen dat je top belevenis kunt ervaren (mits veilig en verantwoord)! Fijne avond nog!

26 februari 2013 om 08:23
SNWBRDR Gebruiker

Zeer slechte ervaring met Traffic Control!

Er zijn zeer weinig beschikbare data waaruit je kan kiezen. Ik had twee keer een datum gevonden en beide keren werd de activiteit geannuleerd (op het allerlaatste moment uiteraard) wegens technische problemen. Dit was ook het geval bij mijn broer voor een andere activiteit, dag en locatie. Ook kunnen ze op voorhand niet zeggen of de activiteit zal plaatsvinden in de voor- of namiddag. Bijgevolg dus twee keer een dag verlof verloren hieraan. Klantendienst zelf is ook van zeer laag niveau, ze geraken er op den duur zelf niet meer aan uit. Heb zeker vijf keer mijn verhaal volledig moeten vertellen om alsnog recht te hebben op mijn originele activiteit na de annulaties. Zijn zijn blijkbaar van mening dat er per annulatie telkens 15 minuten van de totale tijd wordt gedaan, zeer logisch inderdaad! Ik heb meer dan genoeg van Traffic Control.

26 februari 2013 om 11:03

Beste SNWBRDR,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat een activiteit word geannuleerd. Voor ons is het beter wanneer alle activiteiten gewoon door kunnen gaan, en wij doen ons best hier voor. Echter hebben wij te maken met motorische activiteiten, waarbij technische problemen kunnen voorvallen. Het probleem hierbij is dat dit onverwachts kan gebeuren, waardoor er op dat moment geen andere mogelijkheid aanwezig is, dan het annuleren van de activiteit. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice en uw ticketnummer ( 9 cijferige code ) zien zij direct waar dit ticket geldig voor is, en kan er ook direct een afspraak worden gemaakt voor de activiteit waar u recht op heeft. Traffic Control hoopt u snel te mogen zien deelnemen. Wij wensen u alvast veel plezier!

26 februari 2013 om 12:32
SNWBRDR Gebruiker

Bij jullie klantendienst (zowel per email als telefonisch) krijg ik toch net iets anders te horen telkens. Daar gaat het toch allemaal ‘iets’ moeizamer om mij te helpen. Jammer dat een deftig antwoord enkel mogelijk is op dit forum om jullie producten te verkopen. Mijn bon zal trouwens ieder moment aflopen of is zelfs al afgelopen. Maar ik heb niet de minste zin om hier nogmaals mijn tijd en moeite in te steken. Dit zou ook al genoeg moeten zeggen. En technische problemen zijn uiteraard altijd mogelijk. Maar dat dit drie keer na elkaar gebeurt met verschillende wagens op verschillende locaties is misschien toch niet zo normaal. Ook dit zegt veel over jullie wagens en hoe daarmee wordt omgegaan.

26 februari 2013 om 20:24

Beste SNWBRDR, zoals geschreven willen we ook jou graag een top belevenis geven. Dat wensen onze collega’s van de klantenservice niet anders. Mail woensdag even wat je voucher nummer is en refereer even aan de productexpert dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de bon verlengd wordt zodat je een prettige dag en locatie kunt selecteren. Mbt de italiaanse bolides (we rijden niet met nieuwe Enzo’s) dat is helaas geen duitse degelijkheid en we gaan voor veilig! Fijne avond nog!

26 februari 2013 om 08:30
Pr0xyy Gebruiker

Vorige keer 2 besteld.. Was de eerste maar ook de laatste keer bij deze organisatie.

Ik en mijn vader hadden ervoor gekozen om 15 min. Porsche en 15 min. Ferrari te rijden. Na een dikke 100 Km te rijden tot in Eindhoven gingen we ons inschrijven aan de balie. Tijden voor het rijden waren voorzien om 10:00 voor de porsche en 10:30 voor de ferrari. Uiteindelijk zijn we om 14:00 kunnen beginnen aan de ferrari en de porsche hebben we niet kunnen doen omdat die in panne lag. Van andere mensen (die voor de 3e keer moesten komen) gehoord dat dit de zoveelste keer was dat dit voorgevallen is. Aan de balie konden ze ons vertellen dat ze geen alternatief hadden..

