21 februari 2013 om 00:00
iBOOD

Tot € 1000,- korting op een VW Polo of de VW UP (all-in lease vanaf € 155 p/mnd)

Lekker onbezorgd rijden in de nieuwste Volkswagen Up! of Special Edition Polo? Dat kan heel voordelig met de iBOOD Extra van vandaag! Met deze voucher krijg je namelijk flinke kortingen op verschillende uitvoeringen van de VW Up! of de Special Edition VW Polo bij Justlease.nl. De VW Up! beschikt standaard over airconditioning en de VW Polo is standaard uitgerust met airbags, centrale deurvergrendeling en elektrische ramen. Daarnaast zijn ze beide in 5-deurs uitvoering. Drie jaar lang rij je in een spiksplinternieuwe Volkswagen met de alles-in-een-leaseconstructie. Zonder onderhoudskosten, zonder aanbetaling, zonder APK-kosten. En voor een extreem laag maandbedrag inclusief all risk-verzekering, onderhoud, reparaties, banden, afschrijving en pechhulp. Je krijgt standaard 1000 kilometer per maand en tegen een meerprijs kun je kiezen voor meer kilometers per maand (tot maximaal 3000). Aan het eind van het contract kan je direct overstappen naar een nieuwe auto. Er zijn 49 auto’s op voorraad, 22 VW Up! en 19 VW Polo’s. Justlease.nl is de 100% online dochter van Terberg Leasing, een hele grote onafhankelijke leasemaatschappij met meer dan 20.000 leaseauto’s. Terberg Leasing staat in de top-10 van Nederlandse leasemaatschappijen en biedt al meer dan 40 jaar een kwalitatieve persoonlijke service. Vanzelfsprekend kan je een proefrit maken en taxatie en inruil van je huidige auto is ook mogelijk! Kijk snel in het forum voor alle ins-en-outs! Rijd nu extra snel! Er zijn 49 auto’s (22 x Up! en 19 x Polo’s) kant-en-klaar op voorraad. Wees er dus snel bij, want OP = OP! ► Kijk voor alle info in het forum!
  • Voordelig rijden in een splinternieuwe Volkswagen Up! of Volkswagen Polo
  • Kijkdagen en proefritten zijn op zaterdag 23 februari 2013, 2 maart en 9 maart van 10.00 tot 16.00
  • Standaard in 5-deurs uitvoering
  • De Volkswagen Up! is standaard uitgerust met airconditioning
  • De Volkswagen Polo met airbags, cruise control, centrale deurvergrendeling en elektrische ramen
  • 500 euro korting op een nieuw te bestellen VW Up!
  • Tot 930 euro korting op voorraad VW Up!
  • Tot 1000 euro korting op een voorraad VW Polo
  • Inruil en/of taxatie van huidige auto mogelijk
  • Lease 3 jaar lang een nieuwe auto
  • Volkswagen Up! of Volkswagen Polo
  • Inclusief all risk-verzekering, onderhoudsbeurten, reparaties, bandvervanging, afschrijving en pechhulp in NL
  • Standaard, comfort- of luxe uitvoering
  • Direct rijden geldt voor auto's die op voorraad zijn
  • ► Kijk voor alle info in het forum!
21 februari 2013 om 00:16
omar74 Gebruiker

waarom bij iBOOD bestellen als het bij justlease.nl net zo duur is.

21 februari 2013 om 00:21
Official Product Expert Lease-Expert Official Product Expert

@omar74, Indien er een aanvraag rechtstreeks via justlease.nl word ingediend moet de aanvrager een iBOOD bon kunnen overleggen om in aanmerking te komen voor bovenstaande actie. Indien deze bon niet kan worden overlegt kan er geen gebruik worden gemaakt van de actie

21 februari 2013 om 00:21
Kevinvandergiesen Gebruiker

Leuk aanbod, echter is dit zonder tankpas (neem ik aan?) en zit je er d.m.v. deze aanbieding gelijk drie jaar aan vast terwijl het vanaf 1 jaar en 6 maanden kan via justlease.nl , oke dan betaal je meer maar dan is het niet gelijk zo’n (in verhouding) lange periode (en jammer dat er alleen maar vw’s zijn).

21 februari 2013 om 00:29

@Kevinvandergiesen, het klopt inderdaad dat deze aanbieding zonder tankpas is. De prijzen zoals deze hierboven staan vermeld zijn inderdaad op basis van 36 maanden, echter kan er ook gekozen worden voor 24 maanden. Voor deze informatie verwijs ik je graag door naar leasen.nl (de justlease.nl private lease site).

Op Justlease.nl kan er inderdaad gekozen worden voor 18 maanden contracten, dit is wel alleen voor zakelijke klanten en niet voor particulieren.

