17 februari 2013 om 00:00
iBOOD

TDK WR700 draadloze hoofdtelefoon met 44,1 kHz, 16-bit Kleer-technologie

Nu moet je eens goed luisteren, als je een extreem goede draadloze hoofdtelefoon zoekt dan heb je die nu gevonden. Deze TDK WR700 is namelijk anders dan andere draadloze hoofdtelefoons. Deze TDK biedt je namelijk eindelijk échte draadloze vrijheid. Waarom? Omdat je hem dankzij de 3,5mm plug-in zender kunt koppelen met elke audiospeler met een 3,5mm aansluiting. En wat voor audiobron heeft dat nou niet? Of het nu een MP3-speler, je smartphone of misschien wel je originele draagbare cassettespeler van vroeger is, de TDK WR-700 voorziet je zonder kabels en snoeren van je geliefde muziek. Met de meegeleverde 6,3mm adapter kun je hem bovendien ook aansluiten op je hifi installatie. De techniek die TDK heeft gebruik luistert naar de naam 'Kleer'. Kleer-technologie is een draadloos systeem dat draadloze streaming van volledige CD-kwaliteit audio biedt. Het kan worden gebruikt in hoofdtelefoons en draagbare apparaten met mogelijke toepassingen in draadloze luidsprekers, streaming video en anderen. Kleer werkt in het 2,4 GHz-bereik en is geschikt voor streaming van 44,1 kHz, 16-bit audio met een grotere weerstand tegen interferentie, een langere levensduur van de batterij en betere prestaties dan Bluetooth. Het is ook sterk genoeg om meerdere luisteraars aan een enkele bron te koppelen, dus met meerdere TDK WR700's heb je je eigen 'silent disco'! Met een zendbereik tot 10 meter en een dynamische kanaalkeuze beweeg je vrijuit zonder maar een toon te hoeven missen. Om draagcomfort te garanderen zijn de oorschelpen zacht afgewerkt en de hoofdband eenvoudig instelbaar. Leun achterover in je luie stoel en geniet van je muziek- of filmcollectie in kraakheldere geluidskwaliteit!
  • Merk: TDK
  • Type: WR700
  • Compacte draadloze hoofdtelefoon
  • Kraakhelder geluid dankzij 2,4 GHz Kleer-technologie, geschikt voor 44,1 kHz, 16-bit audio (CD kwaliteit)
  • Dankzij Kleer kun je meerdere hoofdtelefoons aan 1 bron koppelen!
  • Zendbereik tot 10 meter en dynamische kanaalkeuze
  • Via 3,5 mm plug-in zender te koppelen aan nagenoeg alle audioapparaten
  • Eenvoudig aansluiten op hi-fi installatie met 6,3 mm adapter
  • Zachte oorschelpen en verstelbare hoofdband
  • Frequentierespons 20 - 20 Hz-kHz
  • Gevoeligheid 106 dB
  • Impedantie 32 ohm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
17 februari 2013 om 00:13
kvisman Gebruiker

Iemand ervaring met deze “kleer-phones”?

17 februari 2013 om 00:21
RaymondT Gebruiker

Jammer .. WEER een op-het-oor hoofdtelefoon, ik geef de voorkeur aan een OVER-het-oor ..

Bovendien, TDK is weliswaar een merk met een reputatie maar zover mij bekend is dat niet op dit gebied, ook daarom laat ik deze voorbijgaan

17 februari 2013 om 01:58
spamker Gebruiker

Misschien dat er een reputatie wordt opgebouwd…

17 februari 2013 om 09:07
yvessr Gebruiker

lijkt me NIET oplaadbaar ?… dus weer een batterijvreter !

17 februari 2013 om 11:38
IkBood Gebruiker

oplaadbare batterijen?

17 februari 2013 om 13:34
Remmes Gebruiker

Krengen die na 1 dag geen gebruik al weer leeg zijn….

17 februari 2013 om 13:41
Louise25 Gebruiker

Dan gebruik je de verkeerde oplaadbare batterijen. Ik weet niet of ik een merk mag noemen? Zoek naar oplaadbare batterijen met geringe zelfontlading en dan houd je in grote lijnen maar 1 merk over.

17 februari 2013 om 14:10
Remmes Gebruiker

2700 GP, Ik laad ze op, en een dag later kan ik er een paar foto’s mee maken en ze zijn alweer leeg (nu nueuwe camera met accu), ik weet dat er betere batterijen zijn (kost ook weer extra)  maar een accu is vele malen makkelijker vind ik persoonlijk.

17 februari 2013 om 16:32
Louise25 Gebruiker

Eneloop batterijen zullen je niet teleurstellen en zijn helemaal niet zo duur mits je ze bij de juiste (web)winkel koopt. In zo’n beetje al mijn apparaten waar batteijen inmoeten zitten nu Eneloops.

17 februari 2013 om 18:14
Remmes Gebruiker

Heb al een goede wireless headset, met accu dus ik sla deze sowieso over :P

17 februari 2013 om 11:39
IkBood Gebruiker

Je kan deze ook met een eigen kabel gebruiken – dat vind ik dan weer wel heel tof!

17 februari 2013 om 14:12
jeroen91 Gebruiker

Heeft deze noice reduction? Weet iemand wat de geluidskwaliteit is?

17 februari 2013 om 14:43
Louise25 Gebruiker

Noice cancallation zul je bedoelen. Nee, heeft-ie niet, maar wel vrij goede recensies op o.a. CNet: goede geluidsweergave, verschil met Bluetooth-verbinding goed te horen, makkelijk te koppelen. Het is wel een uitlopend model. zik zit nog te twijfelen, maar met name omdat hij on-ear is en niet circumaural.

17 februari 2013 om 17:27
matterno Gebruiker

welke type batterijen “Triple AAA” of the Penlite ‘AA’ Of is het beide in zowel headset_receiver als de zender?

17 februari 2013 om 20:18
BartenML Gebruiker

ik w8 nog even op een OVER-het oor en liefst met accu… sla deze dus maar over… jammer

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.