26 februari 2013 om 09:27

Beste Pr0xyy,

Erg vervelend om te horen, dat u het niet ervaren heeft zoals het zou moeten! Uiteraard komt het wel eens voor dat een special car panne krijgt. Het blijft mechaniek. De organisatie van Traffic Control is zeer flexibel en denkt mee, in het geval van een defecte wagen. Bijvoorbeeld, Porsche kapot, dan als optie in een Ferrari rijden of eventueel in de Lamborghini. Er zijn altijd mogelijkheden. Erg vervelend dat het bij u dan niet goed is verlopen. Ons excuus daarvoor.

26 februari 2013 om 08:52
Prophex Gebruiker

On-ge-lofelijk.. Heb EXACT hetzelfde meegemaakt als “goztow“:

Voucher omgeruild voor een bon t.w.v. € 139 en hiermee een moto slipcursus van 3u geboekt met exact dezelfde waarde voor 24 december 2012. Omdat ik nog € 0!! moest overboeken had hun systeem m’n reservering niet geaccepteerd en kreeg ik een nieuwe voucher voor een andere datum. Heb vervolgens een boeking voor 1 mei 2013 gemaakt, de enige datum waarop ik nog kon. (Deze maal werd de boeking wel geaccepteerd.) 1 maand later werd deze zonder uitleg geannuleerd en kreeg ik een opnieuw een voucher…. Alle andere data zijn geen optie en Traffic Control weigert terug te betalen! (Ze stellen eveneens alternatieve cursussen van slechts 2u voor zonder compensatie.)

@Traffic-Expert: Vindt U deze situaties normaal? Wanneer iemand wat boekt voor een bepaalde datum op een bepaalde locatie en deze door het bedrijf geannuleerd wordt, waarom wordt er dan niets terugbetaald?  Jullie komen duidelijk jullie deel van de overeenkomst niet na, wat bij ieder ander bedrijf voor onmiddellijke terugbetaling zou zorgen. (En zeker als deze persoon een annulatieverzekering erbij neemt..) Kan U ons verwijzen naar een artikel in jullie policy waarin staat dat dit hier niet zo is?

26 februari 2013 om 09:29

Beste Prophex,

Erg vervelend om te horen, dat het bij u niet goed is gegaan, uiteraard is deze situatie niet normaal en dient dit als nog opgelost te worden. Wij willen ervoor zorgen dat u als nog een hele leuke dag en ervaring krijgt.

Als u vandaag contact met ons opneemt, dan lossen wij het gelijk op. Ons telefoonnummer is 035 52 353 00.

Of stuur uw naam en telefoongegevens naar support@trafficcontrol.nl.

Alvast bedankt!

26 februari 2013 om 16:34
Prophex Gebruiker

Even gebeld en ik kreeg exact hetzelfde antwoord als in alle voorbije mails. Ik moet wachten tot er nieuwe data beschikbaar komen. (eind maart 2013)

De vrouw aan de lijn kon me wel vertellen dat een terugbetaling eventueel mogelijk is, maar moeilijk. Dit moet schriftelijk gebeuren en mag via mail.

Ik geef ze nog 1 kans en wacht op de nieuwe data. Indien deze opnieuw onmogelijk blijken te zijn, vrees ik toch voor de terugbetaling te moeten gaan.

26 februari 2013 om 20:26

Dag Prophex, stel voor dat je even mail stuurt en refereert aan de productexpert, dan gaan we je inplannen voor een geschikte datum en locatie zodat je een goede belevenis hebt! Fijne avond nog. Mail even welke periode je ook zou uitkomen.

26 februari 2013 om 08:55
Outlander Gebruiker

Ik citeer:

Voor wie is het nou weggelegd om een echte Ferrari of Porsche door de legendarische Raidillon op het circuit van Spa Francorchamps te sturen? Voor velen zal het altijd een jongensdroom blijven? EN ZAL OOK BIJ DROOMEN BLIJVEN !!!

Ik citeer:

BE: Francorchamps en Zolder ALLEEN MEERIJDEN !!! DUS BLIJVEN DROOMEN

26 februari 2013 om 09:29
Tommy79 Gebruiker

Waar blijven de reacties van Traffic Control op deze paar bovenstaande gebruikerservaringen? Ik was geinteresseerd maar na het lezen van bovenstaande heb ik zwaar mijn twijfels

26 februari 2013 om 09:33

Beste Tommy,

Wij hebben per jaar meer dan 100.000 bezoekers, de kans dat er wel eens wat fout gaat, is er simpelweg.
Maar met betrekking tot de activiteiten en de belevenissen zelf, zijn onze gasten altijd erg tevreden!