21 februari 2013 om 01:35
IkBood Gebruiker

@Kevinvandergiesen;
Beste kevin, dat kan geen reden zijn. Als je zelf een auto koopt op afbetaling (koop) zit je ook minimaal 3 tot wel 6 jaar vast aan de afbetaling. Ik heb de mijne pas afbetaald, dus ik weet waar ik het over heb.

21 februari 2013 om 00:25
wavaria Gebruiker

@Lease-Expert: Is het voor studenten ook mogelijk om van de aanbieding gebruik te maken of is de kans dat je geaccepteerd wordt dan nihil?

21 februari 2013 om 00:31

@wavaria, voor een student is het niet mogelijk om een contract af te sluiten. Het is eventueel wel mogelijk om als berijder van een contract te staan. Het contract moet dan bijvoorbeeld worden aangevraagd door een van je ouders.

21 februari 2013 om 01:18
wavaria Gebruiker

Dat is dan weer jammer. Dan laat ik deze maar schieten.

21 februari 2013 om 00:28
TonG Gebruiker

Raar dat wegenbelasting er niet bij in zit. Misschien omdat die per provincie verschilt, maar een vergelijkbaar verschil is er met verzekeringen: daarvan is het premiebedrag ook afhankelijk van de regio – en verzekering zit wel inbegrepen in de leaseprijs.

21 februari 2013 om 00:35

@TonG, het klopt inderdaad dat de wegenbelasting niet is meegenomen in de prijs. Op dit moment zijn de beide modellen wegenbelasting vrij. Vanaf 01-01-2014 gaat de overheid pas wegenbelasting rekenen voor deze auto’s.

21 februari 2013 om 00:45
TonG Gebruiker

OK, duidelijk. Dank voor de uitleg.

21 februari 2013 om 00:50

Graag gedaan, als er nog andere vragen zijn kunt u altijd rechtstreeks contact met ons opnemen

21 februari 2013 om 01:11
spamker Gebruiker

@Lease-ExpertWordt iedereen geaccepteerd of moet er een inleg worden vooruit betaald?

21 februari 2013 om 01:39
IkBood Gebruiker

@Spammer:
Ik denk dat het hier van afhankelijk is:
1. Kopie identiteitsbewijs
2. Kopie rijbewijs
3. Kopie recente loonstrook
4. Je iBood-voucher
5. Printscreen of kopie bankafschrift (storting salaris)

In dit soort gevallen is er altijd een BKR Controle:
Je kan het zelf ook controleren op:
http://www.nationaleleningsite.nl/bkrcheck.html

21 februari 2013 om 01:40
IkBood Gebruiker

Dat moet zijn:
http://www.nationaleleningsite.nl/bkrcheck.html

21 februari 2013 om 09:54

Via EDR Credit Services checken we uw financiële situatie om te beoordelen of u maandelijks aan uw financiële verplichtingen kunt voldoen.

Als je positief door de krediet acceptatie bent gekomen dan dien je een eenmalige borg te betalen van minimaal €200,-. Bij klein verhoogd risico 400,- en bij hoog risico €600,- voor de volkswagen Up. De borg krijg je aan het eind van de leaseperiode terug, zonder rente

Voor de volkswagen Polo is de borg minimaal € 250,- Bij verhoogd risico € 500,- en bij hoog risico €750,-

21 februari 2013 om 03:27
fabulaus Gebruiker

36 x 185 want ik wil geen reclame rijden 
36 x 25 want nog geen 6 schadevrije jaren
36 x 87,50 benzine bij 1:20 verbruik
29,95 iBood bon

Totaal over 3 jaar = €10739,95

1 x 8790
36 x 30 all-risk verzekering incl. pechhulp
2 x onderhoud incl, APK a €500? (banden en reparaties binnen 36000km?)
36 x 87,50 benzine bij 1:20 verbruik
Restwaarde na 3 jaar / 36000 km 5500?

Totaal = €8020,-

Meerprijs t.o.v. zelf kopen is dus €2719,-. Voordeel is dat alle “zorgen” uit handen worden genomen voor omgerekend €75,- per maand. Nadeel is dat je er echt aan vast zit en in de huidige economische situatie 3 jaar een hele lange tijd is. Mocht 9000 euro in een keer ophoesten te veel zijn dan kan je de gespreide betaling overwegen die VW nu op de Up! aanbied.

21 februari 2013 om 06:19
ps.de.jong Gebruiker

Je vergeet nog de credit rente te verrekenen van €8790 op de bank voor drie jaar, dat maakt verschil rond €2200. Lenen kost geld – ergo dat maakt het verschil nog kleiner. Dus voor minder dan €40 per maand (als je zelf zou lenen) koop je bij justlease het risico van onverwachte kosten per maand af.

