25 februari 2013 om 00:00
iBOOD

Jamo P102 actieve 2.1 luidsprekerset

Deze strakke 2.1 luidsprekerset van Jamo bestaat uit twee satelietspeakertjes en één subwoofer. Het systeem heeft 4 invoeraansluitingen waaronder een optische en een coaxiale input waarmee je hem makkelijk aansluit op je flatscreen. Daarnaast is de set ook nog eens lekker compact en zitten er handige tafelstandaards bij. Dus past hij ook prima naast je PC of kun je je iPod of MP3 speler er eenvoudig op aansluiten. De satelietjes leveren een gemiddeld vermogen van ongeveer 20W en de actieve subwoofer een vermogen van 60W. Een compacte set met de geluidskwaliteit van Jamo!
  • Merk: Jamo
  • Type: P102
  • Kleur: Zwart
  • Actieve 2.1 luidsprekerset
  • Input: AUX1(RCA), AUX2 (3,5mm Minijack), Optical, Coaxial, USB 5V Charge
  • Aantal satellieten: 2
  • Gemiddeld vermogen satelietluidsprekers: 20 W
  • Freqentiebereik satellietluidspreker: 150 - 20000 Hz
  • Impedantie satellietluidspreker: 6 Ohm
  • Satellite speaker tweetergrootte: 19 mm (0.75 ")
  • Satellite speaker woofergrootte: 76.2 mm (3 ")
  • Subwoofertype: Actieve
  • Gemiddeld vermogen subwoofer: 60 W
  • Frequentiebereik subwoofer: 45 - 150 Hz
  • Driver voor subwoofer: 165.1 mm (6.5 ")
  • Voeding AC, AC input voltage 100-240 V, AC input frequency 50/60 Hz
  • Afmetingen:
  • - Sateliet: 91 x 92 x 91 mm
  • - Subwoofer: 250 x 250 x 250 mm
  • Gewicht:
  • - Sateliet: 800 g
  • - Subwoofer 6 kg
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
25 februari 2013 om 07:06
peanut394 Gebruiker

Muahahaha €509,– advies prijs.  Is dat niet een beetje overdreven ibood?  Leuk geprobeerd maar dit gaat een beetje ver.  Jammer

25 februari 2013 om 07:12
peanut394 Gebruiker

Whoops ik neem dat terug bij de wehkamp €499,–

Dit was een fail van mij ? En van jamo 500 is wel heeeeel erg veel voor een 2.1 setje

Maar ibood normaals sorry :$

25 februari 2013 om 09:04
Moderator Renate Moderator

Beste peanut394, in dit geval zit wehkamp dicht op de advies prijs. Neemt niet weg dat de adviesprijs geen markt prijs is. De volgende keer dus even de begrippen adviesprijs en marktprijs uit elkaar houden.

25 februari 2013 om 07:57
ps22geert Gebruiker

Vind ik ook wel veel voor en setje boxen.

Kost bijna even veel als mijn tv.

25 februari 2013 om 08:39
avhelvoirt Gebruiker

juist,…

de logitech z623 is 134 euro
is al 200 watt +thx keurmerk + nog is 100 euro goedkoper ofzo en van logitech ( kapot meteen geld terug/ een nieuwe set + weer nieuwe garantie “laatste licht aan winkel”) beter kan toch niet?

betreft het geld zoals boven aangegeven wordt, het is waar je je geld aan wilt uitgeven mijn oortjes zijn momenteel ook even duur als me telefoon koste de htc one x.. het is puur waar je keuzes voor maakt.

25 februari 2013 om 09:04
baale Gebruiker

Mooi setje!

Jamo maakt producten tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alleen de adviesprijs, en bij vele producten aangeboden door Ibood kloppen niet.

De klant moet ervan uit kunnen gaan dat Ibood gecontroleerd of de gegevens die zij publiceerde juist zijn.

Dit gebeurd niet altijd, waardoor ik als klant altijd maar moet controleren of de gegevens juist zijn.

Dit past niet bij een webwinkel die 5 achtereen volgende jaren een award hebben gewonnen.

25 februari 2013 om 09:45
Moderator Renate Moderator

Ook voor jou telt, de adviesprijs is geen marktprijs.

Een adviesprijs wordt door een fabrikant aan een product gekoppeld. Dit is een vaste prijs die nooit veranderd.
De adviesprijs krijgt iBOOD dus van de fabrikant.

Een marktprijs is de prijs die je voor een product betaald in de winkel. Deze kan per dag verschillen.

25 februari 2013 om 10:07
krijgsheer Gebruiker

Voor een 2.1 set blijft dit toch veel geld. Ik begrijp dan ook niet goed wat de voordelen zijn tegenover de uitgebreidere sets van Jamo die voor niet veel meer hier soms worden aangeboden via ibood.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.