Wij als Traffic Control verzorgen graag een mooie en unieke dag voor u! Hopelijk tot gauw!

26 februari 2013 om 09:53
Testedoene Gebruiker

Twee weken geleden een namiddag slipcursus gevolgd te Brussel (wel met bon van Groupon) en ik heb toch een mooie ervaring gehad. Wij hadden met twee apart betaald en hebben het toch kunnen fixen dat we beiden op hetzelfde moment konden deelnemen.
@Traffic-Expert: hoe lang kan je mee rondrijden op Francorchamps met de 2 bonnen?

26 februari 2013 om 10:09

Beste Testedoene,

Goed om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Wanneer er tijdens het reserveren word aangegeven dat de deelnemers bij elkaar horen, zullen wij er ook voor zorgen dat de er tegelijkertijd deel kan worden genomen, zodat het plezier in de cursus nog groter is!

Wanneer je 2 bonnen hebt, kun je 10 minuten op het circuit rijden of 3 laps.

26 februari 2013 om 12:24
Bibbit Gebruiker

We hebben met 4 meiden deelgenomen aan de auto antislipcursus. Wij hadden het probleem dat er altijd wel iemand in verwachting was tijdens de voucher geldigheid. We hebben kostenloos verlenging gekregen en alsnog kunnen plannen. Erg goed te woord gestaan (telefonisch) en goed geholpen. Ondanks dat we zelf regelmatig hebben geschoven met de datums.
De cursus is erg goed bevallen alhoewel de mercedes A-klasse waarin we gereden hebben ons persoonlijk tegenvielen. Maar dat had niets te maken met het vermogen e.d. maar meer met zitcomfort en instapcomfort.
We zijn goed ontvangen, duidelijke instructies en een mooie ervaring rijker. Zeker met het mooie gladde weer op dit moment (althans in zuid Nederland)

De mannen hebben toentertijd deelgenomen met bovenstaande voucher aan het off-road rijden (2uur) en Quad rijden (1uur).
Dit is hun super bevallen en ze kijken uit naar het TANK rijden.
Ik ga snel rondmailen of er interesse is. Het tankrijden lijkt hun (ondanks de beperkte zitruimte) een mega ervaring.
Dus hulde voor deze aanbieding!

26 februari 2013 om 13:00

Beste Bibbit,

Het leuke van de slipcursus is altijd dat je het leuke met het nuttig kunt combineren, twee vliegen in een klap dus!

Het Tank rijden is inderdaad ook erg leuk en stoer. Deze activiteit leent zich ook erg goed om aan deel te nemen met een groep, dus een perfecte activiteit voor bijvoorbeeld een vriendenuitje of vrijgezellendag. Veel plezier alvast!

26 februari 2013 om 12:38
IROBOT2 Gebruiker

Paar weken geleden deelgenomen aan de slipcursus en het ferrari rijden. Echt een hele leuke en unieke ervaring en een topcadeau van mijn vrouw! Kan dit aan iedereen aanraden!

26 februari 2013 om 13:05

Beste IROBOT2,

Goed om te horen dat het cadeau zo bevallen is. Nu kun je snel in de volgende versnelling, naar het Lamborghini rijden op een van onze vele locaties!

26 februari 2013 om 12:47
CoenvdMeer Gebruiker

Leuke aanbieding ben toch even benieuwd kunnen wij dit ook met groep van 20 personen op eigen datum en locatie naar keuze doen. We zitten in Den Haag dus locatie Gouda zou ons beste uitkomen denk ik. Gaan we toch nog wat leuks doen met het bedrijf :-) Dacht dat het nooit kon voor dit budget dit jaar! @Expert, begrijp ik het goed dat als we hele dag willen we 2 vouchers kunnen komen per persoon dan ga ik voorstellen of we ook eigen bijdrage doen dit jaar!

26 februari 2013 om 13:12

Beste CoenvdMeer,

Inderdaad kun je met 2 bonnen per persoon al aan een uitgebreid arrangement deel te komen nemen. De activiteiten kunnen dan ook worden uitgebreid met onze horecamogelijkheden. Vanuit Den Haag is deelname op onze locatie in Gouda natuurlijk super!

Heeft iedereen zijn teamuitje voor 2013 al gepland? Kies je eigen datum vanaf 6 personen voor locatie Gouda en Eindhoven en genieten van een onvergetelijke ervaring.