21 februari 2013 om 08:53
misterbrandweer Gebruiker

Sterker nog, je hebt met een nieuwe auto zoiets als garantie en geen APK de eerste 3 jaar.

en vanaf volgend jaar komt er wegenbelasting bij…

21 februari 2013 om 09:49
Official Product Expert lease-expert Official Product Expert

Beste Fabulaus,

Op basis van gegevens van de ANWB http://www.anwb.nl/auto/koerslijst#resultaten/onderhoud/berekening
zien wij de kosten van de volgende componenten als volgt:

Onderhoud voor de Up! gebaseerd op 12.000km per jaar +/- €400,- dit betekent over de looptijd van 36mnd €1200,-
Daarnaast het verzekeren van de up! met inachtneming van minder dan 6 schadevrijejaren komt het te verzekeren maandbedrag aldus independer.nl uit op € 50,- all-risk. Op basis van ANWB koerslijst komt dit type model (kleine stadauto) uit op een restwaarde van +/- 5000 na 3 jaar en 36000km op de teller.

Daardoor komt het totaal van kopen hoger uit met een bedrag van € 1920,- waardoor het totaal bedrag uitkomt op € 10460. Hierbij is ook meegenomen de rente derving zoals ook door ps.de.jong in onderstaand bericht beschreven.

Conclusies:

€ 10739- € 10460= €279/36 maanden = € 7,75 per maand vergoeding aan Justlease.nl voor het lopen van het risico.

N.B:Als je de auto gaat financieren tegen gemiddeld rente tarief van 8% ben je nog eens+/- €30,- per maand duurder uit aan rentekosten. Het verschil tussen financieren en leasen bedraagt dan €22,- in voordeel van Private Lease.

21 februari 2013 om 09:49
Official Product Expert lease-expert Official Product Expert

Wegenbelasting is inderdaad iets wat er vanaf 2014 bij komt dit heft elkaar in onderstaande vergelijking op.

21 februari 2013 om 07:48
nvrijenhoek Gebruiker

@ Expert: leveren jullie de Up/Polo met automatische transmissie? Wat is de meerprijs? Dank!

21 februari 2013 om 09:26

Bij de Volkswagen Up en Polo is dit niet mogelijk op Justlease.nl

21 februari 2013 om 09:01
Johan77 Gebruiker

haha, zo’n up is net een invalidenwagen. Beter een Picanto of een Aygo!

21 februari 2013 om 09:10
rj.hock Gebruiker

Ik wil graag een Polo leasen. Wat is daarvan de bijtelling?

21 februari 2013 om 09:27

@ Johan 77: Bij particuliere lease gaat u een contract aan voor een privé auto en betaalt u dus geen bijtelling!

21 februari 2013 om 09:35
rj.hock Gebruiker

En zakelijk?

21 februari 2013 om 09:37
wilph Gebruiker

@Lease-Expert Is er een eigen risico van toepassing bij schade, en zo ja hoeveel?

21 februari 2013 om 10:24

Bij zakelijke lease is er wel sprake van bijtelling en afhankelijk van de fiscale waarde van de auto en het inkomen.

21 februari 2013 om 10:29

Eige riscio is bij WA 150 euro en Casco 300 euro

21 februari 2013 om 14:15
brownb Gebruiker

Volgens mij is dit echt een hele slechte en suffe aanbieding, sorry :(

vraag me af of er überhaupt wel 1 iemand hier gebruik van gaat maken

21 februari 2013 om 22:38
wilph Gebruiker

Mmmm, snap niet waarom je dit een slechte aanbieding vindt. Als je een beetje verstand hebt van autokosten dan is het zo gek nog niet. Natuurlijk betaal je de leasemaatschappij geld voor het beheren van de auto en rente e.d. maar je krijgt er een heel groot stuk gemak en zekerheid voor terug. Zat mensen die daar wel wat geld voor over hebben denk ik.

21 februari 2013 om 15:13
tuinheks Gebruiker

@ productexpert: Ik begrijp dus goed dat je max 3000 km per maand “mag”?? rijden met deze auto. Dan heb ik waarschijnlijk een stomme vraag: Wat als je nu over die 3000 km heen gaat 1 of 2 maanden? Of geldt het op een max van 12.000 km per jaar? Ik vraag dit namelijk omdat het voor ons een idee zou zijn, om onze auto’s op leeftijd weg te doen, maar dan moet ik met deze auto wel alles kunnen doen, waaronder mijn vakantie in Spanje 2200 km verderop. 

21 februari 2013 om 15:27

@tuinheks; Bovenstaande prijzen zijn gebasseerd op 1000km per maand. Op onze site kunt u er inderdaad voor kiezen om 3000 km per maand af te nemen. De kilometers worden per 3 maanden afgerekend en komen na deze 3 maanden te vervallen.

Eventuele meer kilometers kosten € 0,06 per kilometer.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.