Voor een sfeerimpressie: http://youtu.be/4Bb9qeEb_Mo

26 februari 2013 om 20:11
CoenvdMeer Gebruiker

Hi dat is een gaaf filmpje zeg. Misschien toch nog maar even gaan Tankrijden met elkaar, wil weleens zien wie er nu ‘geschikt’ is :-) Ik zie Dennis algaan. Wij gaan er aantal bestellen. Misschien dat ik er ook nog 1 bestel voor verjaardagskado van maat van me.

26 februari 2013 om 20:30

Leuk om te horen, have fun met de vouchers! Inderdaad als kado en uitje met afdeling erg geschikt! Diverse IBood groepen zijn je al voor gegaan! Fijne avond nog!

26 februari 2013 om 12:53
sdekker Gebruiker

Beste Traffic-Expert, wat voor model Porsche hebben jullie beschikbaar op de locatie Gouda?

26 februari 2013 om 13:16

Beste sdekker,

De Porsche die wij inzetten is de welbekende Porsche Carrera 911.

26 februari 2013 om 14:41
IROBOT2 Gebruiker

Zojuist 2 tickets gekocht! Wij gaan lekker Off road rijden en de motorslipcursus doen. Kan ik in de zomer veilig touren!

26 februari 2013 om 20:31

Leuk en nuttig! Have fun ermee en maak er een mooie dag van!

26 februari 2013 om 15:40
yveskeeee Gebruiker

net 4 tickets besteld! wanneer worden deze verzonden? mvg

26 februari 2013 om 15:49

Beste Yveskeeee,

Gefeliciteerd met de aankoop! Binnen circa 5 werkdagen heb je de bonnen binnen per e-mail. Traffic Control wenst je alvast veel plezier!

26 februari 2013 om 15:59
Drease Gebruiker

Dag Traffic-Expert,

Ben ik juist hierin?:

Als ik een regular slipcursus wil doen met de eigen wagen, alleen, dan kost dat 139 euro.

Met de prijs van de bon: €149,95 heb ik dus een volledige dag ingeboekt?

Klopt het dat ik met het certificaat extra korting kan krijgen op mijn autoverzekering?

Ik rij met een achterwielaangedreven Mercedes CLK200 Cabrio van 1999.

Dank je!

Dries

26 februari 2013 om 16:02
Drease Gebruiker

De “portofoon”, wil dat zeggen dat een instructeur naar je kijkt en instructies geeft via een walkie-talkie?

Thanks

26 februari 2013 om 16:20

Beste Drease,

Met 2 tickets kunt u een dagcursus slippen. Dat mag met u eigen auto.

Met een certificaat kan u bij uw verzekeringsmaatschappij nagaan of dit mogelijk is. De ene verzekering verzorgt dit wel, de ander weer niet.

Mooie auto en het is zeker goed om de slipcursus met uw auto te doen. Zo komt u niet voor verassingen te staan!

Succes en tot gauw op een van onze locaties!

26 februari 2013 om 16:23

Correct! De instructeur verzorgt eerst theorie, doormiddel van een powerpoint presentatie. Vervolgens nog een demonstratie.
Daarna neemt u plaats in de auto en bent u doormiddel van de portofoon verbonden met de instructeur. De instructeur staat naast de baan en geeft u continue advies!

Tot gauw! Duizenden mensen zijn u voor geweest. Advies: Cursus van Traffic Control zorgt voor meer zekerheid en veiligheid op de weg!

26 februari 2013 om 17:12

Beste volgers…

Hebben jullie nog vragen, zijn er nog onduidelijkheden? Deze deal draait slechts alleen vandaag, dus wees niet te laat met het aanschaffen van deze topdeal!

26 februari 2013 om 17:12
atilla000 Gebruiker

Vorig jaar heb ik de motor slip cursus gedaan in Eindhoven (was via Groupon), een aanrader! Heel erg goede begeleiding en dikke fun :)

26 februari 2013 om 17:38

Beste atilla000,

Goed om te horen dat u het ook zo heeft ervaren, net als vele anderen. Het zal leuk zijn als wij u nogmaals mogen ontvangen, een vervolg cursus is ook erg leerzaam en uitdagend. Bij aankoop van 2 tickets, kunt u zelfs een dagcursus doen!

Succes en bedankt voor uw reactie!

26 februari 2013 om 18:01
Drease Gebruiker

Dank je voor het antwoord!

Wat bedoel je met “Met 2 tickets”?

1x deze bon heeft een waarde van 149,95 euro, en een dagcursus kost 139 euro? Dan heb ik met de bestelling van één van deze iBOOD bonnen toch genoeg?

Zo ja, bestel ik :-)

Groeten,
Dries

26 februari 2013 om 18:48

Beste Dries,

Zoals in de voorwaarden is opgenomen, bij aankoop van 2 tickets kunt u een dagcursus reserveren. Voor 1 ticket een cursus van 3 uur.

Succes en hopelijk tot gauw Dries!

26 februari 2013 om 18:27
djoren.rogge Gebruiker

Even voor de duidelijkheid: als ik 1 bon koop en ik kies voor 15 min ferrari en 15 min porche rijden in brussel is het toch wel degelijk zelf rijden en niet meerijden he?

26 februari 2013 om 18:51

De locatie in Brussel is niet op een circuit, u gaat samen met de instructeur de openbare weg op. Echt heel gaaf! Al die mensen, die foto’s gaan maken en opkijken als u voorbij scheurt! Uiteraard rijdt u zelf!
Voor 1 bon, kunt u inderdaad 15 min Ferrari en 15 min Porsche rijden. 

26 februari 2013 om 19:21
djoren.rogge Gebruiker

zijn er ook locaties waar je die 15 min porsche en 15 min ferrari op circuit kan doen?

26 februari 2013 om 20:29

Beste Djoren, nee circuit rijden heeft andere tariefstelling ivm verhoogd risico en verhoogde kosten (zowel organisatie als circuithuur). Voor 2 tickets kun je 10 minuten op het circuit rijden. Op de openbare weg is dus veel goedkoper, en als je bijv. de duitse autobahn zou kiezen kun je alsnog los :-) overigens raad ik je dan ook 2 tickets aan omdat het wel heel snel voorbij is 30 minuten…

26 februari 2013 om 18:43
djoren.rogge Gebruiker

En is de locatie in Brussel dan op circuit of op de openbare weg?

26 februari 2013 om 20:32

Brussel is op de openbare weg! Daar is geen circuit!

26 februari 2013 om 18:49
monver Gebruiker

Reeds 2 maal gebruik gemaakt deze aanbieding. Eén keer slipcursus, erg leuk en leerzaam, enige minpuntje was het gebrek aan een bakje koffie.

Ook een keer de Ferrari 360 rit gedaan. Uur (twee bonnen) rondgereden: wat een geweldige ervaring !! Verslavend om de accelleratie van zo’n auto mee te maken. Overigens goed te woord gestaan door de helpdesk. Ik wilde eigenlijk graag in Duitsland kunnen rijden, maar op aanraden van hun toch dichtbij in Nederland gedaan. Geen moment spijt van gehad. De fun zit ‘m in het optrekken met de auto, niet in de snelheid. Tevens vond ik de instructeur erg professioneel en niet te flauw om ook een keer echt door te laten trekken….

Wat betreft het annuleren van de data, dit is mij ook twee maal overkomen. Gewoon opnieuw plannen, het is zeker de moeite waard. Keurig te woord gestaan door helpdesk.

26 februari 2013 om 18:55

Beste Monver,

Erg goed om te horen dat u het zo ervaren heeft! Om deze ervaring doen wij het natuurlijk ook!

Het zal leuk zijn als u dit keer weer een aantal bonnen aanschaft. Wij hebben nu ook een lamborghini gallardo! Die is nog sneller dan de Ferrari! Weer een nieuwe beleving!

Bedankt voor uw bericht!

26 februari 2013 om 19:42
djoren.rogge Gebruiker

zijn er ook locaties waar je die 15 min porsche en 15 min ferrari op circuit kan doen?

26 februari 2013 om 19:49

Beste djoren,

Als u 4 tickets koopt, kunt u op de volgende circuits met de Porsche en Ferrari rijden:

NL: Assen, Zandvoort (zelf rijden)
BE: Spa Francorchamps, Zolder (alleen meerijden)
DE: Nürburgring (alleen meerijden)

Dit gaat u nooit meer vergeten! Once in a lifetime Experience

26 februari 2013 om 19:59
djoren.rogge Gebruiker

Dus met 1 ticket is het enkel op de openbare weg?

26 februari 2013 om 20:33

Dat Klopt met 1 ticket is het op de openbare weg op een locatie naar keuze! Als ik je mag adviseren zou ik Gouda of Eindhoven kiezen, daar is nog veel meer te zien en te beleven!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.